Kiusallisin tilanne lääkärissä ?
Mikä on kiusallisin tilanne mikä sinulle on sattunut lääkärissä?
Kommentit (200)
Naisgyne kysyi saako kandi olla mukana ja minä hölmö suostuin. Kysyi sitten saako myös kandi tehdä sisätutkimuksen ja minä hölmö lupasin. Kandi oli sellainen finninaamainen nuori kundi joka ei varmaan ollut ennen työntänyt mitään kenenkään naisen sisään. Naama hikisenä ja punaisena seinille katsellen meinasi tunkea sormensa peräreikään. Minä siihen nolona että vähän ylöspäin. Sitten sai sormensa emättimeen pari senttiä syvälle. Gyne kysyi, tuntuuko kohdunsuu, ja kandi pokkana valehteli että tuntuu. En viitsinyt käräyttää että päästiin tuosta nolosta tilanteesta ;-)
opiskelija tekemässä sisätutkimusta ja molemmilla kerroilla vars. lääkäri teki sisätutkimuksen uudestaan. Kyllä kesti heillä kauan löytää se kohdunsuu...Ihan ohiksena sen verran, että kyllä vaan emätin muuttuu raskausaikana. Ennen raskautta etusormi tavoitti kohdunsuun vaivatta.
Mulla taas se naisgyne löysi kohdunsuun heti ;-)
Tarkoitin siis, että kandeilla kesti, ei lääkäreillä. Tai se toinen lääkäri ei aivan heti yletynyt mut kuiteski! Vähän ajatus harhailee.
Haagan lääkärikeskus Alexander Paile.
Siellähän minä kävin,
terveisin se joka kävi raskaana ajokorttitutkimuksessa.Nimeä en muista, mutta Haagassa oli ja rinnat paljaina piti olla.
Hyvähän se on, että lääkäri tutkii perusteellisesti! :D
Vierailija kirjoitti:
Olin lääkärissä sermin takana riisuutumassa. Jätin sukkahousut jalkaan. Kun tulin sieltä sermin takaa esiin, niin lääkäri sanoi "voisitko ottaa nuo sukkahousutkin vielä pois".
Oliko mies vai nais-lääkäri?
En ole käynyt lääkärissä kovin usein, mutta viimeksi kun olin kovalla helteellä kesällä ja olin kävellyt 7 kilometrin lääkäriin, niin jalkani olivat kovin hikiset. En tiennyt, että ko. tutkimuksiin kuului jalkapohjien tunnustelua ja kun otin kengät ja sukat pois, niin hiestä märistä sukista jäi kunnolla nöyhtäpalloja ympäri kostean nihkeitä jalkoja. Lääkärin ilme oli näkemisen arvoinen, kun vetäisin sukat pois, että noihinko pitäisi kädet laittaa.
m29
Kauhea flunssa päällä ja henkeä alkoi ahdistaa, mies vei minut päivystykseen enkä ehtinyt käydä suihkussa joten olin hikisenä samassa lörtössä topissa joka päällä olin viettänyt sängyn pohjalla kolme päivää, ilman rintsikoita , jalassa miehen verkkarit kun nappasin jotkut housut hätäpäissäni ja hikiset pikkarit. Rasvaiset hiukset auki pitkin naamaa, kainalot ajamatta, hampaat pesemättä. Lääkäri oli asiallinen, mutta olin varma että tätä ällötti koskea hikiseen ihooni. No, pian sain puhtaat vaatteet kun minut kärrättiin osastolle potemaan keuhkokuumetta.
Nilkka vääntyi juoksulenkillä enkä kivultani edes ajatellut yrittää suihkuun ,vaan soitin kotipihasta taksin ja menin päivystykseen. Oli kiva olla siellä hikisenä ja räkä poskella, minulla kun alkaa tiettyyn vuodenaikaan nenä erittää limaa kuin niagara ulkona olon jälkeen.
Penkillä 10v tuli pissat housuun ja kyllä hävetti
Ei vitsi mullekkin on käyny sillee et jouduin paljastamaan alapääni jollekki kuumalle miesgynelle.
Se perus, ylä-asteella alkoi seisomaan kun nuori nais lääkäri tarkisti kivekset.
Jotain vaan sano että tuon suhteen sulla ei ongelmaa ja esinahkakaan ei ole nähtävästi liian tiukka.
Siinä se .
Nyt setämies iässä sitä vaan toivoo että tuollainen sattuis uudelleen.
Pissanäytteen antaminen kun hoitaja seisoi vieressä ja katseli toimitusta. Todella inhottavaa ja yksityisyyden loukkaamista! Kostoksi käännyin ja pissasin hoitajan kengille.
Olin odottamassa lääkäriin pääsyä
Ensihoitajamies tulee kohdalle.
Pysäytän hänet pistoolilla osoittaen ja kysyn matalalla ja pelottavalla äänellä karjuen: ”Hei rumilus, pysähdy tai ammun?”
”Niin?” Vastaa mies aivan peloissaan.
”Istu tuohon” näytän tuolia vieressäni
Kun mies istuu tuolille, otan housut pois ja ulostan lattialle hänen eteensä heittäen kunnon löysät ripulit. Samalla paljastuu että minulla on erittäin karvainen peppu.
Mies katsoo hölmistyneenä, kun nostan lattialta kourallisen löysää ripulia ja laitan sitä miehen käteen ja sanon, ”hierotko vähän naamaasi? vai ammunko sinut”
Tämän jälkeen mies hieroo löysää ripulia naamaansa
Vierailija kirjoitti:
Haagan lääkärikeskus Alexander Paile.
Siellähän minä kävin,
terveisin se joka kävi raskaana ajokorttitutkimuksessa.
Nimeä en muista, mutta Haagassa oli ja rinnat paljaina piti olla.
Rekkamiesten lääkäri , raskauden keskeytys pillerit heti . Minihameessa hoitaja ihan.
Onko Paile kuollut . Syntynyt sotien lopussa 1945 . Miesten puolella sovinisti tyyppi. Venäläinen.
Muistan 1950-luvulla, kun kansakoulussa oli joka vuosi röntgen varmaan sen takia, kun tubia oli vielä jonkin verran, niin oikein ällöttävä, irstas elostelijalääkäri, vanhempi mies sanoi aina meille tytöille, että pullat pellille, kun mentiin siihen röntgenkopperoon.
Peräpukamat puhkaisu. Siinä kun oli tilanne päällä niin oli vaan pakko mennä, mutta ei se silti kivaa ollut näyttää karvaista hanuria jossa iso patti
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa odottelimme parhaan kaverini kanssa odotushuoneessa vain alusvaatteet yllämme vuoroa tarkastukseen. Vaikka normaalisti juttua meillä piisasi niin siinä tilanteessa ei oikein puhututtanut. Onneksi minä pääsin meistä ensin sisään tutkimushuoneeseen. Kaverini joutui vielä odottamaan vuoroaan.
Sama meillä. Pelkät kalsarit jalassa odotettiin pääsyä lääkärin tarkastukseen.
Nimeä en muista, mutta Haagassa oli ja rinnat paljaina piti olla.