##LOKAMAMMOJEN PERJANTAIHÖPINÄT##
Kerkesinpäs ähäkutti :)
Joo, enpäs sitte mennykkään nukkumaan... Ku on jotenki levoton olo. Johtuu varmaan tuosta Vallun aloittamasta lumisodasta :) *näkee yöllä painajaista, että Vallu ja kaikki hyökkää sotasille*
No, mutta jos lähtis laskemaan lampaita!
Misuli
Kommentit (107)
Kysyjä ei tieltä eksy :). Aina SAA ja kannattaa kysyä, jos jokin painaa mieltä. Arvaa vaan, olenko minä kysynyt vaikka minkälaista silloin, kun tyttö oli vauva?! Nyt toisella sitä ei niin ' huolehdi' osaa ottaa vähän lunkimmin ja onhan se totta, että muistaakin sieltä esikon vauva-ajoilta vielä jotain, vaikka jo dementoitumaan päin onkin ;D...!
*mussuttaa salaa Jaffakeksejä, ettei vaan paino alle 70:n pääse*
Rupee vaan toi väsy painaan päälle. Tuli syötyä laihdutettujen kilojen kunniaksi vähän tuhdimpi iltapala ja se pistää sippaan. Sampon sain aika helposti nukahtamaan.. mies tuolta kainaloonsa niin anovasti huutelee et jos meen. Pitäkää hauskaa ;)
Andromeedalle terkut, mun käy jo sääliksi kun niin sairastatte!
No ei tod oo kun just tänään ajelin ;D
*kuiskaa salaa ettei muut kuule... jooo... kyl maar mä vaan KORKS kun se Pinjakin jo nukahti ;) Ja nyt kun poitsukin nukkuu, niin mun on PAKKO tehdä POPS-POPS-POPPAREITA ettei mullakaan vaaka näyttäs maanantaina liina laihoja lukuja!!*
Kehen lie lapset tulleet, ei ainakaan äitiinsä ;)
Vai olikos siellä tarvetta jollekin muulle?! :D
Kiitti, laitoin sullekin. Kerro jos ei aukee ;)
Ä3: Hyvät yöt!!! Ja liukkaat kelit ;-P!
Kiitos itselles :)
Psssst... Mitä laitoit lasiin? ;D
tais mennä rommia ja hehkua, siis sitä glögiä kun joululta oli
Perustelee huonoa äitiyttään flunssalla ;D...
Meillä on varmaan [b]Annu[/b] samanlainen itkuhälytin kuin teillä, ainakin kuvauksen perusteella :)
Sori nyt kun tulee tällasia lyhykäisiä kommentteja, mutta kun aina välillä muistuu mieleen mitä piti sanoa :)
Valencia:
Perustelee huonoa äitiyttään flunssalla ;D...
Milläs mä sitten perustelen?!! Lihasjäykkyys?? :D Tarvii vähän rentoutusta nääs......
Tuo kommentti sopii sun miehelles ;-P.....tai ehkä sittenkin mun ja nasulin :D!
*tarjoo kamulleen hörpyt Otosta* ;)
*ottaa piiiiiiiiiiiiiiiiiitkän kulauksen*
Kiitti! :)
*olisit voinu jättää mullekin vähän* >:(
Meiteillä taitaa olla aina pisin pinkka. Kuihan moni näitä lukee :-O?!
*vilkuttaa*
Täällä salaa taka-alalla kurkin teitin höpötyksiä...
(On muuten lyhkäsiä pinot tuolla odotuspuollakin. Kävin siäkin salaa kurkkimassa)
T:nuuskis kera sirukan
Mä meinasin vähän aikaa sitten kauhistella, että marraskuiset yrittää mennä ohi, mutta niillähän olikin VIIKKOpino
eikä sekään sentään yllä meidän tasolle ;D
Mitäs tääkin sivusto alkoi jökittämään.....?? Tökkiikö sulla?
Niin ja extravilkutukset vaan kaikille hulluille, jotka näitäkin jaksaa lukea :D
Voi kiesus, tuo pikkutouho järjesti viä illan huipennuksen. Pissi kaaressa isinsä päälle ja sitä mukaa koko lähiympäristön. Noh, onneks on huomenna pyykkipäivä...
Ekkai nää vaan oo????
Ku nuin röyhtäilet?!
No sain! Aivan ihania lapsia *halaa molempia* ja niin kertakaikkiaan saman näköisiä! Pinja on JO noin iso neiti, minne se aika vierähtää... :´)
PUS!