Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G;onko kukaan kokenut UNIHALVAUSTA/VALVEUNTA? minä oon!

Vierailija
26.01.2006 |

..eikä mikään ihana kokemus ollu... Luulin että mulle tapahtuu jotain henkimaailman juttuja, mutta järkeväkin selitys löytyi...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Valveuni

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen!!

Ihanaa saada selitys kauhealle kokemukselle.

Sain kolme tuollaista kokemusta esikoiseni syntymän jälkeen, noin puolen vuoden aikana. Todella kuoleman pelko iski, tuntui ettei kykene liikkumaan yhtään vaikka yritin kovasti räpiköidä miehestä kiinni kun pelkäsin että kuolen ja lähden jonnekin!!

Luulen että mulla ne liittyivtä kovaan väsymykseen. Aloin myös pelätä nukahtamista noiden takia..

Vierailija
22/23 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin unihalvauksen 2krt peräkkäin yöllä...

*kuulu valtavaa kohinaa ja surinaa

*tuntui kuin olisi joku paha ollu läsnä

*tuntu kuin sielu tms yritti valtavalla voimalla lähteä pois minusta, räpiköin ajatuksissani kaikinvoimin vastaan.

*koitin huutaa apua, mutta vain silmät liikku

*mikään muu paikka ei liikkunut, ahistava tunne! Mies nukku vieressä, ja yritin saada apua...

..lopulta se loppu, kunnes alko uudestaan, mutta se loppui tosi lyhyeen, kun kovasti ajattelin etten enää halua sellasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nro 14.

Sun kuvaus oli just täysin kuin mun kokemukset!!!!! Juuri tuo kova surina ja meteli, ja tunne että nyt kuolema tulee, ja yritin niin hulluna taistella vastaan, tarrata mieheen ja yöpöydän kulmaan, mutta mikään ei liikkunut en saanut mistään kiinni!!

Oikeesti oli ihanaa kuulla/lukea että muillakin on tällaista ollut. Mulla nämä tapahtui 7 vuotta sitten ja vieläkin muistan miten kamalan ahdistavia noi oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi