Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihlova kipu reidessä

24.01.2006 |

Hei! Olen 33vko.lla raskaana ja odotan toista lasta. Noin viikon ajan reidessä on ollut vihlova kipu joka tuntuu pahenevan päivä päivältä, nyt jo niin paha etten pysty oikein laskemaan painoa koko jalalle. Osaako joku sanoa liittyykö jotenkin raskauteen vai mistäköhän olisi tullut, kun en ole jalkaa kuitenkaan mitenkään satuttanut vaan kipu alkoi yhtäkkiä pikkuhiljaa :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itselläni nyt toisessa raskaudessa alkoi jo rv 16 kipu toisen reiden takaosassa. Oikeastaan vain astuminen sattuu ja etenkin jos on sitä ennen ollut makuullaan (esim. kun nousee sängystä yöllä tai aamulla) niin astuminen sattuu niin että meinaa jalka mennä alta. Välillä kipua ei tunnu ollenkaan ja välillä taas sattuu niin että käveleminen on hankalaa. Olen huomannut että kun venyttelen reittä, niin sen jälkeen sattuu vähän vähemmän (tosin sulla alkaa olla varmaan jo masu vähän tiellä venyttelyyn ;) Olen ajatellut että tämä olis jotain issia-tyyppistä kipua, sellaista kai monesti tulee raskauden aikana, en siis oikeasti tiedä mistä johtuu tai mikä tähän auttaisi. Mulla se kipu tuntuu jossain " syvällä" takareidessä ja välillä vähän lonkan puolellakin. Tämä voi tietenkin olla jotain ihan muuta kuin mitä sinulla, mutta ajattelinpa kertoa, kun kuulosti vähän samanlaiselta mitä itselläni on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla