Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko 6 v pojan ottaa uimahalliin naistenpuolelle.kyseessä pieni uimahalli, ei siis mikään kylpylä tms

Vierailija
23.01.2006 |

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotias vielä menee, mutta kyllä ekaluokan aikana on jo syytä alkaa treenata itsestään ja tavaroistaan huolehtimista niin, että pärjää yksinkin. En kertakaikkiaan tajua tätä, että pitää niitä isoja poikia roudata naisten puolelle :( Luottakaa lapsiinne, kyllä ne pärjää. Mun lapsen entinen luokkakaveri - siis nelosluokkalainen poika! - käy vielä äidin ja pikkuveljen kanssa naisten puolella meidän lähiuimahallissa ja on kyllä pikkuisen liikaa. Nuorempi velikin on jo koulussa, niin luulisi poikien keskenään selviävän hienosti miesten pukkarissa.

Mulla on kaksi tytärtä ja vanhempi halusi isän kanssa uimassa käydessä naisten puolelle joskus 7 vuoden korvalla. Vaikka on ujo ja arka lapsi muuten, niin silti. Nuorempi halusi jo eskari-ikäisenä mennä mieluummin isosiskon kanssa naisten puolelle ja isä sai mennä yksin miesten puolelle. Ihan hyvin ovat pärjänneet ja osanneet odottaa isää ennen altaaseen menoa, jos sillä on vaikka kestänyt kauemmin. 

Vierailija
62/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi näyttää korkeintaan 6-vuotiaalta, niin voi. Jos näyttää jo koululaiselta niin mielummin ei vastakkaisen sukupuolen osastolle. Jos on jo koulussa niin riski on että joku hänen luokkakaverinsa 8vastakkaista sukupuolta siis) on kanssa sielllä ja alkaa juoruta kaikenlaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7-vuotiaan (silloin tosin vasta täyttämässä 7) viime kesänä sukujuhlissa. Aikuiset oli ihan kiusaantuneita ja oli pakko puuttua asiaan :).

En ymmärrä tätä kommenttia? Miten sukujuhlat liittyy uimahalliin?

Vierailija
64/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7-vuotiaan (silloin tosin vasta täyttämässä 7) viime kesänä sukujuhlissa. Aikuiset oli ihan kiusaantuneita ja oli pakko puuttua asiaan :).

En ymmärrä tätä kommenttia? Miten sukujuhlat liittyy uimahalliin?

Ilmeisesti oli sukujuhlissa myös toimittu samalla tavalla eli penis otettu esille ympäristön tunteista välittämättä.

Vierailija
65/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo siinä iässä että ihan mielelläni ottaisin saunaan nuoria katselemaan. Voisin sitten alkaa siinä innokkaasti levittelemään.