Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**HEINÄKUISTEN torstai-sunnuntai**

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin meille tuollaisen otsikon. Kirjoittelu on ollut niin vähäistä, että olis kivempi selata pitempää listaa, eikä tarvitsisi aina etsiä kauempaa edellisiä tippuneita listoja, jos haluaa lukea aiempia.

Mulla oli eilen neuvola ja nyt on ihanan rauhallinen ja onnellinen mieli. Uusi terkka oli IHANA. Kerroin kaikki verihuolet, parisuhdehuolet, miehen passiivisuuden ym. Hei nyt pitää lähteä, atk-luokassa alkaa tunti.

Vierailija
2/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten omaloma-päivä, eli täällä sairastaessa. Ajattelin pääseväni tästä joskus eroonkin, joten jäätiin tytön kanssa kotiin. Kyllähän sekin sitten aamulla tuntui kovasti yskivän..

Kohta pitäisi laittaa ruoka uuniin ja käydä sillä aikaa kaupassa. Ei men hyvin ei..Mies on nyt ilmeisesti lopullisesti kypsähtänyt koko ajatukseen vauvasta :´( Taitaapi se ero sitten olla meille se parempi ratkaisu. Mutta katsellaan nyt kuitenkin vielä, mikä tuuli puhaltaa nyt kunhan se joskus vääntäytyy tuolta sängyn pohjalta ylös.. Pitäisi kait alkaa etsimään jostakin päin maakuntaa uutta kämppää meille " kolmelle" +lemmikeille..

Mutta nyt lähden niistämään päätäni tyhjemmäksi ja sen jälkeen kait sitä ruokaa uuniin..

~suviande ja öttiäinen 17+5~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi laiska kirjoittamaan tammikuun aikana, mutta lähes päivittäin käyn lukemassa mitä muille heiniksille kuuluu. Mulla on maha pompsahtanut todella esiin, eikä enää mikään turvotusmaha niinkuin alussa. Nyt maha on valtava jo aamusta ja näyttää kuin ois jo tosi pitkällä! Eipä silti, musta on ihana, kun raskaus näkyy ja mulla on maha mitä silitellä! Neuvolakin oli pitkästä aikaa ja sain kuulla ne ihanat sydänäänet taas! Lujaa se pieni sydän siellä löikin. :) Seuraava neuvola menee maaliskuun alkuun, mutta sitten saa kaikki paperit kelaa varten ym. Voi hakea sitä äitiyspakkaustakin sitten!

Täällä paistaa aurinko ja on upean keväistä. Kävin just sauvakävelemässä pitkän lenkin ja kyllä tuntu hyvältä! Vietän opiskelijan vapaapäivää.. ;) Nyt pitäis alkaa taas ruuanlaittoon, mulla on edelleen nälkä KOKO ajan. Mites muilla? Painoa oli silti tulla vasta kilo ihan alusta lisää, joten eipä vissiin tarvitse murehtia syömisistä. Ainakaan vielä.. Suolaista syön varmaan liikaa säännöksien mukaan, mutta silti verenpaine vain laskee. Mitä teille muille on sanottu suolaisen syömisestä? Ja pahoinvointi ei ota loppuakseen täälläkään, niinkuin ei ilmeisesti muutamilla muillakaan. Terkka sanoi vaan, että jotkut kärsii siitä koko raskausajan..en kyllä toivonut kuuluvani siihen porukkaan, mutta minkäs teet..

Aurinkoista talvipäivää kaikille ja voidaanhan paksusti!

Tuulis rv16+5

Vierailija
4/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jaksuja kaikille jotka kamppailevat samalla parisuhteensa kanssa. Meillä mies olisi tyytynyt mielellään kahteen lapseen, joten mulla oli houkuteltavaa jotta annettiin kolmoselle lupa tulla. Mut aika " helpolla" mies päänsä käänsi ja ajatteli kai ettei se saa mua luopumaan tästä ajatuksesta et vielä yksi lapsi olisi meille tervetullut. Kai se mua niin paljon rakastaa et suostui ja kylläpä se noita mukeloitakin täysillä rakastaa mut kai ne miehet aina ajattelee " järjellä" ja niin et miten olisi helpompaa. Ja onhan se totta et paljonenempi on vaivaa useammasta lapsesta, mut onhan taas useammasta niin paljon enempi iloa niin vanhemmille kuin sisaruksillekin.

