***PUOLUKAT*** vko 4
Kommentit (94)
kinttunen, eli on sitä aika nuori tullut oltua kun pojat syntyivät , koska esikoinen kun syntyi niin itse täytin vasta kk:den päästä 18 v ja seuraava kun syntyi olin edelleen 18 ja minulla oli jo kaksi lasta 11kk ikäerolla ja näin jälki käteen ajateltuna olen onnellinen että tein pojat peräkkäin noin nuorena koska en sellaista nyt enään jaksaisi ;o) Huh, huh että olivat veijareita =)
Ja nyt leikki-ikäisestä ja tähän päivään ovat toisilleen parhaita kavereita ettei niitäkään välttämättä tarvitse kaukaa lähteä hakemaan (vaikka molemmilla omia kavereita onkin)
Ja nyt kun neiti vielä eri sukupuolta ja noin isolla ikäerolla(6v), huomaa ettei heillä mitään yhteisiä juttuja kovin paljoa ole, paitsi kun ollaan hyvällä päällä ja viitsitään " rääpäle" ottaa autoleikkeihin mukaan ... Mutta nneksi neiti on tomera täti ja pitää puolensa, naismaiseen tyyliin ;)
Tansku *nyt lopettaa löpinät ja siirtyy silittämään =) *
[color=008080][b]Tansku:[/b]Mie oon kanssa aina ollu sitä mieltä, että teen lapset lähekkäin, pienellä ikäerolla. Mutta tuo 11kk on jo aika kunnioitettavaa, oot varmaan aika kovilla ollu sillon poikien vauva-aikana! Vaikka toisaalta, onhan siinäkin varmaan ollu puolensa, että pojat on niin samanikäsiä, myös äidin näkökulmasta.
Mulla on miun omiin sisaruksiin ikäeroa pyöreesti parikymmentä vuotta ja kieltämättä se on aika ikävää... Pienenä ei ollu kotona leikkikaveria ja oikeestaan vasta nyt " vanhempana" on alkanu lähentyä myös veljien kanssa. Siskon kanssa ollaan aina oltu läheisiä, mut siskoksilla varmaan onkin vähän erilainen side kun siskolla ja veljellä...
Voih... Uusimmassa koiramme lehdessä on tanskandoggin rotuesittely... Huoh... Sellasen mie vielä joskus hankin, kunhan noista kahesta nilkistä aika jättää. Miehen ympäripuhuminen lapsentekoon on varmasti ihan lapsenleikkiä verrattuna siihen, että yritän sen saada suostuteltua hankkimaan [size=2]iso[/size] koira! Saati sitten kun mie oon noitten koirienkin suhteen sitä mieltä, että niitä pitää olla enemmän kun yks... :/
Missäs [b]Tansem[/b] luuhaa? :) Miten on päivä menny? Entä [b]Snowflake[/b]? [b]Kia[/b]?
[b]Tanskulle[/b] vielä... Minkälaisia käsitöitä teet? Tykkäisin hirveeti tehdä kaikkee, mutta intoa on valitettavasti enemmän kun taitoa ja kärsivällisyyttä...
-S-[/color]
Oli se poikien vauva aika aika rankkaa näin jälkeen päin ajateltuna mutta silloin sitä vielä jaksoi ja nyt ne samat kaveri tleikkivät tuossa piilosta jopa pikku sisko mukana =)
Käsitöitä teen vähän kaikenlaisia, tällä hetkellä pää asiassa ompelua ihan ompelukoneella kun sain kunnos koneen joululahjaksi niin kelpaa ommella pitkiä päiviä ;)
Ja kaikkea on tullut tehtyä mutta jotain vielä olisi opeteltava kuten nypläystä, mikä kiinnostaisi =)
Pitäisi tässä joku päivä käydä kaupasta katsomassa jotain suloisia pastelli sävyisiä villalankoja vauvan vaatteita varten ja jos tekis alkuun jotain neutraalia. Jos tuo mun sisko tärppää ennen mua niin annan sen vauvalle ne sitten lahjaksi jos ei itsellä ole käyttöä, mitä kyllä kovasti toivon että olisi =)
Ja ne on super söpöjä kun en malta olla kaupassa hiplailemasta pienen pieniä vaatteita, jopa ys kerta ostin 44cm potkarit ja bodyn, vasta tänään niitä hiplailin tuolla vaatehuoneessa ;)
Gallup: Oletko jo ihan höpsähtänyt vauva tarvikkeisiin ja " salaa" niitä haaveilet ostavasti tai jopa olet jo jotain toteuttanut ?
Itse olen aivan mahdoton noiden kanssa että ihan hirvittää :-o
Tansku *vauva huumassa* Jos ei omaa niin sitten haluaa ainakin siskolle vaavin (toivoo varpaatkin ristissä)
Ihan pikasesti vaan ilmottelen itestäni. Oli pitkään koulua ja sitten mies on ollu koko ajan koneella pelaamassa, nyt kattoo salkkareita.
Tervetuloa uusille, en nyt muista oliko montakin uutta, mutta Tansku oli ainakin, mukava kun tulee lisää porukkaa :)
Päivittelen pian sitä esittelylistaa kuhan tuo mies ei koko ajan ois vieressä seuraamassa. Oon kyllä lukenu kaikki jutut mutten viitti kirjottaa kun se on vieressä.
Ehkä illemmella sitten pääsen vastailemaan teille ja syventymään pinoon.
Mä tein eilen testi acon 10 ja negaa näytti=(tyhmä kun lähin näin aikaseen testaa.Siinä testissä sanottiin että 10 päivää hedelmöityksestä ja se testi liuskan pitäs jo sillon näyttää tulos=)Ja minä testasin 5 päivää eli vielä odotan ainakin sen 5 päivää ja testaan uudestaan!Mulla on niin suuret oireet niin epäilen mutta voi olla luulotautiakin=)
Tansku tervetuloa joukkoon,kiva kun saa tänne jo vähän kokeneemmankin käännyttäjän;)
Lapsi haaveista sen verran että haave olis ainakin se 2 taaperoa eli nyt vielä 1. taapero.Kaikki varmaan haaveilee että kumppakin sukupuolta 1kpl...Lähen nyt ottaa värin pois...
kiitos kysymästä ihan hyvin on alkanut viikko,tosin nyt on jo perjantai(on vähän hidasta tämä palstalla vierailu kun koulun konetta käytän..yritän olla silti aktiivinen:))
tansem kun kysyi, että miten kysyitte mieheltänne ekan kerran lapsen hankinnasta rupesin miettiin että niin..mitenköhän se meni:)siitä tuntuu olevan niiiin pitkä aika.jotenkin mies sen huomasi että nyt on alkanut vauvat kiinnostamaan ja varmaan siitä lähti sitten keskustelu sen hankinnasta ja ajankohdasta.nuoren ikämme takia tavoitteet oli että lukio loppuun ja intin käynti.kun nämä oli hoidettu,avon mielestä tarvitsin ammatin ja hän vakkari duunin.osa on nyt tästäkin hoidossa, kunhan tää koulu saa päätöksensä..olen siis mielestäni ollut reipas ja kärsivällinen ja antanut avon tottua ajatukseen ja ehkä elää nuoruuttaankin vapaammin.eihän me mitään baarihirmuja olla kumpikaan,mutta esim.lätkämatsit ja jotkut nhl-pleikkapelit kaverilla on onnistunut helposti kun ei ole sitä kolmatta perheessä...
nyt kuitenkin olen saanut korviini kauniita sanoja,kuten " älä syö niitä pillereitä enää" ..tai että " tulee sitten jos on tullakseen" <3
tosin en oo vielä uskaltanu jättää pois..kun järjellä ajateltuna ensi syksy olis parempi ajankohta kun saisin siten koulun loppuun ennen vauvelia.
en kyllä tiedä miten pystyn odottamaan kun tiiän miehen lämpenevistä tunteista..auttakaa!!
ja sitten voisiko joku valaista mulle tätä palstan terminologiaa (..piinat?ovulaation laskut..?)
mahtavaa että löysin tän palstan..monikaan kavereistani ei pääse mukaan mun ajatusmaailmaan lapsesta:(
[color=008B00]Nyt täytyy kuulkaa sanoa, ettämulla on ihan mahottoman hyvä mieli! Se on tuo miun mieheni...[/color][colorFF0000][size=1]♥[/size][/color][colorFF0000][size=1]♥[/size][/color][color=FF0000][size=1]♥[/size][/color][color=008B00] Täällä oli miuta odottamassa kaksi hirmu nättiä ruusua kun tulin koulusta kotiin... " Ajattelin, että nää piristäis rankan koulupäivän jälkeen" ... *sniff* :) Kyllä on tainnu meikäläistä onnistaa!
Ja tietty, koska mie oon nainen ja pelaan hyvin pitkälti naisen logiikalla, miun on nyt pakkolähteä ostamaan uus maljakko, kun ei oo mitään, missä niin pitkävartiset ruusut pääsis oikein oikeuksiinsa. ;) Mutta taidan käydä samalla ruokakaupan kautta ja tehdä illaksi jotain oikein hyvää ruokaa...
[b]Vauvanvaate-gallup:[/b] Miekin oon ihan täysin hurahtanu kaikkeen vauva-aiheiseen. Sen takia juoksen mahollisimman nopeesti vauvanvaatehyllyjen ohi, koska luulen, etten selviäis sieltä ostamatta mitään. Ja tiedän, että mies [color=FF0000][size=1]♥[/size][/color] ahdistuis jos ostelisin vauvanvaatteita, kokis sen varmaan painostamisena...
[b]Kia[/b]: Kiva kuulla siunkin kuulumisia! Ja tosi hienoa, että siun mies on heltyny vauva-ajatukselle! Näinköhän sie maltat odottaa koulun loppuun... :) Piinailulla tarkotetaan just nimenomaan sitä, piinailua, odotellaan alkaako kuukautiset vaiko eikö. Ja ovulaation lasku... Sikäli kun oikein ymmärrän, mitä tarkoitat, sillä tarkotetaan ovulaation ajankohdan määrittämistä, esim. netistä löytyvillä ovulaatiolaskureilla.
[b]Tansku[/b]: Voi, että miekin haluisin ompelukoneen... Ite oon kiinnostunu enemmän neulomisesta ja ompelusta, en niinkään askartelusta. Mutta edelleen... innostusta on enemmän kun taitoa ja kärsivällisyyttä. :)
Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisianne! Mie lähen nyt vähän ostoksille... :)
-S-[/color]
[color=MediumSlateBlue]Hitsi, kun en oo päässy rauhassa lukemaan teijän juttuja ja vastailemaan niin nyt tuntuu, että on niin paljon tullu viestejä tänne etten muista enää yhtään mihin piti vastata ja mitä! Mutta kiva kun meitä on jo tänkin verran, että keskustelu pysyy vilkkaana :) Nyt mies on päiväunilla, niin saa rauhassa kirjotella.[/color]
[color=Violet]Sonnai:
Mukavaa, että reissu meni hyvin! Voi, kun oli ihanasti mies järjestäny sulle ruusuja :) Enpä oikein tiiä miten oon pystyny olemaan puhumatta miehelle vauvakuumeesta...Varmaankin se keskenmeno sillon neljä vuotta sitten vaikutti, kun molemmille se otti tosi koville ja sitten sovittiin että yritetään uudestaan vasta myöhemmin niin sen jälkeen on vaan meille molemmille ollu tosi vaikeeta jutella oikein mistään vauvoihin liittyvästä :([/color]
[color=LimeGreen]Kinttunen:
Kävin kattomassa iltalehden sivuilla noita missejä, mutta ei siellä ollu oikein mun mielestä semmosta parasta ehdokasta, aikasempina vuosina on mun mielestä ehkä selkeemmin ollu joku semmonen mistä oon eniten tykänny. En kyllä hirveesti seuraa noita kisoja mutta oon aina käyny ehokkaat katsastamassa ;)[/color]
[color=Tomato]Tansku:
Voi, kun puhuit noista pastellin sävysistä langoista, niin rupes hirveesti tekemään mieli rueta neulomaan semmosia pieniä söpöjä vauvan vaatteita!!! En vaan kyllä osaa oikein neuloa...muutamat ok:t villasukat oon saanu aikaan, mutta enpä juuri muuta. Jos ois jossain helppoja vauvan vaatteiten neulonta ohjeita voisin harkitakin neulomista.[/color]
[color=RoyalBlue]Snowflake:
Harmi, kun oli nega, mutta enpä oikein usko että ois vielä voinutkaan plussaa näyttänyt, vaikka oiskin tärpänny. Yritähän vielä vähän malttaa testailua niin eiköhän se plussa muutaman päivän päästä näy :)[/color]
[color=MediumPurple].kiia.:
Mukava, että pääsit kirjoittelemaan :) Koulussa voi tosiaan olla vähän hankalempi päästä kirjottelemaan, mutta käy aina kun kerkeet. Ja sullahan on jo hyvällä mallilla tuo miehen käännyttäminen :) :) [/color]
[color=green]Lapsi gallup:
Haluisin ehkä neljä lasta, vähintään kolme. Miehestä en oikein varmaks tiiä monta se haluis, mutta joskus on ollut puhetta, että jotain kolme vois olle sen mielestä sopiva määrä. Sen km:n jälkeen mies lohdutteli mua, että kyllä me vielä montakin vauvaa saadaan, mutta eihän sitä tiiä mitä mieltä se nyt on.[/color]
[color=DarkOrange]Vauvanvaate gallup:
Oon höpsähtänyt, mutta en vielä ostanut samasta syystä kun Sonnai. Enkä kaupassakaan uskalla pitkäks aikaa jäähä norkoilemaan vauvan vaatteitten lähelle ettei kuume kiipeis ihan mahottomuuksiin![/color]
Eiköhän tässä nyt ollu kaikki... ettei ihan mahottomaks veny tää teksti! Mutta eiköhän alotetta ens viikon pino sitten sillä Haaveilijat nimellä, kuka nyt sitten ensimmäisenä kerkeekään kirjottelemaan maanantaina :) Hyvä viikonloput kaikille!
Olin nukkumassa nyt sitten 4 tunnin päikkärit!Apua!En muista millon oltas nukuttu poitsun kans näin pitkään!Ukko oli kattomas tänää sen ystävän vauvaa ja oli kuulema tosi ihana!=)(lämpenee);)Oon nyt sit takas tumma tukka kun kyllästyin blondiin=)Tietokone on reistaillu niin en oo päässy kirjottaa!Mut onneks vika löyty!Kokkasin isot satsit ruokaa ettei huomen tartteis heti ruveta ruokaa laittaa...ja vieläkin väsyttää.Ja todella paha olo...ei kierrä vatsas vaan semmosta kun aamupahoinvointi...
.kiia:Kiva kun ilmottelit itsestäs=)Tule vaan mukaan rohkeesti!!
Tansem:Ei juu oilisi kannattanu näin ajois testaa...malttamaton kun olen=)Ja se Haaveilijat ois nyt sit minunki mielest ottaa käyttöön!
Tänään vuokrataan leffoja ja herkutellaan!Paitsi mun ei tee mieli mitään muuta kun jotain raikasta!
Kylläpä ottikin shippailu voimille. Miten voi yhden vaivasen maljakon metsästäminen olla niin kamalan vaikeeta... Miun suunnitelma kokkaamisesta taitaa karahtaa kiville, sohva houkuttelis paljon enemmän kun keittiö... Ja mies tulee kotiin vasta kahden tunnin päästä, johan siihen aikaan pitäis mennä nukkumaan...
[b]Snowflake:[/b] Oikein hauskaa iltaa teille! Herkuttelu kuulostaa tosi hyvältä... *odottaa helmikuun ensimmäistä*
Mitäs teillä on suunnitteilla viikonlopuksi? Ite oon yksikseni kotona, menee siis varmaan laiskaillessa. Tai ei... Huomenna taidan mennä bodypumppiin.
-S-
Nyt otin pienen paussin leffa illasta=)Et pääsen tänne pulisemaan...
