Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ihmisiä. Mun ihmisviha on joskus aivan ylitsepääsemätön tunne!

Vierailija
10.06.2012 |

Ainoat ihmiset joita en vihaa on mieheni ja lapseni. Välillä oon niin raivoissani miten ihmiset voi olla niin järjettömän tyhmiä ja ärsyttäviä. Niitten olemassaolokin ärsyttää suunnattomasti. Luulen ilmeisesti olevan jotenki tosi fiksu ja ihana itse, mitä en todellakaan aina ole.

Joskus tää tunne on ylitsepääsemätön, kävelen kaupungilla lapseni kanssa ja katselen aurinkolasieni läpi ihmisiä, mietin että jos se sanovat tai mutisevat jotain kohdallani olen aina valmiina sanomaan suorat sanat tälle. Kerranki eräs vanha nainen käveli vastaan kävelykadulla ja tokaisi kohdallani miehellensä; Eikös tässä ole vasemmanpuoleinen liikenne. Raivostuin ja sanoin että tässä olen kokoajan kuikkelehtinut ihmisten välistä että sori vaan että kuljin tällä hetkellä väärällä puolella.

Tällä tuulella kun välillä olen mulle ei kannata tulla sanomaan yhtään mitään, tai varsinkaan neuvomaan kun voisin listiä sen ihmisen sillä sekunnilla. Onko tämä sitä kuuluisaa pms:ää josta niin paljon puhutaan enkä ole itse aiemmin oireita tunnistanut? :) Normaalisti olen kuitenkin rauhaa rakastava yksilö :)

Vihaako kukaan muu avoimesti muita ihmisiä?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä hei.

Olipas hauska huomata tutun näköinen otsikko etusivulla ;)

Joo no siis muistan kyllä tuon kys. päivän kun tuon tekstin kirjoitin, muistan jopa tapauksen kun nainen tokaisi miehelleen että eikös tässä ole vasemmanpuoleinen liikenne. Mutta joku näppisvirhe tai tapauksen väritys on tapahtunut koska en ole ikinä vastannut ihmisille ilkeästi.

Edelleen vihaan (tyhmiä ja ilkeitä) ihmisiä, edelleen tiiraan aurinkolasieni suojista ihmisiä ja heidän käyttäytymistään, mutta edelleen myös hymyilen iloisesti heille, käyttäydyn ystävällisesti. Mitä nyrpeämpi ihminen, sen mairittelevampi olen.

Meillä on lähikaupassa maailman nyrpeimmät kassatädit. Huudan aina iloisesti jo kassan jonon päästä ( :D ) että HEI VAAN. Ja saan vihaisen mulkaisun takaisin. Hahhah, huvinsa sitten kullakin ;)

Vierailija
22/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2012 klo 20:38"]itsevihaa. Kun väitätte toista, niin tietäkää se on teidän kohdallanne tiedostamatonta. Jos se olisi tiedostettua, niin olisitte masentuneita tai itsetuhoisia. Mutta koska se on tiedostamatonta, niin projisoitte sen muihin ihmisiin.

Näin se ihmismieli toimii, myös muissa asioisssa. Esim silloin, kun petturimies ei kestä omaa syyllisyydentuntojaan, hän projisoi syyllisyyden vaimoonsa ja syyllistää tämän. Sama tapahtuu kateuden kohdalla, häpeän kohdalla yms.

[/quote]

Sieltä kajahti! Itse olen misantropi ja niinkuin sanoit vihaan myös itseäni. Inho itseani kohtaan tosin on vaan pinnallista, ja sitä vihaan muissa ihmisissä, myös järetöntä tyhmyyttä ja sokeutta. Pelkkä netin selaaminen ja ihmisten kirjotusten lukeminen netissä saa veren kiehumaan. Odotan joukkotuhoa ja/tai päivää jona itse kuolen, että pääsisin eroon näistä tunteista. Aamen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasti seinään jälleen. Avoin ihmistenvihaaja, eli ei lainkaan puoleensavetävä ihminen. Mutta kun housuissa on oikea värkki, niin kumppani ja perhe on löytynyt, no hätä.

t. Palstalassukka - ettei totuus unohtuisi

Vierailija
24/95 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kääntänyt yön tunteen niin että mitä vittumaisempi ja töykeämpi ihminen on, sitä mairittelevan mukavampi olen itse. Jännä homma että se tuo paljon suurempaa mielihyvää kuin töykeä vastaus. Välillä voi piilovittuilla yliystävällisesti, jos hermostuu niin osuu vain omaan nilkkaan

Vierailija
25/95 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2012 klo 07:40"]

Sitten vanhemmat ja lapset kaupassa... Kakarat saa juosta hyllyjen väleissä. Työntää kärryjä päin toisia ihmisiä. Räpeltää kaikkia kaupan tuotteita, vaikkei niitä osteta. Vanhemmat ei kiellä, ei kasvata.

Ja sitten nämä kolmen kakaran suurmammat kaupungilla ja ostoskeskuksissa. Sinne tarjoushullutteluiden ruuhkaankin pitää tunkea niin, että yksi on kärryissä ja kaksi muuta roikkuu kärryn kahvoissa kiinni. Ja sitten marssitaan sellaisena rintamana, että pois alta risut ja männynkävyt, maailmassa ei ole muita kuin mä ja mun penskat! Jos tällainen tahmanäppinen kakara sitten käytävällä törmää muihin asiakkaisiin, niin äiti vaan mulkoilee silmät myrkkyä tihkuen ja saattaa äristäkin.

Hitto että inhoan JUURI tuota kaupassa! Minulla ei ole omia lapsia vielä enkä todellakaan vihaa lapsia, mutta vihaan vastuuntunnottomia vanhempia jotka eivät välitä kasvattaa penskojaan! Etenkin vittumaista on, jos lapsilla on omat pienet kärryt joilla ne sitten juoksentelevat ja huutavat kaupan käytävillä. Muutaman kerran kaupassa olen jäänyt jumiin ahtaalle käytävälle kun joku kakru on jäänyt leikkimään siihen minikärryillään ja isiä/äitiä ei näy missään (?!). Tai sitten saattavat tulla siihen maanittelemaan että "tulepas veeti-janita siitä, täti ei pääse ohi, uskoppas nyt kun sanotaan, veeti-janita...".

Ja juuri tuo, että hirveä mulkoilu alkaa jos lapsi sattuu törmäämään toiseen ihmiseen! Juuri sellainen "vittuako tulet meidän lapsen juoksureitille". Ja joskus mäkkärissä käydessä tulee aina se parin wt-perhe jolla hyökkäysvaunun kokoiset rattaat ja tiskillä neljä kirkuvaa muksua, äiti siinä että "HEI NYT OIKEESTI HILJAA! MITÄ TE OTATTE? MILLASEN HAMPURILAISEN SÄ NICO HALUAT? NICO! NICO HEI! MINKÄ HAMPURILAISEN SINÄ TAHDOT? onks teil mitää mis ei oo sämpylää ku toi Nico ei tykkää siit sämpyläst..."

No voi luoja kun on kamalaa!:D  sinä se sopisit varmaankin oikein hyvin lastentarhaan harjoittelijaksi, et ole koskaan harkinnut tätä alaa? no mites muuten ne muut Mäkkärin asiakkaat? eikö sinua ärsytä sitten yhtään huutavat mamut, ympärillä ördäävät puliukot sun muut? minua ainakin ärsyttää myös nämä asiat Mäkkärissä, sehän on oikea sikolättejen sikolätti. Itsepähän valitsen missä syöt, jos et kestä melua niin osta kuule kaupasta pakasteranskalaisia ja syö niitä kotonasi niin ei tarvitse hermosa stressata mäkkisirkuksessa, tai ota rauhottavia ennen kuin menet sinne. Taidat olla jotenkin neuroottinen, sellainen pikkuasioista ärsyyntävä ihminen. Ja ei, en ole itse äiti, kunhan ihmettelen vaan ja erityisesti ihmettelen eikö sinua häiritse ne ördäävät pulsut sun muut että lapsiperheet ainoastaan?  On kyllä pienet ongelmat ei voi muuta sanoa.

Vierailija
26/95 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2012 klo 07:40"]

Sitten vanhemmat ja lapset kaupassa... Kakarat saa juosta hyllyjen väleissä. Työntää kärryjä päin toisia ihmisiä. Räpeltää kaikkia kaupan tuotteita, vaikkei niitä osteta. Vanhemmat ei kiellä, ei kasvata.

Ja sitten nämä kolmen kakaran suurmammat kaupungilla ja ostoskeskuksissa. Sinne tarjoushullutteluiden ruuhkaankin pitää tunkea niin, että yksi on kärryissä ja kaksi muuta roikkuu kärryn kahvoissa kiinni. Ja sitten marssitaan sellaisena rintamana, että pois alta risut ja männynkävyt, maailmassa ei ole muita kuin mä ja mun penskat! Jos tällainen tahmanäppinen kakara sitten käytävällä törmää muihin asiakkaisiin, niin äiti vaan mulkoilee silmät myrkkyä tihkuen ja saattaa äristäkin.

Hitto että inhoan JUURI tuota kaupassa! Minulla ei ole omia lapsia vielä enkä todellakaan vihaa lapsia, mutta vihaan vastuuntunnottomia vanhempia jotka eivät välitä kasvattaa penskojaan! Etenkin vittumaista on, jos lapsilla on omat pienet kärryt joilla ne sitten juoksentelevat ja huutavat kaupan käytävillä. Muutaman kerran kaupassa olen jäänyt jumiin ahtaalle käytävälle kun joku kakru on jäänyt leikkimään siihen minikärryillään ja isiä/äitiä ei näy missään (?!). Tai sitten saattavat tulla siihen maanittelemaan että "tulepas veeti-janita siitä, täti ei pääse ohi, uskoppas nyt kun sanotaan, veeti-janita...".

Ja juuri tuo, että hirveä mulkoilu alkaa jos lapsi sattuu törmäämään toiseen ihmiseen! Juuri sellainen "vittuako tulet meidän lapsen juoksureitille". Ja joskus mäkkärissä käydessä tulee aina se parin wt-perhe jolla hyökkäysvaunun kokoiset rattaat ja tiskillä neljä kirkuvaa muksua, äiti siinä että "HEI NYT OIKEESTI HILJAA! MITÄ TE OTATTE? MILLASEN HAMPURILAISEN SÄ NICO HALUAT? NICO! NICO HEI! MINKÄ HAMPURILAISEN SINÄ TAHDOT? onks teil mitää mis ei oo sämpylää ku toi Nico ei tykkää siit sämpyläst..."

No voi luoja kun on kamalaa!:D  sinä se sopisit varmaankin oikein hyvin lastentarhaan harjoittelijaksi, et ole koskaan harkinnut tätä alaa? no mites muuten ne muut Mäkkärin asiakkaat? eikö sinua ärsytä sitten yhtään huutavat mamut, ympärillä ördäävät puliukot sun muut? minua ainakin ärsyttää myös nämä asiat Mäkkärissä, sehän on oikea sikolättejen sikolätti. Itsepähän valitsen missä syöt, jos et kestä melua niin osta kuule kaupasta pakasteranskalaisia ja syö niitä kotonasi niin ei tarvitse hermosa stressata mäkkisirkuksessa, tai ota rauhottavia ennen kuin menet sinne. Taidat olla jotenkin neuroottinen, sellainen pikkuasioista ärsyyntävä ihminen. Ja ei, en ole itse äiti, kunhan ihmettelen vaan ja erityisesti ihmettelen eikö sinua häiritse ne ördäävät pulsut sun muut että lapsiperheet ainoastaan?  On kyllä pienet ongelmat ei voi muuta sanoa.

Vierailija
27/95 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä typerämpää, tuhovoimaisempaa, itsekkäämpää, narsistisempaa, pelokkaampaa, halveksittavampaa oliota ei ole. kuinka on mahdollista olla niin onneton, lyhytnäköinen, minäkeskeinen, julma etä. sillä ällillä, mikä tälle oloille on suotu? käsittämättömintä ikinä!

Vierailija
28/95 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua kyllä ja uskon, että suurimmalla osalla ihmisistä on samalaisia fiiliksiä ainakin joskus.

Mä vihaan ihmisiä sen takia kun itse olen iloinen ja yritän olla ystävällinen ja ymmärtäväinen aina kaikille niin tulee pelkkää paskaa vaan takaisin.

Hississä esim jos on täyttä ja satun olemaan nappien kohdalla niin kysyn taaemmaksi menneiltä että mihin kerrokseen ovat menossa jotta voin siinä nappien vieressä painaa heillekkin oikean numeron. Yleensä mua mulkoillaan kun hullua tyyliin että mitä se mulle kuuluu.

Kaupassa jos mulla on tyyliin pari ostosta eikä kiirettä ja taakse tulee väsyneen näköinen äiti jonka lapset huutaa niin tarjoan heille omaa paikkaani jonossa että pääsevät nopeammin.

Ja näitä esimerkkejähän riittää. Hyvin harvoin kuulee sanan kiitos tai saa hymyä takaisin. Tulee itselle sellanen fiilis että kiittämättömyys on maailamn palkka ja hitto muutan johonkin metsään erakoksi sitten kun kaikki ihmiset on niin kusipäitä. jaksa siinä olla ystävällinen ja iloinen itse kun muut on naama norsunvitulla AINA.

Toinen himo ärsyttävä asia on se kun yksinhuoltajana jouduin ottamaan lapseni monenlaisiin paikkoihin mukaan. Väsyneenkin lapsen ja itse väsyneenä ja kiireessä just vaikka siellä kaupasn alennusmyynnissä kun on pakko työpäivänjälkeen mennä ruuhka-aikaan äkkiä hakeen vaikka joku uusi vaate kun vanha olikin käynyt pieneksi tai hajonnut tms. Kyllä ihmiset mulkoilee kun koitat nopeasti puikkelehtia että saan ostettua tarvitsemani ja pääsen pois. katsotaan että mitä toikin äiti tunkee noiden lastenvaunujen kanssa tänne ruuhka-aikaan ja eikö s tajua ettei tarvi tänne tulla blaab blaab...

Ravintolassa ja kirkossakin mulkoillaan pahasti heti kun lapsi kitisi pienempää. Joskushan se on vietävä niihin paikkoihin että voi opettaa miten siellä käyttäydytään.

Kotonako me leikitään ravintolaa ja pyydetään naapurit pyöriin olkkariin ja opetan lapsille että niille ei nyt puhuta eikä häiritä ja istut pöydässä vaan ja hymyilet hiljaa. Huh huh.

Niin kovin vähän ymmärrystä ihmisillä. Tuntuu että aina saa vaan itse nöyristellä ja ymmärtää ja silti kaikki mulkoilee.

kuulostat ihanalta ihmiseltä. ja ihmiset on just niin paskamaisia niille jotka on iloisia ja hymyilee. kaikilla pitäisi olla naama norsun vitulla ja jos ei ole niin oletus että joku on päässyt jotenki helpommalla.

Vierailija
29/95 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan myös ihmisiä.

Hannu

Vierailija
30/95 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.Kerttu

Vierailija
31/95 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän ihmisistä oikein kovasti,

erityisesti kinuskikastikkeessa.

T:Noita-akka

Vierailija
32/95 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäsi tuolla vihalla. Muita ihmisiä sinä ja vihasi eivät kiinnosta pätkääkään.

Ainoat ihmiset joita en vihaa on mieheni ja lapseni. Välillä oon niin raivoissani miten ihmiset voi olla niin järjettömän tyhmiä ja ärsyttäviä. Niitten olemassaolokin ärsyttää suunnattomasti. Luulen ilmeisesti olevan jotenki tosi fiksu ja ihana itse, mitä en todellakaan aina ole.

Joskus tää tunne on ylitsepääsemätön, kävelen kaupungilla lapseni kanssa ja katselen aurinkolasieni läpi ihmisiä, mietin että jos se sanovat tai mutisevat jotain kohdallani olen aina valmiina sanomaan suorat sanat tälle. Kerranki eräs vanha nainen käveli vastaan kävelykadulla ja tokaisi kohdallani miehellensä; Eikös tässä ole vasemmanpuoleinen liikenne. Raivostuin ja sanoin että tässä olen kokoajan kuikkelehtinut ihmisten välistä että sori vaan että kuljin tällä hetkellä väärällä puolella.

Tällä tuulella kun välillä olen mulle ei kannata tulla sanomaan yhtään mitään, tai varsinkaan neuvomaan kun voisin listiä sen ihmisen sillä sekunnilla. Onko tämä sitä kuuluisaa pms:ää josta niin paljon puhutaan enkä ole itse aiemmin oireita tunnistanut? :) Normaalisti olen kuitenkin rauhaa rakastava yksilö :)

Vierailija
33/95 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisviha on perimmiltään

itsevihaa. Kun väitätte toista, niin tietäkää se on teidän kohdallanne tiedostamatonta. Jos se olisi tiedostettua, niin olisitte masentuneita tai itsetuhoisia. Mutta koska se on tiedostamatonta, niin projisoitte sen muihin ihmisiin.

Näin se ihmismieli toimii, myös muissa asioisssa. Esim silloin, kun petturimies ei kestä omaa syyllisyydentuntojaan, hän projisoi syyllisyyden vaimoonsa ja syyllistää tämän. Sama tapahtuu kateuden kohdalla, häpeän kohdalla yms.

Vierailija
34/95 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pilkunnussija etenkin sääntöjen suhteen ja karvat pystyssä katson, kun joku ulkoiluttaa piskiään ilman hihnaa, polttaa tupakkaa bussikatoksessa tai ei noudata yörauhaa sekunnilleen. Usein myös ihmisten huono ja "väärä" käytös jää päähän pyörimään pitkiksi ajoiksi, tämän vuoksi haluaisinkin nyt muuttaa pois pk-seudulta jonnekin konservatiivisempaan paikkaan omakotitaloon, jossa naapureista ei olisi jatkuvaa haittaa.

Vierailija
35/95 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vihaa kaikkia typeriä ihmisiä, jotka eivät ajattele toisia. Siis pitää mennä järjestyksen ja järjen mukaan. Jos joku jää haaveilemaan tai näkee asiat taiteellisesti niin huh. Kun mä ajan yksin, niin sitten vain mennään jonossa muiden mukana, ihmiset kääntyvät tieltä pois ja tulevat mukaan letkaan, toiset vaihtavat kaistaa ja toiset vaikka hidastavat hieman, miettiessään mistä oma ajoreitti menee. Mutta kun olen miehen kyydissä, niin liikenne on täynnä kusipäitä ja huoria jotka ei osaa ajaa ja niiltä pitäisi ottaa ajokortti pois. Tietäisit vaan mitä se ajattelee meidän naapureista, jotka ei litistä pahvilaatikoita ennen roskiin laittoa tai niiden vieraita jotka ei osaa parkkeerata kadun varteen...

Vierailija
36/95 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin työkaverit ärsyttää. Tässä pika-analyysi:

Mies1: Ehdoton mielipiteissään. Tsägällä saanut vähän omaisuutta eikä osaa olla yhtäkään päivää puhumatta siitä kuinka hyvin tulee toimeen. Voin kertoa että en todellakaan ole kateellinen, en vaihtaisi sen imbesillin kanssa osia ikinä.

Mies2: Piilovittuilee ja luulee etten ymmärrä. Kyseenalaistaa ylipäätään mun duunin olemassaolon, välillä tosi suoraankin. Kertakaikkisen raivostuttava tyyppi joka kuitenkin on laskelmoivasti olevinaan hyvää pataa, koska luulee saavansa siitä jotain hyötyä.

Mies3: Ikuinen playeri, vaikka ikää on yli 40. Voisi kasvaa jo pikkuhiljaa aikuiseksi.

Mies4: Laiska idiootti, plussana kuitenkin sen verran älyä ettei jätä mitään olennaista tekemättä. Kyyninen poikamies joka luulee olevansa kaiken yläpuolella

Mies4: Ihan pihalla kaikesta. Ei minkäänlaista huumorintajua, vielä vähemmän tilannetajua. Täysi puusilmä mitä tulee henkilökemioihin.

Nainen1: Täys vässykkä, ei tajua suoraakaan vittuilua

Nainen2: Aina on jollekiin kumminkaimalle sattunut jotain vielä isompaa kuin mistä puhutaan. Katsoo myytinmurtajia ja dokumentteja todellakin jaksaa kertoa kuinka Ikean sohvat valmistetaan. Onhan siitä kerran näytetty dokumentti telkkarissa.

Aaaaarghhhh! Voin haukkua kenet vaan vastaantulijan ihan minkä takia tahansa. Mukaanlukien itseni. Ja hulluinta on, että olen oikeasti tosi ystävällinen. Ajatuksissa kuitenkin jotain ihan muuta =P

Vierailija
37/95 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vanhemmat olettaa, että ne heidän muksut on ykkösiä kaikkien muiden kuin heidänkin silmissä. Ja se näkyy ja kuuluu!

Just tänään olin juhlamessussa kirkossa. Oli puheita ja hyvä saarna. Kuuliko niistä mitään? No ei, kun kaksi ihmistä oli keksinyt tuoda lapsensa karjumaan kirkkoon! Lapsi huutaa messun viimeisen tunnin täyttä kurkkua, että "MENNÄÄÄÄÄN POOOOOOOOIISSS" ja ei sitä huutavaa lapsiparkaa voi viedä ulos!

Siis toki lapset on tervetulleita kirkkoon. Mutta on se nyt selvä, ettei pieni taapero jaksa istua kaksi tuntia kirkossa paikallaan. Eikö voisi elää lapsen mukaan ja olla sitten sen aikaa, minkä lapsi jaksaa. Mennä vaikka hetkeksi ulos juoksemaan ja sitten tulla takaisin, jos vielä jaksaa?

Nämä suurmammat valtaa hissit. Kahvilat linja-autot. Ja heidän lapset ensin. Ei yhtään ihme, että isosta osasta lapsia kasvaa itsekkäitä ilkimyksiä, jotka olettaa, että koko maailma on olemassa vain heidän mieltymystensä ja oikkujensa tyydyttämiseksi.

Eli joo, mäkin olen ihmisvihaaja. Pienten lasten vanhempien vihaaja.

kuin lapsi, ei pääse sinne sisälle.

Vierailija
38/95 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmisiä. Mun ihmisviha on joskus aivan ylitsepääsemätön tunne!

pienikin Rakkauden kosketus voi muuttaa helpottaa oloa ja vapauttaa vihasta; vai mitä sinussa herää katsottuasi tämän lyhyen mutta puhuttelevan videon rakkaudesta: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
39/95 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloitus on ihan kuin itseni kirjoittama, en siis nähtävästi ole ainoa! :)

Hankaloittaa elämää jonkun verran kun ihmisiä on kuitenkin joka paikassa.

Vierailija
40/95 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kerro missä päin asut. Olisi hauska tietää, missä on näin pilvin pimein kusipää kakaroita.

Lasten vanhemmat olettaa, että ne heidän muksut on ykkösiä kaikkien muiden kuin heidänkin silmissä. Ja se näkyy ja kuuluu!

Just tänään olin juhlamessussa kirkossa. Oli puheita ja hyvä saarna. Kuuliko niistä mitään? No ei, kun kaksi ihmistä oli keksinyt tuoda lapsensa karjumaan kirkkoon! Lapsi huutaa messun viimeisen tunnin täyttä kurkkua, että "MENNÄÄÄÄÄN POOOOOOOOIISSS" ja ei sitä huutavaa lapsiparkaa voi viedä ulos!

Siis toki lapset on tervetulleita kirkkoon. Mutta on se nyt selvä, ettei pieni taapero jaksa istua kaksi tuntia kirkossa paikallaan. Eikö voisi elää lapsen mukaan ja olla sitten sen aikaa, minkä lapsi jaksaa. Mennä vaikka hetkeksi ulos juoksemaan ja sitten tulla takaisin, jos vielä jaksaa?

Nämä suurmammat valtaa hissit. Kahvilat linja-autot. Ja heidän lapset ensin. Ei yhtään ihme, että isosta osasta lapsia kasvaa itsekkäitä ilkimyksiä, jotka olettaa, että koko maailma on olemassa vain heidän mieltymystensä ja oikkujensa tyydyttämiseksi.

Eli joo, mäkin olen ihmisvihaaja. Pienten lasten vanhempien vihaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi