Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOUKOtoiveiden ke-to -pino =)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahopää täälläkin, kerroinkin jo joskus aikasemmin tästä " oireyhtymästä" ja vaivaa se vieläkin :) nykyään vaan osaa jo nauraa ittelleen kun on toista lautasta ruokaa laittamassa mikroon vaikka edellinenkin on vielä siellä. ja tämmöstä pientä käy joka päivä.

mullekkaan ei ole tullu kauheesti himoja ruuan suhteen, limuun valitetavasti. täytyis saada limsaa koko ajan. hyi hyi!

ja toi seksi... sitäkin täytyy saada, onneksi mieskin yhtä halukas vaikka toiden takia välillä liian väsynyt, ymmärrän kyllä häntä. ei häntä ainakaan vielä ole mahan kasvu häirinnyt vaikkei ehkä kaikki asennot enää onnistukkaan ja taidan olla jo aikaa kankee tapaus.

kirjottelin just sähköpostia eräälle kaverille jolla laskettuaika 20. helmikuuta. sillä likalla on kaikki menny kuin jonkun ohjekirjan mukaa. ei mitään oireita, vaivoja ym. ei liikakiloja, kipuja, supisteluja. ihan uskomaton tapaus. vauvan arvioitu syntymäpaino 3,6 kiloo, sekin ihan unelmaa koko. hän itse vaan pelkää että kaikki kostautuu sitten synnytyksessä kun tähän asti näin helpolla päässy. kiva sitten tietää kuinka synnytys menee.

no ei mullakaa nyt ihan ylettömästi vaivoja vielä ole, mutta toi herkuttelu alkaa oleen jo sairasta. painoo tulee kauheet määrät jo pelkästä ajatuksesta.

meppe81 ja ruoto26rv

Vierailija
22/29 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran imurointi odottaa, mutten millään viitsisi. Mulla on tosin supistusten takia imurointikielto, mutta kun isäntä on tämän viikon koulussa =poissa 6-22 niin ei ne pölyt ja hiekat itsekseen häviä. Pakko on mun! Ja kun vielä mun nenäni jo viimeyönä alkoi vuotaa, se ilmoitti, että on aika imuroinnin. PAH! Eikä yhtään huvita!

Masuasukilla kaikki hyvin, kai. Viikkoja kasassa 23 tasan ja vatsa on kyllä ihan erimuotoinen kuin ykköstäodottessa:nyt edessä silloin sivuillakin. Minä niiiiiiiiiiiiiiiiin tahtoisin jo tietää kumpi siellä on!!!

Mukavaa torstaita!

Mä lähden nyt imurinvarteen, kun vielä on edes hitunen motivaatiota jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen päiväunilla ja äitillä on omaa aikaa...ja missäs muuallakaan sitä aikaansa viettäis kun tässä koneella istuen;).

Ihanat ilmat ollu nyt! Ollaan pulkkailtu pojan kanssa ja eilen laskettiin jopa mäkeä. Tosin en kyllä montaa kertaa jaksanu sitä mäkeä nousta ja vielä vetää poikaa pulkalla perässä...

Musta tuntuu, että maha on nyt kasvanu pienessä ajassa aika paljon. Napa alkaa olemaan jo pinnassa. Ihan kiva juttu, paitsi mulla on tosi huonosti paitoja jotka sopis hyvin päälle. En vaan oikeen viittis mitään ostaakaan.

Huomenna miehellä on vapaapäivä ja poika menee mummolaan hoitoon päiväks. Keksitään sitten jotain kivaa kaksin miehen kanssa. Varmaan mennään kiertämään kauppoja...

Mullakin on hieman tota dementiaa ja senat menee sakasin;). Ekaa odottaessa miehelläkin oli dementiaa ja yhtenä iltana hän oli pistäny jäätelöpaketin jääkaappiin! Aamulla sitten hetken seisoin kaapin ovi auki ja mietin, että mikä ei kuulu joukkoon...ei edes itellä heti raksuttanu:). No, siinä meni se jäätelö...oli ihan sulanu.

..no jatkanpa surffailua kun tässä vielä aikaa on...

äiskä-04 rv 21+4 (meniköhän viikot oikein...tuli kauhee ajatuskatkos nyt...dementiasta puheenollen...)

Vierailija
24/29 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahassa on kova meno päällä...lähes jatkuvasti. Minkähänlainen energiapesäke sieltä syntyykään? Jos on äitiinsä tullut niin temperamenttia ainakin löytyy. Saa nähdä, mutta potkiminen ja möyryäminen, jonka nyt olen alkanut vasta erottaa selvästi on päivittäistä ja runsasasta. Kaikki hyvin siis mahassa uskoisin.

Ihanaa, että on torstai. Tämä viikko olikin koulun kanssa melkoista puristamista, mutta nyt onkin taas yli viikko vain seuraavaan tenttiin lukemista. Kieltämättä aika helppoa on tämä minun odottamiseni, kun koulussa käynti on näin epäsäännöllistä ja vielä ei ole lapsia jaloissa pyörimässä. Saa ainakin levätä, kun on väsynyt olo. Tulevaisuudessa ei näin helppoa varmasti tule olemaan, eiköhän pieni kehitä minulle ja miehelleni kaikennäköistä puuhaa! :)

Itsekin imuroin tuossa muutama päivä sitten niin taisi alkaa supistelemaan...helpotti sitten kun pitkäkseni laitoin ja hetken siinä olin. Muuten olo kyllä ollut hyvä, paitsi unet ovat nyt huonolaatuisempia eikä vessassa käynnin jälkeen saa enää niin hyvin unta. Asennon löytäminenkin alkaa kasvavan mahan kanssa olla hankalaa.

Anopeista...mun " anoppi" on kyllä mukava ja tulemme toimeen. Oli kyllä todella iloinen, kun kuuli uutisemme, mutta aika vähän on hössöttänyt mitään. Varoittelee minua aina vaan kaatumisesta näillä säillä. Uskon, ettei kauheasti puutu ainakaan lasten kasvatuksellisiin asioihin, mutta on varmasti halukas näkemään lapsen lastaan.

Hmm...raskausdementiasta en nyt varsinaisesti kärsi, väsymyksen vuoksi ehkä sählään välillä vähän liikaakin. Ei meinaa pysyä aina mielessä se asia, jota oli tekemässä.

Hyvät voinnit kaikille!

auringo ja pampero 24+0

Vierailija
25/29 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen ehtii koneelle, kun alkaa ennakkoäänestyspaineet helpottamaan. On tässä homma. Varmaan yksi sademetsä menny näihinkin vaaleihin...

Anopeista... Omaa ehdokastani en ole vielä edes tavannut X-P. Ja kieltämättä hirvittää että milloin ukko keksii moista ehdottaa. Voisin kuvitella, järin riemastuttava ei ensi tapaaminen ole maha pystyssä, mutta liekö tuo loukkaantuu pahemman kerran jos tapaa sitten ekaa kertaa tyyliin ristiäisissä.... Mä olen päättänyt että ei ole mun murheeni, menen kyllä kyytiin jos äijä keksii että nyt lähdetään anopille esittäytymään, mutta itselläni ei mikään hinku ole tutustua... Kun tilanne nyt on tämä. Mutta ihan ihmiseltä tuo ukon puheista päätellen kuulostaa, melkosen itsevarmalta naiselta tosin.

Hirveä näppyhyökkäys iskeny! Senku pääsin ylpeilemästä kuinka iho on pysyny ihan tavallisena raskauden ajan. Tosin saattaa osa syy olla näillä keleilläkin: hurjan näkönen nenä, kun päältä iho hilseilee mutta kuitenkin puskee finniä toisen viereen *aarggh* Kohta alkaa muutenkin se inhottava kevättalvi kun naama on harmaa ja tukka koppura, mutta aurinko paistaa kirkkaasti paljastaen kaikki " epäkohdat" .

Turhamaisuus on ainakin out: Meinas hymyilyttää, kun kaverin kanssa läksin lauantai-iltana käymään limpparilla, vaihteeksi valittiin huoltoaseman sijasta keskustan kuppila/baari. Niin ihan tyytyväisenä imutin kokistani ruskeissa mammalappuhaalareissa huivi päässä. Kotiäitilook rock :)

stellis & voittis 25+2

Vierailija
26/29 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä on pitänyt, kakkosvaihe meni hyvin.. Huomenna käyn vielä ajamassa siellä liukkaan radalla ja sitten se on OHI!!

Mytty melskaa masussa, ja tosiaan niinkuin joku muukin mainitsi niin ei kyllä liikkeet jää enää huomaamatta.. Noilla pienillä jaloillaan kun tunnutaan oikein pingottelevan masua sisältä päin..

Ollaan esikoisen kanssa käymässä täällä mummolassa, ja sisko lapsineen (2,5-v ja 9kk) ovat täällä myös.

VÄSYTTÄÄ kamalasti kun viime yö meni vauvan itkua kuunnellessa, pikkuisella oli kuumetta ja korvatulehdushan se oli.. Jospa ensi yö saataisiin nukkua paremmin, huomenna lähdetäänkin sitten isukin luo kotiin..

Siinä taas vähän omia kuulumisia..

Näkemisiin!

[color=purple]Pid ja pikkuinen Myttynsä 24+5[/color]

Vierailija
27/29 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, oli ihana oma täti tällä kertaa (ja toivottavasti tulevillakin kerroilla). Eipä meinattu miehen kanssa päästä ollenkaan pois, kun juttua riitti niin paljon:)

Tässäpä näitä tietoja:

Paino: +1.5kg!!!