Sonnai:Juu hyvin meni sipsit mutta namit ei maistu!Ihme!Mähän olen sairas nami narkomaani=)
Viikonloppu menee lenkkeillen ja kylään mun äitin luo.Outoja nippailuja alavatsassa ja turvottaa jospa ne menkat sittenki tulee=(
Monta aamua nyt jo ollut ihan flunssainen ollo mutta päiväs aikaan menee ohi, toivottavasti ei ole oikeaa flunssaa vaan jotain " kivoja" raskaus oireita ;)
Vihdoinkin pääsin koneelle kirjoittelemaan kun tuo mies nyt nukkuu. Oli yön töissä ja nyt pitäis tuon meidän pienen räpä tätin kanssa lähteä käymään anopilla ja sen kanssa kaupoilla et ollaan vähän aikaa pois et toi mies saa paremmin nukuttua =)
Meillä viikon lopun ohjelmaan ei kummempia kuulu kuin sitä norm. lapsi perhe juttuja ja anopilla kahvittelua;) Huomenna olen ajatellut mennä myymään kirppikselle noita meidän mukuloiden pieniä vaatteita jotta saisin sieltä taas rahaa ja pääsen shoppaamaan uusia =)
Jos tämän päivän aikana saisi itsestään niin paljon irti että kokeilis parit pilates videon jumpata kun sellaisaet koneelle sain, saan pojista varmaan hyvän katsomon ja neiti taitaa tehdä mukana =)
Mutta nyt on pakko mennä laittamaan tukka että päästään lähtemään ennen kuin neiti saa miehen hereille ;o)
Hyviä viikon loppuja kaikille...
*Tansku* kylpytakki päällä
Eilen valvottiin myöhään ja katottiin sitten lopuksi kauhu leffa!Enkä saanu unta heti kun ajattelin vaan sitä kauhu leffaa...Joskus kahen maissa nukahdin ja heräsin jo yheksältä!Sitten menikin aamu nopiaa ohi kun lähettin mun äitini luona käymään ja täällä sitä vieläkin ollaan.Poitsu on innoissaan kun näkee mummia ja ukkia=)Kohta puoliin pitäs jatkaa matkaa kotiin kun mun ystävä tulee käymään kylässä.Vieläkin oli aamupahoinvointia aamulla=/Jännitän jo ens perjantaita...(pureskeelee kynsiä;) ) Siskolla on kans piinailut päällä ,että sehän olis hauska jos taas odotettas samaa aikaa muksuja=)
Vauvanvaate gallup:Kyllähän minä nyperrän aina niitä kaupoissa mutta kotonakin on niin paljon poitsun vanhoja vaatteita niin välillä käyn niitä tutkimassa=)ukko välillä vitsaileekin että oon ihan hurahtanu=)
Kerroin nyt että on testauksen paikka ens viikolla niin se virnisti vaan.Ukko lähtee 2 viikon päästä reissuun ja on 2 viikkoa pois!Apua ekaa kertaa erossa niin pitkään!Kyl varmaan tirautan sit.Mutta nyt lähen kattoon mitä toi taapero puuhaa...
Tansku-77:mulla on samaillaista flunssan tuntua mutta se katoo aina ja palaa illalla.Lämpöäkin on ollu aamusin 36,6 ja 36,7 ja parin tunnin päästä se on ohi ja takas 36,2?=/Toivottavasti jotain raskauteen viittaavaa!On mulla toi aamu ja ilta pahoinvointikin...toivottavasti ei oo mitään " valeraskautta"
Kaikille miehen käännytys säteitä******ja +++++++säteitä!
Missäs on tansem,.kiia,sonnai,kinttunen ja muut!
Joopa joo, viikonloppu tais mennä taas ihan pilalle, kun riideltiin miehen kaa ja se lähti käymään äitinsä luona, tulee varmaan aikasintaan huomenna, mutta veikkaan että tulee tuon riidan takia vasta maanantaina ennen töihin menoa (menee kait yövuoroon)! Ärsyttää vaan kun se tuntuu haluavan joka viikonloppu tuonne äitinsä luo, just viime viikonloppuna käytiin... ja joulun se oli siellä (noin viikon) ja mä olin omien vanhempieni luona. Eihän se mitään jos se tosissaan vaan kävis siellä vähän aikaa olee, mutta kun aina haluu olla yötä ja täällä kotona on kuulema niin tylsää eikä mitään tekemistä......
Ärsyttää niin paljon tuo koko ukko nyt etten varmasti saa mitään järkevää tehtyä koko viikonloppuna, huoh!
Toivottavasti muilla on lähteny viikonloppu paremmin käyntiin. Mä varmaan kattelen koko viikonlopun vaan telkkaria ja oon netissä, ei nyt innosta mikään.
Snow:lle pidän täällä peukkuja, että pääsisit ens viikolla testaamaan plussan, oireet ainakin kuullostaa lupaaville!
