Vihaan ihmisiä. Mun ihmisviha on joskus aivan ylitsepääsemätön tunne!
Ainoat ihmiset joita en vihaa on mieheni ja lapseni. Välillä oon niin raivoissani miten ihmiset voi olla niin järjettömän tyhmiä ja ärsyttäviä. Niitten olemassaolokin ärsyttää suunnattomasti. Luulen ilmeisesti olevan jotenki tosi fiksu ja ihana itse, mitä en todellakaan aina ole.
Joskus tää tunne on ylitsepääsemätön, kävelen kaupungilla lapseni kanssa ja katselen aurinkolasieni läpi ihmisiä, mietin että jos se sanovat tai mutisevat jotain kohdallani olen aina valmiina sanomaan suorat sanat tälle. Kerranki eräs vanha nainen käveli vastaan kävelykadulla ja tokaisi kohdallani miehellensä; Eikös tässä ole vasemmanpuoleinen liikenne. Raivostuin ja sanoin että tässä olen kokoajan kuikkelehtinut ihmisten välistä että sori vaan että kuljin tällä hetkellä väärällä puolella.
Tällä tuulella kun välillä olen mulle ei kannata tulla sanomaan yhtään mitään, tai varsinkaan neuvomaan kun voisin listiä sen ihmisen sillä sekunnilla. Onko tämä sitä kuuluisaa pms:ää josta niin paljon puhutaan enkä ole itse aiemmin oireita tunnistanut? :) Normaalisti olen kuitenkin rauhaa rakastava yksilö :)
Vihaako kukaan muu avoimesti muita ihmisiä?
Kommentit (95)
Sinä, sun, sä. Ongelma on sinun, ei muiden syytä.
Tee vaikka Mensan kotitesti. Veikkaan ettei älysi ole lähelläkään keskitasoa.
Älykkäätkin ihmiset voi vihata, mutta ei ilmaise sitä noin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa karttaa toksisia miehiä, mikä on kyllä vaikeaa kun toksisuutta on kaikissa miehissä!
Kyllä, mutta niin on toksisia naisiakin eli mitä jää jäljelle?
Vierailija kirjoitti:
x,D
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua ihmetyttää, että muiden pitäisi olla mukavia, kun oma asenteesi on tuollainen.[/quote
Ai jos ap:lle valitetaan tyhjästä?! Et oo tosissas...? Joku äo 70 taas kirjottelee täällä ketjussa...
Vierailija kirjoitti:
Sun ei kannata yrittää niitäkään x,D
Eikö siellä ois taas Simpsoneita sulle katsottavaksi? Häivy nyt pelle ainakin täältä vinkumasta.
Vierailija kirjoitti:
Lasten vanhemmat olettaa, että ne heidän muksut on ykkösiä kaikkien muiden kuin heidänkin silmissä. Ja se näkyy ja kuuluu!
Just tänään olin juhlamessussa kirkossa. Oli puheita ja hyvä saarna. Kuuliko niistä mitään? No ei, kun kaksi ihmistä oli keksinyt tuoda lapsensa karjumaan kirkkoon! Lapsi huutaa messun viimeisen tunnin täyttä kurkkua, että "MENNÄÄÄÄÄN POOOOOOOOIISSS" ja ei sitä huutavaa lapsiparkaa voi viedä ulos!
Siis toki lapset on tervetulleita kirkkoon. Mutta on se nyt selvä, ettei pieni taapero jaksa istua kaksi tuntia kirkossa paikallaan. Eikö voisi elää lapsen mukaan ja olla sitten sen aikaa, minkä lapsi jaksaa. Mennä vaikka hetkeksi ulos juoksemaan ja sitten tulla takaisin, jos vielä jaksaa?
Sitten vanhemmat ja lapset kaupassa... Kakarat saa juosta hyllyjen väleissä. Työntää kärryjä päin toisia ihmisiä. Räpeltää kaikkia kaupan tuotteita, vaikkei niitä osteta. Vanhemmat ei kiellä, ei kasvata.
Ja sitten nämä kolmen kakaran suurmammat kaupungilla ja ostoskeskuksissa. Sinne tarjoushullutteluiden ruuhkaankin pitää tunkea niin, että yksi on kärryissä ja kaksi muuta roikkuu kärryn kahvoissa kiinni. Ja sitten marssitaan sellaisena rintamana, että pois alta risut ja männynkävyt, maailmassa ei ole muita kuin mä ja mun penskat! Jos tällainen tahmanäppinen kakara sitten käytävällä törmää muihin asiakkaisiin, niin äiti vaan mulkoilee silmät myrkkyä tihkuen ja saattaa äristäkin.
Nämä suurmammat valtaa hissit. Kahvilat linja-autot. Ja heidän lapset ensin. Ei yhtään ihme, että isosta osasta lapsia kasvaa itsekkäitä ilkimyksiä, jotka olettaa, että koko maailma on olemassa vain heidän mieltymystensä ja oikkujensa tyydyttämiseksi.
Eli joo, mäkin olen ihmisvihaaja. Pienten lasten vanhempien vihaaja.
Olen itsekin aloituksen mukainen ihmisvihaaja, mutta älä nyt sen takia hermostu äidille kolmen lapsen kanssa, kun tulevat rintamana. Parempihan se on kun lapset ovat vieressä äidin lähellä sen sijaan, että juoksevat ympäri ämpäri. Mua ei ota nuo rintamat päähän, toki eri asia jos sieltä tungetaan maailmanvalloittajina muut maahan potkien. Kyllä niiden isompienkin perheiden pitää päästä liikkumaan siinä missä meidän yksittäisten henkilöidenkin.
Suomalainen kulttuuri on jäykkä ajatusmaailmalta ja tavoilta. Ja täten Suomalaiset on todella pölvästiä ja typerää porukkaa isolta osin. Jos olen älykkyydeltäsi sitä prosenttiporukkaa, niin kyllähän se hankaloittaa monesti tässä meidän tasapää muoviämpärin jonotus kulttuurissa.
Suurimmassa osassa ihmisiä ei ole mitään muuta kuin vihattavaa. Ajatteleva, keskimääräistä älykkäämpi ihminen päätyy aina ihmisvihaan. Jos jollain olisi neuvoja antaa siihen, miten tulla toimeen ihmisvihan kanssa ja elää mielekästä elämää, se olisi tervetullutta. Ihmisvihaa ei saa pois koska ihmiset (eli suurin osa ihmisistä) eivät anna syytä mihinkään muuhun. Ihmisvihaa ei saa pois, kuten ei seksuaalisuuttakaan pysty muuttamaan. Se on, ja pysyy. Se täytyy pystyä hyväksymään ja keksiä keino mielekkääseen elämään.
Viha kuluttaa ja sen huomaa näistä muita vihaamista ihmisistä.
Imevät kaiken ilon ympäriltä, vaikka esittävät iloisia.
Ihmisvihaaja kirjoitti:
Suurimmassa osassa ihmisiä ei ole mitään muuta kuin vihattavaa. Ajatteleva, keskimääräistä älykkäämpi ihminen päätyy aina ihmisvihaan. Jos jollain olisi neuvoja antaa siihen, miten tulla toimeen ihmisvihan kanssa ja elää mielekästä elämää, se olisi tervetullutta. Ihmisvihaa ei saa pois koska ihmiset (eli suurin osa ihmisistä) eivät anna syytä mihinkään muuhun. Ihmisvihaa ei saa pois, kuten ei seksuaalisuuttakaan pysty muuttamaan. Se on, ja pysyy. Se täytyy pystyä hyväksymään ja keksiä keino mielekkääseen elämään.
Miksi ihmisvihaajat luulevat olevansa keskivertoa älykkäämpiä?
”Kaksi asiaa ovat äärettömiä: Universumi ja ihmisen tyhmyys. Universumista en ole kuitenkaan täysin varma.” -Einstein
Vihaan ihmisiä ja niiden typeryyttä, katselevat vain omaan napaansa muista välittämättä. Idiootit haisevat tyhmännäköiset ihmiset, kumpa ei tarttis nähdä yhtäkään koskaan. Luulevat olevansa niin erinomaisia, ja paskat, paskantavia paskalokkeja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ihmisiä ja niiden typeryyttä, katselevat vain omaan napaansa muista välittämättä. Idiootit haisevat tyhmännäköiset ihmiset, kumpa ei tarttis nähdä yhtäkään koskaan. Luulevat olevansa niin erinomaisia, ja paskat, paskantavia paskalokkeja kaikki.
Olet itse juuri sellainen omaan napaansa tuijottelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse juuri sellainen omaan napaansa tuijottelija.
Haista sinä kuule piitkä paska kun et tiedä elämästäni tai minusta yhtään mitään.
Tänä päivänä ei ole mikään ihme jos ihmisviha lisääntyy. Maalaisjärki on kadonnut ja tyhmyys lisääntynyt. Lisäksi on tämä Minäminäminä sekä uusia tulokkaita...
Mä vihasin ihmisiä myös, nyt lähinnä halveksin, säälin ja inhoan. Surkimuksia suurin osa. Piittaamattomia, ilkeitä ja tyhmiä, huh mitä luusereita, mutta usein valtava omanarvontunto ja uho päällä mennään ja ivataan muut mennessä. Toisaalta tätä sirkusta on välillä huvittavaakin katsoa vierestä.