voiko 6 v pojan ottaa uimahalliin naistenpuolelle.kyseessä pieni uimahalli, ei siis mikään kylpylä tms
Kommentit (65)
tuolle joka ihmetteli jos ei voi olla 7-vuotiaan nähden alasti. Joo, ei se nyt sinänsä mitään kamalaa olekaan, tapauksesta riippuen. Pointti oli tässä tapauksessa se, että poika on _tuttu_ 7-vuotias ja kun ollaan viimeksi tavattu, poika on selvästi alkanut osoittaa " kiinnostusta" vastakkaista sukupuolta olevia kohtaan. Pyrkii esim. innokkaasti painimaan tyttöjen kanssa ja niin edelleen. Jotenkin mua _ärsyttäisi_, että se pääsisi tiirailemaan tädin tissejä =). Kuitenkin tavataan vähän väliä. Jonkun ventovieraan tuijotukset on kiusallisia, mutta kuitenkin vähemmän kiusallisia.
Siis teidän tytöillä on vaikeeta kun 6-vuotias poika tulee naisten puolelle! Onko muka pojille jotenkin helpompaa tulla tyttöjen puolelle kun kaikki aikuiset naiset ja tytötkin tuijottaa.
Uimakoulussakin tulevat kaikki naisten puolelle niin 5-6 vuotiaiden ryhmässä kuin 7-8 vuotiaiden. istuvat vielä saunassa vierekkäinkin, eikä mitään hämminkiä.
Noin pienet ei vielä osaa kuin ihmetellä. Meillä 6-vuotias on ainakin niin keskittynyt uimaanmenoon, ettei siinä paljon ketään vilkuile ja joo kyllä on muutama eskarikaverikin välillä tullut vastaan ja siinä ovat sitten rupatelleet, eikä mitään hämminkiä.
Kamalaa jos jo alle 10-vuotiaatkin tässä maassa leimataan tavalla tai toisella seksuaalisesti suuntautuneiksi.
7-vuotiaan (silloin tosin vasta täyttämässä 7) viime kesänä sukujuhlissa. Aikuiset oli ihan kiusaantuneita ja oli pakko puuttua asiaan :).
Eikä todellakaan sielläkään laiteta 6-vuotiaita yksin miestenpuolelle, vaikka hoitajat olisivat kaikki naisia. Kyllä kaikki tulevat naisten puolelle.
Minusta sellainen aikuinen on vähintäänkin omituinen, joka pitää 6-vuotiasta liian isona olemaan lapsi. Minun 7-vuotias tyttöni saattaa tuijottaa ihmisiä uimhallissa, mutta tekee sen myös naisten puolella, jos vaikka joku on sairaalloisen lihava tai laiha tai jollain on tosi pitkät hiukset. Ei hän tuijota ihmisiä sukupuolen takia. tuon ikäiselle on täysin normaalia, että ihmiset ovat miehiä ja naisia, alastominakin. Erilaisuudesta pitää keskustella ja sanoa, että ketään ei saa tuijottaa.
Itse olette kieroutuneella asenteellanne tehneet lapsistanne pieniä aikuisia liian varhain.
millaset pillunkarvat kelläki oli ja kuinka paljon selluliittia..
6v on lapsi...veljen poikani 8v on käynyt kanssani saunassa...suurimman osan ajasta laskee tyytyväisenä vettä suihkun lattialle ja liukuu persemäkeä pitkin lattiaa...on varmaan aika seksuaalisesti kieroutunut 8v?
Niin miesten kuin naistenkin puolella. Ja ilmeisesti tuijjottelu opetetaan sitten lapsillekin, samoin kuin toisten ulkonäön arvostelu.
Ei saunomisessa ole mitään seksuaalista. Ihmiset ovat alasti ja se on luonnollista. En ymmärrä edes, miksi aina työpaikkojen etc. saunailloissa pitää aina olla hirmuinen metakka siitä, etteivät miehet ja naiset vain olisi samaan aikaan saunassa.
6-vuotias on lapsi ja jos jotain haittaa hänen ' väärällä puolella' olo, niin voi mennä itteensä.
Eikä muo haittaa itseäni joku vieras 6-vuotias poika pukuhuoneessa. Tuskin edes 12-vuotiasta tytärtäni.
minun poikani tulee naisten puolelle
Vierailija kirjoitti:
7-vuotiaan (silloin tosin vasta täyttämässä 7) viime kesänä sukujuhlissa. Aikuiset oli ihan kiusaantuneita ja oli pakko puuttua asiaan :).
Niin se on varmaan aikuisten ongelma jos ovat kiusaantuneita. Älytöntä että lapsia seksualisoidaan. Lapset eivät ajattele samalla tavalla kuin aikuiset, tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on varmaan aikuisten ongelma jos ovat kiusaantuneita. Älytöntä että lapsia seksualisoidaan. Lapset eivät ajattele samalla tavalla kuin aikuiset, tietenkään.
Onko se sitten niin, että nuo kieltäjät itse kokevat jotain seksuaalista pienten lasten kohdalla? Tai pakkohan sen on lähteä sellaisesta.
Eskari-ikäinen lapsi on pieni, joten vanhemman seurassa pukukoppiin. Muistan 9-vuotiaana olevani ihan yksin naisten pukuhuoneessa, kun kävimme isän kanssa uimhallissa. 9-vuotiaan jo olettaisin ymmärtävän, miten uimahallin pukukopissa toimitaan ennen altaaseen pulahtamista.
Vierailija kirjoitti:
yksin esim. Mäkelänrinteen miestenpuolelle Helsingissä. Ja sinä kolmen tytön äiti, laittaisitko itse 6-vuotiaan tyttösi yksin naistenpuolelle jos hän olisi esim. isän kanssa uimassa?
Miksi ihmeessä joku laittaa tyttönsä siihen tilanteeseen, että mene yksin vaikka et pärjää tai mene miesten puolelle?!?
Normaali äiti katsoo, että jos tytär ei osaa yksin toimia niin silloin hänellä on naispuolinen aikuinen mukana, ei ole mikään pakko laittaa isän kanssa vielä kun ei pärjää yksin pukuhuoneessa.
en ole se jolle kysymyksesi esitit, mutta minullakin tyttäriä.
Tarhassa minulla seisoi koska tarhatäti oli niin seksikäs ryhmäpukuhuoneessa eikä minua nolostuttanut yhtään. Nyt olen jo mies. Tarhatäti oli pihi pipari.
Tarhatätin syytä. Tarhatäti yritti tahallaan näyttää seksikkäältä.
6v on jo tarpeeksi vanha mennääkseen omalle puolelle. Mistä tälläistä tyhmää kyselyä tulee? Tarhatäti vaati että olemme samassa ryhmäpukukopissa koska jotkut eivät tarhassa eskarissa olleet niin itsenäisiä viellä ja se on ominaista sìmpànśši ihmisrodulle jota on paljon suomessa. Tarhatäti oli raiskaajå.
Vierailija kirjoitti:
Tarhassa minulla seisoi koska tarhatäti oli niin seksikäs ryhmäpukuhuoneessa eikä minua nolostuttanut yhtään. Nyt olen jo mies. Tarhatäti oli pihi pipari.
Tarhatätin syytä. Tarhatäti yritti tahallaan näyttää seksikkäältä.
6v on jo tarpeeksi vanha mennääkseen omalle puolelle. Mistä tälläistä tyhmää kyselyä tulee? Tarhatäti vaati että olemme samassa ryhmäpukukopissa koska jotkut eivät tarhassa eskarissa olleet niin itsenäisiä viellä ja se on ominaista sìmpànśši ihmisrodulle jota on paljon suomessa. Tarhatäti oli raiskaajå.
Ok tarhatäti oli ok. Oma vikani mutta stondis ei. Suomessa on kyllä yhtäkin simpanssia imetetty 5v saakka joten tästä itsenäisyydestä gorillojen välillä on turha kiistellä ainakaan tämän tekstin tapauskohtaisesti. Sìmpanśsien pitää aina kehittää jotain lisää.
On se ainakin nöyryyttävää lapselle jos saman luokan pojat ilmestyvät paikalle ja alkavat siinä porukalla laskeskella tytön häpykarvoja. Sen tietää varmasti että seuraavana päivänä koulussa julkistetaan tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksin esim. Mäkelänrinteen miestenpuolelle Helsingissä. Ja sinä kolmen tytön äiti, laittaisitko itse 6-vuotiaan tyttösi yksin naistenpuolelle jos hän olisi esim. isän kanssa uimassa?
Miksi ihmeessä joku laittaa tyttönsä siihen tilanteeseen, että mene yksin vaikka et pärjää tai mene miesten puolelle?!?
Normaali äiti katsoo, että jos tytär ei osaa yksin toimia niin silloin hänellä on naispuolinen aikuinen mukana, ei ole mikään pakko laittaa isän kanssa vielä kun ei pärjää yksin pukuhuoneessa.
en ole se jolle kysymyksesi esitit, mutta minullakin tyttäriä.
Jospa naispuolinen vartija onkin lesbotar ja hyökkää paikalle sormi sojossa? Kuinka silloin suu pannaan?
Ongelma ei ole aikuiset vaan ne samanikäiset tytöt. Noloa viedä poika naisten osastolle
Vierailija: