Mitä teette sisältä löytyville ötököille?
Itse pelastan hämähäkit ja koppakuoriaiset, pyydystän ja vien ulos. Mökiltä löytyy molempia, kaupunkiasunnosta harvakseltaan vain hämähäkkejä. Muurahaisia on vain mökillä, niille en anna mitään armoa.
Kommentit (21)
Jos se on hyttystä isompi ja lentää, se huidotaan pihalle, muut tapetaan talouspaperin väliin.
Hämähäkit jätän rauhaan, paitsi isommat pyydystän ja kannan ulos. Muut lähetän vehreämmille maille.
Ampiaiset tuhoan armotta. Muut pelastetaan ulos, etenkin kimalaiset.
Annan olla. Etsiytyvät omia aikojaan sinne minne haluavat.
Puhallan ulos ikkunasta. Jos ehtivät jo pitemmälle, riippuu vähän lajista. Hämikset ei kyllä saa armoa.
"Itse pelastan hämähäkit ja koppakuoriaiset, pyydystän ja vien ulos. Mökiltä löytyy molempia, kaupunkiasunnosta harvakseltaan vain hämähäkkejä. Muurahaisia on vain mökillä, niille en anna mitään armoa. "
Niitä on ulkona miljoonia. Ei haittaa, vaikka niitä tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhallan ulos ikkunasta. Jos ehtivät jo pitemmälle, riippuu vähän lajista. Hämikset ei kyllä saa armoa.
Hämikset kuitenkin olisivat aidosti hyödyllisiä sinulle. Toisin kuin lähes kaikki muut öttiäiset, ne eivät ole kiinnostuneita sinusta tai ruokatarvikkeistasi, eivätkä ne ole tuholaisia. Päinvastoin ne syövät tuholaisia.
Hämähäkkien annan olla tai siirrän ulos, muut melkein aina siirrän ulos.
Hämähäkkien kanssa mulla on sopimus että kunhan ei tule mun päälle kävelemään saavat olla rauhassa nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
"Itse pelastan hämähäkit ja koppakuoriaiset, pyydystän ja vien ulos. Mökiltä löytyy molempia, kaupunkiasunnosta harvakseltaan vain hämähäkkejä. Muurahaisia on vain mökillä, niille en anna mitään armoa. "
Ihmisiä on miljardeja, joten.
Yritän ottaa purkkiin ja päästää ulos. Hämähäkit saa olla rauhassa. Ne pyydystävät mahdolliset tuhoötökät ja ovat muutenkin vekkuleita seuralaisia.
Hämähäkit ja juoksujalkaiset saavat elää rauhassa. Ne syövät kämpästä muut tuho-örvelöt.
Vierailija kirjoitti:
Myös ihmisiä on miljoonia. Tapatko nekin kaikki?
Mökkiläiset on armotonta joukkoa. Kaikki tapetaan sisällä ja puutarhassa. Metsäkään ei saa jäädä rauhaan. Niinkuin nyt kesän pikku vipeltäjistä mitään haittaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämikset kuitenkin olisivat aidosti hyödyllisiä sinulle. Toisin kuin lähes kaikki muut öttiäiset, ne eivät ole kiinnostuneita sinusta tai ruokatarvikkeistasi, eivätkä ne ole tuholaisia. Päinvastoin ne syövät tuholaisia.
Niinpä niin. En kuitenkaan enää ikinä halua löytää niitä aamulla tyynyltäni.
Elävinä eivät lähde