Kiusallisin tilanne lääkärissä ?
Mikä on kiusallisin tilanne mikä sinulle on sattunut lääkärissä?
Kommentit (200)
joka käskee aina kaikkia naisia ottamaan napaan saakka paljaaksi (meni valittamaan ihan mitä tahansa !)
Onneksi muut varoittivat ja tiedän varoa häntä ja vaadin saada ajan toisen nimiselle lääkärille
Näitä vanhan kansan lääkäreitä esiintyy aina silloin tällöin. Intimiteettiasiat ovat 60-luvulta. :)
60-luvulla lääkärintarkastuksissa piti olla alasti. On siitä sentään menty vähän eteenpäin.
Kiusallisin on varmasti ollut se kun joskus yläasteella piti riisuutua alushousuille lääkärintarkastuksessa. Likimain alasti oleminen lääkärin edessä oli vähintäänkin kiusallista. Jotkut aina sanovat, että se on sama kuin olisi rannalla bikineissä mutta ei niitä voi minusta mitenkään verrata keskenään. Tilanne on aivan erilainen.
joka käskee aina kaikkia naisia ottamaan napaan saakka paljaaksi (meni valittamaan ihan mitä tahansa !)
Onneksi muut varoittivat ja tiedän varoa häntä ja vaadin saada ajan toisen nimiselle lääkärille
Kiusallisin on varmasti ollut se kun joskus yläasteella piti riisuutua alushousuille lääkärintarkastuksessa. Likimain alasti oleminen lääkärin edessä oli vähintäänkin kiusallista. Jotkut aina sanovat, että se on sama kuin olisi rannalla bikineissä mutta ei niitä voi minusta mitenkään verrata keskenään. Tilanne on aivan erilainen.
Kouluaikojen lääkärikokemukset olivat ne pahimmat. Silloin jotenkin lääkärissä käyminen ylipäätään tuntui ylitsepääsemättömän vaikealta. En tiedä, johtuiko se minulla jännityksestä vai mistä mutta välttelin lääkäriin menemistä kuin ruttoa. Koulussa meilläkin piti aina riisua alusvaatteille.
vanhapiikatädille oli lääkäri sanonut, että "ohhoh, rouvan tukka taisi tipahtaa" (peruukki ohuthiuksisuuden, ei syövän vuoksi).
Annoin neuvolassa pissanäytettä, ja kun työnsin sen purkin luukusta, niin onnistuin kippaamaan sen vahingossa nurin, niin että pöytä luukun takana lainehti. Nolona pahoittelin asiaa neuvolantätille, joka ei antanut edes minun itse siivota, vaan naureskeli, että on sitä muillekin noin käynyt.
paljon, etten lopussa huomannut, että spekula oli vielä paikoillaan. Kun lääkäri oli tutkimuksensa tehnyt, olin salamana nousemassa pöydältä pois, halusin vain äkkiä vaatteet päälle. Lääkärille tuli kiire: "älä vielä nouse, otetaanpas tämä ensin pois!" ja hän ruuvasi sieltä ulos jonkun jättisuuren metallisen spekulan. Hävetti, miten en tuntenut, että moinen oli vielä sisällä :)
Aivan mahtavaa!
vanhapiikatädille oli lääkäri sanonut, että "ohhoh, rouvan tukka taisi tipahtaa" (peruukki ohuthiuksisuuden, ei syövän vuoksi).
Odotin esikoistani ja oli lääkärineuvola-aika. Luultavammin joku harjoittelija tms. alkoi tehdä sisätutkimusta..ja samalla alkoi sen tyypin pauhata sivupöydällä Ihmemiehen tunnaria..:D
Olin opiskeluaikoina (n 20v) vahvasti miesvaltaisen oppilaitoiksen lääkärillä, en edes muista syytä. Ehkä ajokorttiin tarvittavaa todistusta varten. Nuori, varmaan juuri valmistunut hauskan näköinen lääkäripoika hoiti hommaa.
