##LOKAMAMMOJEN PERJANTAIHÖPINÄT##
Kerkesinpäs ähäkutti :)
Joo, enpäs sitte mennykkään nukkumaan... Ku on jotenki levoton olo. Johtuu varmaan tuosta Vallun aloittamasta lumisodasta :) *näkee yöllä painajaista, että Vallu ja kaikki hyökkää sotasille*
No, mutta jos lähtis laskemaan lampaita!
Misuli
Kommentit (107)
No voi krääh.. laitoin tällaiseen kaisa57@hotmail.com. Poimin tuolta jostakin aikaisempien päivien pinosta. Onko se väärin? Ei tullut ainakaan ilmoitusta mulle, että ei olisi sinulle lähtenyt..?
Htisi, Riialla oli jo toinen yö peräkkäin, että laittoi yöunille vasta klo 3 aikaan yöllä...nukkui tosin aamu 10 saakka, mut silti! Meillähän Riialla oli jo viikon verran ns. kunnon yörytmi, että illalla 22 aikaan unille, 2 - 3 syöttöä (pitäs oikeasti varmaan alkaa harkitsemaan sitä maissivelliä??) ja heräs aamulla 7-9 aikaan ylös. Tässä sitä sitten taas ollaan. Miten vauvoilla muuten voi rytmit mennä miten sattuu, mitähän syitä siihen on vai ovatko ne vaan tuulella käyviä :)
MIEHEN OSALLISTUMINEN: Meillä mies osallistuu tosi paljon Riian hoitoon, opiskelija kun on, ainakin toistaiseksi, kurssit loppuu keväällä ja sitten sillä ois DI-työ edessä. Myös kotitöitä tekee kiitettävästi, joskin pyykkääminen ja pölyjen pyykmiset jää mulle :)
KÄÄNTYILY: Riia eilen aamulla yritti jo kovasti kääntyä hoitopöydällä, vahingossa kai. 2 kk neuvolassa terkka sanoikin, että kaikki valmiudet ovat kääntymiseen, on vain ajan kysymys. En muuten tiedä voiko johtua yliaikaisuudesta, mutta moni on huomannut, että meijän tyttö kehittyy kovaa vauhtia ja oli kehittynyt paljon jo aika alussa..olen kyllä kuullut, että yliaikaisilla vauvoilla on aistit ja muut kehittyneemmät..
ANNU: itse olen liiketalouden tradenomi..alan vaihto kyllä kiinnoistaisi, ja ehkä minäkin vielä koulunpenkille haen..en tiedä vielä tarkkaan mitä voisin opiskella.
PULINA80: maissivelliä? Pitäisikö odottaa ensi keskiviikkoon saakka, kun on Riian 3 kk neuvola? Meillä Riia kun syö niin kovasti Tuttelia ja on koko ajan nälkä, ei siinä nuku öitä kunnolla äiti, ei isi eikä Riia!
EMPPU: Toivottavasti miehesi saisi sen uuden työn! Meilläkin eletään jänniä aikoja, että mistä päin Suomea mies saa töitä, että mihin tässä sitten muutetaan..jos muutetaan? Aiemmin tuolla jo kerroinkin, että miehelläni alkaa olla opiskelut aika loppusuoralla, enää muutama kurssi tänä keväänä ja sitten syksyllä ois tarkoitus alkaa pakertaan DI-työtä, kun vain saisi mielenkiintoisen työpaikan! I hope!
MENKAT: eli synnytys oli 3.11. (syntyi 41+6) ja tänään tuntuu uhkaavasti siltä, että menkat ois tuloillaan..ei kiva. Toivottavasti kuitenkin olisi niukemmat ja helpommat muutenkin kuin ennen raskautta!
EHKÄISY:
siis ehkäisystä sen verran, että mulla odottaa tuolla kaapissa jälkitarkastuksen yhteydessä saamani 3 kk paketti Cerazettea, kannattaako aloittaa?? Kumiukkeleita käytetään.
Riia itkeskellyt kumman syystä ulkona vaunuissa vähän väliä, ja kun mennen katsomaan, niin nukkuu.. tai nyt sitten herää..Ei nuku enää siis ekoja päikkäreitä 6 tuntia vaan 3-4 h ja nukahti tuossa ennen klo 12.
Tänään muuten lähden yhden ystävän kanssa bailaan vähän, hän lähtee parin viikon kuluttua Itävaltaan vaihtoon puoleksi vuodeksi. Ostin sille lahjaksi Tiuhti&Viuhti -mukin ja sisälle salmiakkipussin :)
En aio ottaa paljoa, ehkä muutaman sidukan. Mutta nyt meen kattoon Riia, että mikä hätänä ja onko herännyt.
Kivaa viikonloppua kaikille
t. menkkakipristelijä
meritähtönen ja Riia
Vauva nukkuu ulkona ja isommankin päästin naapuriin leikkimään, vaikka toipilas onkin. Kurjaa sitä on pitää kotona tylsistymässä, kun lääkkeet tehoaa, eikä tunne itseään kipeäksi. Ja kaveri naapurissa yhtä seurankipeänä. Kun nyt vaan ymmärtäisivät jotain rauhallista touhuta...
EMPUN miehelle pidetään peukkuja!!! Kyllä olisi hienoa jos meilläkin miehellä olisi mahdollisuus tuollaisiin " normaaleihin" työaikoihin. Mutta ravintola-alalla taitaa olla ihan turha sellaisista unelmoidakaan.
JOHANNULLEKIN on peukut pystyssä! Itselläkin on kieltämättä pieni vauvakuume mutta ajateltiin että JOS se kolmonen vielä hankitaan niin pari vuotta saa tulla ikäeroa kuitenkin. Eli varasin ajan kuparikierukan laittoa varten. Siinä tuli vastaus siihen ehkäisykysymykseenkin. Ja toistaiseksihan ei ole tarvittu yhtään mitään, kun ei ole mitään tehtykään...
MIEHEN OSALLISTUMISESTA: vauvan hoitoon ei niin kauheasti osallistu, pyydettäessä kyllä suoriutuu kaikista tehtävistä. Jää myös keskenään lasten kanssa ilman paniikkia, jos mulla joku meno. Keskittyy kuitenkin enemmän tuon isomman kanssa tuohuamiseen ja tämä on meillä ihan yhteisymmärryksessä sovittu työnjako, joka koskee myös yöaikaa. Eli jos yöllä isoveli huutelee, herätän miehen kyselemään, mikä hätänä. Itse olen sitten vauvan käytettävissä.
Muihin kotitöihin mieheni osallistuu myös ihan siinä kuin itsekin, tietysti minä nyt kotona ollessa enemmän näitä hommia pyöritän. Jos miehellä on vapaapäivä, hän tekee ruuan. Imuroi ja tamppaa matot, jos pyydän, muuten siivous enemmän mun heiniä. (Mikä siinä on, että miehillä on jotenkin valikoiva näkösen suhteen, että milloin olis tarvetta siivoukseen?) Tiskit hoituu molemmilta koneen avustamana, samoin pyykit. Tosin mä yritän vähän kontrolloida mitä pyykkejä pestään samassa koneellisessa ja missä järjestyksessä, etttei tulis ikäviä ylläreitä. Kaupassakäynnin mies hoitaa nykyään useammin, kun pääsee helpommin lähtemään... Kauppalistaa päivitetään kumpikin sitä mukaa kun tarpeita ilmenee. Ei siis mitään valittamista siinä suhteessa, anopille pisteet: hyvin on koulinut poikansa! Kunpa onnistuisin omien poikienkin kanssa yhtä hyvin. Vaikka mikä ettei, kun saavat isältä hyvän esimerkin.
Jopas innostuin tuosta aiheesta kirjoittamaan... En muista pitikö jotain muuta. Palaan, jos tulee mieleen.
Ninnuli
Osallistunpa kyselyihin...niihin ainakin jotka muistan:
Ekaks sairastelijoille haleja, kurjaa kun pientenkin pitää sairastaa:(
Emppu: pidän peukkuja kovasti miehellesi. Tiedän omakohtaisestikin nuo vuorotyön haitat, meillä nimittäin mies myös tekee aamuja ja iltoja. Kyllä perhe-elämään parhaiten sopis nuo säännölliset työt, mun mielestä...
Onko teillä myös viikonloppu töitä?
Kääntyily: ei kyllä käännytä meilläkään vielä. Muutaman kerran on pyörähtänyt mahalta selälleen kun on ojennellut painavaa päätään hieman liian koholle :), muttei selältä mahalleen. Tutkin tuossa isompien lapsien vauvakirjoja ja 3½ kk iässä ovat aloittaneet kääntyilyn. Eli jos heidän aikataulunsa pitää kutiaan Juhon kohdalla, viikon kuluttua vois alkaa odotella kääntymistä.
Miehen osallistuminen: Ihan mukavastihan tuo osallistuu vauvan hoitoon, siis lähinnä viihdyttämiseen. Ja on kyllä hoitanut kauppareissujen ja harrastusreissujen ajan mukisematta. Imetys sujuu vaan multa:) mutta kun oon pitempään poissa ovat nauttineet myös pullosta äidinmaitoa.
Mulla ei oo digikameraa eikä mitään mahdollisuuksia laittaa kuvia s-postitse, pikkusen kade teille muille...
Mutta ei mua haittaa vaikka noista kuvista täällä puhutaan. Itse kun tossa kattelin noita perinteisiä valokuvia sieltä ihan lokakuun lopulta, aattelin että onneks ei näitä voi lähettää... On nimittäin niiiiiin nuutunut äippä niissä kuvissa :(
Ajattelin muuten marssia tässä vkl:n aikana kauppaan ja ostaa sen digivaa' an. Samalla aion sijoittaa myös itkuhälyttimeen. Meillä ei oo nukkuja kauempana kuin parvekkeella, mutta paremmin vois keskittyä muihin puuhiin kun sellainen hälytin ois olemassa. Suositelkaa hyviä merkkejä!
Päippy
Pitkästä aikaa pääsin minäki koneelle,ukko kun aina valtaa tämän paikan=) Kiitos kaikille kuvan laittaneille ja oli kiva huomata että nikon kotisivuillekki oli käyty laittaan terkkuja, kyllä on niin södejä vauvoja että...
Niko on nyt nukkunu 3 yötä omassa huoneessa ja on tosi hyvin menny.SItä on vissiin kans häirinny ku äiti pomppii ylös vähästäki älähyksestä ja iskä kuorsaa,nyt nukkuu hyvin 1-2 syöttöä yössä,aamulla 8-09.30 ylös. Kyllä ensin jännitti laittaa omaan huoneeseen ja oli vähä orpo olo ku meni nukkumaan,mutta on nyt itekki saanu nukkua paremmin. Tänään käytiin hakemassa apteekista sitä korvaavaa maitojuomaa,jota pitää jua ennen tutkimuksiin menoa,900g maksaa 42euroa!!!! Sitä piti ostaa 3 purkkia että riittää..huh huh..mutta pääasia että auttais vatsavaivoihin.
Meillä iskä osallistuu sekä kodin hoitoon että pojan hoitoon(joskus kyllä pitää käskiä)..eihän tuo töissäkään ole joten aikaa ainakin on=)
Kääntymään ei olla täälläkään vielä ruvettu,mahalta selälleen kyllä,mutta ei toisin päin,enemmän kiinnostaa nyrkkien syöminen. Naurun helinää ollaan kuultu pari kertaa..kyllä se on ihanaa..pitäs ihan puhelimeen nauhottaa soittoääneksi=)
Ehkäsynä käytetään evran laastaria,on helppo kun ei tarvi vaihtaa kun viikon välein,toisin ku pillerit pitäs muistaa joka päivä ja kumiukolle ollaan allergisia...
Jepulis,mutta nyt hengitetään taas niskaan joten häätyy kadota,hyvää viikonloppua kaikille=)
Johanna ja Niko
Nuuskis:
Onhan se lämpö vähän koholla, mutta sinuna en olisi vielä huolissani. Jos vauva syö/juo kuitenkin suht' hyvinkin. Vauvalla kuume on silloin, kun lämpö kohoaa yli 38:n. Voithan antaa supon (Suppo Taalasmaa ;D, hih), jos vauva on väsynyt jne. Neuvolaankin saa aina soittaa :). Pikaista paranemista pikkuiselle!
Emppu:
Peukut pystyssä! Toivotaan, että saa sen työpaikan. Laitoin varuuksi varpaatki pystyyn!!! :) Meinaatko tänään...;)?
Kielo:
Kiitti, käyn tsekkaan ja laitan paluu postia :).
Meritähtönen:
Oikein ihanaa iltaa sinulle! Meinaatteko Onnelaan mennä? Voi, jos sitä ite sitten kesällä pääsis tsekkaan senkin paikan...
Äiti3:lle:
WOW!!!!! PaljonPaljon Onnea! Mahtava saavutus kertakaikkiaan. Tässä sinulle 30:tä punaista tulppaania hienosta saavutuksesta! *ojentaa*
Kääntyminen:
Meillä Eemil rupesi kääntymään selältä masulleen maanantaina (23pv). Inhottavaa, kun ei osaa kääntyä takaisin ja nyt yhtä ähellystä tää sen elämä ;). Kun laitan sen lattialle, on samantien mahallaan (siinä ei kuitenkaan jaksa olla kauaa kun pää on vielä raskas), käännän selälleen, käännyn, taas poika on mahallaan, käännän, nousen, poika on mahallaan - argh, mitä rumbaa..... :D
Ehkäisy:
*viheltelee* Ku ei oo seksii ei tarvi ehkäsyy :D.
" kovat piipussa ja silleen....
Jeps. Mutta nyt lähden laittaan pullat uuniin ennen kuin kaveri lapsensa kanssa saapuu. Saavat sitten tuoretta pullaa. Mietin tässä vain, että pitäsköhän ne täyttää kermavaahdolla ja mansikkahillolla? En taida uskaltaa, muuten tulee mullakin syötyä.
Heipsan ja palataan!
*Vallu kera sitterissä istuvan Eemilin*
Miehen osallistumisesta:
Osallistuu kaikkiin kotitöihin, vaikkakin itse mieluummin hoidan tuon siivouspuolen. Lasten kanssa viettää kyllä TOSI paljon aikaa :)
*luo ihailevan katseen siippaansa*
Pikkupotilaille:
Pikaista paranemista ja paljon haleja!
*Samat*
Isompi poika on siis tuolla tien toisella puolella naapurissa leikkimässä, siellä äiti töissä ja isä tänään kotona. Laitoin sille (siis naapurin isälle) tekstarin että pistäis pojan tulemaan kotiinpäin (ollu siellä jo pari tuntia ja risat) ja että saa vaikka heidänkin poika tulla meille. No eipä ketään näy ei kuulu. Vaimonsa kanssa aina hoituu asiat näppärästi tekstaillen mut ilmeisesti tää on tyypillinen mies et känny jossain kuuloetäisyyden ulkopuolella... Pitääkö mun nyt mennä sinne ovikelloa soittelemaan? Typerää... Odotan jonkun aikaa kun eitäs mikään varsinainen kiire ole sitä poikaa kotiin saada. Noloa sit vaan mennä että lähetin muuten tunti sitten viestin... kun en kyseistä herraa kovin hyvin tunne.
Tulipahan avauduttua tästäkin, tekemisen puutetta selvästi...
N.
Juu on toi oikea osoite, mut jospa se tulee sit myöhemmin?!!
Kiva että Meritähtösestäkin kuuluu *moikkaa* Mihin meinaat mennä tänään? me mennään (varmaan) huomenna ulos, miehellä tänään 30- v synttärit. Parhaassa tapauksessa jäämme hotelliin yöksi...
Pulina80: muistan minäkin sinut...*terve*
Jaa, mitä muuta piti kommentoida... Niin kaikille pikkupotilaille parantumissäteitä~~~
Roope nukkuu päikkäreitä tuolla pihalla, nukkunu jo tunteroisen... toivottavasti vielä toisenkin.
Peevelin Vallu ku mainitsikin sanan laskiaispulla... Murrr...
_empulle on täällä peukut, varpaat ja nännitki pystyssä!
Nyt pää tyhjeni! Palaan taas
Misuli
Ninnuli:
No höh :(. Jos se haluaa hoitaa poikia, että saat tehdä kotihommia :D. Lähetä sille viesti, että voitko tuoda vauvankin, pitäs vielä leipoo ;D?!!!
Kielo:
Sulle ois postia meiltäkin :).
*Vallu*
Ja [b]Vallulle[/b] niistä varpaistakin :D Hih, voi luoja että nauratti toi Suppo Taalasmaa :D :D Mulle tulee AINA supoista toi mieleen :)
Ai meinaanko tänään...? [color=red]No totta h*lvetissä :D[/color]
[b]Päippy, kohtalotoverini:[/b] Kyllä vaan on miehellä viikonlopputöitäkin, ja vieläpä aika usein :( Että mua ärsyttää, kun viimeisetkin vapaa-ajat viedään!! Joten toivon OIKEIN KOVASTI, että saa sen paikan!! Joskin huhuja siellä työpaikalla on liikkunut, että paikka annetaan jollekin saamarin p*rseennuolija-sukulaiselle!!! Aaaaargh *repii hiuksia päästään*
[b]PINJA MELKEIN ÄSKEN KÄÄNTYI SELÄLTÄ MASULLE :D[/b]
Emppu *lähtee nyt syömään sapuskaa, kenties jotain kevyttä jotta voi taas illalla lipsua ;D*
_empulle on täällä peukut, varpaat ja nännitki pystyssä!
[size=7]:)
ja kaveri oli mukana, 45 minuuttia sen lähettämäni viestin jälkeen...
No, nyt pistinkin kaverin menemään takas kotiin, Lassilla olikin alkanut kurkku sattua taas, meni yhtäkkiä ihan surkeaksi. Annoin lääkettä ja pistin sänkyyn. Liian aikaisin siis päästin lähtemään, syyttelen nyt sitten itseäni. huono, huono äiti!!
Kyllä luulis että Empun mies nyt saa sen työpaikan, kun täällä on otettu kaikki keinot käyttöön... ;)
Käytiin sit mun äitin ja Juliuksen kanssa tunnin lenkillä päivällä!Teki hyvää!
Ja tosiaan ihana auringonpaiste tuli tänne:)
Nyt siis ruoanlaitossa,Julius päikkäreillä takapihalla!Leivottiin jälkkäriksi mustikka-vadelmapiiraskin:)
Hennajo;toivottavasti päänsärky helpottaa pian!
Täällä ei laihdutus tällä viikolla tepsi,maanantaina ei varmaan tuu näkymään mun kohdalla ainakaan kilojen tippumista!
Emppu;meillähän se poika eilen jätti päikkäreitten nukkumisen vähälle!Mut teillä on kyllä tosiaan vetäny pidemmän korren,huh!Mut meillä sit nukuttiin 12 h yöunet..ja rupes siis jo 21.30 nukkumaan:)
Peukut että miehes sais sen työn!Meillä tarvitaan samaa...toivotaan että mies sais huomattavasti parempi palkkasen homman!Hyvät saumat tuntus olevan mut ei parane ilakoida liian aikaseen!
Nyt luin niin pikaseen pinon etten muista mitä kommentoida,sorry!Nyt syömään!
LOKAÄITI: Samanlaisia ajatuksia noista miehen pitkistä työpäivistä, pistää kyllä vihaksi vaikka tosiaan töissä on!!
PULINA: Mäkin olen hiljaa mielessäni miettinyt vellejä, mut kun poika kasvaa hyvin rintamaidolla ja nukkuu suht hyvin ni miksi sitten alkaisi vielä...
ROM: Mistä tollasia mobileja saa ostaa? En ole missään nähnyt ja mieli sellaista tekisi.Kateellisena kun olet laihtunut hyvin, mur! Mut onnea kuitenkin.
MISULI: Eikös ole ihanaa ekat kunnon naurun käkätykset, jee. Pitäkee hauskaa huomenna
JOHANNU: Kyllä sitä toisten kelpaa mässyttää suklaata hyvällä omallatunnolla, *kihisee* Ehkä mäkin sit joskus 20kg päästä. Meilläkään ei käytetä lapsilisiä, menee erilliselle tilille. Voi kumpa teillä pian tärppäisi toinen pienokainen. Sitä mäkin välillä aina toivon, mut pitää mennä opiskelemaan välillä tai jotain. Todellakin sun pitää hommaa kannettava, ei meitä saa hylätä pariks päiväksi.
KIELO: Sulle on postia.
HENNOJO: Lainaas sitä siivoushullua ukkoas mullekin välillä, meillä ei mies siivoo, on kuulemma ämmitten hommia, argh!! Koskas sun leikkaus on?
EMILY: Pitääkö sosionomiksi käydä ensin lähihoitajaksi? Ja kuin kauan se kestää? Entä amk? Mulla amis vaan pohjalla.
KAISA: Kuullostat siltä et teillä menee paremmin miehen kanssa? Toivottavasti. Meillä(kin) kait menee ihan hyvin.
ÄITI3:lle: Kiitti ohjeista, pitää mennä ostaa noita siemeniä, missäs päin kaupassa niitä on? Jauhojen, mausteiden? Niin sepäs siinä on kun jos laittaa sopivasti jauhoja ni on helppo leipoo, mut tulee kovia ja kun pistää vähemmän ni ottaa sormiin ikävästi kiinni, ei käy yksiin ei;) Paljon ruusuja, onnea. se on ihanaa kun läskit lähtee, täällä vaan toivotaan;)
NASULI: Kiva kuulla et Auroora voi paremmin.
MARIJO: Juu on nassu kuiva, jopa niin kuiva ja punainen et th käski kortisoni rasvaa laittaa. Nyt jo aikas hyvä. Mut tosiaan Sibicort rasva on hyvää noihin karheuksiin ja saa ilman reseptiä jos ei teillä ala paranemaan.
EMPPU: Älä ole murheellinen, ei käännytä täälläkään...Peukutellaan miehesi työhakemukselle, kerrohan kun vaavisi kääntyy, tuohan on jo hienoa, et kääntyi edes ton verran, onnea
NUUSKIS: Missäs noita silittäviä miehiä myydään??
MAMIKO: Ompa teillä pikkuinen vauva, sulla kiva kanniskella, meillä Aleksi 8500g, ei naurata yhtään jos pitää kauankin kantaa sylissä
MERITÄHTÖNEN: Toivotaan ensi yöksi parempia unia. Ja pidä hauskaa iltaa. Saat ottaa useamman, hihih
NINNULI: Eipä ole meilläkään vällyjen välissä muuta touhuttu kuin välillä ukko pakkaa liki *liikkis*. Ei vaan nappaa, mikäs teillä? eikö huvita vai? Mä kuulun kans noihin, kännykkä missä lie ja kun sen joskus kaivaa esiin saattaa olla monta tekstiä ja puheluu tullut, nolottaa myöntää
PÄIPPY: Meillä on Philipsin itkari, olen ollut tyytyväinen. Ilmottaa jos toinen on pois päältä tai eri taajuus, akun loppumisesta vilkuttaa hyvissä ajoin ja on kivan valko keltainen. On tosi herkkä, et välillä kun autot huristaa ohi niin nekin kuuluu.
