Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää mulle toi sanonta, että miehet tykkää, kun on jotain mistä ottaa/pitää kiinni.

Vierailija
14.08.2009 |

Siis ihanko oikeasti joku haluaa ottaa kiinni läskimakkarasta vai mitä toi tarkoittaa. Siis kyllähän miehenkin käsi paremmin yltää hoikan ympärille kuin lihavan.

Eli en nyt arvostele lihavia, mutta oikeasti ihmettelen tota juttua. Vai tajuunko sen jotenkin väärin?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat vähintään 17-vuotiaita. En pidä erityisemmin lapsista. Ainakaan häiritsevistä, meluavista tai ärsyttävistä.

160 cm ja 47 kg. Hei, älä kajoa lapseen!

Vierailija
42/60 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä että nainen ei ole mikään teinityttönen (pikkutissinen, lättäperse, luuviulu)

Löytyy muotoja sopivassa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissitkin ovat nykyään isompia, mikä näkyy tissiliivivalikoimassa, A ja B kuppia ei juuri valikoimassa. Mikä sitten tekee teinistä lättäperseen? Liikkumattomuus vai mikä?

Tarkoittaa sitä että nainen ei ole mikään teinityttönen (pikkutissinen, lättäperse, luuviulu) Löytyy muotoja sopivassa suhteessa.

Vierailija
44/60 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikenikäisten naisihmisten kohdalla vissiin tän ajan henki, ett joko on sitä tyyppiä, että laiha täytyy olla ja lopulta ei itekää näe peilistä kuin laiha sitä oikein onkaan tai sitten ei tosiaan oo mitään väliä miten ne makkarat sieltä paidan alta roikkuu, mutta onneksi on vielä sentään ihan terveen järjen omaavia ihmisä kelle mittanauha, vaaka ja peili eivät ole ne elämän kolme tärkeintä asiaa, mutta jos eteen tulee niin voi terveellä itsetunnolla katsoa kokonsa :-D

Vierailija
45/60 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää että nainen on kookas... ei mikään lihava mutta muodokas. Rintoja ja peffaa täytyisi olla

Vierailija
46/60 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painokeskustelut on kyllä niin saatanan naurettavia joka kerran. Mitähän ihmeen vaikeaa toisille on hyväksiä se tosiasia, että jotkut tosiaan ihan oikeasti tykkää naisista, jotka eivät ole laiheliineja tai 10 rasvaprosentissa. Eikä kyse ole siitä, etteikö saisi jotain muunlaista. Kaikki EIVÄT HALUA LAIHELIINEJA!

Olisitte perkele pikemminkin onnellisia, kun kukaan ei haikaile niitä teidän niin suuresti ihannoimia laiheliineja, ja pitäisitte mölyt mahassanne.

Vierailija
47/60 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painokeskustelut on kyllä niin saatanan naurettavia joka kerran. Mitähän ihmeen vaikeaa toisille on hyväksiä se tosiasia, että jotkut tosiaan ihan oikeasti tykkää naisista, jotka eivät ole laiheliineja tai 10 rasvaprosentissa. Eikä kyse ole siitä, etteikö saisi jotain muunlaista. Kaikki EIVÄT HALUA LAIHELIINEJA!

Olisitte perkele pikemminkin onnellisia, kun kukaan ei haikaile niitä teidän niin suuresti ihannoimia laiheliineja, ja pitäisitte mölyt mahassanne.

Jokaiselle olisi varmaan ottaja, hoikalle, pyöreelle, lihavalle, muodokkaalle jne... ja kun nainen on onnellinen omassa olossaan niin miehetkin sen huomaa :)

Vierailija
48/60 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoikka saa olla mutta ei laiha. Hoikka on eri asia kun laiha. Hoikalla on muotoja laihalla ei.

Vierailija
49/60 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoikka saa olla mutta ei laiha. Hoikka on eri asia kun laiha. Hoikalla on muotoja laihalla ei.

keskipituinen voimaharjoittulua harrastamaton perusnainen ei kyllä ole hoikka, saati muodokas, jos BMI on 20 tai alle, se on ihan varma.

Vierailija
50/60 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm ja 47 kg. Hei, älä kajoa lapseen!

Ja jos tykkää aikuisista, pitäisi tykätä jostain sotanorsusta, vai

Vierailija
51/60 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut kuulostavat ihan lukioikäisten jutuilta.Olen aina ollut normaalipainoinen tai jopa plösö eli BMI on vaihdellut haarukassa 21-24. Silti aina on riittänyt vientiä, ja olen aina saanut todella hyvännäköisiä miehiä seurustelukumppaneiksi (pitkiä, urheilullisia, 6-pack jne...)Kokonaisuus ratkaisee myös meissä naisissa, ei muutama kilo sinne tänne.

Vierailija
52/60 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 24 voi olla plösö, jos ei ole paljon lihasmassaa eli urheile tai käy ahkerasti salilla.

Miehillä ei normaalipainoisena BMI 24 ole sellaista höllyvää ihraa lantiolla.

Olen aina ollut normaalipainoinen tai jopa plösö eli BMI on vaihdellut haarukassa 21-24.

Vierailija
53/60 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaihtoehtoina on vähän ylipainoinen tai vähän alipainoinen nainen, niin 6/8 miehistä valitsis sen vähän ylipainoisen.

valita pitää, niin mielummin reilumminkin ylipainoinen kuin vähänkään alipainoinen vaikka ei pelkkä vaakalukema toki ole itseiarvo, mutta mielummin siis pullukka tai lihavampikin kuin laiheliini, kunhan on kunnollinen vyötärö ja reilun kokoinen peppu. Tasapaksu nainen ei nappaa, on sitten lihava tai laiha.

Vierailija
54/60 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama homma: muodoton mies ei kiihota. Pitää olla kunnon hartiat, pyykkilautavatsa, kapeet lantiot, lihaksikkaat jalat ja muutenkin pitää olla lihaksia ja tietysti semmonen kiinteä seksikäs peppu.

Vierailija
55/60 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nää painoasiat ihan jokaisen omassa silmässä. Ite oon reilusti tuhti, eikä ole ollut pulaa vonkaajista. Ei ole tarvinnut ite olla aktiivinen, vaan kelvollisia herrasmiehiä on ollut tarjolla ihan mukavasti, varattuja ja vapaita. Toisaalta ei ole ollut trvetta tarttua täkyihin, kun eron jälkeen on uusikin kumppani kynkkään lyöttäytynyt. Komistus ja yleisesti tavoiteltu, olisi voinut luulla korkeammalla sen rima olevan. Että kyllä meille tarttumpintaisillekin riittää kysyntää. Varmasi siis merkitystä sillä, mihin olomuotoon nainen on itse tyytyväinen :)

Vierailija
56/60 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu, että joku tykkää enemmän suklaasta ja toinen salmiakista.

Olen kurvikas blondi, lievästi ylipainoinen, painoindeksi vähän yli 24. En nyt itsekään niin ihastunut ole makkaroihini, mutta en niille mitään viitsi tehdäkään. Muutoin hyväksyn itseni, olen ihan kivannäköinen kasvoista, melko itsevarma, nauravainen ja pilke silmäkulmassa. Ja avot, seuraa löytyisi. Sekä vapaista että valitettavasti varatuista. Ja ainakin omasta mielestäni useat ovat kivannäköisiä urheilullisia miehiä.

Kyllä se asenne ja kokonaisuus varmasti ratkaisee enemmän kuin pieni ali tai ylipaino - on sitten kyse miehestä tai naisesta. Olen tällä hetkellä onnellisessa suhteessa joten seuran tarjoajille joudun antamaan pakit, mutta kyllähän tuollainen piristää päivää :-)

Vierailija
57/60 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäänsä ei kannata tuhlata etsimällä sitä täydellistä naista. Täydellistä kropaltaan ja henkisesti. Suurin osa varmasti haluaisi normaalipainoisen ja ennekaikkea hyväluonteisen naisen. Nythän ei ole kyse siitä, haluaisiko mielummin hoikan, jolla on tyhjä pää vai läskin, joka on luonteeltaan täydellinen. Herätkää jo!

Kyllä se asenne ja kokonaisuus varmasti ratkaisee enemmän kuin pieni ali tai ylipaino - on sitten kyse miehestä tai naisesta. Olen tällä hetkellä onnellisessa suhteessa joten seuran tarjoajille joudun antamaan pakit, mutta kyllähän tuollainen piristää päivää :-)

Vierailija
58/60 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18-vuotias tyttö, pituus 170 cm ja paino 54. Rasvaprosentti noin 13. Sixpack näkyy selvästi. 

Vierailija
59/60 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että naisellisessa naisessa on aina vähän läskiä. Sen on luonto näin järjestänyt.

Vierailija
60/60 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla muotoja. Laiheliinit ovat mitä ovat, eivätkä ainakaan itseä kiinnosta.