Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##LOKAMAMMOJEN PERJANTAIHÖPINÄT##

27.01.2006 |

Kerkesinpäs ähäkutti :)

Joo, enpäs sitte mennykkään nukkumaan... Ku on jotenki levoton olo. Johtuu varmaan tuosta Vallun aloittamasta lumisodasta :) *näkee yöllä painajaista, että Vallu ja kaikki hyökkää sotasille*

No, mutta jos lähtis laskemaan lampaita!

Misuli

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei vaan nappaa meilläkään! Onneksi molempia yhtä vähän niin ei ole muodostunut varsinaiseksi ongelmaksi (seksittömyys siis). Teoriassa mua kyllä kiinnostais (ja miestä varmaan vielä enemmän) mutta kun pääsee illalla petiin, ei vois vähempää kiinnostaa, jos on mahdollisuus nukkuakin! Lisäksi muistan esikoisen imetysajalta, kun sentään vielä jotain yritettiin, että oli aika surkean kuivaa tuohua, vaikka oli liukasteet ja kaikki. Odotetaan inspiraatiota tai aikoja parempia...

N.

Vierailija
62/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vähän paremmin. Saatiin eilen puhuttua asioita ja vähän selvitettyä miksi mies käyttäytyi niin. Kuulemma jonkinlaista masennusta hänellä.

Meille on perheenä varattu aika perheneuvolaan, että päästään puhumaan sinne asiat vieraan ihmisen auttaessa. Jospa siitä olisi apua, ei ainakaan haittaa pitäisi olla! Menemme sinne myös koska mä kärsin alussa raskautta masennuksesta.

Nyt taitaa jäädä tietokoneella

lojuminen

tänä iltana tähän. Anoppi tulee kylään tuossa 17-18 aikaan.

annu777:

KAISA: Kuullostat siltä et teillä menee paremmin miehen kanssa? Toivottavasti. Meillä(kin) kait menee ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti olette pinoilleet tänään. Silmäilin nopsaan pinon ja nyt on niin, etten kommentoi mitään. Yksinkertaisesti ei aivot pelitä!

Meillä tietokone teki tenät toissapäivänä ja tänään ostettiin sitten uus kone. Mukavaa kun ylimääräinen rahareikä! No, enpä siis sen takia täälläkään ole sitten käynyt. Kyllä jonkin verran vieroitusoireita meinas olla.... :) Mutta oikeestaan teki ihan hyvää pitää " nettitaukoa" .

Meillä ollaan toistaiseksi onnistuttu hyvin saamaan poju nukkumaan omaan sänkyyn. Vihdoinkin! Alkuun oli hankalaa, mtta nyt näyttää, että sujuu jo mutkattomammin.

Mitenkäs se Tampereen mamien tapaaminen? Joko on päätös tehty? Kyselen tässä, kun viimeksi kun koneella olin, nin hiuakan oli vielä epäselvää.

Mutta mun on nyt mentävä syöttämään poikaa. Jospa sitä taas pääsis juttuun mukaan, kun vaan ehtis tänne ajan kanssa.

T:Hemulii_i

Vierailija
64/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallulle kiitos tiedosta. Mä en viitti / halua paljoakaan olla tekemisissä ton neuvolan tätsyn kanssa. Ei oikei olla samalla aaltopituudella kaikissa asioissa. Ja yleensä vähättelee kaikkea tyyliin, etteihän se nyt vielä ja eikai se nyt niin... Raivostuttava tapaus. Viime kerralla nousi karvat pystyyn kun kysyin, että millaiset verensokeriarvot noin pienellä on normaaleja. No eihän se edes tienny ja piti kauheen moosestuksen, että ei niitä arvoja sais ite mittailla. Suotta vaan huolestutaan. Ja pah, sanon minä. Ennemmin mä huolestun jos ne on korkeella. Ja mun mielestä parempi on tietää, mitä ne arvot on ja mennä hoitoon tarpeeksi ajoissa jos on tarvetta. Meitin pojalla on nimittäin alttius sairastua diabetekseen ja isällään on diabetes. Eikä me niitä arvoja jatkuvasti mittailla. Kaksi kertaa on mitattu, syynä pojan " normaalista" poikkeeva ja huono syöminen. (Tulipas pitkä sepustus. Mutta mieluummin kysyn muualta kuin neuvolasta, jos vaan mahdollista.) Ai niin, annoin sen supon (tosin taalasmaan jätin rauhaan...).

T:nuuskis76

PS: Lisää hassuja / tyhmiä kysymyksiä varmaankin jatkossakin tulee, kun tuo poika on mun esikoinen ja paljon on sellasia asioita, joita en tiä.

Vierailija
65/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille tsemppaajille tossa laihtumisasiassa =D Pidetään tsemppi päällä edelleenkin, koska löysää riittää eikä viimeiset kilot ole helppoja.

MERITÄHTÖNEN -kivaa iltaa!! *vähän kade*

ANNU -juu jauhojen vierestä löytyy siemenetkin. Onko sulla yleiskone ettei oo niin tuskaista alustaa löysää taikinaa..? mua kone on tsempannu kovasti leipomaan! Ei se löysä taikinakaan niin kamalasti tartu, jos laittaa eka pöydälle runsaasti jauhoja, kohonnut taikina siihen ja pyörittelee taikinasta varovasti pötkön. Sit palaset pyöreiksi ensin jauhon päällä pöydällä ja sit käsin.. ulkonäkökin kohenee kun kohotus jatkuu ;) Ootpas jaksanu ahkerasti kommentoida kaikille, hieno juttu.

_EMPPU -meiltä myös peukutuksia työpaikansaantiin!!

VALLUlle mun tekis mieli antaa sapiskaa kermoista ja hilloista =D

Ei himpula nyt on mentävä tekee pojille kiisseliä, ne kun ei mukisematta niele iltapalaansa jos ei marjoja löydy jossain muodossa. Tänä iltana ei parane olla kauaa pois ettei pääse mitään tapahtumaan selän takana *vinkkaa eiliseen naurukohtaukseensa*

Vierailija
66/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan meillä sama neuvolan täti..minäkään en tykkää!!(vaikka yleensä tykkään kaikista! ;) )mutta sijaisestaan kyllä pidän!

en nyt viitsi ketään nimellä moittia,mutta tumma lyhyt tukka,vähän vanhempi..?

menenkin katsastamaan s-postin myös!

-nasuli

Vierailija
67/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi väsynyt äiti ilmoittautuu ruotuun:)Meillä siis ne unettomat lapset ..ilmeisesti sairastelu on sekoittanut meidän 3v ja 3kk sisäisen kellon:(

Marthalla siis yskä edelleen ja nyt mua* v...taa *(anteeksi ruma sana)se että menin *arvauskeskukseen* tiistaina ...kun tuntuu ettei siellä oikein vanhempia kuunella ollenkaan...:(

No mä vaan silloin siellä esittin huoleni Marthan yskästä niin lekuripa vaan sanoi että joo antibioottia ja ettei se varmaan keuhkossa kuitenkaan ole(kuunteli sutaisten keuhkot)Ja nyt sitten pikku tiitiäisemme hengitys vinkuu ja lapsi hengittää pää märkänä:(arrggh)

Meillä pojalla vauvaiässä todettu infektioastma ja muutenkin astmataipumus sukurasitteena molempien puolelta:(

No nyt täs pähkäilen sitten että mitä teen ...taidan odottaa viellä vähän kun likka muuten on hyvässä kunnossa:)onneksi.

Se on sitten mentävä taas kai ensiavun kautta jorviin ja siellä laittavat sitten varmaan sisään tutkimukseen...poitsun kanssa oli niin...kun ei ahdistus loppunut niin sitten jouduttin sisään 5 vrk.

No katsotaan maalaankohan piruja seinille vai onko äidin vaisto taas oikeassa!Pojan kanssa käytiin kolmelle eri lääkärille näyttämässä ennen kun puol vuotiaana sai pahan astma kohtauksen ja ensiapuun jouduttiin.Silloin olin oikeassa alusta alkaen ettei lapsen hengityksen kuulu vinkua...mut lääkärit ei uskonut ja pitivät mua hysteerikkona:(

No katsotaan...en päästä Marthaa niin pahaan kuntoon.

Kääntymisestä oli puhetta ...juu ei meillä ainakaan ole kääntynyt viellä yritystä on vaan pari kerta ollut mutta kyljelle on vaan päässyt.

Ja nyt sekin yritys on jäänyt kun on sairastellut:(

Seksista oli puhetta ...höh...mikä se on :)

Vitsi vitsi...Täällä olisi haluja kyllä molemmin puoliin mutta aina kun ollaan yrittämässä niin eiköhän pikku terroristi herää kauheesen huutoon eikä sitten rauhoitu ihaan heti ..:( höh vaikka on toisessa huoneessakin:(..että näin meillä...isi ja äiti kärvistelee* kovat piipussa ja sillei;P*ja sitten kun pikku neiti nukkuu niin eiköhän ole muut ipanat juuri jotain vailla :).....no hyvää kantsii odottaa:) onneksi mies ymmärtää *kädentaitojen päälle*

Ohoh jopas tuli seksista tekstia ...ollaankohan puutteessa(heheh)

Muuta en nyt muistakaan ...ai niin vauvanhoito ja kodinhoito ja mies:)

No mun miehelläkin luonnistu kodinhoito ihan hyvin mutta vauvasta se on sanonut että pelkää särkevän sen kun se on niin pikkuinen:)...mutta pitää sylissä ja seurustelee sen kanssa kyllä.Vaipan vaihto on mun hommia..on siis perinteinen mies :)

Ei sillein ettei osaisi ..mut vaan mä oon vikkelämpi vaihtaan.

Mutta..nyt meen tisuttelu hommiin.

PALAILLAAN !

Andromeeda ja riiviöt:)

Vierailija
68/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla. Tää on noin 50v, vaalea polkkatukka. Ja ärsyttävästi LÄSSYTTÄÄ!!! Voi juku, että se saa aina mun karvat pystyyn.

T:nuuskis76

Ai niin, on pitänyt kiittää häntä, joka silloin odotusaikana sen ihanan ananasmuffinsi reseptin antoi. Onpa tullu niitä tehtyä ja natustettua masu pömpöllään. Hih, ja meijän isäntä, joka ei makeista niinkään perusta, niin on pariinkin otteeseen pyytäny mua tekeen niitä.

Vierailija
69/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipimennossa olin joten en ole päässyt ennen tätä kirjoittelemaan...

Ensiksi KIELO: mun sähköpostiosoite hsh@jippii.fi

Sitten oli puhetta miehen osallistumisesta vauvanhoitoon ym. Meillä mies osallistuu tosi paljon, olen tosi kiitollinen. Vaihtaa vaippaa, kylvettää ym ym Ainoa mitä ei tee, on imetä : )

Meidän Eliaksella on myös " synttärit" tänään, tulee 4 kk täyteen tänään. Meillä ei tosiaan edelleenkään käännytä selältä vatsalle : ( Mutta nyt alkanut jo yritystä, pää kääntyy ja yläkroppa mutta jalat ei seuraa perässä : ) Meidän Elias on syntynyt 3 viikkoa ennen laskettua-aikaa, ehkä elää sitten sen mukaan eikä pidä kiirettä : ) Rauhallinen kaveri on eikä siis hoppuile.

Meillä tänään mennyt päiväunet päin p*tä, aamupäiväunille laitoin liikaa päälle ja heräsi kuumuuteen... No nämä toiset unet nukkui tosi hyvin, kun ulkona oli jo viileämpi ilma : ) Tämä äiti ei siis osaa pukea lastaan oikein päiväunille, kun on nämä nollakelit : )

Meillä on esikoinen ensimmäistä kertaa yökylässä mummilla... Saa nähdä suostuuko jäämään, vai lähdetäänkö illemmalla hakemaan kotiin... Esikoisella on ikää jo 3 vuotta, eikä ole tosiaan ollut yökylässä aikaisemmin : )

Nyt ei aivot enää toimi... En muista mistä kaikesta mun pitikään " puhua" ...

Huomiseen, lähden syöttämään Eliasta!

T: NikkeH ja Elias 4kk tasan

Vierailija
70/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mamma on liielly koko päivän pitkin kyliä... vaippatapaamisia, kauppareissua, autonkorjausta.. *huhhuh*

Nyt on sellanen *tööt* -olo... enkä kyllä muista mitä kukanenki oli kirjotellu :/

Vanhin lapsista jäi mummolaan yöksi serkkunsa kanssa. Pikkuneiti nukahti isin avustuksella pikku-unille justiina.On reppana ihan sippi kun ei ole saanu kunnon päikkäreitä nukkua :( (joka paikassa on ollut kamala meteli)

Ja nyt mä lähen rauhottumaan ittekki.Aamu 10:stä ilta kuuteen oon ollut liikkeessä...

Waimo72 hiljenee...

Vierailija
71/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelaan? En tiedä vielä. Mies kävi siellä viime viikolla, sisäänpääsy tais olla 6 tai 8 ¿ ja narikka 2 ¿, juomatki olleet aika arvokkaita :D Opiskelijaystävän kanssa lähdössä, katsotaan raskitaanko :) Eipä tässä itsekkään mikä miljonääri ole näin äippälomalaisena. Täällä odotan miestä, on siskoni muuttokaverina, Riia nukkuu. Pitäs ottaa vielä vähän kahvia, että jaksaa!

Vierailija
72/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ylös, kyljelleen ja siitä MAHALLEEN! Juho on oppinut kääntymään.

Onko äiti vähän ylypee!!!

Päippy *röyhistää rintaansa*

Vierailija
73/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Päippy:[/b]

Onnea kääntymisestä :) Täälläkin jo melkein, mutta ei ihan!! Eiköhän kohta oo munkin vuoro röyhistellä ;)

[b]NikkeH:[/b]

Peukut sille että esikko nukkuu mummolassa mukavasti! Mua kans jännitti meidän esikoisen eka yö mummolassa (oli silloin n. 10kk). Nyttemmin jää sinne niin mielellään, jopa niin mielellään että joskus meinaa väkisinkin mennä sinne ihan arkena ;) No, mummi onkin hänelle kuin toinen äiti :)

[b]Blacka:[/b]

Peukkuja sinnekin miehen työpaikan parantamiseksi *bd*

Ja ihan kuin jollain muullakin olis ollu samankaltaista toivetta..? Peukkuja lähtee kuitenkin ihan varmuuden vuoksi *bd bd*

[b]Äiti3:lle[/b]

Hih, arvaa repesinkö kun mölisit jotain siitä, että sun tarvii tänään keretä mukaan juttuihin :D Siis ettei sun tarvi sitten itekses enää naureskella :) Ookko valmiina jo?? ;D

Mitäs vielä piti.... laho latva niin ei muista.

Pinja nukahti tuossa kasilta, saa nähdä herääkö vielä 40min kuluttua vai saisko sitä olla ihan rauhaksiin!

Emppu *röyh*

Vierailija
74/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Blackalta[/b] piti vielä kysyä, et nukkuiko Julius siis ihan 12h putkeen, syömättä ollenkaan?! Wau!!

Vierailija
75/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Ninnuli:[/b] Mä jo tuossa sanoin miehellekin, että kyllä se työ on nyt taattu kun Lokakuiset pitelee jo nännejäkin pystyssä ;D Kumma jos ei näillä eväillä yks työpaikka irtoo :)

Vierailija
76/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikko nää ne kuvat silloin muutama päivä sitten?!

Vierailija
77/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Stockalta mobilen pojalle joululahjaksi, siitä lähtee jotain musiikkia kun vääntää nappulaa. Aika usein saa olla vääntämässä varsinkin suihkun aikaan...heh. No hetken se jaksaa sitä kuunnella mutta sitten kyllästyy.

Täällä huudetaan vatsavaivoja kun aloitettiin tosiaan maanantaina tuo kiinteän maistelu. Annoin luumusosetta nyt illasta kun niin kovasti näyttää vääntävän, kattoo auttaako.

Mites te muuten hoidatte tuon aamulla suihkussa käynnin?

Mä laitoin aiemmin pojan pinnasänkyyn ja mobilen soimaan, ehdin just käydä suihkussa ja uudestaan soimaan jotta ehdin kuivata itseni ja hiukset. Mutta nyt oon siirtänyt pojan sitteriin suihkun ajaksi ja siinä hän on tyytyväisenä kattellut että mitä puuhaan.

Juu meillä kans pyörii kuin kellon viisari pinnasängyssä ja lattialla.

Täytyy mennä päästämään mies suihkuun. Heillä huomenna ' pikkujoulut' ja jää vielä yöksikin. Eka yö yksin kotona pojan kanssa sitten.

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
78/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista velleistä kun mietitte...Anoppi neuvoi että ihan hyvin voisin pikkuhiljaa alotella tolla maissi vellillä kun se on gluteeniton ni käy paremmin ku se suolisto ei oo vie oikei nilmeisesti valmis.. Mimosa on nyt 3kk ja 2vkoa +pvä ja painoa oli viime neuvolassa (tiistaina) 5280g (3820g)ja pituutta 62,7cm (54cm) sulkeissa syntymä mitat...Ja sitten meillä on tuo piilosuulaki halkio joka vaikuttaa vähän tohon syömiseen eli en imetä vaan pumppaan ja annan pullosta ja lisäks on nyt alettu antamaan nannia...Et vellin tulo ois mun mielestä jo ihan jees..

KIITOS KAIKILLE JOTKA VIE MUISTAA MUT JA TOIVOTTI TERVETULLEIKS :)

Mut nyt epä terveelliselle iltapalalle -> nakit ja ranskalaiset....(ei kyl pitäs syyä ku tuntuu et paino vaan nousee) Illan jatkoja kaikille !!

Pulina ja Mimosa

Vierailija
79/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta viimeisestä lauseestani saa varmaan sen käsityksen että mies menee vain tänään suihkuun eikä huomenna...

Pitimän kirjoittaa erilleen että ollaan pojan kanssa huomenna-su-yö kahdestaan kun pikkujoulut ovat yön yli kestävät bileet.

No enivei...sorruin muuten kekseihin kun otti niin päähän tää iltapäivä, joten ei taida vaaka näyttää yhtään vähempää tänään...

Jaksamisia kaikille!

Vierailija
80/107 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on muuten [b]Pulle[/b]? Eikä [b]Tiikerikalakaan[/b] ole pläjäytynyt aikoihin :-O

[b]Pulinalle[/b] teretulemast vaan, jos en aiemmin oo muistanu mainita. Mä myös muistan sut hyvin, varmaan tuo nicki on sellanen että on jääny hyvin mieleen :)