***PUOLUKAT*** vko 4
Kommentit (94)
Minttuli81:
Joo, ihan oikeessa paikassa oot :) Elikkäs meidän miehet ei oo vielä suostuneet vauvan hankintaan, jotkut tosin on täälläkin jo päässeet hieman piinailemaan " kovan" käännytystyön johdosta ;) Tervetuloa vaan meidän joukkoon! Vaihdetaan muuten meidän nimeä maanantaina Haaveilijoiksi, niin löydät varmaan maanantaina pinon sillä nimellä. Ja meillä on esittelylistakin, varmaan jo tippunut muutaman sivun taaksepäin, voin nostaa sen tuohan etusivulle jos tahdot lisätä tietosi sinne (ja lukea meistä muista haaveilijoista) niin minä sitten päivittelen sitä (se esittelylista muuten on jo Haaveilijoiden nimellä)
Sonnai:
Oon ihan samaa mieltä sun kanssa mitä kirjottelit vanhemmista/appivanhemmista ja omasta elämästä. Mut tuntuu, että mies ei oo oikein samaa mieltä...vaan haluu just käydä tosi usein olemassa yötä kotonaan äitinsä luona (siis miehen vanhemmat on eronnu) ei edes sano tätä meidän asuntoa kodikseen, huoh, ehkä se siitä kuhan keretään vähän pitempään asuu yhessä. Muutettiin siis vasta kesällä virallisesti yhteen eli sitä ennen mulla oli vuokrayksiö ja mies oli vielä kirjoilla kotonaan, vaikka käytännössä asuttiin yhessä siellä mun yksiössä vajaa vuos ennen kun tänne muutettiin.
Tansku:
Ois kyllä tosi kiva jos ois noin läheiset välit miehen äitiin niin kun sulla on :) Ei meillä mitään eri mielisyyksiä/riitoja oo miehen äitin kaa mutta ei vaan olla niin läheisiä vaikka hyvin toimeen tullaankin keskenämme.
Mitähän sitä piti vielä kirjotella, ei nyt muistu mieleen, taidan mennä nukkumaan. Hyvää yötä!
minttuli81:Tervetuloa,olet oikeassa paikassa=)
Tultiin juuri poitsun kans pulkka mäestä=)Voi miten onnessaan se oli kun pääsi ekaa kertaa stiigalla reissailee.Poitsu tuli tänään 1,8 vuotta.Aika menee niin nopiaa=(Juurihan tuo taapero oli nyytti...Aamupahonvointi jatkuu ja tein tänää testin aamu pisusta,Arvatkaa mitä!...Haamu tuli!Mutta testaan uusiks parin päivän päästä!En sanonu viel ukolle kun pelkään että jos se sit ei olekkaan vaan jotain hormooni häikkää...Nyt meen syömään laskiais pullia vaik eihän se viel ookkaan=)
[color=009ACD]Aivan mahtava ilma ulkona! Ihan varppina lähen koirien kanssa jäälle, vaikka miten oli tarkotus siivota. Ehtiihän sitä... :)[/color]
[color=FFFF00]Ihan selvennykseksi, mulla on kanssa tosi hyvät välit miun appivanhempiin. Ihan mielettömän ihania ihmisiä molemmat, mutta joskus miusta tunuu, että anopin on vaikea myöntää itelleen, että lapset on jo aikuisia ja elävät jo ihan omaa elämää... Ja se miuta aina sit ärsyttää. Mutta oon aina tuntenu itteni tervetulleeks heidän perheeseen, vaikka meillä on miehen kanssa varsin mutkikas tausta. Se se kuitenkin on tärkeintä, joten mie pidän mölyt mahassa. ;) [/color]
[color=009ACD][b]Snowflake[/b]: O N N E A ! Odotellaan nyt vielä se viimenen varmistus, mutta vaikeehan tässä on olla innostumatta... Mahtavaa! Mitä luulet, miten mies suhtautuu uutiseen? Kerrotko jo nyt vai odotatko, että oot ihan varma? Pidäthän sit meidät ajantasalla koko matkan? [/color]
[color=FFFF00]Oon kyllä tavallaan vähän kateellinen... Tai en kateellinen, se on väärä sana, mutta silleen jotenkin... Oma kuume on niin älyttömän kova! Haluisin itekkin niin kovasti päästä kokemaan sen plussaamisen tunteen, koko raskausajan, synnytyksen ja syntymän ja kaikki... Mutta ehkä miekin sit joskus ajallani...[/color]
[color=009ACD]Silti... Vitsi, mie oon niin ilonen siun puolesta Snow! :)[/color]
[color=FFFF00][b]Tansem[/b]: Myö ei itse asiassa asuta miehen kanssa virallisesti yhdessä vaan majaillaan kahdessa kämpässä. Ja voin sanoa, että ollaan molemmat aivan kypsiä tähän järjestelyyn, aina just se mitä tarviisit on siellä toisessa kämpässä... Yhteinen asunto on kyllä suunnitteilla, mutta nyt vaan täytyy nöyränä odottaa, pääseekö mies opiskelemaan vai ei... Ollaan kyllä asuttu yhdessä, mutta monestakin syystä meidän piti tehdä aika raskas päätös ja muuttaa erilleen. Mutta se onneks osottautu oikeeksi ratkasuksi, vaikka olikin ihan hirveetä ottaa niin iso askel taaksepäin. Kuitenkin ennemmin iso askelm taaksepäin, kuin että oltais erottu ihan kokonaan...[/color]
[color=009ACD][b]Minttuli[/b]: Tervetuloa joukkoon! Täällä myö todellakin kuumeillaan " yksin" , miehet siis ei oo vielä ihan lämmenneet vauva-ajatukselle. Eli mukaan vaan! Eikä myö tietenkään potkita ulos porukasta, vaikka alkaisittekin yrittää ihan todenteolla ja plussa tuliskin![/color]
[color=FFFF00]Nyt mie lähen sinne jäälle nautiskelemaan! Voi jummijammi, tästä tulee kyllä hyvä päivä! :D[/color]
[color=009ACD]-S-[/color]
[color=FFFF00]Ja muistakaahan käydä äänestämässä! ;)[/color]
Onpa keltasesta kamalan vaikea saada selvää... Yrittäkää tihrustaa.
-S-
[size=2][color=ForestGreen]Vautsi Snowflake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mahtavaa!!!!!!!! Paljon onnea [color=red] &hesrts; [/color] plussasta [color=red] &hesrts; [/color]![/size]
Toivotaan, että haamuplussa siitä vahvistuu!!! Olipas mukava päivän avaus tämä sun plussa :):):) Tulin heti paljon paremmalle mielelle kun luin tuosta sun plussasta, ihanaa! [/color]
No nyt kyllä ei tuu enää mitään mieleen, mutta hyvää alkanutta sunnuntai päivää kaikille ja tulen varmaan sit myöhemmin kirjottelemaan lisää.
Näppäily virhe enkä huomannu tarkistaa.............
Jos joukkoon vielä sopii. Taidanpa minäkin sitten aloittaa kertomalla hieman itsestäni eli ikää minulla on 23vuotta ja avokilla 24. Seurusteltu ollaan liki 6,5vuotta josta kihloissa ollaan oltu 4,5vuotta. Kuumeillut olen liki neljä vuotta ja vihdoin tuntuu että asiat alkavat järjestyä vaikka avokki ei vielä sitä vihreää valoa asian suhteen näytäkkään. Harrastuksiin kuuluu tällä hetkellä vain lenkkeily, mutta on sitä jalkapalloakin tullut potkittua kahdeksan vuotta mutta se on nyt jäänyt kun opiskelut veivät aikaa....(onneksi nekin ovat jo takana päin). Hieman on mieli maassa kun hoksasin juuri että vuosi sitten kun avokin kanssa vaavi asiasta keskustelin niin sovittiin että vuoden päästä aloitettaisiin mahdollisesti vaavin yritys eli maaliskuun paikkeilla mutta nyt sain töitä eräästä perheestä jossa 1v poika niin ajateltiin että vasta mun töiden jälkeen alkaisi yritys eli jälleen odotan sen vuoden pari....no mutta onneksi meillä on pieni kuukauden ikäinen kummityttö joka lieventää tavallaan pahinta vaavi kuumetta, kuten yks vee hoitomuksukin..;) Ai niin ja on meillä vielä pari koiraakin (mäyräkoira ja suomenajokoira)
Tuossa siis hieman tietoa meikäläisestä ja nyt taitaa tuo ihana ulkoilma kutsua joten palailen myöhemmin kirjoittelemaan lisää.......=)
Aurinkoista sunnuntaita kaikille muillekkin puolukoille=)
Sanska
Sanska82-:TERVETULOA!Kyllä sopii mainiosti että saadaan lisää poppota=)
Ja tansem ja sonnai kiitoksia...mutta eihän vielä hätäillä!Mulla on jo kerran käyny niin että oli haamu mutta viikon päästä nega joten pidetään jalat maassa,vaikka en mä millään malttais=)
Sonnai:En ole puhunu miehelle vielä just ettei pettymyksiä tulis ja vähän mua jännittääkin sen reaktio=)Mutta eiköhän joka ukon herkistä positiivinen tulos=)
Nyt lähen laittaa pyykit kuivumaan...haaveillen ja odottaen tiistaita!
Miehen käännytys säteitä ja plussia +++++++*******(puhaltaa kaikille)
[color=CD5555]Käytiin heittämässä koirien kanssa sellanen mukava kahden tunnin lenkki jäällä. Ja ai että oli ihanaa! En ois millään malttanu tulla pois... Kyllä meillä nyt on väsynyttä sakkia. Nyt pitäis ottaa itteä niskasta kiinni ja alkaa siivoomaan, kun oon sitä eilisestä asti suunnitellu, mutta tuntuu niin hyvältä istua hetki...
Toinen koira yritti juosta moottorikelkkoja kiinni. Minkä se riistavietilleen mahtaa, mutta olihan se nyt vähän hoopoa, tollanen pieni sirpukka ison moottorikelkan perässä, tappamisaikeissa vieläpä. :D
[b]Sanska[/b]: Tervetuloa kuumeilemaan! Yritetään yhdessä keksiä, miten saadaan miehet käännytettyä ja haave toteutumaan... Josta päästäänkin mukavasti aasinsillan kautta meidän nimen vaihtoon. Eli huomenna aloitettavasta pinosta asti kuljetaan nimellä Haaveilijat. Puolukat siis lakkaa olemasta, kun alkuperäset puolukat vaihto maisemaa. Sama porukka siis, eri nimi vaan. Meillä on esittelypino jo nimellä Haaveilijat, voisot sinne käydä lisäämässä omat tietosi ja voit samalla aloittaa meihin muihin tutustumisen. Tansemin on sitten helpompi listaa päivitellä, kun tietoja ei tarvitse etsiskellä tän pinon puolelta. Kiva kuitenkin kun kerroit itsestäsi myös täällä!
Meitähän alkaa olla joihan mukava porukka... Vaikka alkuun vaikutti aika vaisulta. Kolmekos meitä tänne jäi vai neljä? Katotaan miten keskustelua syntyy, voitais vaikka kohta puoliin alkaa harkitsemaan niitä päiväpinoja jos porukka on aktiivista!
[b]Snowflake[/b]: Hienoa että jaksat pitää jalat maassa! Niin se on järkevintä... Mutta myö pidetään varmasti kaikki peukkuja, että se kunnon vahva plussa sieltä tulis! Nyt ei muuta kun malttia... ;)
[b]Tansem[/b]: Mitä sulle kuuluu? Ootteko saanu jo sovittua?
Jahas, jos sitä sit oikeesti vaikka pistäis tän kämpän kuntoon...
-S-[/color]
ja kouluhommat tosi tosi tosi pahasti vaiheessa... :( Tansem, mä käyn ihan vaan puntilla, mut kun oon entinen aktiiviurheilija, niin teen aika kovia reenejä, vaikka siihen ei ihan nykyinen kunto kyllä riitä..minkäs teet? :) Snowflake, ilmottele sit miten haamun kans käy!!! :) ++++++!!!