Meillä molemmat lapset flunssassa, onneks ilman kuumetta mut ihan surkeita ovat nuhan ja yskän sekä kurkkukivunkin kanssa. Ja just sopivasti mies työreissussa joten mun on yksin jaksettava.

Kuopusta 9 kk olenkin joutunu enempi kantelee kun pieni sairastaa ja se taas on aiheuttanu mulle enmpi supistuksia ja välillä tuntuu tosi ilkeältä masussa. Mut jospa tää tästä.

Potkuja en niinkään tunne mut muuta liikkumista.

Kohta päästään jännäilemään rakenneultria.

Netta ja Nöppönen 16+5

Vierailija
5/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken " työkiireiden" tännekin :) Minulla on työmotivaatio ihan kadoksissa ja koko päivän oon vaan netissä pyöriny.

Eilen kävin neuvolassa ja kaikki on ok. Ne iki ihanat sydänäänetkin kuulin, vaikka vaavi oli päättänyt ettei niitä kovin helpolla anna kuunnella :) Ei pysynyt hetkeekään paikallaan, pitikin välillä nousta ylös ja sitten kokeiltiin uudestaan. Sitten lopulta rauhottu niin että sain ihan pitkän tovin kuunnella :) Tänään on liikkeitä ollut pitkin päivää, yleensä tähän asti oon tuntenu ne iltaisin kun olen pitkällään ollu, joskus harvoin päivällä.

suviande, toivottavasti saatte suhteenne korjattua ja mieskin alkaisi innolla odottaa vauvaa. Tosin eihän se ole kiva olla suhteessa joka ei toimi, ei edes lasten takia. Voimia sinulle, mihin ratkaisuun sitten tulettekin.

Päivittelin taas ajankulukseni tuon listan ja nyt haluaisin jotenkin uudistaa sitä. Elikäs jo jollain on jotain ehdotuksia niin kertokaa...

Siis eikö mulla todellakaan olisi töitä tehtävänä...

nellariina 16+3

Vierailija
6/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan hetkeen aikaan kans kirjoitellut tänne vaikka päivittäin luenkin.

Nellariina: Mulla kanssa työmotivaatio ihan hukassa. Ollut siitä asti kun sain tietää odottavani ja veikkaan ettei tule palautumaankaan, kun sitten taas joskus... Odotan kuin kuuta nousevaa äitiysloman alkamista. Juhannuksesta pitäis alkaa. Vielä viisi piiitkää kuukautta.

Suviande: Meillä kanssa vähän epävarma tilanne ton parisuhteen kanssa :( Enkä oikein tiedä mihin tässä vielä päädytään. Tietysti toivon, että kaikki menis parhain päin, mutta välillä vaan tuntuu ihan toivottomalta. Toisaalta, välillä tuntuu, että eihän tässä ole mitään valittamista. Oliskin kaikki aina ihanan onnellisen tasaista auvoa :)

Huomenna toinen neuvolakäynti edessä! Kyllä sitä taas odottaakin, että saa jotain elonmerkkejä maha-asukista. On se vaan jännä, että esim. ennen np-ultraa oli ihan hysteerinen ja pelkäs pahinta, ja ultran jälkeen meni muutama päivä murehtimatta. Mutta kun taas kuluu tarpeeksi aikaa siitä, että on saanut " todisteita" , että vatsassa on kaikki hyvin, niin eikös ala taas huoli kasvamaan. Nytkin jännitän huomista neuvolaa ja ihan vaan siksi, että mietin mahdanko kuulla sydänäänet ja mitä jos ne ei kuulukaan ja jotain ikävää on tapahtunut.

Mielestäni kuitenkin olen tuntenut jo viikosta 13 lähtien pienen pientä liikettä vatsassa. Ainakin kuvittelen niin :)

Heinämamma 14+2

Vierailija
7/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelempa pitkästä aikaa. Meillä remontti käynnissä ja aivan joutuu jostain päin raivaamaan tilaa työmiehille ja siivoamaan edellisiä sotkuja. No aikansa kutakin ja lohduttelen itseäni ajatuksella siitä kuinka ihana pesuhuoneesta ja kotdinhoito huoneesta tulekaan remontin jälkeen, mutta muualla pesulla kulkeminen päivittäin ei ole herkkua näin talviaikaan.

Voimia Suviandelle parisuhteeseen. Meillä oli parisuhdekriisi meneillään silloin kun odotin tuota perheen kolmosta joka nyt täytti 2v. Mieheni halusi tuolloin muuttaa kotoa pois, löysi kriisin aikana muka elämänsä naisen jne... Minä vaadein tuolloin mieheltäni, että hän pysyy kotona niin kauan kunnes vauva syntyy ja saadaan ristiäiset vietettyä sitten on vapaa menemään jos ei kerran vaimo ja lapset miellytä. No vauva sitten syntyi pieni tytär kahden pojan jälkeen. Viimein huomasin, että mies ei enää puhu pois lähtemisestä eikä elämänsä naisesta mitään. Otin asian kuitenkin puheeksi kun ei kaikkea voi villaisella painaa. Sanoi ettei halua muuttaa minnekään ja jätttää poikia ja pientä vauvaa. Tytär ollut miehelleni nyt todella rakas olisiko hiukan huono omatuntokin siitä ettei suostunut tulemaan edes synnytykseen. Saimme asiat selvitettyä ja puhuttua ja nyt odottelemme perheen neljättä lasta josta mieheni taasen on aivan innoissaan. Oli kyllä tuolloin raskas odotus aika kun ei voinut miehelleen siitä mitään puhua ja tulevaisuuskin pelotti ja raskaana ollessa kun muutenkin on herkässä mielentilassa ja huolissaan kaikesta mahdollisesta. Ystävistänikin huomasin etteivät he suhtautuneet parisuhdehuoliini vakavasti vaan kuittasivat ne lähinnä raskauden aikaiseksi höpinäksi. Kaikki kai kuvittelivat ettei voi olla ongelmia miehen kanssa kun vauvakin tekee tuloaan.

Tästäpä tuli pitkä vuodatus. Voimia vaan kaikille, elämä kun ei aina kohtele meitä niin hyvin.

Vierailija
8/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Enpä olekkaan tänne kirjoitellut pitkiin aikoihin, mutta nyt ajattelin kirjoittaa :) Suviandelle voimia kriisiin, toivottavasti asiat ratkeavat parhain päin niin että sinulla ja lapsillasi olisi hyvä olla. Yrittäkää vaan keskustella asioita halki, vaikka tiedän että se voi olla vaikeaa. Koita jaksaa!

Minä mietin että mistä ihmeestä saisin sisaristuimen Oran rattaisiin. Tuntuu ettei niitä ole olemassakaan :( Harmittaa, mitenkähän me oikein päästään liikkeelle kahden lapsen kanssa? Kantoliinan kyllä ostin, että se auttaa ainakin vähän.

Liikkeitä tunnen minäkin, harvemmin potkuja, mutta pyörähdyksiä kuitenkin, lähinnä iltaisin. Yöt on mulla alkanut olemaan yhtä unien sekamelskaa, näen tosi levottomia ja kummallisia unia :D Onneksi ei vielä hirveitä painajaisia ainakaan.

Rakenneultraa odotellaan ja sitä ' energistä keskiraskautta' , huhuu missä lieneekään? ;) nyt on olo on sellainen mummo-zombie, kun ei jaksa keskittyä mihinkään (varsinkaan töihin!) ja hengästyttää, väsyttää kokoajan. Tulis jo se mies ja hakis mut pois täältä töistä, ei jaksa kun on kamala nälkäkin!

T:Moonagirl 17+5

Vierailija
9/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ollaan mukana odotuksessa. Vuoto on jo vähentynyt ja olen käynyt lääkärissä ja ultrassa ja neuvolassa ja joka paikassa. Kaikki sanovat samaa: ota rauhallisesti, kaikki on kunnossa. Katsotaan ja kuunnellaan. Kovasti odottelen ensimmäisiä liikkeitä. Esikoiselta tunsin liikkeet rv 18 ja nyt odotan tuntevani hieman aiemmin kun tiedän mitä odottaa.

Selkää särkee, jalkoihin ja pakaroihin vetää. Vähemmän mukavaa, mutta tiedän että särky hellittää kun sen unohtaa tai... synnyttää.

Muuten menee ihan mukavasti. Nyt odottelen rauhassa kakkosen kasvua ja rakenne ultraa. Ja aina välillä yritän ehtiä käydä kirjoittamassa kuulumisia.

Oikein ihania odotuspäiviä kaikille heinämammoille.

Willi02 ja kakkonen rv 14+2

Vierailija
10/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käyty neuvolassa ja kyllähän ne sydänäänet hienosti kuului. Kyselin viime pinossa vauvan liikkeistä, kun niitä ei tuntunut viikkoon, vaikka vk 14 ja 15 selvä möyriminen tuntui joka ilta ja mieskin tunsi liikkeitä masun päältä. Lääkäri oli sitä mieltä, että ei voi olla vielä liikkeitä, vaan on ollut ilmaa. Just joo, ihan kun minä en ilmavaivoja erottaisi...

Neuvolakäynnit ovat kyllä olleet kovasti erilaisia kuin ensimmäisessä raskaudessa. En tiedä johtuuko se paikkakunnanvaihdoksesta, vai siitä että en enää ole ensisynnyttäjä. Käynnit ovat tosi nopeita ja hätäisiä, ei toivoakaan että olisi aikaa keskustella mistään asioista. Neuvolantäti unohtelee asioita, sekottaa paperit, ei osaa ottaa verinäytettä. Nyt olisi turvallisempi olo, jos voisi käydä yksityisellä neuvolassa! Nytkin sain uuden ajan vasta kuukauden päähän, se on vasta viikolla 30. Olisi ihan kiva jos esim virtsaproteiinit yms. saisi testattua vähän useammin. Kuinka usein te muut pääsette käymään neuvolassa?

Onnellista odotusta ja voimia kaikille parisuhdeongelmien kanssa painiville.

Sisil rv 17+0

Vierailija
11/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisil: Mulla oli eka neuvola 2.12. ja sitten lääkärineuvola 20.12. ja nyt toka neuvola on 1.2. Eli edellisestä on ihan kivasti aikaa..tulisko siitä 7 vk? Silloin se neuvolatäti kyllä sanoi, että tästä tokasta lähtien niitä olisi useammin..Ja pianhan tämä on jo niin pitkällä, että saa ravata joka viikko ;)

Mies oli aamulla jo paremmalla päällä..Nyt ei saisi muuttaa pois..mutta vauvasta se ei puhunut mitään. Silloin plussauksen jälkeen se vielä lupaili tulla synnytykseen mukaan, mutta nyt minusta alkaa tuntumaan, että käyn siellä ihan yksin. En halua sitä sinne, jos se ei kerta yhtään hyväksy tätä vauvaa, niin ei sen sitten tartte nähdä sen syntymääkään.. :( Ei ole ketään kelle puhua, kun ei olla vielä kerrottu kaikille vauvastakaan. Eikä ne ymmärtäisi kuitenkaan :( Kiitti teille!

Jokohan sitä huomenna jaksaisi käydä koulussa? Tämä päivä on mennyt aika usvassa, nukuinkin tuossa reilun puoli tuntia. Kun vielä tämä jatkuva niistäminen loppuisi! Nytkin on nenä ihan punainen niistämisestä :(

Vierailija
12/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisil, minäkin olen tuntenut liikkeet jo jonkun aikaa, eikä ne kyllä mitään ilmaa ole olleet. Eilen neuvolan täti kysyi oonko tuntenut liikkeitä, eikä yhtään kyseenalaistanut minun tuntemuksia. Sanoi että kyllä ne tuntemukset yleensä liikkeitä ovat, vaikka monet (just lääkärit) sanoo ettei tässä vaiheessa voi tuntea. Joten pidetään vaan me liikkeistä kiinni :))

Mitähän mun vielä piti sanoa...

Jotakin piti joltakin kysyä, miten voi olla näin huono muisti?!

noh meen tuijottaa töllöö.

nellariina

Vierailija
13/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole juuri itsekään tullut kirjotettua, jos nyt taas ryhdistäytyis =)

Töissä oisi huominen tarkoitus olla, maanantai meni hyvin,tiistai kohtalaisesti ja eilinen ja tää päivä kotona sängynpohjalla..

Uuvuttavaa tämäkin =(

Meillä jo ekat liikkeet masun päältäkin tuntunut. Aivan ihana asia,sillä välillä on ollut vaikeuksia iloita tästä raskaudesta pahoinvoinnin ja supistelujen vuoksi. Mutta nyt liikkeet ovat saaneet mielen pirteäksi =)

Nyt salkkareiden pariin

pupu ja ötis 17+0

Vierailija
14/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ekaa kertaa tänne. Ja kiva huomata, että kanssa odottajia on paljon. Itselläni laskettuaika 24.7.2006 ja esikoinen tulossa. (omat synttärit 27.7. )Ihana synttäri lahja tulossa. En jaksaisi millään odotta rakenneultraa että näkisi oman pikkuisen taas. Maanantaina oli neuvola ja siellä kuuli ne ihanat sydänäänet:) Mutta hyvää illan jatkoa kaikille ja ihanaa odotusta! Kirjoitellaan kuulumisia ahkerasti.

rv 14+4

Vierailija
15/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuitte liikkeistä ja musta tuntuu et ehkä n. kerran päivässä tunnen jotain möyrintää. Ootan kovasti että alkaa tuntua enemmän kun sit voi helpommin rauhottaa omaakin mieltä kun tuntee että pieni liikkuu. Onks kellään muuten tietoa siitä että kasvaaks tää maha sit isommaks näin toisella kerralla ku nyt jo pullottaa ihan mielettömästi ja viimeks alko vähän näkyy vasta 20 viikon jälkee? Vai tasottuuks se kasvu sit?

Luulen et nyt ollaa jo monta kiloa yli lähtöpainon vaik aluks tippuki pari kiloa. 7.2 neuvola jota ootan hulluna et kuulis sydänäänet ku niitä ei vielä oo kuulunu kertaakaan.

Onks muilla ollu päänsärkyä tai oksentelua vielä? Mä luulen et mul tulee tavallaan jotain hormonipiikkejä kun välillä on todella ihana olo ja sit on välillä pari päivää pää tosi kipee, tulee oksennus, humisee korvissa ja yöt on täynnä unia. Kuulostaako hullulta vai voisko olla noin?

Uskon et on tosi harmittavaa jos mies ei oo mukana odotuksessa! Mun mies kyllä odottaa vauvaa kanssa kovasti ja on kiva ku sille just voi selittää kaikki pienimmätki ajatukset odotuksesta ja vauvasta vaik se ei ite täs vaihees kuulemma usein ees muista et ollaan raskaana! Toivon kovasti et kaikkien miehet innostuu vaavista lopulta.

On jo ihan mieletön vauvakuume päällä! Käyn aina lukemassa noita tammikuisten pinoja ku niillä on jo se synnytys ajankohtanen. Mut meil on se hyvä puoli et saadaan oottaa kesällä ku kesä tuntuu aina menevän niin hujauksessa!!:) Oon vähän aatellu tota juhannustaki et ku yleensä ollaa oltu jossain mökillä ni viittiikö sitä enää tossa vaiheessa lähtee mihkään ihan korpeen ku kuitenki on vaa muutama viikko laskettuun aikaan. Voiks siinä vaiheessa viel uida? Tuntuis vaa niin ihanalta ajatukselta kellua pallomahana kuumana kesäpäivänä!!

