Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykypäivän ~30v miehet eivät halua lapsia?

Vierailija
22.07.2015 |

Viimeisimmät viisi suhdettani ovat kaatuneet siihen, että mies ei halua missään nimessä lapsia. Yksi ei halua ottaa vastuuta toisesta ihmisestä, toinen vihaa lapsia, kolmas ei halua ylikansoittaa maailmaa, neljäs ei vain tuntemattomasta syystä halua lapsia ja viides ei halua menettää vapauttaan. Itse haluaisin kaksi lasta vähintään ja alan olla epätoivoinen :( olen itse 27-vuotias ja haluaisin saada esikoiseni ennen kuin täytän 30v. Ahdistaa, kun en löydä kumppania :(

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki edelliset miehet joiden kanssa olin taas halusivat lapsia ja suhde kaatui heti siihen kun ilmoitin, että minähän en niitä tee ja vahingon sattuessa menen aborttiin vaikka itkevä ja kiljuva mies jalastani roikkuen. No en nyt ihan noilla sanoilla, mutta ymmärrätte pointin. Lapsia haluamattoman miehen löytäminen oli aivan helvetin vaikeaa, mutta onnistui.

Vierailija
62/124 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallis harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aikuiselämäni kaivannut miestä ja lapsia, tavallista elämää.

Vierailija
64/124 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:56"]Viimeisimmät viisi suhdettani ovat kaatuneet siihen, että mies ei halua missään nimessä lapsia. Yksi ei halua ottaa vastuuta toisesta ihmisestä, toinen vihaa lapsia, kolmas ei halua ylikansoittaa maailmaa, neljäs ei vain tuntemattomasta syystä halua lapsia ja viides ei halua menettää vapauttaan. Itse haluaisin kaksi lasta vähintään ja alan olla epätoivoinen :( olen itse 27-vuotias ja haluaisin saada esikoiseni ennen kuin täytän 30v. Ahdistaa, kun en löydä kumppania :(
[/quote]
Pimpura kelpaa kuitenkin?
Pillerit pois vaan ja hupsis!

Vierailija
65/124 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:04"]Pamauta itsesi paksuksi jollekin kulkujätkälle. Niin ne tämä sivuston typerykset yleensä tekevät. Sitten se elämä onkin entistä mukavampaa . :(
[/quote]
Tämä on varmasti se paras vaihtoehto.
Yh

Vierailija
66/124 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:14"]

Ennen miehet "halusivat" lapsia , koska oli pakko.

[/quote]

Ei nyt noin yksioikoisesti. Eiköhän ennen, kuten nytkin, ollut myös miehiä, jotka oikeasti halusivat lapsia monestakin syystä. Jopa monta lasta. Esim. siksi, että asuttiin maalla ja tarvittiin apuvoimaa töihin tai vaikka siksi, että iso lapsimäärä oli todisteena siitä, että oli "oikea mies". Toki nuo syyt voi lukea "pakoksi", jos ei pysty näkemään mitään positiivista lapsissa. Oli myös miehiä, jotka pitivät lapsista ihan itseisarvoisesti.
[/quote]
Niin. Sinähän luettelit ne "pakot" tuossa. Varmasti on miehiä, jotka haluavat lapsia, mutta nykyään on myös ihan ok olla hankkimatta. Ennen vanhaan oli ns. pakko hankkia lapsia.

Vierailija
67/124 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:05"]

No itse en ainakaan halunnut lapsia kolmekymppisenä, koska loin silloin uraa ja työtunteja kertyi helposti se 80 viikossa. Siinä ei paljon jää sijaa perhe-elämälle, enkä ollut valmis tyytymään 50-lukulaiseen, henkiseen etä-isäilyyn, jossa miehen läsnäolon perheessä huomaa parhaiten siitä, että pankkitilillä on katetta.

Oma ratkaisuni tuohon ongelmaan oli, että nelikymppiseksi asti tein töitä kuin hullu, sen jälkeen järjestin elämäni uusiksi, etsin nuoren vaimon ja tehtiin lapsi. Nyt on tilanne se, että koti-isäilen pääomatulojen ja parinkymmenen tunnin kotoa tehdyn työpanoksen voimin ja vaimo taas sai vähän lapsen syntymän jälkeen gradunsa valmiiksi ja aloittelee omaa uraansa nyt. 

[/quote]

Muuten ihan hyvä, mutta vanha isä mm. alentaa sen lapsen äo:n, lisää riskiä mm. skitsofreniaan, adhd yms. ongelmiin. Vanha isä on iso terveysriski lapselle.

Jos yhtään välittää siitä lapsesta ja sen tulevaisuudesta, niin ei tee sitä vanhana. Miesten kivekset ns. menevät pilalle alkaen 30v, eli niihin tulee dna vaurioita ikääntymisestä.

Vierailija
68/124 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitän että paljon tuo estettä myös raha, työttymyys, pätkätyö, lian pieni palkka vs pakkokulut, jos asumiseen menee palkasta suurinosa, ja sen jälkeen vielä ruokakori on saatanan kallis. en yhtää ihmettele ettei kukaan mies halua lapsia vielä riesaksi. meil on suomessa kaikki niin helvetin kallista!! siis niin kallista että oikeen vituttaa. tienaan alle 2000e/kk siitä pois verot,maksut, ja sen jälkee pakkokulut ja asumisenkulut. siitä ei jää tippaakaan liikaa rahaa, velkoja ei ole eikä tule! en juo en polta. se että pitää itsensä henigssä ja ihan terveenä kun voi edes vähän urheilla, se että mä alkaisin tinkimään omasta elämän laadusta vielä niin onnistu. niin kauan kuin tilanne on tämä ei tarvitse lapsia miettiä.

ainiin olen käynyt ruokajonoissa välillä kun ruoka on niin vitun kallista!

Vierailija
69/124 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, turhaan odotatte milloin mies haluaa lapsen. Ei muuta kun toimeksi. Konstit ovat monet hmmm ja iskee silmää.

Vierailija
70/124 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:04"]

Sun olisi pitänyt selvittää miesten kiinnostus perheenlisäykseen jo ENNEN suhteiden aloittamista. Olet ihan itse tuhlannut aikaasi epäsopiviin miehiin.

[/quote]

Miksi alapeukkuja? Ap:n miesten antamat vastaukset vaikuttavat siltä, että ne olisi saatu ennen suhteen alkuakin.
[/quote]

No kuka kysyy heti suhteen alussa että hei haluutko lapsia? Siinähän lähtee kuka tahansa mies karkuun.

Vierailija
71/124 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:05"]

Ei tarvitse maksaa elareita eikä menetä puolta omaisuudestaan, kun tuuliviiriämmät kyllästyvät leikkimään kotia tai on paksumpi lompakko kiikarissa.

[/quote]

Kyllästyvät leikkimään kotia? Nainenhan sen lapsen joutuu useimmiten kuitenkin hoitamaan, joten ei heidän "kodin leikkiminen" lopu siihen, ettei perheessä enää ole miestä.

Vierailija
72/124 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:14"]

Ennen miehet "halusivat" lapsia , koska oli pakko.

[/quote]

Ei nyt noin yksioikoisesti. Eiköhän ennen, kuten nytkin, ollut myös miehiä, jotka oikeasti halusivat lapsia monestakin syystä. Jopa monta lasta. Esim. siksi, että asuttiin maalla ja tarvittiin apuvoimaa töihin tai vaikka siksi, että iso lapsimäärä oli todisteena siitä, että oli "oikea mies". Toki nuo syyt voi lukea "pakoksi", jos ei pysty näkemään mitään positiivista lapsissa. Oli myös miehiä, jotka pitivät lapsista ihan itseisarvoisesti.

Vierailija
73/124 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:05"]

Ei tarvitse maksaa elareita eikä menetä puolta omaisuudestaan, kun tuuliviiriämmät kyllästyvät leikkimään kotia tai on paksumpi lompakko kiikarissa.

[/quote]

Kyllästyvät leikkimään kotia? Nainenhan sen lapsen joutuu useimmiten kuitenkin hoitamaan, joten ei heidän "kodin leikkiminen" lopu siihen, ettei perheessä enää ole miestä.

[/quote]

Tykkäät uhriutua?

Vierailija
74/124 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni kyllä halusi lapsia, oli sinkku 26v kun tavattiin :) sanoi aina salaa toivoneensa että joku nainen tulisi vahingossa raskaaksi, koska ei olut löytänyt suhteeseen sopivaa vielä ja pelkäsi ettei ehkä löydäkään. Seurusteli vuoden lapsettoman naisen kanssa (todettu lapsettomuus), ja jätti koska suhde ei sit toiminut muutenkaan.. Me kun tavattiin, hengattiin sen illan/yö baarissa, miehen luo ja housut pois, kerroin ettei mulla ole ehkäisyä ja kysy tarvitaanko, sanoin että mun puolesta ei. Rakkautta ensipanosta, jos näin voi sanoa :D toivoin heti että tulisin raskaaksi, mutten tullut (oli kyllä otollinen aika).. Meni yli vuosi tuosta ennekuin raskauduin (juu jatkettiin paneskelua ilman ehkäisyä usean viikon, sitten seurustelemaan alettiin ja päätettii ettei aloitetakaan ehkäisyä, molemmat oltiin valmiita saamaan vauva heti vaikka tuntemattomia oltiinkin) koeputkihedelmöityksellä, paljastuikin että miehellä ei ollut lainkaan liikkuvia siittiöitä...

Vierailija
75/124 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:14"]Oma mieheni kyllä halusi lapsia, oli sinkku 26v kun tavattiin :) sanoi aina salaa toivoneensa että joku nainen tulisi vahingossa raskaaksi, koska ei olut löytänyt suhteeseen sopivaa vielä ja pelkäsi ettei ehkä löydäkään. Seurusteli vuoden lapsettoman naisen kanssa (todettu lapsettomuus), ja jätti koska suhde ei sit toiminut muutenkaan.. Me kun tavattiin, hengattiin sen illan/yö baarissa, miehen luo ja housut pois, kerroin ettei mulla ole ehkäisyä ja kysy tarvitaanko, sanoin että mun puolesta ei. Rakkautta ensipanosta, jos näin voi sanoa :D toivoin heti että tulisin raskaaksi, mutten tullut (oli kyllä otollinen aika).. Meni yli vuosi tuosta ennekuin raskauduin (juu jatkettiin paneskelua ilman ehkäisyä usean viikon, sitten seurustelemaan alettiin ja päätettii ettei aloitetakaan ehkäisyä, molemmat oltiin valmiita saamaan vauva heti vaikka tuntemattomia oltiinkin) koeputkihedelmöityksellä, paljastuikin että miehellä ei ollut lainkaan liikkuvia siittiöitä...
[/quot

Siis hän toivoi että raskautuisin heti, itse en vielä osannut sellaista toivoa vaikka ei ois haitannutkaan :P

Vierailija
76/124 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea vastauksia mutta ihan sama ongelma itsellä kun aloittajalla. Olen 25v ja jo monta vuotta haaveillut lapsesta. Sopivaa isäehdokasta ei vaan tunnu löytyvän. Monesti miettinyt että tekisi lapsen yksin, mutta riskit on melko suuret alkaa säätää ilman ehkäisyä esim.jonkun baarista löytyneen miehen kanssa.

Vierailija
77/124 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se moniin vaikuttaa kun tuntuu että joka kolmannella muksulla on joku diagnoosi. Lasu-juttuja on usein esillä, julkisilla paikoilla kun katselee (kädettömistä vanhemmista johtuvaa) riehuvaa kakaraa niin toki siinä tulee sellainen olo että tuollaista elämää en halua. Myös sossuvanhemmat yms tekee no thanks -reaktion.

Vierailija
78/124 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:48"]

Jos ihmisellä on lisääntymisvietti, joka lisää seksihaluja, niin miksi oi miksi me olemme täällä halunneet/haluamme eniten seksiä elämässämme miehen vasektomian jälkeen?

[/quote] ei tartte leikkiä ehkäisyn kanssa?

[/quote]

No eipä kuparikierukankaan kanssa tarvinnut paljoa "leikkiä". Sen enempää kuin putkenpätkienkään ;D

Vierailija
79/124 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko alle 30v miehen? Mun tuntemat yli 30v miehet nimenomaan haluavat lapsen/lapsia, kun taas naisissa löytyy niitä jotka ei halua.

Vierailija
80/124 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa sanoa nuoria miehiä pikkupojiksi.Hyvä, että nuoret tekevät lapsia.Jaksavat hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän