Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammitähtöset viikonloppuun!

27.01.2006 |

Ajattelin että avaan uuden pinon ettei tarvitse kärsiä tuosta minun epätoivoisesta yrityksestä säätää tuota esittelypinoa aamulla!

Neitinokkonen

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä mun oireita. Mua paleltaa ihan älyttömästi, ja koko ajan tuntuu että olis nälkä. Tosi flunssainen olo on koko ajan. Katselin joltakin toiselta sivulta yleisimpiä raskausoireita ja löysin itsestäni suurimman osan. Kyllä mielikuvitus on taas liikkeellä. Miehelle eilen kerroin kans näistä oireista ja se vaan naureskeli. Mietin vaan sitä eilistä vuotoa. Onko kellään ollut kiinnittymisvuotoa? Missä vaiheessa kiertoa? Siis paljonko oviksen jälkeen? Ei mulla ainakaan vielä ole menkat alkaneet, eikä yhtään tunnu edes siltä että alkaisivat!

Se minusta.

Hauskaa viikonloppua tähtöset!

Vierailija
2/29 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein varmistustestin ja plussaa näytti edelleen :) En epäillytkään muuta, mutta kunhan testasin jäljellä olleella testillä. Rinnat on alkaneet vähän kipeytyä ja vatsaa vihloo. Viime yönä neiti itkeskeli ja jouduin pari kertaa nousemaan ylös. Kyllä tuli paha olo! Musta vähän tuntuu, että mies saa hoitaa tytsyn yöheräilyt, mikäli mulla tuo pahoinvointi oikein kunnolla alkaa. Esikoisesta se alkoi rv7 ja oksensin aina aamuisin kun piti herätä aikaisin. Silloin elelin vähän huolettomampaa opiskelijaelämää, yleensä herätykset oli tuossa 10 aikoihin... Nykyään kello soi ma-to klo 6.40 ja kiire on, että päästään koko porukka ajoissa liikkeelle. Saas nähdä joudunko muutaman viikon päästä halailemaan pyttyä päivittäin. Huoh!

Leje: Ihan samalta tuntuu tuo aikaväli mun ja Elainen plussaamisen välillä eli too-oosi pitkältä, vaikka lasketuissa ajoissa on tosiaan noin vähän väliä. Ties vaikka oltais samaan aikaan Taysissa elaine!

Neitinokkonen: Kiitos tuosta esittelypinon värityksestä! Kivalta näytti! Mikäs kp sulla on meneillään? Mullahan tuota tuhrua tuli kp25 ja 26/28. Toivottavasti sullakin on tuhru jotain muuta kuin menkat! Peukkuja bdbdbdbd!

Mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä on? Me lähdetään huomenna kummipojan synttäreille espooseen ja tullaan su takaisin. Sunnuntaina mennään vielä kaverille vaalivalvojaisiin. Eli mukava viikonloppu tiedossa :)

S-I ja Lumikukka rv 4+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta Signorina-Iiris!! :) Nyt vain tarrasukkia pikkuiselle..

Omaa napaa: Nyt menossa kp 18, jännityksellä odotetaan alkaako mitään oireita tulla... Miten teillä plussanneilla, onko raskausoireet alkaneet miten pian ovulaation jälkeen? :) Tai miten monta päivää ennen mahdollisia menkkoja? Tätiähän ei kenellekään toivota..

Oman kierron pituudesta ei vielä varmuutta.. kovin ahkeria pupuilijoita täällä ei tuon esikoisen vuoksi olla. Pitää huolen, että äiti on väsynyt ja heräilee kovasti yöunilta.

Teidän muiden plussauksia täällä odotellaan. :) Kenellä nyt jännät hetket jo lähestyy..

Onneksi on tuo neiti niin vähän laimentaa tätä kauheaa vauvakuumetta. Mutta ympärillä on niin paljon raskaanaolevia, että kumpa itsekin sen masun sais. :)

Viikonloppu menee varmaan kotosalla..

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussasäteitä!!!! :)

Vierailija
4/29 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedossa tännepäin ja tietty testin tekemistä.... ;) Jos vaan malttaisin odottaa sunnuntaille.....

Olen nyt 32vee ja menkat alkoivat 11vee.... joten aika hyvän aikaa näiden menkkojen kanssa on saanut elellä.... yleensä ne ilmoittavat hyvissä ajoin itsestään, siis reilusti ennen " kunnon" vuotoa tulee pari päivää " ennakkovaroituksia" ..... nyt ei mitään!

Ja menkat olisivat oikeastaan tänään viimeistään pitäneet alkaa....

Masua vihloo tällä hetkellä niin vietävästi. Lämpöilyä on ollut yli 37C koko viikon, mutta ei varsinaisesti mitään flunssa- tai muita oireita. Uskon myös, että sitä alkaa kaikenlaista toimintaa elimistössään kuvittelemaan, kun oikein jotakin toivoo...... eli tiedä mitä tää on....

Toivon siis kovasti kuitenkin, etten ole vain toiveajatellut näitä mun oireita.... tai että menkat alkavatkin ihan yhtäkkiä..........tms. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan............. eli piinailua täällä mennään........

Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille!!! Ollaan kuulolla =)

-Malttamaton ohranjyvänen-

Vierailija
5/29 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammitähtösille! Täällä otetaan ihan rennosti viikonloppu! Kerrankin ei oo mitää ohjelmaa saa vaan olla köllötellä :)

Oikein kivat värit olit saanut pinoon aikaseksi neitinokkonen!

Ja Ohranjyvälle +++tuulia! Jännät paikat sulla!

S-I: yksityisellä olen aina gynellä käynyt mul on jotenkin kauhee epäluulo kunnallisia palveluita kohtaan vaikka maksaa tietysti saa....Teroilla käynnistetään kierto ja clomeilla pitäis ovuloida katsotaan kuinka käy...Nyt vaan pupuilua jtp-menetelmällä :)

Nyt on niin kamala nälkä että pakko hipsiä ruuanlaittoon!!! :)

Vierailija
6/29 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kyllä todella perjantai-illan tuntua, etten sanoisi huumaa, täällä ilmassa.

Hain pojan hoidosta kolmelta ja ulkoiltiin tunti, sitten kotiin. Siitä se alamäki sitten alkoikin. Kitinää siellä ja täällä, ei autanut mikään, ei edes Tomi traktori ja se on jo paljon se... Oli raasu aivan poikki hoitoviikosta, viime viikon oli kotona, kun oli kipee. Sattupa vaan tietty iskälle saunailta just tälle illalle, siis suoraan töistä tyyliin. Nyt on poika nukkumassa ja äiti vielä tasaa hermojaan... Voi kun olis suklaata! Mutta ei ole.

Tällasinä hetkinä mää aina mietin, että miten koskaan selviäisin kahden lapsen kanssa. Ja ihan tosissaan hirvittääkin hetkittäin. Onko teillä muilla samoja ajatuksia/tunteita, siis jos lapsi/lapsia jo on? Hassua toivoa raskautta ihan täpöilla ja silti pelätä välillä kuinka vauvasta ja leikki-ikäisestä selviää.

Ohranjyvälle tsemppia piinailuun, sulla on ihan tosissaan " tilanne päällä" ;-) Täällä ollaan peukut pystyssä plussan puolesta!

pipu-77: Toivottavasti Terot ja Clomit auttaa sut pian plussan makuun. Tsemppiä sinnekin!

Meidän viikonloppu menee akkuja ladatessa, tuli kutsu töihin vielä ensi viikon aluksikin. Mummulassa varmaan pyörähdetään kerran tai kaksi (lue: valmiiden lihapatojen äärellä, minäkö laiska kokki?) Mummu on myös pojalle (1v8kk) todella tärkeä, aina kyselee perään ja haluaa soittaakin melkein päivittäin. Niiden puheluita on tosi ihana seurata, poju sanoo sanan siellä täällä ja hymyilee kun Naantalin aurinko. Onneksi mummu asuu lähellä!

Toistan vielä toiveeni: voi kun olisi suklaata!

Illan jatkoa kaikille, Piqu

Vierailija
7/29 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille tammitähtösille, ajattelin tulla jotakin kirjoittelemaan kun en eilen tainnut mitään raapustella - luulette pian että olen teidät kokonaan hylännyt ;)

Tulin jokin aika sitten vasta kotiin, oli töissä koko päivän koulutus-sessio ja sen päälle sai jäädä saunomaan + istumaan iltaa. Selviydyin hienosti paljastumatta limsapulloineni, meillä nimittäin huomenna miehen serkun häät ja olen menossa kampaajalle jo klo 9 aamulla :/ joten sain siitä hyvän selityksen siiderivapaalle linjalleni. Voihan silti olla että jonkun epäilykset heräsivät kun ei edes yhtä saunasiideriä ollut matkassa. Huomiset häät onkin sitten taas koitos sinänsä, saa nähdä miten onnistun välttelemään boolia niin ettei anopilla herää liikoja epäilyksiä.... onhan tämä aikamoista juonimista, mutta kun ei millään haluasi vielä kertoa kun kaikki kuitenkin vielä niin alussa.

Neitinokkonen: Kiitokset " värityksestä" näytti oikein hienolta :) Sun oireet kyllä kuulostaa kovin lupaavilta, nyt vaan kovasti bdbdbdbd!

S-I: Aattele miten hauskaa olis jos oltais yhtäaikaa taysissa! :) Aika jännä ajatus. Oon muuten ihan samaa mieltä, kun sinä ja Leje siitä, että meidän plussausväli tuntu paljon pidemmältä, olin ihan hämmästynyt kun tajusin että se on vaan kymmenen päivää. Oon käyny muuten tuolla odotuspuolella kirjottelemassa sillontällön Syyskeijuihin ja kyselin siellä onko kukaan käynyt Koskiklinikalla Tuukka Tarkkilalla ultrassa ja yksi vastasi käyneensä sekä alkuraskauden uä:ssä että rakenne uä:sä ja kehu kovasti että Tarkkila on tosi ihana lääkäri ja että valinta on oikein hyvä :) Onneks tiistaihin ei oo enää montaa päivää! Toivotaan, että siellä on papu paikallaan :)

Omaa napaa taas tähän väliin, tuli mieleeni että heräsin tässä yks aamu, oliskohan ollut keskiviikko, siihen että alavatsassa tuntu ihan hirmunen jomotus, vähän niin kun menkkasärky. Olin havahtunut siihen unesta jo kerran aiemminkin, mut nukahtanut takas. Vatsa oli tosi kipee, ei auttanut asennon vaihtaminen tms. Mun oli pakko nousta aikasemmin sängystä kun olis ollut tarvis. Kävin vessassa kun huomasin et on aika kova hätä ja mietin että jos se vaikuttaa siihen jomotukseen jotenkin. Makailin sit n.10-15min sohvalla viltin alla ja hieroskelin masua ja sit alko helpottaan pikkuhiljaa...erikoista! Särky katos eikä tullut enää takas eli ei se ilmeisesti ainakaan mitään kauheen vakavaa ollut (ei tullut vuotoa tms.). Mietiskelin että josko olis jotakin kohdun kasvamiseen liittyvää...? Menkkamaisia jomotuksiahan mulla on joka päivä, lisääntyvät usin iltaa kohti, mut ei noin kovia onneks. Mielenkiintoista...

Simppu: Kyselit raskausoireista, mulla ei ollut yhden yhtään oiretta ennen plussausta, ei sitten niin mitään. Paitsi menkkajomotus alko edellisenä päivänä. Eli en olis kyllä oireiden puolesta pystynyt päätteleen yhtään mitään.

Ohris: Iik, jännää...testaus lähestyy!!! Kasapäin +++++++++onnea!!!!! Vielä ehtii tammijunan kyytiin!

Jaa, kai se olis pakko mennä silittään mekkoansa juhlakuosiin ettei huomenna enää tarvi ja isännänkin juhlavermeet on vielä katsomatta, itse se niitä tuskin on valmiiksi laittanut ;)

Mukavaa viikonloppua ja ++++++pölyä!

:) elaine + papu rv 6+3

Vierailija
8/29 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jännittää ihan kauheesti*

Mukavaa päivää kaikille!

-ohris-

Vierailija
9/29 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohranjuvän puolesta täälläkin jännitetään !

Elaine: ne jomotukset saattaa tosiaankin johtua kohdun kasvamisesta.

Täällä ei mitään ihmeempi - ukki ja mummi tulevat kylään. Lähtevät maanantaina. Joten tänne en varmaan enää viikonloppuna ennätä.

Juu täytys lähtee vielä ruokakauppaan ja pullatkin paistaa ennen kun vieraat tulee.

Iloista viikonloppua kaikille !

T:Hyrre

Vierailija
10/29 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaavalta kuulostaa Neitinokkonen ja Ohranjyvä.. :) Just tälläsiä oireita vähän utelin, että missä vaiheessa voisivat alkaa? tuo palelu ja lämmönnousu.

Kiitoksia vastauksesta Elaine80..

Meillä tuo esikko lähti ihan itsestään, eikä silloin edes kuvitellut olevansa raskaana.. Jotenkin on unohtunut koko alkuraskaus.. taisi mua jossain vaiheessa paleltaa ja etova olo oli. Ja kahvi ällötti, sen juomisen lopetin. Kovasti maistuivat mehujäät ja jäätelöt.

Nyt sitä jännittää enemmän ku on enemmän toiveissa tuo toinen lapsi. Ja yritystäkin.

Vierailija
11/29 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kauratestillä" .............. (lue:viljatestillä)................ei voi mittään!

Ja jos luonto voi olla joskus julma, niin ne myöhässä olevat menkat alkoivat " ennakkovaroituksin" noin tunti testin oton jälkeen.....

Oon ihan ok, ei huolta murhetta...... mies on tukena ja turvana. Nyt lähdetään yhdessä ulkoilemaan ja tyhjentämään päät...............

Elämä on!!! Kaikki on vastaan otettava............ja eikun taas uusintayritykseen...........................

Vierailija
12/29 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohranjyvälle ihan ensteksi pahoittelut!!! kyllä se negan saaminen aina tuntuu pahalta, kun jo se että lähtee sitä testiä tekemään, merkitsee että raskautta epäilee, ja sitten sieltä tuleekin selkeä tieto että ei....

jaksuja!

positiivista kuitenkin että menkat alkoi heti, ei tarvitse elää epätietoisuudessa ja pääsee uudelle yritykierrolle heti!

täällä ei vieläkään tietoa tädistä:/ nyt kai kp38 :( jo!!!

alkaa jo todenteolla ottamaan päähän tämä älyttömän pitkäksi venynyt kierto!! ja kun ei yhtään tiedä mitä odotettavissa...oon kyllä ihan varma että menkkoja ootellaan vielä kesällä, eikä niiden puuttuminen kyllä johdu raskaudesta!!! phhhh..arghh.

uudet vaunut on nyt kokeiltu ja hyväksi testattu!! (brio wave duo.t)

edellisistä vaunuista oli kyselty... ei niissä mitään vikaa ollut, ei vaan enää oikein sopineet meidän tarpeille. tosi hyvät ja laadukkaat oli(teutonia y2k.t) poika vaan ei oikein enää mahtunut toppavaatteissa koppaan ja talvea kun vielä jäljellä, eikä oikein viittinyt vielä siirtyä pelkkään ratasosaan...ja sitten kun kuljetaan pojan kanssa aika paljon julkisilla nuo vaunut oli aika isot, aina tiellä bussissa tms.

ja vähän muuta..oli kyllä tosi hyvät, mutta ehkä paremmat syys/talvivauvan kanssa, kun mahtuu koko pukukauden helposti kärryihin ja sitten kun ei enää tarvii pukea onkin lapsi jo niin iso että aika siirtyä rattaisiin...

suosittelen kyllä kaikille vaununhankkijoille että ottaa hyvin selvää millaiset on ne vaunut joita on hankkimassa, kysellä vaikka joltain jolla on samanlaisista kokemusta, ja että sopii omille tarpeille:)

neitinokkosen oireetkin kuulostaa lupaavilta!:) toivotaan että ovat sitä...:) bd

olikos keitä piinailemassa?

rauhallisia viikonloppuja!

fiikuna ja kadonneitten kuukautisten arvoitus

Vierailija
13/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiikuna tsemppauksesta!!!

Ehdin jo haaveilla vauvan vaunuista ja pöydistä ja muista.... =) Mutta onneksi mulla on ihana mies, joka jakaa tämän kaiken kanssani ja on erittäin sitoutunut näihin mun " vaivoihin" ja niiden kuuntelemiseen.... yhteinen kuumeilu on ihan mieletön kokemus, se että ollaan samaan aikaan samassa pisteessä............

Kyllä se vielä onnistaa..... ihan varmasti.........

Joo, ei ne menkat ihan kunnolla täällä ole alkaneet, mikä on kyllä tosi outoa........ olen yleensä säännöllinen, mutta lienee tämä " stressi" vaikuttanut tähän asiaan tällä kertaa............

Eli Fiikuna, odotellaan ihan rauhassa " tätsyä" kyläilemään =) Kyl se sieltä vielä saapuu!!! Ja sit uutta yritystä peliin

Mukavaa sunnuntaita kaikille!!!!!!!! Ja kiitos että olette hengessä mukana, olette ihan korvaamattomia!!!!!!!!!

Vierailija
14/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammitähtöset!! Ohranjyvälle pahoitelut negasta nyt vaan taas pää pystyssä kohti uutta kiertoa...vaikka kyllähän se nega vetää mielen matalaksi joksikin aikaa :(

Fiikunalle toivotaan tätiä kylään, vai uskaltaako vielä varovasti toivoa et täti ei tuliskaan ja nega muuttuis plussaksi....

Elaine80 kyseli Tuukka Tarkkilasta ja huhut ovat kyseisestä lääkäristä kantautuneet myös tänne, kuulema tosi mukava ja asiantunteva! Jos itsellä jossain vaiheessa + tulisi niin varaisin varmaan häneltä ajan alkuraskauden ultraan!! Tuleppa sitten kertomaan mitkä on omat kokemukset lääkäristä!

Nyt aamupalaa napaan ja hiihtoladuille, ostin kuukausi sitten uudet ja sukset ja kyllä on ihana hiihtää kunnon välineillä....:)

Vierailija
15/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....on täällä sunnalla! Mukavaa sunnuntain alkua kuitenkin tammitähtösille ja Ohrikselle pahoittelut negasta :( Toivotaan että se täti tulla porhaltaa pian niin pääsette mahd.nopeasti uuteen yritykseen.

Niin niistä kurtuista.....heräsin taas viimeyönä samanlaisiin alavatsa/alaselkäsärkyihin kuin keskiviikkoaamuna, nyt särky oli vaan paljon kovempaa. Aikani pyörin sängyssä, mutta jouduin lopulta nousemaan ylös koska mikään asento ei helpottanut. Kävin taas vessassa ja kipu sen kun yltyi (kipu oli siis saman tyylistä kuin menkkakivut, särkyä/jomotusta alavatsassa). Kävelin sitten ympäri olohuoneen lattiaa vatsaani hieroskellen, välillä kaksinkerroin taipuen kun särki niin kovasti. Kello oli n.03 ja jouduin jo miettimään että pitääkö lähteä päivystykseen. 10-15min kävlyn jälkeen (tuntui kyllä paljon pidemmältä ajalta) särky alkoi taas helpottaa ja siirryin takaisin nukkumaan. Nyt särystä ei ole tietoakaan, samanlaista pientä jomottelua on mitä muinakin päivinä. Kun nyt aamulla heräämisen jälkeen ekan kerran vessassa, paperiin tuli verisen näköinen jälki, ei siis verta vaan enemmänkin rusehtavan sävyinen pyyhkäisyjälki. Sen jälkeen ei ole tullut mitään. Mitään vuotoa siis ei ole tullut koko aikana.... Whats going on? Täytyy myöntää, että kyllä tässä vähän huolestunut olo on....toivottavasti tämä ei nyt olis mitään vakavaa :( Onneks tiistaina on se alkuraskauden ultra! Mä en ymmärrä sitä miksi noi kivut on tulleet molemmilla kerroilla yöllä/aikaisin aamulla?

Toivotaan parasta!

Mites muiden viikonloppu o sujunut?Toivottavasti vähän mukavemissa merkeissä :)

:/ elaine *pohdiskelee otsa kurtussa

Vierailija
16/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisiä tammikuun päiviä viedään ¿ vieläkö saatais jostakin kolmas plussa ryhmällemme.. Ketäs kuumeilee? Aika täyttä näyttää helmijunassa olevan, täytyypä pyytää muutama lisävaunu.. Ja Elaine ja Signorina-I, olkaapa tarkkana ja pysäyttäkää juna oikealla asemalla, että osataan kaikki jäädä pois odottavien asemalla ;)

Elainelle kovasti voimia kestää öiset kipuilut! Ja pikkuiselle sisua pitää tiukkaan kiinni! Onpa inhottavaa oireilua, mutta sehän voi olla ihan suolistoperäistäkin ¿tavallista¿ mahakipua. Ja rusehtavasta pyyhkäisyjäljestä.. Silloin kun kumman hitaasti alkavien menkkojeni vuoksi luin läpi noin kaikki raskauden aikaisista vuodoista kertovat jutut netistä (ja suurin osa ihmisten omakohtaisia kokemuksia), niin monilla oli ilmeisesti istukan kehittymiseen liittyvää vuotoa alkuvaiheessa. Eli siinä kai voi tulla pientä verenvuotoa kohdun seinämästä, mutta ei vaikuta mitenkään vauvaan tai raskauden kulkuun. Hyvä kuitenkin, että sulla on se alkuraskauden ultra ihan kohta, niin saat varmuuden että kaikki on ihan hyvin :)

Hitsit Ohris! Mikä ihme siinä on, että AINA ne menkat tuntuvat vaistoavan sen raskaustestin tekemisen. Minullahan viime kerralla lopulta alkoi menkat ja reippaasti myöhässä heti sinä päivänä kun jo ihan sairaan toiverikkaana aamulla tein testin.

Ja toisaalta muinoin ¿nuoruudessa¿ (tai silloin kun vauva ei ollut toivomuslistalla) menkkojen ollessa myöhässä, kun muutaman kerran aivan paniikissa tuli lopulta apteekista testi haettua ja tehtyä, niin eikös ne silloinkin aina alkaneet samana päivänä! Ehkä se on molemmissa tapauksissa se nega-tuloksen aiheuttama jännityksen laukeaminen, joka normalisoi stressaantuneen kehon toiminnan.. :/

Fiikuna: Kohta laitat tädille kutsun kirjattuna kirjeenä, että taatusti menee perille ;) Eiköhän se sieltä vielä ilmaannu. Alkaako muutes oletetusta oviksesta olla jo niin pitkä aika, että raskaushormonien olisi pitänyt näkyä testissä (ettei tädin piilottelulle kuitenkin olis joku muu syy kuin imetyksen aiheuttama viive)..

Omaa napaa: Tänne kuuluu sitä samaa; greippimehua, greippimehua, oviksen odottelua ja greippimehua. Ja pupuilua jtp koko kierron ajan kaiken varalta. Ihan hauskaa :) Yritän ottaa rennosti, mutta kunhan alkaa kp:t olla lähempänä kolmeakymmentä, niin eiköhän tämä tyttö taas hermoile täällä ihan tuttuun malliin ;)

Leje

Vierailija
17/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein testin hetki sit ja vahva plussahan sieltä tuli !!!

ei voi uskoo todeks...onnen kyyneleitähän täs väkisinkin tulee

saanko liittyä tänne teidän kanssa?

Vierailija
18/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Onnittelut H@nn@lle, ilmeisesti saatiin vielä kolmas onnellinen tammikuun porukkaan. Me muut tähdätään sitten kovasti helmikuulle, ainakin täällä suunnalla ollaan nyt oviksen aikoihin ihan tosissaan liikkeellä :)

Luittekos tamperelaiset aamulehden mielipidepalstaa tänään? Aika tiukkaa arvostelua TAYS:n synnytysosastosta. Huh huh, ei kauheesti tee mieli mennä sinne synnyttämään jos nuo jutut on totta :/

Vierailija
19/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super-hyper-onnittelut plussasta H@nna@:lle !! Saatiinhan me tammikuulle vielä kolmaskin plussa. Ota kaikki ilo (ja liikutuksen tunteetkin) irti ihanasta uutisesta :) Monta paria hempeän värisiä tarrasukkia pienelle masuasukille!

Uskaltaisikohan sitä vielä heittää ilmaan toivomuksen neljännestä plussasta tammikuulle ;) Lykkyä tykö kaikille vielä kuumeileville!

Leje (kp 10/30-35)

Vierailija
20/29 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksi omaa napaa...mulla kun on ollu tämä paineen tuntu masussa jo kohta viikon, nii hulluksihan tässä tulee. ovis oli alkuviikosta ja ahkerasti pupuiltii ja siitä asti on paine tuntunu. iha sattuu välillä...voiskohan olla...eiei,en uskalla vielä aatella...täytyy oottaa vielä viikko ja jossei tätiä ala kuulua nii ens sunnuntaina kipasen apoteekkii. =)

meillä on ollu rankka viikonloppu, ku on juhlittu poitsun 1-vuotissynttäreitä,huhhuh,vieraita on lapannu koko viikonlopun,vaikka kutsuin kaikki nimen omaa perjantaina,et ois saanu vähä levätä....töissä tulosa rankka viikko,hommaa iha helkatasti,ku työkaveri jää mammikselle...(oon vähä kade)...mut ei auta valittaa,hyvä kun on töitä...

onnea h@nn@lle oikeioikei kovasti...ja haleja niille joilla ei vielä tärpänny...me hypätää sitte helmijunaan,vai mitä kaverit?

jepsis,vaa taas pitää joutua,pitää pyörittää muutama koneellinen vielä pyykkiä,ennen ku kiireinen työviikko alkaa...hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!!!!