Makasin selälläni hoitopöydällä ja lääkäri kuunteli keuhkoja. Olin ohjeen mukaan ottanut paidan pois, ja siis pelkät rintaliivit päällä. Ei vaan kuulunut, lääkäri mumisten harmissaan siirteli stetoskooppia paikasta toiseen... Yhtäkkiä, mitään varoittamatta lääkäri nykäisi liivit alas, ja alkoi kuunnella suoraan rintojen päältä. Minä en voinut hillitä itseäni, vaan aloin kikatuksen. Lääkäri meini aivan tuskallisen punaiseksi, oli sata kertaa kiusaantuneempi kuin minä.
Lopuksi kysyin, että "nooh, miksi ne äänet ei kuuluneet?" ;o) Lääkäri-raukka ähisi jotain "runsaasta kudoksesta" joka voi haitata kuuluvuutta. Olin silloin hoikka, mutta isot rinnat, kuten voi jo arvata.
No jopas näitä rintsikat pois ajokorttitarkastuksessa olevia tapauksia täältä löytyy. Mikähän yhteys näillä on?
Autokoulustahan saattavat suositella lääkäriä, joten moni käy samalla. Ainakin Helsingissä on 1 lääkäri, johon tässä ketjussa varmaan on useamman kerran viitattu.
Olin opiskeluaikoina (n 20v) vahvasti miesvaltaisen oppilaitoiksen lääkärillä, en edes muista syytä. Ehkä ajokorttiin tarvittavaa todistusta varten. Nuori, varmaan juuri valmistunut hauskan näköinen lääkäripoika hoiti hommaa.
Makasin selälläni hoitopöydällä ja lääkäri kuunteli keuhkoja. Olin ohjeen mukaan ottanut paidan pois, ja siis pelkät rintaliivit päällä. Ei vaan kuulunut, lääkäri mumisten harmissaan siirteli stetoskooppia paikasta toiseen... Yhtäkkiä, mitään varoittamatta lääkäri nykäisi liivit alas, ja alkoi kuunnella suoraan rintojen päältä. Minä en voinut hillitä itseäni, vaan aloin kikatuksen. Lääkäri meini aivan tuskallisen punaiseksi, oli sata kertaa kiusaantuneempi kuin minä.
Lopuksi kysyin, että "nooh, miksi ne äänet ei kuuluneet?" ;o) Lääkäri-raukka ähisi jotain "runsaasta kudoksesta" joka voi haitata kuuluvuutta. Olin silloin hoikka, mutta isot rinnat, kuten voi jo arvata.
No jopas näitä rintsikat pois ajokorttitarkastuksessa olevia tapauksia täältä löytyy. Mikähän yhteys näillä on?Autokoulustahan saattavat suositella lääkäriä, joten moni käy samalla. Ainakin Helsingissä on 1 lääkäri, johon tässä ketjussa varmaan on useamman kerran viitattu.
Ei minun autokoulusta kylläkään suositeltu ketään lääkäriä. Ja Helsingissä sen kävin. Eikö siihen kelpaa ihan kuka tahansa lääkäri?
Naisgyne kysyi saako kandi olla mukana ja minä hölmö suostuin. Kysyi sitten saako myös kandi tehdä sisätutkimuksen ja minä hölmö lupasin. Kandi oli sellainen finninaamainen nuori kundi joka ei varmaan ollut ennen työntänyt mitään kenenkään naisen sisään. Naama hikisenä ja punaisena seinille katsellen meinasi tunkea sormensa peräreikään. Minä siihen nolona että vähän ylöspäin. Sitten sai sormensa emättimeen pari senttiä syvälle. Gyne kysyi, tuntuuko kohdunsuu, ja kandi pokkana valehteli että tuntuu. En viitsinyt käräyttää että päästiin tuosta nolosta tilanteesta ;-)
opiskelija tekemässä sisätutkimusta ja molemmilla kerroilla vars. lääkäri teki sisätutkimuksen uudestaan. Kyllä kesti heillä kauan löytää se kohdunsuu...