JOPOTITI: Kiva kun vauva on hyvin nukkunut omassa huoneessa, laittaisin itsekin, mutta ei ole mahdollisuutta ennen kuin miehen tietokoneet siirretään saunariviin joka on siis vielä kesken koko rakentaminen...
VALLU: Pullia tännekin päin, kiitos;) ei vais pitää kattoo vähän mitä syö...niinpä niin
BLACKA: Helpottiko kun menit ulos? Mä kans kävin tunnin vaunulenkillä, ei riittävästi mut pare kuin ei mitään, huomenna uimaan ja salilla, jee!!
Sain ennen vaunuilua tehtyä 2.5kg lihapullia, poika vaan katteli 1.5h sitterissään mitä se mamma touhuu eikä kitissyt ollenkaan, joo mut nyt huutaa ulkona, moikka
annu
Huomasin vasta äsken (jatkan siis huono, huono äiti-linjalla...), että Akselillahan on tänään " synttärit" , 3 kk täynnä! Sehän on 1/4 vuotta! Ajatelkaahan...
Vauvojen kääntymisestä on ollut juttua. Akseli ei käänny mihinkään suuntaan vielä. Vähän yritystä olis kääntyä selältä mahalleen mutta ei pääse kuin kyljelleen. Mahallaan ei viihdy yhtään mutta omin avuin ei pääse selälleen kierähtämään, huutaa vaan. Leluihin tarttuu jo näppärästi ja siirtää aikailematta suuhun. ;)
Liikkuuko muut vauvat sängyssä poikittain? Eli sillälailla kellon viisareitten tapaan? Aina kun Akseli herää se on ihan poikittain sängyssä ja jalat roikkuu pinnojen raosta. Lattialla ei kyllä tee moista liikettä.
Ollaan parina päivänä nyt maisteltu peruna-porkkanasosetta. Eilen jo pyöri hetken aikaa suussa, nielaisikin mutta hetken päästä pulppasi ulos. Ei ilmeisesti ollut kovin hyvää hänen mielestään, ainakaan ilmeiden perusteella. Jatkamme harjoituksia...
Ninnuli ja Akseli 3kk
Just tulin pieneltä happihyppelyltä.On niin ihana päivä kun aurinko paistaa.Olin 3h ulkona ja aada vaan jatkaa uniaan.Hyvä!
Oli ihana juoda ulkona rappusilla kahvia kun tuo aurinkokin jo lämmittää.Kevättä kohti mennään ja lujaa.
No KIITOKSET vaan tsempityksistä.Niin jos tuon toisen sais vaikka kaveriks ja sit pitäs pienen tauon=))
Pitäs lähtee huomenna appivanhemmille yökylään.Ja samalla katsastamme tuon asunnon,jos pääsis muuttamaan..
EMPPUKO toivo niitä peukkuja.Täällä pidetään!!Noi vuorotyöt on vähän rasittavia.Ei tunnu olevan mitään säännöllisyyttä arkirutiineihin.
ÄITIKOLMELLE tulee täältä sylintäydeltä punaisia ruusuja*********eikö olekin hienoja ja tuoksuu hyvälle?=)
Mitäs viellä...No ainakin toivotan teille OIKEEN HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!!!
Tuli mieleen,et enhän minä pääse huomen aamun jälkeen koneelle kun vasta sunnuntai-iltana..nyyh!Mitenkähän sitä oikeen pärjää?Pitäisköhän hommata kannettava:)!!
PULINA:kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa..kyllä muistan sinut odotus aikanakin jo:))
Nyt lähden kotiaskareiden pariin..pyykkiä laittamaan kuivumaan ja uutta perään.Moi taas!!
johannu