Tanskulle kanssa plussasäteitä lähettelen ++++++++++
Mites Sonnai, saitko eilen kokkailtua vai oliko sohva liian houkutteleva?
Kirjotelkaahan kuulumisianne! Hyvät lauantain jatkot!
Tansem:Voi voi=(Toivottavasti saatte selvitettyä riidan!Meillä on sama juttu kun ukko valittaa että kotona ei oo tekemistä ja on tylsää.Sitten kun yrittää ehdottaa jotain niin eipä kiinnosta=/Jaksamista!Ja kävin muuten lukemas jonkun linkin kautta viikko viikolta muutokset jos on raskaan ja kaikki maholliset on viitannu tähän asti raskauteen=)
Tulkeehan muutkin kirjottelemaa=)
Sonnai:Mites eilinen ilta meni?Sohavaperunana?Mulla meni ja selkää särkee niin pe******sti=)Mutta alkaa hellittä!
Laiskaa lauantaita vietän..tuli eilen käytyä parilla sidukalla ja nyt oon antanut sit itelleni luvan laiskotella. :) En aio tehä yhtään mitään. Vedin eilen sen verta rankan reenin, et tänään kelpaa köllöttää, huomenna sit taas onki reenipäivä. Tohon vauvanvaategalluppiin, en oo kyllä ostanut mitään, mut onhan ne pikkunutut niin hellusia.. :) Mä lellaan mun kummityttöä ja sen pikkusiskoa, joten mulla on hyvä " tekosyy" ostella kaikkea pikkukivaa niille. :) Tämmöttis tänne. :)
[color=9BCD9B]Hirveen nopeesti on tää päivä menny... Niin mie olin suunnitellu, että teen tänään oikein kunnnon suursiivouksen, mutta ei sitä enää viiti alottaa... Pumpissa sain sentään käytyä. Toki tässä päivässä on tavallista vähemmän tunteja käytettävissä, kun sain tänään oikein luvan kanssa löhötö pitkään. Mies hoiti kaikki aamujutut koirien pissattamisesta aamupalaan...[/color][color=FF0000][size=1]♥[/size][/color][color=9BCD9B] Onkohan se tehny jotain kun on niin herrasmies...? ;)
[b]Tansku[/b]: Mistä oot saanu pilatesta koneelle? Mie sain yhen lehden tilaajalahjana pilates dvd:n, mutta se meni siivotessa vahingossa roskiin ennen kun ehdin ees kokeilla...
[b]Snowflake[/b]: OIskin varmaan hauska, jos oottaisitte samaan aikaan vauvoja! Oispahan ainakin ihan lähipiirissä joku joka taatusti ymmärtää siun tilannetta... :)
[b]Tansem[/b]: Toivottavasti saatte riidan sovittua! Meillä on kanssa vähän hankaluuksia miehen vanhempien kanssa... Ei sillä, että mies niin kovasti haluis olla vanhempiensa kanssa tekemisissä, mutta kun sen vanhemmat tykkää kovasti osallistua lastensa elämään. Kaikki lapset on jo aikuisia ja lähteneet kotoa jo monta vuotta sitten, mutta yhä vielä vanhemmat ostelee lapsilleen kaikenlaista, niinkun esim. tietokoneita tai pyykkikoneita tai sit ne maksaa laskuja tai... Ja miuta sellanen ärsyttää ihan sikana, koska mie oon sitä mieltä, että siinä vaiheessa kun muutetaan pois kotoa, tullaan toimeen omillaan. Meidän mahdolliseen muuttoonkin eka reaktio oli, että ette voi lähteä niin kauas. Jaa miksei? Kyse kuitenkin on vaan paristasadasta kilometristä... Sen takia meistä oiskin niin kiva päästä toiselle paikkakunnalle, voitais ihan oikeesti alottaa oma elämä... No,tulipa vuodatettua, mutta tää saa aina miun veren kiehumaan. Niin, että ymmärrän kyllä miksi siuta ärsyttää. Vanhemmat ja appivanhemmatkin on tosi ihania, mutta oma elämä on oma elämä... Yritä jaksaa! :)
[b]Kinttunen[/b]: Mitä sie harrastitkaan? Ei muista enää... Mainitset niin usein tiukoista treeneistä...
