Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja,mitä tekisin.....? Kaverini ei ole normaali...

Vierailija
23.01.2006 |

Minä ja kaverini ollaan tunnettu siitä kun hän tuli samalla luokalle ala-asteella,eli kauan (ollaan nyt 3-kymppisiä).

Molemmat löydettiin miehet samoihin aikoihin ja yllättäen saatiin myös tyttövauvat samaan aikaan neljä vuotta sitten.

Eli aikalailla samanlaiset tilanteet ollut kokoajan (miinus et he on varakkaita ja me keskituloisia).

Nyt hän on alkoi puoli vuotta sitten puhumaan toisen lapsen hankinnasta.

Ongelma on siinä,että hän ei hanki toista lasta ellen minäkin!!!

Soittaa joka päivä kysyäkseen milloin me aiomme " alkaa hommiin" .

Hänen miehensäkin on jo soittanut minulle ja vaatinut noiden puheluiden loppumista,aivan kuin minä voisin asiaan vaikuttaa...?? Olen jo jättänyt tahallani vastaamatta,mutta kun tyttäremme on hyvät ystävät ym on muuta yhteistä niin ei oikein voi sitäkään tehdä.

Niin siis hänen miehensä haluaisi heidän aloittavan vauvan teon,mut vaimo ei suostu ilman minua... HULLUA!!!!!!!!!

Olen yrittänyt sanoa kiltimmin ja vähemmän kiltimmin,mutta ei tunnu menevän perille????!!!!????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sanosit tiukasti että ei niitä vauvoja yhdessä tehdä.Ja ehkä hän väsyy jakuttamaan kun olet asiaa kommentoimatta enempää.

Vierailija
2/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tää on jo epänormaalia,ekat kuukaudet kyselyä meni vielä " leikin" piikkiin,et oishan se kivaa ja hassua ku saatas samaan aikaan toisetkin,mutta sitten kyselyt alkoi mennä tosi tiukiksi ja yksityiskohtaisiksi.

Ja tosiaan,ei niitä vauvoja sillee " tehtailla" .

Kaiken lisäksi meillä alkaa olla ajankohtaista toisen vauvan miettiminen kun satiin isompi asunto ja mieskin sai ylennyksen ja esikoinen vihdoin alkanut osoittaa uhman lientymistä,se oli se suurin syy miksi meillä ei alettu aiemmin.

Nyt kuitenkin epäröin kaverini takia,koska en halua antaa kuvaa,et " menin mukaan leikkiin" .

En halua tehtailla vauvaa jonkun toisen aikatauluilla...

Ja mitä jos vaikka tulisin raskaaksi ja kaverini ei tmv...

neuvoton ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koitat toimia omalla kohdallasi niinkuin tekisit ilman painostustakin.Jos vauvaa yritätte niin se ei kuulu " ystävällesi" .

Vierailija
4/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulen raskaaksi niin varmaan meidän välit jäätys siihen paikkaan ja lapseni menttäisi parhaan ystäväni??

ap

Vierailija
5/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos tulisit raskaaksi ja hän ei.Raskausaikasi menisi kuunnellessa valitusta ja lopulta saisi potea syyllisyyttä omasta raskaudesta.

Kannattaisi tehdä viimestään nyt selväksi että perheenlisäys on jokaisen henkilökohtainen valinta.

Vierailija
6/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 13,ei se itseasiassa olisi mitenkään kamalaa,jos niin kävisi,mutta milläköhän todennäköisyydellä tulisimme taas raskaaksi yhtäaikaa ja kaikki menisi ok jne jne

Ja sen lisäksi mua kauhistuttaa ystäväni asennoituminen tähän...

Vierailija
7/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kans tunnettu ala-asteelta asti.

Meillä ei ole ihan lapsia tehty samaan tahtiin mutta muuten se on koittanut matkia mua joka asiassa. Ostanut samoja asioita kun minä, ja mielellään jos vain mahdollista niin himpun verran kalliimpia kuin minä!

Omalle ukollee osti samanlaisia kalsareita ja hygieniatuotteita kuin minä ostin.

Aluksi luulin että no hän haluaa olla ehkä samanlainen kuin minä mutta myöhemmin aloin jo kuvitella että hän haluaisi että sen elämässä olisi samanlainen mies kuin minulla ja samalla teki minun elämästäni lähes hel****ä kun kaiken mitä ostin ja olin tietenkin iloinen uusista asioista elämässäni, oli pian hänellä samanlainen!

Onko se sitten läheisriippuvuutta vai mitä mutta kamalalta se tuntui!

Minä otin selvästi välimatkaa tähän ystävääni ja nyt se on jo leikkauttanut tukkansa sentäs erilailla kuin minä!

Joten ihan hyvään suuntaan ollaan menty.

Älä ap suostu tollaseen sinäkään!

Ala vain touhuta sitä toista lasta mutta tee se salassa kaveriltasi.

Kerro vasta kun sulla on viikkoja niin että voit olla varma ettei tuu kesken tms. eli jotain 11-12.

Sit on hyvä sanoa että tämä oli sinun ja miehesi välinen salainen operaatio johon et halunnut ketään muuta mukaan. Etkä kertonut aiemmin juuri siksi kun halusit olla varma että raskaus onnistuu jne.

Lyö vain jauhot kurkkuun sille kamulle!

Ikävä juttu kun on tuntenut toisen iät ja ajat, niin alkaa sit ilkeeksi, mutta jos haluat mielenterveytes säilyvän niin sun on pakko!

Mulla oli aika lailla hermot kireellä ja välillä sain ihan tajuttoman raivarin ku ihan pienissäkin asioissa sen piti matkia!

KOITA JAKSAA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi