Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammitähtöset viikonloppuun!

27.01.2006 |

Ajattelin että avaan uuden pinon ettei tarvitse kärsiä tuosta minun epätoivoisesta yrityksestä säätää tuota esittelypinoa aamulla!

Neitinokkonen

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leje: kun tuo sinun toive kolmannesta plussasta sai noin nopean tuloksen aikaan, niin et viitsisi esittää toivetta että kaikki plussattas kuukauden sisällä;) (kun sulla on ilmiselvästi jotain suhteita siihen herra haikaraan:))

ja siitä minun ....kyllä pitäisi näkyä testissä kun oletetusta oviksesta jo lähemmäs 30 päivää!!! eikä näy! eli kai se on uskottava:/

elaine: jaksuja niitten mysteeristen kipujen kanssa! mutta olen samalla linjalla lejen kanssa, luultavasti vain ihan normaaleja kohdunkasvukipuja tai ruokamassukipuja...mulla ainakin raskauksien aikana maha reagoinut herkästi (ilmavaivoja ja pistoja, sekä laktoosiherkkyyttä)

onneksi sulla kuitenkin on se ultra niin saat varmistuksen pienen hyvinvoinnista! tiedän että kaikenlaisia pelkoja pyörii mielessä mutta kannattaa silti yrittää iloita joka hetkestä:) hyvin se menee... kohta jo täällä kärvistellään synnytyssupistuksien kanssa ja mietitään joko pitäisi laitokselle lähteä :O)

hannalle oikein isot onnittelut plussasta!!! ja tervetuloa vaan:) odotetaanko teillä nyt ensimmäistä vai joko niitä pikkuihmeitä on ennestään?

tällä rouvalla on ollut oikein siivouspuuska tänään: keittiö suursiivottu, kaappeja myöten, pyykkiä pesty useampi koneellinen, muutenkin siivoiltu ja järjestelty paikkoja, mitähän vielä keksisi;)

nyt en muista mitä muuta piti vielä...

vaalituloksia jännäämään!!!

fiikuna

Vierailija
22/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tarkka ajoitus meillä viestien kanssa...

hyvältä kuulostaa tuo paineen tuntu massussa .. pidetään peukkuja että se on se pikkuinen joka siellä kasvattelee tilaa itselleen:)

bd

kerrohan heti kun meinaat testata..

tuntuuko muita oireita?

fii edelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elaine80- en kyllä osaa sanoa noihin vatsakipuihin enkä tuhruihin.. Toivottavasti ovat ihan normaaleja alkuraskauteen liittyviä juttuja. :)

Ohranjyvälle- Pahoittelut negasta. :( Uutta yritystä. :)

Minulla menossa nyt kp20. Jotenkin ollut muutaman päivän mahassa jomotusta ja tuntuu, että rinnatkin aristaa. Ei nänneistä vaan kauttaaltaan. Esikoinen syö vielä rintaa öisin ja mun mielestä ei oo aiemmin tuntunu tältä. Neiti tulee aina pomppimaan päälle ni rintoihin sattuu. En tiedä vai tekeekö mieli tepposia ja oireita??

Toivottavasti löytyy vielä tammijunaan menijöitä! :) Itse mielelläni mukaan helmikuussa. :)

Vierailija
24/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään löytyi myös kadonnut hymy ja täti tuli vierailulle... Eli kyl se tästä..... uusin purjein siis helmikuuta kohti!!!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

-O-

Vierailija
25/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti kiitoksia kaikille tsemppaajille, teidän vastaukset rauhottaa kummasti! On kyllä ihana että tänne voi käydä purkamassa tuntojansa oli ne sitten minkälaatusia tahansa, mieskin sano aamulla että kysy nyt niiltä vauvapalstalaisilta tietäiskö ne... :) Ihana! Aina muka vinoilemassa mun täällä roikkumisesta! Täällä olo ollut onneksi koko päivän suht.koht. normaali eli ei ainakaan huonompaan olla menty. Toivotaan että papu aiellä vain myllertää ja raivaa itselleen tilaa :)

Onnea H@nn@lle plussasta ja tervetuloa mukaan tammijunaan, paikat on varattuna ykköluokasta! Vielä olisi jollakulla pari päivää aikaa hypätä samaan vaunuun! Ei kuitenkaan huolta, ollaan konduktöörin kanssa sovittu, että helmijunaan on tammitähtösillä ennakkovaraus! :)

Minea: Sinäkös kyselit aamulehden kirjoituksesta? Tuli nimittäin luettua sama juttu ja kyllä vähän nousi niskakarvat pystyyn! Aika kovaa tekstiä oli :/ Toivotaan ettei samanlaista osu meidän tai kenekään muunkaan kohdalle.

Sain onneksi vähän muuta ajateltavaa kun nuo yölliset säryt, käytiin nimittäin työmaaesittelyssä katsomassa tonttia jolle aletaan rakentamaan kevään aikana uutta rivi-/paritalo yhtiötä. Vaikutti TOSI hyvältä!!! Arvioitu valmistumisajankohta olis tammikuussa -07 eli reilu kolme kuukautta täytyis asustella papun kanssa tässä vanhassa jos kaikki menee niin kuin pitäisi. No, eipä tuo nyt niin hirveän pitkä aika olis. Nyt vähän metiskellään uskalletaanko tarttua tilaisuuteen..

Kukas meillä on piinailuvuorossa seuraavaksi? Kysyn tätä varmaan joka kerta kun ei millään meinaa muistaa...

Jaahas, kai sitä täytyy siirtyä pikkuhiljaa katsasteleen Tarjan voitonjuhlia...Toivotaan että Tarja ajaa perheellisten etuja parhaansa mukaan seuraavat kuusi vuotta!

:) elaine + papu

Vierailija
26/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elaine: joo se lehtijuttu oli tosiaan kauhea. Kiva joutua lähestulkoon synnyttämään käytävällä. Tuli aika paha mieli siitä.

Hervannastako olette nyt katselleet asuntoa, siitä ainakin aikaisemmin mainitsit. Me asustellaan täällä Herwoodissa :)

Vierailija
27/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt sitten uusi presidentti valittu. Hyvä niin, saadaan telkkuun muutakin kun vaalikeskusteluja ;-)

Ohranjyvälle pahoittelut negasta. Nyt uusi kierto hyvässä vauhdissa, tsemppia siihen!

Fiikunalle tsemppiä kanssa. Joku ehdotti kirjallistahakemusta tädille, auttaisikohan se? ;-)

elaine80: Toivottavasti kyseessä harmittomat kivut. Niin kun edellä on sanottu, josko vaikka olisi kohdunkasvukipuja tai sitten ruoansulatuspuolen ongelmia. Koeta kestää! Kivalta kuulosti toi myös asuntovaihtoehto.

H@nna@-82 onnettelut plussasta ja tervetuloa mukaan!

rual: mulla on ihan samanlaisia tuntemuksia ollut oviksesta saakka. Olen ne pistänyt mielikuvituksen piikkiin! Voiskohan olla muutakin? Mulla testipäivä on aikasintaan viikon päästä tiistaina, yritän malttaa kuitenkin hieman pidempään, jos tarvista. Odottelua, odottelua...

Tuosta TAYS:sta. Itse sain mielestäni ihan ok kohtelua esikoisen kohdalla. Tokihan siellä välillä oli tosi kiire ja esim. kun mun vedet meni rv 36+6 viikonloppuna, sain odottaa lääkäriä monta tuntia (ilman supistuksia), mutta sitähän se on. Yksi päivystäjä paikalla ja oli varmasti kiireempiäkin hommia, kun mun tilanteen arviointi esim. sectio tai muu avustaminen synnytyksessä. Tosi asia on myös, että synnyttäneiltä on vähennetty vuodepaikkoja, mikä tarkoittaa sitä, että välillä on ruuhkaa raitilla. Hoitajilta sain hyvää " palvelua" , resurssipäätökset tehdäänkin sitten ihan muualla kun niillä osastoilla. Tulipas pitkä sepustus.

Nyt nukkumaan, että huomenna jaksaa taas töihin. Mulla on ihan kauhee nuha lisäksi, nenä aivan tukossa. Toivottavasti helpottaa pian.

Piqu

Vierailija
28/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ensin plussasta H@nna@ ja kaikille muillekin jos plussia on tullut muillekin S-I:n ja elainen lisäksi.

Tällä alkaa sitten kohta piinailu. Kovasti olen yrittänyt tunnustella omaa oloani ja ihmetellyt miten kauan malttaa odottaa. Vielä ei kuitenkaan ole syytä innostua. Kierron pituudesta, kun ei ole tietoa. Vasta yhdet luomumenkat takana ja niissä kierto oli 25pv. Muistaakseni kierto oli saman verran aikanaan ennen ehkäisyä. Nyt on kp26 ja ajattelin rauhassa odottaa ainakin siihen niin yleiseen 28pv:n. Mikäli tätiä en siihen mennessä kuulu voi alkaa jännittämään.

Oireista en tiedä muuta kun kuvottavan olon, jota aluksi esiintyi vain aamuisin. Nyt on ollut päivälläkin jos tulee pitkiä välejä ruokailuihin. Mitään muita yleisimpiä oireita en ole havainnut. Voin olla vatsallaan ilman inhottavaa tunnetta, en ravaa öisin vessassa, rinnat tuntuu normaaleilta, mitäs muita niitä olikaan?

Ilmoittelen sitten ensi viikolla miten etenee. +++tuulia meille kaikille!

zen

Vierailija
29/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea: Juu, Herwoodissahan me kävästiin, tämän päivän lehdessä oli Huoneistokeskuksella ilmoitus ko.uudiskohteesta, tulee sinne uudelle asuinalueelle etelä-hervantaan, lähelle Arkkitehdinkatua yms. Sinne on nyt kovasti rakennettu uutta. Nythän asustellaan Hallilassa eli ei tarvis kauhean kauas siirtyä. Mun vanhempien tuttavapariskunnan mies on Huoneistokeskuksella töissä ja soittelinkin hänen kanssaan tänään, lupasi heti huomenna selvitellä meille minkälainen kiinnostus ko.kohteeseen on ollut + arviota mitä meidän vanhasta asunnosta vois mahd.saada. Soittelee mulle taas huomenissa. Tosi kiva että on tollanen " kontakti" nää kun on vähän sellasia asioita ettei ihan kaikkea itse ymmärrä... Tehtiin itseasiassa miehen kanssa just äsken päätös että tehdään varaus asunnosta!! =) Varaus ei oo sitova eli voi vielä perua jos menee pupu pöksyyn. Aika jännää! Jotenkin se vaan " kolahti" vaikka ei nähty kun tyhjä tontti ja pohjapiirustukset ja kai se on niin että omiin tuntemuksiin kannattaa luottaa! Jos meistä niitä Hervantalaisia sitten tulee niin voidaan laittaa Minea vaikka vaunujengi pystyyn ;)

Zen: Sullahan on testaukset ihan nurkalla...Jännää!!!!! Rutkasti +++++++onnea!!! Tuut sitten heti ilmotteleen miten kävi :)

Raapustin taas kilometrin tuota omaa napaa ja kaikkea muuta kun vauva asioita :)

Kai sitä täytyy siirtyä CSI:n pariin. Mukavaa viikonalkua kaikille jo näin etukäteen!

:) elaine *toivoo parempaa ensiyötä