T: Myyti 15+3 ja tyttö 1v11kk

Vierailija
16/50 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille parisuhteen kanssa kamppaileville. Muistakaa aina puhua häiritsevät asiat pois rauhassa, niin kävi suhteen miten tahansa, niin kumpikin on ollut ajantasalla, rehellinen ja mitään ei jää hampaankoloon. Neuvolan kautta voi päästä parisuhdeneuvontaan, jos tuntuu, ettei kaksin juttelusta tule kuin riitaa. Vauvan tuloon liittyy niin isot tunteet, että jos siinä vielä parisuhteen isot tunteet kuohahtaa, niin lopulta kaikki tuntuu isommalta. Vanha sanonta, että nainen kasvaa äidiksi odotuksen aikana mutta mies kasvaa isäksi odotuksen jälkeen, pitää paikkaansa. Ja sekin pitää paikkaansa, että miehiä uusi pelottaa, vaikka ne niin karuja luulee olevansa... ;)

Sisil: Ekaa lasta odottaessa neuvolakäynnit oli aina tunnin. Toisen kanssa meni ehkä puoli tuntia, kunnes rupesin hieman panikoimaan ekan synnytyksen mietinnöissä. Sen jälkeen käynnit oli sen tunnin kun juteltiin paljon ja täti kuunteli. No nyt kolmannella kerralla pääsen kuulema niin useasti kuin vain haluan äitipoliseurannan takia. Edellisen kerran kävin 22.12. ja seuraava on 1.2. Sydänääniäkään ei olla vielä kuunneltu... Mutta kattotaan jos tämä rupeaisi tästä menemään suht säännöllisesti 4vkon välein, ainakin toivon niin.

Sweet20: Mulle on myös tulossa synttärilahja! Jos raskaus menee suht loppuun asti ja mummu on kunnossa, niin meillä juhlii neljä sukupolvea, ikäjärjestyksessä vielä, kuuden viikon sisään synttäreitä. Itseasiassa synttäreitä tulee kuudessa viikossa kuudet, mutta yhdet on miehen puolelta...

No, pitää taas päästää mies koneelle. Jatketaan...

Heddastiina 16+6

Vierailija
17/50 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille tasapuolisesti! Täällä on aamu aloitettu riitelemällä, ei kiva... Esikoinen päätti herätä jo 6.16. Mies ehti herätä ennen mua, eikä esikoinen suostunut jäämään enää omaan sänkyynsä. No, toi esikon sitten meidän sänkyyn eikä se enää siinä nukkunut. Vähän aikaa yritin, mutta luovutin. Mies oli kovasti sitä mieltä että nyt nukutaan, vaikka väkisin. Suutuin siinä sitten miehelle ja totesin että lapset nyt joskus herää näin aikaisin, eipä sille mitään voi. Nousin vihaisena ylös ja lähdin esikoisen kanssa alas syömään. Ärrrrrrr, ärsyttää kun pitää aamut aloittaa noin.

Mitenkäs muilla on tuon seksielämän kanssa näin odotusaikana? Meillä on touhut vähentynyt tosi radikaalisti. Mies kyllä olisi halukas, mutta se kiikastaa nyt vaan musta. Kyllähän mäkin haluan, mulla on aivan ihana mies, mutta joku nyt mua vaivaa. Mua väsyttää iltaisin aivan älyttömästi, kymmeneltä oon jo nukkumassa. No, nyt teen päätöksen että useammin on miestä hellittävä kuin kerran 2 viikossa. Eihän sitä mieskään jaksa kovin kauaa katella.

Mulla kylki vaivaa edelleen, kohta haen saikkua työterveyslääkäriltä, kuten neuvolan täti ehdotteli. Keskiviikkona kävin neuvolassa, ja sieltä ne sydänäänetkin kuului tosi hienosti.

Tulipas pitkä vuodatus, nyt annan palstatilaa muillekin!

Parempaa viikonloppua kaikille!

Sari, rv 15+4

Vierailija
18/50 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan pitkästä aikaa...

Kävin eilen seerumiseulanta verikokeessa eli halusin ottaa verikokeen ihan varmuuden vuoksi en tiedfä miksi vaikka np arvo olikin 1.6.

