***PUOLUKAT*** vko 4
Kommentit (94)
Se Haaveilijat kuulostaa hyvältä...ainakin näin aluks.Kertokaan kaikki mielipiteet niin ruvetaan vaikka sen jälkeen käyttämään haaveilijat nimeä.
Pikkupiru-:On kiva auttaa näissä asioissa kun kerran tiedän jonkun verran niin mikäs siinä=)Ja jos tulee muita kysymyksiä raskauteen/Tai tukiin liittyen niin multa voi kysellä=)
Mä olen nyt siis puoliks merkonomi mutta luen varmaan tän loppuun ja jatkan siitä sit lähihoitaja koulutuksen parissa...
Olen ollu virallisesti puolukoissa vasta muutaman kuukauden=)
Minä vielä valvon, huomenna on taas sit tosi väsyny, huoh.
Pikkupiru:
Opiskelen biologiaa yliopistossa. Voinhan mä vaihtaa tuon nimen esittelypinoon Haaveilijoiksi seuraavan päivityksen yhteydessä, ainakin mulle käy ihan hyvin :) Ootellaan vielä kun Sonnai tulee takasin niin kuullaan senkin kommentti ja sekin sitten löytää meidät.
.kiia. missä olet? Tulehan mukaan meidän jutskailuihin niin tutustutaan :)
Jokos Sonnai pian palaa takaisin? Joko tänään, keskiviikkona, ehdit pinoon?
Nyt täytyy lähteä nukkumaan, mies jo tuolta sängystä huutelee.Hyvää yötä!
Tänään aamulla heräsin kauhiaan pissa hätään ja pahoinvointiin tätä on nyt pari päivää jatkunu.Mua etoo tupakka vaikka olen polttanu pitkään.Alavatsassa on nippailuja ja mulla tänään oli 36,7 lämpöä.Normaali lämpö mulla on joku 36.4.Että ei paljoa mutta on kummiski.Täti pitäs tulla kylää 4 tai 5 helmikuuta.Jos ei näy niin testaan viimestään 10.helmikuuta.Sinne on vaan niin prk.leesti aikaa=(Tänään pitäs hiukset värjätä takas ruskeeksi kun olin hetken oranssi/blondin sekotus kun otin värin poiston että saan vaaleen ruskeen tukan.Ja muutenki vähän shoppailee...katotaan niin oon vauvojen vaatteita taas hypistelemässä=)Lähen koittaa syödä jotain...
Mulla alkaaa jo olla niin varma olo että oisin raskaana!Uskaltaiskohan sitä ostaa viikonlopuks testin?Joku sano että voi näkyä jo tulos ennen kun menkat on ees alkaneet eli varmaan kannattais testata nyt viikonloppuna ja viel sen jälkeen kun menkkoi ei kuuluu=)Tai jos kuuluu=(Joku oli testannu jo kun oli vasta rv 3 ja mun laskujen mukaan oisin nyt samoilla linjoilla...
Heip!
Tosiaan olen ihan uusi täällä vauva-lehden sivuilla... Minulla kuumeilua puolisen vuotta ja toinen vauva keskustelu käytiin viikonloppuna... eka keskustelu loppui jyrkkään eihin, mutta nyt näyttäis jo pikkasen paremmalta..:) Saatiin aikaan melko fiksu ja jokseenkin hauska ;)keskustelu..molemmat puhuttiin toiveista, peloista ja yleensä lapsen kasvattamisesta..ehkä se tästä nyt etenis. Tympii pari pilleriä liuskasta jäljellä..ei yhtään huvittaisi aloittaa uutta kiekkoa...:(
Nuoren ikäni vuoksi en ole kehannut jakaa vauva- kuumettani sen kummemmin kavereille tai muillekkaan, jospa tämä palsta auttaisi ahdinkooni.
Heip!
Olen siis uusi täällä...Puolisen vuotta tässä on nyt kuumeiltu..En oo kehannu kauheesti hekuttaa asiaa, joten tää palsta on ihan tarpeeseen..
Meillä oli viikonloppuna toinen vauva keskustelu. Eka päätty jyrkkään eihin, koska olemme vielä niin nuoria, mutta viikonloppuinen vaikutti jo pikkasen lupaavammalta, ainakaan eitä ei ole vielä kuulunut ja saatiin aikaiseksi ihan mukava keskustelu..jospa se siitä :) ainakin toivoa riittää.. Pari pilleriä kiekosta jäljellä, ei yhtään huvittaisi enää aloittaa uutta...tympii...
Toivo elää...
Tyttönen85:Olemme samana vuonna syntyneitä=)Ja vielä kerran tervetuloa!Meilläkin oli viime keskustelussa jyrkkä ei mutta kyllä se noi esikoisen vaatteet haluaa silti säilyttä;)Toivoa ei ole vielä menetetty!
Nyt tuli jo tooosi paha olo kun poltin tupakin...olen päättäny et jos raskaaksi tulen niin lopetan kyllä tupakoinnin.Ja en kyllä enää taida polttaa kun noin pahaolo tuli=)
Tyttönen85:Visitko pistää pienen esittelyn itsestäs?Vaikka,ikä,missä asuu,kauan kuumeillu(paitsi että mainitsitkin sen jo)Harrastukset yms.Niin saadaan sutkin laitettua meijän tiimiin virallisesti:=)Tansem83 hoitaa nuo hommat kun mie en ossoo=/
Ukko tuli just kotiin sairastamaan.Kävi lääkäris ja poskiontelon tulehdus on=(Sai antibiootit ja yskänlääkettä...Tänään meijän poitsu on ollu niin veijari kun olla ja voi.Saa koko ajan juosta ja kieltää...Kokeilee rajojaanHeti kun isi tulee kotia niin ollaan enkeleitä=)
snowflake:
Tyttönen85:Visitko pistää pienen esittelyn itsestäs?Vaikka,ikä,missä asuu,kauan kuumeillu(paitsi että mainitsitkin sen jo)Harrastukset yms.Niin saadaan sutkin laitettua meijän tiimiin virallisesti:=)Tansem83 hoitaa nuo hommat kun mie en ossoo=/
Eli oon siis 20 vuotta ja miut löytää Etelä- Savosta. Tosiaan puolisen vuotta tässä on nyt kuumeiltu ja välillä vähän hellittänytkin, mutta nyt tullu entistä vahvempana takaisin. Ollaan seurusteltu kihlatun/avomiehen kanssa jo yli viis vuotta. Hän on myös samanikäinen ja työssä käyvä. Mies hakee nyt kouluun. Armeijan hän on luojan kiitos jo käyny. Ammattikoulun olen käyny ja nyt oon harjoittelemassa työmarkkinatuella päivien kuluksi. Että semmosta..pari kisua meiltä löytyy ja elämä muuten hymyilee.
Melko rasittavaa kyllä tämä tämmöinen, jos kotona olis päivät pitkät varmaan hulluks tulisin. Nyt oon pikkasen kipeenä, joten ei tarvinnu mennä töihin. Ekan Vauva- lehen ostin eilen ja nyt vaan imeny kaikkee vauva tekstiä täältä ja lehestä..Muru tulee kait huomenna kotiin (viikot töissä) ja voimme ehkä jatkaa keskustelua..toisaalta en haluais kyllä kuulla mitään negatiivista, mut kauheesti syyhyttää jos sieltä pikku hiljaa tulis se sana Joo.. :)
Meillä on kotona nyt kriisi!! mun täytyy nyt jättää nää palstailut ainakin joksikin aikaa pois kun tää tuntuu aiheuttavan ukossa kaikenlaisia ajatuksia.. Tää vie kuulemma mun aikaa niin paljon iltasin etten ehdi lukee koulujuttuja yms.. Se ei tarkottanu et mun täytyy lopettaa mutta nyt jätän tän homman ainakin hetkeksi pois.. Älkää siis unohtako mua, tulen ainakin aina välillä moikkailemaan teitä!! Pitäkää pino pystyssä!
-Pikkupiru-
Voi harmi...ehkä mekin ehditään vielä tutustua jossakin vaiheessa..:) Miun mies ei vielä tiiä tästä puuhasta, enkä oikee tiiä kerronkokaan...
Käytin jo tota meidän (ehkä) tulevaa uutta nimeä :)
Pikkupiru:
Harmi, kun joudut jättämään meidät, mutta eihän me toki sua unohdeta ja tuu heti takas kun tilanne näyttää paremmalta, kovasti voimia miehen kaa keskusteluihin!
Snowflake:
Voithan sä testatakin, mutta jos näyttää negaa niin ei kannata vielä heti pettyä, sehän ei välttämättä vielä näy :) Paranemisia sinne!
Tyttönen85:
Tervetuloa! Mukava saaha lisää porukkaa :) Päivittelen pian meidän esittelylistaa niin lisään sut sitten sinne. Me ollaan muuten vaihtamassa nimeä Haaveilijoiksi, miltäs kuullostaa? Jos keksit jotain parempia vaihtoehtoja niin kerro ihmeessä :) Minäkään en oo kertonu miehelleni että täällä kirjottelen enkä myöskään kovin usein miehen nähen näitä sivuja ees lue. Enkä varmaan kerrokaan koska se varmaan tulis heti lukemaan kaikki mun jutut.
Kirjottelen vielä kohta lisää :)
Pikkupiru-:Harmi että joudut jättämään meidät=(Ja ei tietenkään unohdeta sinua tulet sitten takasin kun sulle sopii=)Melläkään ukko ei tiedä että kirjottelen täällä..luulee että luen muiden juttuja;)
Nyt on selkäkin kipeenä=(kaipa oon liikaa nuokkunu täällä palstoilla=)
Tansem83:juu taidan suosiolla malttaa ens viikonloppuun eli siis 4-5.2.Ettei tulis siit huolia=)
Mäkin tuun vielä morjestaa...käyn hoitekemas isäntää kuntoon...siis ei sillä mielellä vaan ihan paijailemas päätä ja kyselemäs oloa=)
Pikkupiru:
En haluis poistaa sua vielä tuolta esittelypinosta, kun meitä on muutenkin niin vähän ja eihän sitä tiedä jos piankin pääsisit taas kirjottelemaan. Haittaako sua, jos pidetään sut vielä siellä?
Snowflake:
Harmi, kun mulla on nyt niin paljon koulua, muuten olisin varmasti päivällä täällä sun kaa keskustelemassa. Syksyllä kun oli paljon lyhyemmät koulupäivät ja välillä oli päiviä ettei kouluu ollut kun pari tuntia/ei yhtään niin olin koko ajan lukemassa tätä vauva-lehden palstaa ;)
Tyttönen85:
Haluutko laittaa esittelyysi jotain harrastuksia jos sulla on, kun kaikilla muilla taitaa olla jotain harrastuksia laitettuna, ei oo tietenkään pakko :) Lisäsin nimittäin äsken tuonne itelleni muistiin noita sun tietoja sitä päivitystä varten. Ootellaan vielä kun Sonnai tulee takas siskonsa luota, että mitä mieltä se on tuosta uudesta nimestä ja sit voisin päivittää listan.
Mitäs Kinttusen päivään kuuluu? Onko karkkilakko pitänyt?
Ja .kiia. tulehan mukaan jutskailemaan, ois kiva kuulla sunkin tilanteesta enemmän :)
Jokos Sonnai on palannut tietokoneen ääreen? Mites reissu meni?
Nyt pitää mennä laittaa riisiä kiehumaan kun on broilerinkoivet uunissa. Hyvät illan jatkot kaikille. Tulkaahan vielä kirjottelemaan.
Voi kun olikin mukavaa huomata, että miuta on ihan kaipailtu tänne!!! Reissu meni hyvin, kiitos kysymästä, Tansem, mutta kyllä on kiva tulla kotiin. Kuitenkin reissun jäjiltä ihan huojentunu olo, sain vietyä opinnäytetyötä ison askeleen eteenpäin ja syy koiran sairasteluun tais selvitä... Joten kannatti reissata!
Tyttönen: Tervetuloa porukkaan! Myö ollaankin tosi kiva porukka, vaikkakin toistaseksi vähän harvalukuinen... Helpottaakses Tansemin päivitystyötä voisot ettiä sen meidän viimesimmän esittelypinon ja kirjottaa sinne esittely itestäs vaikka samaan tyyliin kun ollaan muut tehty. Niin ei Tansemin tarvii sit tän pinon puolelta siun tietoja noukkia.
Snow: Meistä on eka sit alottanu piinailun. Peukut pystyyn ja käännytytssäteitä ~~~~~~~~ sulle! Aconin 10 on ymmärtääkseni herkin saatavilla oleva testi ja näyttää raskauden varmaan hyvinkin varhasessa vaiheessa, mutta ehkäpä siun kannattais malttaa mieles ainakin sinne asti kun menkkojen pitäis alkaa... Ei tuu sit turhia pettymyksiä. Mutta tietty myö kaikki toivotaan että plussa tulee! =)
Tosiaan... Missäs on Kia? Ja Kinttunen? Mitäs teille kuuluu?
Pikkupiru: Tosi harmi että joudut lopettamaan kirjottelun, olis ollu mukava jos oisit pysyny täällä meidän seurana. Mutta asiat tärkeysjärjestykseen... Jaksuja!
Mie oon kyllä ihan alusta asti kertonu miehelle, että oon löytäny tällasen palstan. Joskus jos oon puhunu paljon vauvoista, mies sanoo, että eikös sulla oo siellä palstalla kavereita joille purkaa nätä vauva-juttuja? Tosi hienovarainen vihjaus... ;)
Tansem: Onnea uuden asunnon johdosta! Kiva, että saitte mieleisenne asunnon.
Haaveilijat on ihan kelpo nimi ainakin aluksi, varmasti se tulee " puheessa" saamaan vielä uusia muotoja, voidaanhan myö vaihtaa nimeä sit jos tulee sattuvanpi kohdalle. Ens viikon pinoon siis jo uus nimi?
Meilläkin alkaa omanlaisensa piinaviikko pikapuoliin... Ens viikon aikana pitäis tulla miehelle kutsu sinne oppisopimuskoulutukseen haastatteluun. Siis jos sellanen on ylipäätään tullakseen. Viikon päästä ollaan siis jo vähän viisaampia mahdollisen muuon suhteen. Huh... Voi kun aika menis nopeesti!
Mie lopetan pillerit tän liuskan jälkeen. Alunperin sovittiin, että syön vielä pari kuukautta, mutta nyt sovittiin, että tää kiekka loppuun ja sit loppuu pillerin popsiminen. Mies meinaa käyttää sit vielä kumia, mutta mie oon päättäny, etten laita tikkua ristiin koko asian eteen. Mies vitsailee, että ihan varmasti kumi unohtuu kun se tulee pienessä sievässä aamuyöstä kotiin ja mie tietty nimenomaan toivon, että se unohtuu. =) Vaikka onhan sit vielä se PCO, mutta jos vaikka kävis tuuri ja tuliskin raskaaks...? Toiveajattelua...
Pidin miehelle oikein kunnon puhuttelun aiheesta " Miksi meidän on tehtävä lapset pian" . Luulen, että se ymmärsi miun näkökantani, kun kerroin sille oikein ajan kanssa kaikki miun terveys-perusteet. Ei se varmaan mieltään muuta, mutta saipahan ainakin ajateltavaa. Oikeassahan se on siinä,että meidän kannattaa oottaa sen verran, että on elämä asettunu ja tiedetään ees sen verran missä kaupungissa tullaan seuraavat vuodet asumaan... Mutta miun paksuun kalloon ei tunnu enää uppoovan mitkään järkiperusteet.
No, jos mie vaikka yrittäisin olla pari seuraavaa kuukautta ihan hissukseen tästä vauva-asiasta ja katotaan mihin miehen työ/opiskelu meidät heittää... Hiljasuus on tainnu muutenkin tehdä monilla tehtävänsä.
Olipa paljon omaa napaa... Sen siitä saa kun on muutaman päivän poissa kuvioista. Mut nyt mie meinaa ottaa nää päivät takasin ja pyöriä täällä sitäkin ahkerammin, huomenna on vapaapäivä ja viikonlopunkin oon yksin kotona!
-S-
Tansem: Alotin puolukoissa kirjottelun lokakuussa mut en oo ollu mikään kovin aktiivinen.. enkä siks yhteisöönkään päässy ku en halua kuvaani mihinkään levitykseen.. Siis tykkään enemmän tälleen " kasvottomana" kirjotella etenki aluksi.. Mulle kans tuo haaveilijat kävis hyvin.. Pitäskö vaihtaa?? Niin ja tosiaan muistelen et saisin jonku pienen asumislisänki mut en oo kyl ihan varma.. Saanko kysyy mitä opiskelet? Tai riittää ihan vaan vaikka et mitä alaa, siis sosisaali? autoalaa? Yms? Minä siis sosiaali- ja terveysalalla. Ootko amk:ssa tai yliopistossa?
Mitäs muut on mieltä asiasta.. Miltä kuulostas jos oltais nyt HAAVEILIJOITA tästä edespäin kunnes ja jos uus hyvä nimi löytyy??
Snowflake: kiva kuulla et mitä kaikkia sitä sais tuloja sit ku on äiti..=)
Nyt taas hommiin..