[color=Violet] [b] Sonnai: [/b]
Enpä oo oikein mitään saanu aikaseks tänään, telkkarista kattonu mäkihyppyä ja yhdistettyä, hyvin taas suomalaiset pärjäs molemmissa :) En oo vielä sopinu miehen kaa kun ei se oo vielä tullut kotia...varmaan ihan oikein veikkasin eilen että vasta huomenna tulee, no sitten ei kyllä keretä huomennakaan sopia kun mulla on koulua varmaan pitkälle iltapäivään ja mies lähtee sit heti töihin kun koulusta kotiudun :( Niin mullahan mies tekee aina välillä yövuoroa ja muutenkin vuorotyötä, kun joskus sitä kyselit, mutta en usko että se vaikeuttaa mitenkään tulevaan perhe-elämään, kun en varmaan itse tule tekemään vuorotyötä. Itse asiassa tuo miehen vuorotyö ois ihan mukava juttu jos saatas vauva kesken mun opiskelujen, kun sitten voisin suorittaa hiljalleen opintoja jo äitiyslomalla, kun mies ois iltavuorossa pääsisin itse aamusta kouluun.
[b] Sanska82:[/b]
Tervetuloa!!! Tosi mukava saaha lisää porukkaa, kun meitä ei vielä kovin montaa ole (oiskohan nyt jotain 10 henkee).
[b] Kinttunen: [/b]
Voi harmi, kun flunssaa pukkaa :( Paranemisia sinne!
[b] Snowflake: [/b]
Millonkas ajattelit testailla uudelleen? Toivottavasti plussa vahvenis ja täti pysyis poissa!
Mites .kiia. viikonloppu sujui? Et taida päästä viikonloppuisin kirjottelemaan, kun sanoit koulussa kirjottelevas, vai? Mutta kirjotttelehan huomenna kuulumisiasi, jos tietsikalle pääset :)
Ai niin Sonnai, miunkin mielestä vois jo harkita niitä päivä pinoja kun on kuitenkin aika pitkäksi venynyt tämä viikkopino. Tässä on tietysti se hyvä puoli, että jos ei pääse joka päivä kirjottelemaan voi lukea samasta pinosta edellisenkin päivän kuulumiset, vaikka eihän nuo vanhat pinot kuitenkaan taida hirveän kauas päivässä tippua.
...nyt kun toi mies on päikkäreille ja kohta menen laittamaan tuon kuopuksen sänkyyn. Kävin siellä kirpparilla kääntymässä tavaroideni kanssa kun oli huono myynti =(
Snow: Millä testillä sait haamun ennen kun kk ovat myöhässä ? Itsekkin pitää piinailla vielä hyvä tovi kun nyt vasta kp 17/28 ja kovin on raskaus oireita ja muutenkin ihmeellinen kierto ollut kun puolet päivistä on sattunut alavatsaan, kiinnittymis kipuja, toivottavasti ;)
Odotellen piina päivää, nyt takaisin silittämään
Tansku
Kiva kun on saatu lisää porukkaa pinoon käännyttämään miehiä =)
Tansem83:Tiistaina olisi tarkotus testata kun sit on tasan kymmenen päivää oviksesta ja hedelmöittymisestä(mahdollisesta)Toivotaan että täti kävelis ohi...
Kinttunen:Koitahan parantua!
Tansku-77:Testasin acon 10 merkkinen(halvin ja herkin)Mulla kans ollu ihmeellisiä tuntemuksia alamasus=)plussa säteitä!
Joo,voitashan jo siirtyä päivä pinoon!Nyt on jo kivasti poppootakin!Lähen pistää naperoa yöpuulle=)
Mietin tässä että kuuluisinko kuitenkin tänne kun ei varsinaista yritys lupaa mieheni puolelta ole... Kirjottelin tuolla tp puolella muutaman viestin mutta siellä tuntuu olevan enemmän aktiivisia yrittäjiä. Siis ymmärsinkö nyt oikein että täällä oleva porukka kuumeilee mutta ei tällä hetkellä yritä aktiivisesti? Sanokaa jos olen ihan pihalla. Minulla ei ole ollut kotona netti yhteyttä kun noin pari viikkoa niin en ole päässyt aikaisemmin tutustumaan näihin keskusteluihin kunnolla.
No esittelen itseni kuitenkin, olen itse 24v., mieheni on 40v. ja meillä on poika vuosi ja kolme kuukautta.