Hiukka menasin terveyskeskuksen labrassa mennä hermo kun neuvolatäti ei ollutkaan laittanut lähetettä koneelle ja labra vaatii että pitää olla koneella että voivat olla eli paperilinen ei kelvannut :(

No suistuivat sitten ottamaabn verikokeen koska minunulla viikot oli jo 15+3 ja verikoe pitää ottaa ennen kuin tulee 16 täyteen. No katsotaan nyt tuleeko naikkarilta koskaa tietoa tuloksesta eli ovatko saaneet näytteet eteenpäin niin kuin lupasit tutukia asiaa myöhemmin päivällä kun enenmän aikaa.

Varasin 4D ultrankin 28.2 Brunolta ja en oikeen malttaisi odottaa niin pitkälle kun saa teitää että kumpi on tulossa ja miltä tulokas näyttää. Korvaamme myös rakenneultran sillä koska 4D ultrassa näkyy paremmin kaikki rakenteet ja elimet ja jne. Siitä näkee mysö huulihalkion. Ajateltiin ottaa mukaan DVD ja nauhoittaa ultra jotta voidaan sitten kotona näyttää lapsille.

Töissäkin sitten olen kertonut että odotan ja pomo onnitteli kovasti. Kohta pitää pitää keskustelut että kuinka mun hommat hoidetaan kun olen poissa eli kuin järkätään mun mammaloma. katsotaan päästäänkö hyvään dealiin koska palaan takaisin.

Voimia kaikille ja haleja !

Vierailija
19/50 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yö takana- poika heräsi puoli 4, oli vaippa päästänyt läpi ja koko ukko ihan pissassa. No ei kun vaihtohommiin. Mutta eipä se suostunut enää omaan sänkyyn jäämään, joten meidän väliin sitten vaan. Mä olen niin herkkäuninen ja pikkumies niin mielettömän vilkas öisin, etten siis nukkunut varmaan silmäystäkään sen 3.30 jälkeen. Passitin miehenkin jossain vaiheessa olkkarin sohvalle, mutta ei se mitään auttanut. Pitäisi olla joku 3-metrinen sänky, että saisin nukuttua taapero välissämme...

ja nyt sitten sama meininki jatkui aamusta...vessanpöntössä ollaan uitettu jo kaikki mahdollinen irtaimisto, mitä kylppärin kaapista on löytynyt jne...grr...

No, onneksi päästään illalla katsomaan MATTI-leffaa (jee) ja saadaan poika siskolle hoitoon. Pääsee ees vähän tuulettumaan. Viime viikonkin kökin 4:n seinän sisällä sen vatsataudin kourissa. Tekee ihan hyvää. Myös meidän parisuhteelle...

Jokus iitä seksistä kyselikin..jaa-a. Aika hiljaista on täälläkin ollut. Kerta viikossa jos sitäkään...:( Mutta jostain syystä ei ole mieskään mitenkään intoillut asian suhteen, joten kaipa meillä iha ok menee näinkin.

Mukavaa viikonloppua kaikille,

sitruska rv 16+5

Vierailija
20/50 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihanan valoisa aamu töihin ajella,pikkuhiljaa kevättä kohden =)

Töissä olo sujunut ensimmäiset tunnit yllättävän hyvin,tosin mulla on kaksi " harjoittelijaa" tekemässä suurimman osan töistä, mutta saavutus oli jo se että onnistui tuo 17km työmatka ilman oksentamista. Jospa tämä tästä...

Mitä seksiin tulee,meillä on kyllä todella hiljaista,kiitos pahoinvoinnin ja supistelujen. Alkuraskaudesta seksiä teki mieli enemmän kuin ennen odotusta,mutta nyt nuo supistelut tehneet olon niin epämukavaksi ettei kyllä seksi ole päälimmäisenä mielessä. Onneksi on niin kultainen mies, hän pitää lähellä ja hellii, sanoo Ötiksen hyvinvoinnin menevän kaiken muun edelle. Ja silti jaksaa kehua kuinka kauniilta ja seksikkäältä näytän (oma olo ei aina tue tätä väitettä =)).

Viikon päästä olisi häät 800km päässä. Kovasti mieli tekisi lähteä,mutta ei oikein tiedä olisi järkevintä tämän olon takia. Jaksaako sitä osallistua häihin reissattua ensin toiselle puolelle suomea,voi kun tietäisikin.

Taas töiden pariin

pupu ja ötis 17+1