##LOKAMAMMOJEN PERJANTAIHÖPINÄT##
Kerkesinpäs ähäkutti :)
Joo, enpäs sitte mennykkään nukkumaan... Ku on jotenki levoton olo. Johtuu varmaan tuosta Vallun aloittamasta lumisodasta :) *näkee yöllä painajaista, että Vallu ja kaikki hyökkää sotasille*
No, mutta jos lähtis laskemaan lampaita!
Misuli
Kommentit (107)
Joko Vallu sammuit?????????
Mun tarvii kohta hyppää kattoo 24 videolta, kunhan isäntä saa katotuksi loppuunjonku muun ohjelman.
Aattelin kans mennä kattoon nauhalta ton euroviisukarsinnan, joka äsken päättyi. Hirveitä renkutuksia on ollut ehdolla aiemmin. Ja jos tän pienen suihkulähteen sais viä kerran syömään ennen urvahtamista.
Joten öitä!
Hyvät yöt kaikille, mä menen nyt kullan kainaloon!! Peevelin menkat, tuli ja pilas kaiken.... ;-/
Vallu: Otahan iisisti siellä nyt!!! *komentaa oikein äidillisellä viisaudella* :D
Ja kauniita unia!
*osanotto Emppu*
*kipittää meseen siskonsa luo*
Ja tässä tuleekin sitten tekstiä... Toivottavasti joku näitä loppupinojakin vielä lukee, etten itsekseni höpise ;)
SINILAINEN: Muokkausohjelmina käytän pääasiassa Paint Shop Pro 8:a ja joskus Adobe Photoshop 6:a. Vanhoja versioita siis, mutta niillä pärjäilen :)
ÄITIKOLMELLE JA _EMPPU: Kiitos selänparannussäteistä! Ilmeisesti toimivat, koska tänään olen jo pystynyt kävelemään kivutta. Tietty kulma vielä vihlaisee, mutta paljon parempi on.
Niin ja EMPUN miehelle onnea matkaan minunkin puolestani!
MERITÄHTÖNEN kyseli Cerazette-pillereistä. Itse ainakin olen niitä nyt pari laattaa popsinut. En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia.
ROM puhui suihkureissuista... Itse olen suosiolla siirtänyt aamusuihkut iltaan kun mies on kotona ja vauva nukkuu. Sitten saa äiti rentoutua suihkussa ihan rauhassa. Muut toimet (syöminen, vessa) yleensä hoidan niin, että Luka köllöttää jumppamatolla tai katselee kaukalossa maailman menoa.
MIEHEN PANOKSESTA: Meillä isi osallistuu sekä vauvanhoitoon, että kodin siistinäpitämiseen jonkun verran. Enemmänkin saisi. Tai lähinnä harmittaa oma-alotteisuuden puute, täytyy kaikki erikseen pyytää. Mutta täytyy olla tyytyväinen silti, kun mies ei käy oikeastaan koskaan kavereidensa kanssa hengaamassa/baarissa tms. Koulun jälkeen kipittää kiltisti kotiin. Mutta pääasiassa se olen minä, joka vaihtaa vaipat, leikittää poikaa, luonnollisesti imetyksenkin hoidan, kylvetyksen useimmiten ym. Se tosin saattaa johtua siitä, että en malta pitkäksi aikaa laskea Lukaa " otteestani" . Niin kauan toivottu esikoiseni... <3
PAINOSTA: En tuohon laihdutusryhmään kuulu, sillä napostelen jatkuvasti jotain hyvää. Ainoastaan sipsit olen laittanut pannaan ja sillä pelkästään olen onnistunut karistamaan 2,5 kiloa! Vaaka näytti aamulla 57kg, joka tarkoittaa sitä, että 11 raskauskiloa on lähtenyt yhteensä ja 5-7 on vielä jäljellä. Kyllä koitan kesään mennessä saada nämä kilot pois.
VAUVAN TAIDOISTA: Meillä ei vielä käännytä oikein mihinkään. Selältä kyljelleen pyöritään kyllä ja pari kertaa Luka on vahingossa kierähtänyt mahalta selälleen. Ääneen naurua sen sijaan on kuultu jo 9-viikkoisesta asti. Sekä monisävyistä pulputusta kaikilla mahdollisilla eri äänillä. Voidaan siis olettaa, että poika panostaa enemmän verbaaliseen puoleen kuin urheiluun, tulee äitiinsä :D
Lopuksi täytyy vielä kysyä, miten te voitte juoda sidukkaa tms? En tarkoita moraalisessa mielessä. Muotoilen kysymyksen selkeämmin; luin jostain, että yksi siideri häviää maidosta 2,5 tunnissa ja meidän junnu saattaa illalla heräillä tunninkin välein ja tissillä nukutan. Eli en kyllä uskalla juoda alkoholia ollenkaan. Olenko ylivarovainen vai mitenkä toi homma oikein menee? Tekisi nimittäin mieli joskus itsekin yksi lonkero kietaista, edellisestä kun on aikaa ainakin puoli vuotta.
Sellaisia. Saa nähdä ehdinkö huomennakaan pinoon tämän aikaisemmin, kun on miehen isänisän hautajaiset. Niinkuin ei hautajaiset olisi inhottava tapahtuma muutenkin, niin ei kyllä yhtään huvittaisi viedä pientä vauvaa sinne (mahdollisesti) kiljumaan kun muut yrittävät surra.
No mutta, kauniita unia kaikille!
-Coppola ja NukkuMytty (niiiiin suloinen nukkuessaan(kin))
ja tässä taas kesti aikansa, että sai luettua teidän jutut läpi ja nyt sitten vastailemaan.. Meillä tämä päivä mennyt kotitöitä tehdessä, pyörähtäessä kirpparillla ja viihdyttäessä pikku-pirpanaa. Ei tahdo enää millään viihtyä yksin, vaan huuto alkaa heti kun huomaa jääneensä ilman viihdyttäjää :(
PÄIKKÄREISTÄ: meillä parhaimmat unet vedetään (mieluimmin) illalla klo 17.00-20.00. Nyt olen yrittänyt lyhentää tuota illan uniaikaa ja tuntuu, että yöunille meno on nyt mennyt vaan hankalammaksi. Nukkukoon siis.. Mutta viime yöstä täytyy hehkuttaa: Sanni veti unta koko yön ilman heräämistä ja kun heräsi klo 10 niin pulisi iloisesti mobilelleen vielä puolisen tuntia. Ja äiti sai lepäillä kunnolla :)
Oih haikaratoiveita JOHANNUlla.. *Yrittää katsella, josko täälläpäin haikaraa näkyisi ja viitoittaa lentelemään sinnepäin*
ÄITIKOLMElle onnnittelut laihiksen etenemisestä! Täällä kilot tuntuu nyt jumahtaneen paikalleen :(
*peukuttaa* Empun miehen työhakemuksen puolesta. Iltavuorot on todellakin hanurista!
NUUSKIS76: ananasmuffinssien ohjetta toivoo jakoon hän.. *toiveikkaana ajattelee ananasmuffinssien olevan laihduttavia* heh..
Ja niin ne lokalaiset jo kääntyilee, onnea PÄIPYN poitsulle uudesta taidosta! Perästä tullaan..
COPPOLAn siiderikysymykseen: ainakin minulle sanottiin neuvolassa, ettei yhden saunasiiderin juominen haittaa tee ja tuolta imetystukilistan sivuilta löytyy tarkennusta asiaan.
http://www.imetystukilista.net/faq/tupakka.php
Voi paljon olisi ollut vielä kommentoitavaa, mutta väsy painaa jo :( Huomenna sitten paremmalla ajalla.
- Minski -
Alkaahan ne
ilmottautuun!!!
*glögihuuruissaan*