Sain kuin sainkin eilen kokattua ja ruuasta tuki jälleen kerran ihan hirveen hyvää! Kannattaa käydä kattomassa reseptejä Pirkan nettisivuilta, mie etin melkein kaikki reseptit nykyään sieltä enkä oo joutunu pettymään kun yhen ainoon kerran.
Jotkut (en enää muista ketkä... sori.) mainitsi miesten yövuoroista... Mites sellanen sattuu lapsiperheen elämään? Asia on mietityttäny kun varmaan tullaan tulevaisuudessa molemmat tekemään vuorotyötä...
Illan jatkoja!
-S-
[/color]
Nyt taas pääsin rauhassa kirjoittelemaan kun mies lähti joku aikaa sitten töihin ja matkalla meni käymään äitinsä luona eli sonnai tais kysellä kenen mies tekee vuoroa?. Meillä mies tekee toistaiseksi keskeytymätöntä kolmivuoroa ainakin tuonne toukokuulle asti ja sen vuoksi minä olen kotona virallisesti työttömänä kun ei mies " antanut" mennä töihin , kun olisi tuo lastenhoito puoli mennyt liian vaikeaksi =(
Itse kun olen myös kaupallisella alalla ja olisin saanut myös kolmivuoro työn niin ei taida näin kolmen lapsen kanssa ihan helposti onnistua, mutta minä olen tyytyväinen näin kun saan olla kotosalla toistaiseksi.
Sonnai: Mies otti mulle netistä tuon pilates videot kaikki kolme osaa ja jäi kyllä tänään testaamatta kun meni niin kauan anopin kanssa kaupungilla shoppailessa ;)
Pakko otta myös kantaa tuohon anoppi keskusteluun että minä olen siinä onnellisessa asemassa että olemme anopin kanssa niin hyvissä väleissä etten " luokitelle" meitä anopiksi ja miniäksi vaan olemme ennemmin kavereita =) Oma äitin asuu vajaan 1000km päässä ja on kiva kun voin anopin kanssa puhua avoimesti kaikista jopa jos meillä on mieheni kanssa jotain erimielisyyksiä niin hän osaa silti olla objektiivinen vaikka toisena osapuolena on hänen oma poika. Mutta sekin jo varmasti kertoo paljon suhteestamme kun kahvittelemme päivittäin joko käyn siellä lasten kanssa tai sitten ihan yksinkin ilman miestä =)
Nyt vasta yks päivä anoppi kertoi minulle nähneensä unta jossa minä olin sanonut hänelle olevani raskaana ja minulla oli kuulemma ollut sellainen takaa ajatus että anoppini pehmittäisi puolestani miestäni pitämään vauvan. Että jotain telepattisia kykyjä meillä taitaa olla =) Nauraa täällä sitä kun olen tämän päivän kärsinyt pahoinvoinnista aina kun maha on ollut liian tyhjä.
Ja luulen että meillä mieskin jo epäilee minun kuumeilevan taas vauvaa kun olen kovin katsellut 7 henkilön autoja ja hän ihmettelee mihin me sellaista tarvitsemme ;)
*tansku* vauvakuumessa piinailee vielä vajaa kaksi viikkoa
Tansku, sä oot mua 5 vuotta vaan vanhempi...nou hätä. :) Aika hyvin, et oot jo kerenny saamaan jo 2 isompaa lasta. Oot ollut aika nuori kun ne on tehty. :) Mä oon kyllä sitä mieltä, et lapset pitääkin tehdä nuorena. Alkuperäinen suunnitelma oli, et ensimmäinen ennen 23. Mut sit aloin opiskeleen ja vaihtu mies, joten back to square one ja päätin, et sitten kun oon lähemmäs 3kymppinen, harkitsen asiaa. Vauvakuume pääsi kuitenki yllättään. Mä oon nyt koittanut taivutella miestä ja se pikkuhiljaa alkaa lämpenemään ajatukselle, et syyskesällä aloteltais pikkuhiljaa vauvantekohommat ihan tosissaan. Pillerit mä tosin lopetin jo 8/05, et pääsee elimistö toipumaan viiden vuoden pilleriputkesta. Jos (ja kun) alotellaan yrittäminen sit elokuussa niin ei tarvi miettiä johtuuko jotkin oireet siitä, et lopetti pillerit. Tällaista sekalaista tuumailee Kinttunen.. :)