Ihan ohiksena sen verran, että kyllä vaan emätin muuttuu raskausaikana. Ennen raskautta etusormi tavoitti kohdunsuun vaivatta.
No jopas näitä rintsikat pois ajokorttitarkastuksessa olevia tapauksia täältä löytyy. Mikähän yhteys näillä on?Autokoulustahan saattavat suositella lääkäriä, joten moni käy samalla. Ainakin Helsingissä on 1 lääkäri, johon tässä ketjussa varmaan on useamman kerran viitattu.
Ei minun autokoulusta kylläkään suositeltu ketään lääkäriä. Ja Helsingissä sen kävin. Eikö siihen kelpaa ihan kuka tahansa lääkäri?
mutta jotkuthan pitää oikein tuollaista ajokorttitarkistus-vastaanottoa.
Mäkin jouduin ajokorttitarkastuksessa ottamaan paidan pois, en muista käskikö ottamaan rintsikatkin, ei kai. Yksityislääkäri Helsingissä, nimi on mainittu ketjussa....
Ei minun autokoulusta kylläkään suositeltu ketään lääkäriä. Ja Helsingissä sen kävin. Eikö siihen kelpaa ihan kuka tahansa lääkäri?mutta jotkuthan pitää oikein tuollaista ajokorttitarkistus-vastaanottoa.
Tuota en tiennytkään. No, voihan silläkin tehdä tuloja. Minulla tuo tarkastus oli kyllä hyvin nopea. Näkö vain katsottiin.
Mulla oli ajokorttitarkastuksessa sellainen tasapainojuttu tai- testi. Piti seisoa yhdellä jalalla ja kävellä edestakaisin.
Muuten hyvä juttu, mutta keuhkoja ei kuunnella rintojen puolelta, eikä tissien päältä, keuhkot kuunnellaan selän puolelta.
Sydänääniä ei aloittelevakaan lääkäri kuuntele rintarauhaskudoksen eli tissien päältä koska sydänäänet ei siitä kuulu.
Ja selällään maaten ei niitä keuhkoja kuunnella. Potilas istuu tai seisoo, setetoskooppi on selässäja sitten käsketään rykimään ja hengittämään jne.
Sydänäänet kuunnellaan etupuolelta, mutta ei koskaan selällään maaten.
Terveisin se, joka kävi raskaana ollessaan ajokorttitutkimuksessa, seisaalta se lääkäri kuunteli sydänäänet.. googlaan lekurin nimen ja kerron myöhemmin,
Haagan lääkärikeskus Alexander Paile.
Siellähän minä kävin,
terveisin se joka kävi raskaana ajokorttitutkimuksessa.
Naisgyne kysyi saako kandi olla mukana ja minä hölmö suostuin. Kysyi sitten saako myös kandi tehdä sisätutkimuksen ja minä hölmö lupasin. Kandi oli sellainen finninaamainen nuori kundi joka ei varmaan ollut ennen työntänyt mitään kenenkään naisen sisään. Naama hikisenä ja punaisena seinille katsellen meinasi tunkea sormensa peräreikään. Minä siihen nolona että vähän ylöspäin. Sitten sai sormensa emättimeen pari senttiä syvälle. Gyne kysyi, tuntuuko kohdunsuu, ja kandi pokkana valehteli että tuntuu. En viitsinyt käräyttää että päästiin tuosta nolosta tilanteesta ;-)
opiskelija tekemässä sisätutkimusta ja molemmilla kerroilla vars. lääkäri teki sisätutkimuksen uudestaan. Kyllä kesti heillä kauan löytää se kohdunsuu...Ihan ohiksena sen verran, että kyllä vaan emätin muuttuu raskausaikana. Ennen raskautta etusormi tavoitti kohdunsuun vaivatta.
meinasin kuolla nauruun, tuo näky oli mahtava :D