Mä en enää jaksa :' (
Olen raskaana, alussa vasta, joten on todella paha olo. Mitään en pysty tekemään :(
Mies ei sitä ymmärrä. Hän ei ole kertaakaan kysynyt multa että mikä olo on tai mitään.
Häntä ei kiinnosta yksinkertiasesti miten mä voin.
Ja voin todella huonosti! Itkettää koko ajan tämä tilanne, ettei miestä kertakaikkiaan voi kiinnostaa!!!!
Hän koskeekin minuun vain silloin kun haluaa saada seksiä. Ja kun saa, niin muutamia päiviä tai välillä viikkojakin menee sillai ettei koske.
Ja aina kun koskee, niin tiedän minkä oerään mies on...
Välillä toivon että raskaus menisi kesken, koska en jaksa tätä enää!
Ja jos meneenkin kesken, niin en enää yhtään lasta hanki ton miehen kans!!! En yhtään!!!!
Kommentit (31)
Ei kai ne tissit vielä rv7 oo kasvanu??
Ku ap kirjotti että miestä kiinnostaa vaan isoksi kasvaneet tissit..
Ja ap, jos tämä ei ole provo niin tee abortti.
No, taidan häipyä tältä palstalta pois kun ruvetaan takertumaan mitä pienempiin asioihin....
-ap-
Jos vika onkin sussa eikä miehessä??
Mitä jos menisit vaikka hoitoon. Ja harkitsisit ihan vakavasti sitä aborttia.
Kannattaa vaan pitää asiat niin kauan sisällään ku vaan voi pystyy, mutta jotkut ei siihen kykene ja tekevät ties mitä itselleen.
Tällä palstalla pitäisi naisten tukea naista, mutta ei se siltä kyllä näytä! Nainen on aina se raivohullu ja mies aina oikeessa!!!!
Ja yleensäkin, mitä te minusta tiedätte? Ette mitään, muuta ku mitä olen tänne sekavassa mielentilanna kirjoitellut. Ja sen pohjalta joku ääliö nimittää mua raivohulluksi!!!
Ei kyllä sillä itsellään sitten kauhean hyvin taida elämässään mennä!!!
Ja niinku on huomattu; on nainen naiselle susi!!!!
Eikö sekin olisi helpompi homma silloin, kun äidillä on enemmän energiaa eikä oma jaksaminen mene kaikki vain siihen, että tolpillaan pysyy?
Itse kyllä ymmärrän ap:n väsymyksen ja olon. Ja kaikille tiedoksi, että mulla kasvoi rinnat jo ennen plussatestiä, puhumattakaan siitä miten ne turposi ensimmäisten viikkojen aikana! Mulla toinen raskaus, ekassa ei ollut näin, että en tiedä johtuisiko siitä että " keho muistaa" edellisen raskauden.
Kuitenkin musta tuntuu että ap on nyt vähän kohtuuton. Kyllä sille miehelle olisi voinut sanoa siitä ruuanlaitosta, eikä puhua lapsen kautta. Ei ne miehet ajatuksia lue. Toisekseen, se mieheshän meni tekemään sen ruuan loppuun!!! Ja huusi vielä moneen kertaan että syömään. Ihan vaan tiedoksi, että mun mies ei olisi mennyt tekemään ruokaa loppuun, vaan ottanut pakastimesta valmispizzaa ja syöttänyt sitä lapsillekin...
Ei ne miehet koskaan tajua, että vaimolla on raskaana ollessa oikeasti niin paha olo. Ei ne ole sitä kokeneet. Kyllä munkin mies tietyissä rajoissa ymmärsi, että mulla on paha olla. Mutta siinä vaiheessa se miehen ymmärrys alkoi karista, kun kiukuttelin sillekin turhasta. Ja musta tuntuu että sä ap teet just nyt sitä, että kiukuttelet miehelles turhista pikkujutuista. Vähemmästäkin miehelläkin pinna palaa, eikä jaksa ymmärtää. Katse pois omasta navasta, turha kiukuttelu ja rähinä pois. Ei se mies osaa sun ajatuksia lukea, niistä pitää kertoa suoraan mutta nätisti. Keskustelkaa. Ihan turhaa syyttää yksinomaan miestä.
mua rupes huimaamaan niin paljon että menin sängylle lepäämään.
Ja kun LAPSI POMPPI PÄÄLLÄNI, niin sanoin lapselle että äidillä on pipi, että älä hypi mun päällä. En siis kuiskannut vaan sanoin normaalilla äänellä. Mies varmasti kuuli sen, muttei pyytänyt lastaan luokseen...
En siis käskenyt lapsen kautta miestäni tekemään ruokaa...
-ap-
Eikö pelkkä " syömään" riitä? Oishan se voinu olla pyytämättäkin.
Ja ole kiitollinen että miehes käy töissä ja tienaa rahaa!
siis, pitää sen takia opettaa kuivaksi nyt, ksoak mies sillai päättää!!!!!
Jos lapsella on vaippa päivällä, niin illalla saan sitten ihan hirveät huudot etten opeta lasta potalle!!!!
Joten tässäkin asiassa huomaa kuinka miehelle on yks ja sama miten mä jaksan....
Ihmettelen, miten onnettomalta pohjalta näitä liittoja oikein solmitaan. Ja miten niin moni nainen ottaa itselleen täysin surkeitä miehiä!!!
Minun mieheni laittaa ruokaa, siivoa, hoitaa lasta, hoitaa kodin kunnostustöitä jne. PYYTÄMÄTTÄ! Ja siitä huolimatta, että hänellä on vaativa työ ja akateeminen loppututkinto (eli ei hengaa päivät pitkät kodin hengettärenä, vaan tekee ihan kunnon uraa työelämässä). Ja on täysin normaalia, että huolehtii minusta ja/tai lapsesta, jos sairastamme tms. Osoittaa tunteitaan, muistaa merkkipäivinä... Kaikki nämä on ihan itsestäänselviä asioita!!! Miksi tyydytte vähempään?! EI OLE PAKKO!!!
Juttelet terkkarin kanssa kaikki pahat olot (henkiset ja fyysiset) läpi ja mies saa kuunnella sivussa. Ehkä herää huomaamaan jotain... Kohtahan se eka neuvola sulla on.
ja nyt kun on nuo hermot menny, niin kyllä kai tänne palstalle saa tulla purkamaan pahaa oloaan? Enkä kyllä silloin mieti että kirjoitanko kakka vai paska!! Ihan sama!
Ja lapseni kyllä huolehtii minusta. kysyy aina että äiti mitä kuuluu ja kun ähkin ja puhkin niin kysyy että mitä ähpöh...
IHANA!!!
Nyt olen kyllä itkeskellyt melkein koko päivän...niin paha olo mulla on
:' (
ja pitäisi jaksaa lähteä illalla teatteriinkin, en tiedä miten pystyn ajamaan 60km teatteriin ja takas :(
-ap-