Painomuutos/vko: +280

RR: 115/78

Sf: 22cm!

Syke: 146

Vitsi, arvasin, että painoa on tullut, kun viimeksi oli mittaus ennen joulua. Onneksi ei kuitenkaan tuon enempää.. Nyt on sit tullut yhteensä +1.6kg.

Hemppaa ei mitattu, mutta luultavasti on kyllä ihan ok, kun ei esikostakaan kovin paljoa laskenut. Kohdun korkeus ei todellakaan ollut lähelläkään napaa (kuten olen itsekin huomannut) vaan lähempänä kylkiluita!!! Eli taas mennään reippaasti yläkäyrillä:)

Kiva pam-pu-la, että jollain muullakin on samalainen suhde anoppiinsa. Meilläkin on suurimmaksi osaksi ihana ja todella paljon on hänestä myös apua ollut. Mutta jotenkin nyt raskaana ollessa ei kestäisi mitään kritiikkiä (ja kritiikkinä otin kyllä sen siivous-jutun!)

Huomenna taas muskariin ja sitten kylään. Ja illalla tulee vielä vieraitakin!

Mukavaa illan jatkoa!

pricilla 20+2

Vierailija
28/29 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun varoitus, tulossa täysin omanapaista tekstiä, oon nimittäin niin helpottunut, että pakko purkaa teillekin.

Mulla tuli eilenillalla hiukan ruskeaa vuotoa paperiin pyyhkiessä, ja tietysti pelästyin ihan kauheasti. Soitin samantien äippäpolille, jossa käskivät seuraamaan tilannetta rauhassa. Vuoto loppui eilisiltaan, mutta tänään oli kipua alavatsassa ja alaselässä, joten lähdin töiden jälkeen äippäpolille varmuuden vuoksi. Äippäpoli oli mennyt jo kiinni, joten pääsin ihan synnytysosastolle, jossa oli muuten tosi mukava kätilö ja lääkäri. Sanoivat että oli ihan hyvä, että tulin näytille oman mielenrauhankin vuoksi. Virtsanäyte oli ok, samoin kohdunsuu kiinni, ja ultrallakin katsottaessa vauva vaan iloisesti potki siellä kohdussa eli ei mitään syytä huoleen. On niin hyvä mieli, tuntuu myöskin hyvältä ajatella, että sinne samaan paikkaan mäkin menen sitten synnyttämään, siellä olemme varmasti hyvissä käsissä, kun henkilökuntakin on noin ihanaa ja empaattista. Ja paikkahan on siis Satakunnan keskussairaala, josta olen jotain negatiivistakin kuullut, mutta omat kokemukset olivat siis todella positiivisia.

Eipä muuta, voikaahan paksusti!

Minttuli79 24+0

Vierailija
29/29 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan taasen¿ heräilin päivällä jo yhden aikaan kun mies tuli käymään kotona ja nousinkin sitten samalla ylös. Josko sitten ensi yönä uni maistuisi, ettei rytmi ihan totaalisesti sekoa kun oli vaan yksi yövuoro. Huomenna sitten iltavuoro ja lauantaina aamu. Sitten onkin harjoittelu jo ohi.

Nasumasu, kyllä siellä Prahassa edullisempaa oli kuin täällä. Mutta olisipa rahaankin saanut kulumaan jos olisi halunnut¿ keskustasta nimittäin löytyi kyllä niin Armanit kun Jean Paul Gaultieritkin kumppaneineen. Ei tarvinnut meikäläisten edes katsoa niihin liikkeisiin päin =D

Ja nasumasulle vielä, minähän se olin joka sen hameen oli tilannut. www.missymom.net oli paikka mistä tilasin ja tuo hame on kyllä ainakin sellainen, että mahtuu maaliskuussa vielä ihan takuuvarmasti päälle, vaikka siinä vaiheessa on enää kuukausi laskettuun aikaan kun on ne jälkimmäiset häät. Ja ekat on helmikuun lopussa.

Minttuli, ihanaa että kaikki oli hyvin!

Nyt me sitten varattiin toinen reissu¿ =D tosin tuo Prahan matka tehtiin ihan äkkilähtönä viikon varoitusajalla ja tämä toinen on ollut jo pitempään suunnitteilla. Lähdetään ystävänpäivänä kahdeksi yöksi Naantalin kylpylään. Saadaan samalla juhlistettua sitten vuosipäivää kun 13.2. tulee kaksi vuotta yhdessäoloa täyteen.

Nyt taidan painella sohvalle kankkua parantelemaan. Taisi ärtyä viime yöstä kun on ollut tänään niin kipeä, että¿

Onpas muuten kätevää tämä kun kirjoittaa tekstin eka Wordiin niin pystyy samalla lukemaan muiden kirjoituksia eikä bittiavaruus syö tekstejä! Vasta tajusin kokeilla näin¿

[color=red]pikku-milli & paco 26+6[/color]