Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***PUOLUKAT*** vko 4

23.01.2006 |

Hei! Eikö meillä ollut vielä pinoa?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa .kiia! Päivitän sut tuohon listalle varmaan muutaman päivän päästä. Toivottavasti muitakin uusia tulis pian mukaan, niin saatais kunnon keskustelut

Vierailija
2/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=MediumPurple]Joudunko mä nyt täällä yksin keskustelemaan? Tulkaahan muutkin puolukat pinoon. Sonnai tais olla jossain käymässä, mutta olihan meitä kuitenkin nyt jo kuusi puolukkaa listalla![/color]

[color=green]Mites on viikko lähtenyt muilla käyntiin? Mua väsytti taas ihan kamalasti kun tulin koulusta mutta sain pidettyä ihteni onneks poissa sängystä, muuten ei taas yöllä tulis uni. Huomenna käydään kirjottamassa vuokrasopimus sinne uuteen asuntoon ja sit maaliskuun alussa päästään muuttamaan.[/color]

[color=Crimson]Mitenkäs muuten kyselitte ekoja kertoja mieheltä vauvan " hankkimisesta" ? Mä, kun en oo pitkään aikaan (puoleentoista vuoteen) kyselly eikä olla juuri muutenkaan aihetta sivuttu niin tuntuu jotenkin tosi vaikeelta kysyä/ehottaa että joko alettas yrittämään vauvaa.[/color]

[color=SlateBlue]Mites snowflake, eikös sulla ollut pieni mahis plussaan tässä kierrossa? Joko on " piinapäivät" käsillä? Mullahan ois kanssa melkein aina pieni mahis kun käytetään vaan tota keskeytettyä ehkäsynä mutta en suuremmin enää elättele toiveita kun ei oo puoleentoista vuoteen mitään tapahtunu. Tai no viime kierrossa testasin tosi heikon haamuplussan (kun oli menkat pari päivää myöhässä), mutta sit menkat alko kuitenkin heti seuraavana päivänä :(

Ja testasin vielä varmuuden vuoks pari päivää myöhemmin ja puhdas nega oli.[/color]

No tulkaapas nyt muutkin keskustelemaan, ettei mun tartte yksinäni höpöttää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko päivän kyläilly ystäväni luona tossa ihan naapurissa...se on se kenellä on 2vko vanha poitsu!Se oli sit niin sulonen et oisin voinu kotiin viedä=)Mullakans on tänään tosi väsy päivä=/Ei jaksais mitään tehä,paitsi oleskella puolukat palstalla;)

Tansem83:Juu piina alkaa vasta laskujen mukaan 2 viikon päästä mutta saas nähä...olihan tossa viikonloppunakin ovis ja pupuiltii ilman ehkäsya maaliin asti;)Jospa se ukko lämpeenee pikku hiljaa;)Mutta jalat maassa pidän niin kauan kun näen sen plussan!

Mulla nyt tosta miehen käännyttämisestä ei oo eka näyttäny vihreetä valoa niin kaipa se nyt alkaa kirkastuu pikku hiljaa....

Vierailija
4/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Laitoin sulle snowflake plussa-säteitä tulemaan ;) Sua päästäänkin sitten parin viikon päästä jo piinailemaan, sullahan on tosi hyvät mahikset plussaan!!! Onneks olkoon, miehes taitaa tosiaan olla lämpiämässä :):):)

[color=blue]Minä täällä lähinnä mietin miten saisin miehelle ehotettua vauvaa, niin pääsis ees tuohon miehen käännytys vaiheeseen (edellyttäen ettei se suostu heti, mihin en kyllä oikein usko).

[color=red]Mitenkäs Kinttusen, pikkupirun ja .kiian viikko on alkanut? Onko odotettavissa miehen lämpeämistä?

Vierailija
5/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem83:Kiitos ++++säteistä=)En mä niinkään käännytelly ole mitä nyt lueskellu vauva-lehteä ja täällä keskustellu ja se tietää että käyn vauvakuume palstalla=)Ja olihan tossa toi pieni riita mitä minä ja hän haluaa elämältään..." se punainen tupa ja perunamaa juttu" vs.matkailua ja 1 lapsi...ei oikein menny alussa nappiin mutta nyt jo lämpenee...Voisit vaikka lukea just jtain vauva lehteä ja hänen kuullensa puhua kuinka söpö vauva vaikka siinä lehden kannessa on ja kuinka kiva olis kun olis teilläkin sellanen;)

Vierailija
6/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelenkin ajatusta olla raskaana niin jo on vellova olo ja vilu...rinnatkin arat ja janottaa koko ajan.Kaikki samat oireet kun oli poitsun aikana...Mutta kaipa mulla on luulo tauti=)Jaksais vaan vielä pari viikkoa malttaa!

Kaikille miehen käännytys säteitä!++++*******

Vierailija
7/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko kellään kokemusta acon 10 r.testistä?Kun väitetään olevan niin herkkä että nakis onko raskaana ennen kun menkat on ees kerinny jäädä pois?!Mä oon kokeillu sitä poitsua ku odotin mut olin sillon jo rv5 mutta näyttäköhän jos testaisin vaik 1-2 vko päästä...minä kun olen malttamaton=)

Vierailija
8/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnai!Ai nii sä oot tänää myöhempää kotona jos oikein muistan...Mutta tulkaa kaikki kertomaan kuulumisia ja ajatuksia!Ettei me tansemin kans pidetä puljuu pelkästään pystys=)

Vierailija
9/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuume/piina nousee nopeesti pilviin jos kuvitteleekin että on mahollisuuksia plussata :) Kokemusta on, esim. viime kierrosta kun oli menkat pari päivää myöhässä.

En oo testannu noilla aconeilla, mutta sen verran oon täällä lukenu, että jos on hyvin aikasessa vaiheessa testannu plussan/haamun on se monella muuttunut kuitenkin myöhemmin negaksi eli on ollut ns. kemiallinen raskaus (munasolu hedelmöittynyt ja hipaissut kohdun limakalvoa, mutta kiinnittyminen on kuitenkin epäonnistunut ja menkat alkaa ajallaan tai pari päivää myöhässä), jostain muualta oon lukenu että (oisko ollu) puolet raskauksista keskeytyy siinä vaiheessa ennen ku menkat on vielä myöhässäkään. Eli ei välttämättä kannata testata liian aikaisin, kun silloin on vielä suuri riski että raskaus ei jatkukaan. Mulle varmaan kävi näin viime kierrossa :(

Mutta kovasti jännitän täällä sun puolesta ja pidän peukkuja pystyssä että plussaisit :)

Vierailija
10/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas, palsta terroristi ;)

Saatiinhan me kahestaankin tää pino jo toiselle sivulle, mutta oishan se kiva kun muitakin tulis mukaan jutskailemaan.

Sonnai on muistaakseni pari päivää jossain käymässä eikä pääse nettiin.

Vierailija
11/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikasesti pinoudun tälle illalle.. Pitäs alakaa lukeen ruottintenttiin.. Niin, hyvä tähän aikaan illasta alottaa.. ;) Kävin taas tänään hiplaan pieniä vauvanvaatteita H&M:lla. Oli ne vaan niin ihania!!

Viikko alakanu siis koulua käyden ja samanlaisena jatkuu luultavasti koko viikon..

G: En nyt mitään hyvää nimee keksi meille, mut kai se täytys joku käännytykseen liittyvä olla..

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Vierailija
12/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistin tuolta sunnuntain pinosta, Sonnai on mennyt käymään siskonsa luona eikä pääse siellä nettiin. Tulee takas muutaman päivän päästä.

Vierailija
13/94 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=OrangeRed]Pikkupiru:

Kiva kun kerkesit ees pikasesti käymään niin ei ihan kahestaan snowflaken kanssa jutella :) Mä en oo uskaltanu pitkään aikaan päästää itseäni kaupassa ihailemaan vauvan vaatteita kun ne on niin ylisöpöjä, että kuume lähtis huimaan nousuun. Mulla on myös useesti tapana alottaa tenttiin lukeminen viimesinä päivinä, joskus viimesenä iltanakin. Tsemppiä tenttiin :)[/color]

Joo, taidan lopettaa tän palstan tukkimisen tältä illalta ;) (paitsi jos jollain on vielä jotain asiaa niin saatan vastata ;)) Luulevat kaikki mua ihan hulluks... vai jokohan oon :)

Vierailija
14/94 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin unohdin että sonnai lähti siskollensa!Huono muistinen kun olen!Tänään kaverini (poitsun kummitäti)Tulee kylään...jee päivän kohokohta!Ollaan poitsun kanssa oltu jo ulkona ja syöty mut kauppaan pitäs kahvipullaa mennä hakemaan!Mun ajatukset on tosi sekasin kun elättelen jo toiveita plussasta=)Me täällä taidetaan tansemin kans vaan lörpötellä mutta hyvä että pikkupiru tuli kanssa kertomaan kuulumiset ja zemppiä tentteihin!

Kirjotellaanko me nyt koko viikko tähän pinoon vai pistetäänkö joka päivä uus pino?Mule ei hirveesti nimiä meidän ryhmälle tule mieleen kun:Miehen käännyttäjät(kuulostaa raa´alta),Haaveilijat...Ei nyt tuu mieleen vaikka kuinka yrittäis miettiä!

Vierailija
15/94 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä yksin keskustelen kun muut opiskelee ja on töissä=)Mulla kävi tosi hyvä tsäkä äsken kun kävin kaupassa...Pistin 2¿ pelikoneeseen ja voitin 12¿ ,tuplasin ja sit voitin 24¿ ja pelasin 28¿ asti!Nyt siis olen 28¿ rikkaampi=)Annoin just poitsulle ekaa kertaa hedelmäsalaattia niin että itse saa syödä...se on ihan onnesta soikeena=)

Vierailija
16/94 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on taas yhestä koulupäivästä selvitty.. Ja ruoan sain tuossa just uuniin. Nyt ois illan päälle taas niin kamalasti hommaa etten tiiä miten ehtii.. Pitäs silittää ja siivoilla. Sit ois noita kouluhommiaki.

Onko meitä täälä nyt niinku kolme jotka vähän aktiivisemmin kirjottelee, vai oliko eilen vaan hiljasempi päivä?

Snowflake: Mites pojan hedelmäsalaatin syönti onnistu? Oliko poika iloinen kun sai kummitätin kylään? Ootko nyt jollain hoitovapaalla? Vai? Anteeksi ku en yhtään muista vaikka oot tainnu sen jossain kertookki. Mitäs sulla mies tekee? Opiskelee, töissä? Anteeksi kun utelen! siis ei tarvi vastata ku se mikä itestä tuntuu hyvälle.. Siis lähinnä sillä kyselen et jos käy niin hyvin et mies suostuu tuplailuun ja meille tulee vauva sinä aikana kun opiskelen et miten tulee rahallisesti toimeen..

-Pikkupiru-

Vierailija
17/94 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtu sanoo äsken..

Et ei oo mulla edelleenkään mitään nimiehdotuksia.. Tuollaisia haaveilijat yms.. on pyöriny mielessä. Haluaisin niin kovasti vaihtaa nimee ku ollaan nyt kerta uus ryhmä. Voidaanhan me ottaa joku uus ja sit jos löytyy joku tositosi hyvä niin vaihdetaan sitten siihen.. Mut ei nyt silti hätiköidä asian kanssa.

Vierailija
18/94 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snowflake:

Niin ajateltiin, että ekaks kirjotellaan koko viikko samaan alotukseen ja sitten, kun tulee lisää porukkaa ja keskustelu vilkastuu niin tehdään taas päiväpinot. Vau, mukavasti voitit ;)

Pikkupiru:

Minäkin tulin just koulusta kotiin ja kyllä tuntu taas päivä pitkälle. Minäkin oon miettinyt tuota miten pärjäis, jos sais nyt kesken opiskelujen vauvan, mun mies on kuitenkin vakkari työssä niin uskon että tultas ihan hyvin toimeen, koska eikös se äitiysraha+lapsilisä (vai mikä se nyt onkaan?) oo isompi kuin opintotuki? Oon myös saanu tehä aika paljon töitä kesäsin, niin saisin korkeempaa äitiysrahaa (tulojen mukaan) jos peruisin opintotuen 4kk ennen äitiysrahakauden alkua. Vuoden päästä mulla muuten lähtee asumislisä opintotuesta pois kun miehen vuoden 2005 tulot alkaa vaikuttaa (oli vuonna 2004 intissä niin oli huonot tulot). Saatko sä vielä tuota asumislisää?

No nyt pitää mennä syömään jotain kun on niin kova nälkä mutta kirjottelen varmaan vielä lisää illalla.

Vierailija
19/94 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että se Haaveilijat käy kyllä mulle :) Ihan ok nimi ja siitähän sitä vois lähtee kehittelemään. Ois kyllä ihan kiva vaihtaa nimeä, kun tänne nyt ei kuitenkaan jäänyt ketään alkuperäistä puolukkaa joka ois kauan puolukka pinoon kirjotellut, ettekös te kaikki oo aika uusia vai muistelenko väärin? Itse ainakin oon ihan uus.

Vierailija
20/94 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupiru-:Hyvin meni se hedelmäsalaatin syönti...söi koko lautasen tyhjäks=)Kummitäti ja poitsu oli onnessaan kun näki pitkästä aikaa.Ja tällä hetkellä olen siis hoitovapaalla ja työtön mutta jos hyvin käy ja pullat on uunissa niin aloitan opiskelut uudestaan.Avopuolisoni on vakkari töissä ja alkaa opiskelemaan kans.Ja noista tuista sen verran että hyvin tuutte toimeen kun tulee lapsilisä 100¿,ja äitiyspäiväraha joka menee viime vuoden tulojen mukaan ja sit jos tulot ei olee niin suuret niin vielä asumistukea.

Tansem83:Tää on hyvä näin aluks pitää viikko pinoutumista kun me täällä vaan kolmistaa ja kuhan toi sonnai pääsee koneellle niin nelistään ollaan.

.kiia:Minne olet jäänyt?Tule ihmeessä kirjoittelemaan=)