***PUOLUKAT*** vko 4
Kommentit (94)
Tyttönen:Nostin sulle ton esittelypinon tohon etusivulle...
Kinttunen: Ei ne karkit, mutta kaikki suolanen... Ai jai. Mie oon luvannu olla tammikuun herkuttelematta ja tää on TUSKAA!!! Ei onneks oo kun muutama päivä jäljellä, sit aion syödä kaikkee hyvää oikein kaksin käsin.Tasan oli viimenen kerta kun mie teen tämmösiä lupauksia... Tipattomankin lupasin eikä se tee ees tiukkaa!!!
-S-
En nyt oikeen hoksaa tuota esittelypino hommelia...? Mistä miä sen nään? Tai mihin tietoja voin täytellä? Anyway, mukava kuulua sankkan joukkoonne:) Tällä hetkellä harrastukset ovat melko vähissä, mutta salilla olen viime aikoina kovasti yrittäny käyä, jumppailla ja muutenkin liikkua..
Haaveilijat kuulostaa ihan mukavalta nimeltä... En tosiaan oo vielä ihan perillä tän sivun systeemeistä, mut ehkä pikkuhiljaa sitten...
Tyttönen: Esittelypino löytyytällä hetkellä muistaakseni nimellä Puolukat esittäytyy 23.1. On tippunu nyt toiselle sivulle, mutta kun selaat muutaman sivun taaksepäin, löytdät pinon varmasti. Siis se onihan tässä samassa Vauvakuume-osiossa. Tansem päivittelee sitä sitä mukaa, kun uusia tulee mukaan tai meidän vanhojen tiedot muuttuu. Seuraava päivitys löytyy sit tietty nimellä Haaveilijat esittäytyy tai jotain sinne päin...
Olipa yllätys ettei täällä oo vielä tähän mennessä käyny ketään, kohtahan on jo puol päivä! Kaikki muut on tietysti töissä tai koulussa, mutta missä on Snow? Pitääkö poikakiireisenä? :)
Tuun kohta takasin, meen nyt opettelemaan sen värien käytön... Huoh.
-S-
Sonnai:Vihdoin olet palannu takas=)Ja poitsu on tosiaan pitäny kiireisenä=)Ja ukko on sairaslomalla huomiseen asti niin paasaan sitä tässä väliissä=)Mullakin piti olla tipaton tammikuu mut viime viikonloppuna otin muutaman=(
Kyllä mä ens viikkoon odotan ja sit vasta testaan..Jännittä jo ihan älyttömästi!!En oo ukolle oikein mitään hihkassu ennen kun oon testannu ja jos tulos on positiivinen niin sit vasta.Kauhee,kuulostan varmaan kauhialta ihmiseltä kun en kerro jo nyt miehelle=)Mutta en vaan uskalla kun pelkään sen haluavan keskeytystä jota mä en muuten tee vaikka mikä olis!Mutta todella kiva sonnai että palasit takas ja kaikille muillekkin miehen käännytys säteitä ja ++++++++++++
[color=000080]Ja mistä vetoo, nyt kun mie sitä oikein hehkutin, niin en sit osaakkaan enää... Mie oon niin käsi näitten koneitten kanssa. Ihan hyvin pärjään näin normaalikäytössä, mutta annahan olla kun pitäis tehdä jotain uutta...
Tais nyt käydä niin, että mies oli todellakin miettiny miun sanomisia siitä, miksi meidän pitäis tehdä lapset pian... Huh. Luettelin eilen aikani kuluks kaikkee, mitä elämältä haluan (halvat huvit mulla...) ja kun sanoin, että haluan vauvan, mies sano, että ruvetaan yrittämään kunhan tiedetään, minne asetutaan ja mie saan kouluni päätökseen. Mie tietty heti kysymään eikö voida alkaa yrittämään ennen kun valmistun, johon mies, että älä nyt ala aikaistamaan, mie tuu jo aika paljon vastaan... Mies on aiemmin sanonu, että hän ei halua lapsia ainakaan ennen kahtaviittä. Ja niin kauaan mie sit en taas jaksais oottaa, kun mies on nyt 22...
Nyt vaan sit tietysti mietityttää, että mitä jos mies alkaa yrittämään vaan sen takia, että mie haluun eikä siksi että itse haluaa lapsen? Ei sekään miusta ois hyvä... No, mie kuitenkin elän sen mukaan, että meillä alkaa yritys ens vuoden alussa... Monikohan teistä on siihen mennessä ehtiny alottaa tuplailun tai kenties saada jo plussankin? ;)
[b]Tansem:[/b]Mietit, miten kysyä mieheltä vauvasta... Miun mielipide on, että kysyt ihan suoraan. Tai sanot vaikka että sie haluisit ja kysyt sit mitä mieltä mies siitä on. Myö aina puhuttu asioista sen kummemmin kiertelemättä ja meillä se tyyli ainakin on toiminu. Toki vastaavasti mieheltä on sit tullu jyrkkä ei yhtään kiertelemätä... ;) Mie oon varmaan ensimmäisen kerran ottanu asian puheeks just tuon oman toiveen kautta... Mutta miten ihmeessä oot pystyny olemaan puhumatta asiasta noin kauan?!?
Noh, voisitte muutkin pikkuhiljaa ilmaantua langoille,kyllästyttää tää omista asioista puhuminen... :)
-S-
Ai, arvatkaas mitä? Taidettiin eilen tulla siinä sivussa sopineeks, että vaihdetaan kihlat kunhan ollaan ensin selvitty muuttohässäkästä...[/color]
Löytyihän se pino :) Minä kotona edelleen kuumeilemassa eli kipeenä..siis oikeesti pikkasen lämpöö.. Vai tulikohan mulle nyt vauvakuume ihan konkreettisesti?? kummallista kun en muuten juurikaan oo kipee...
Sonnai: Hienoa! Ainakin siulla on nyt jokin ajankohta, jota odottaa! Meilläkin on ongelma tuon asettumisen suhteen..mies hakee nyt keväällä kouluun, joten tässä ei nyt tosiaankaan tiä missä sitä syksyllä sitten asustelee... Siinä mielessä se on kyll vähän hömppää jos sattuu et sitte maha pystyssä joudut muuttamaan..mut eihän se nyt olisi mikään ongelma...mutta toiveajattelua kaiketi..
Tuolla olin lueskelemassa..muillakin kuumeilua.. eli se on siis raskauden oire(kko)..?? Mulla on uuet pillerit, tänää söin viimesen..eli tädin (päivän tyhmä kysymys:mistä muuten tuo nimike on peräisin?)pitäis tuossa keskiviikkona tulla...eilen oli ihmeellistä mahakipua... No mutta melko mäihä olis..joten kyllä se täti sieltä varmaan ilmestyy...
Eli hieman erinlainen tilanne kuin teillä muilla kun meillä jo ennestään kolme muksua ja nyt alkanut tuntua siltä että haluaisin sen neljänne ja viimeisen, mutta tuo mies taitaa olla toista mieltä asiasta =(
Eli tässä vähän omaa napaa: Olen -77 syntynyt ja mies -74 asumme varsinasi-suomessa ja meillä on siis lapset pojat 7/95 ja 5/96 ja neiti 2/02 ja haluasin nyt vielä vauvelin kun jaksaisin yö valvomiset ja nut muut alkavat olemaan sen verran isoja ja omatoimisia niin kaipaisin vielä kerran sellaisen nyytin ;o)
Ja tässä mielenkiinnolla odottelen tätiä kylään kun meillä ei ole vuoteen ollut ehkäisyä kun pillerit jätin pois, koska en pitänyt niiden sivu vaikutuksesta ja jätin ehkäisyn miehen " varaan" mutta eipä tuo mitään ole ollut kiinnostunut käyttämään =)
Ja nyt vasta yks päivä kysyi pupuilun jälkeen että kaisä olet pillereotä syönyt, johon muistutin asiasta miten on ja uhkasi aloittaa selibaatin(mikä petti jo seur.päivänä ;o) )
Pelkään että taas käy niin että olen raskaana ja saamme " kivat" keskustelut miksi haluan pitää vauvan (mistä en todellakaan luovu) Näin meillä siis kävi kun aloin odottamaan vahingossa nyk.kuopusta.
Mutta ei luovuteta miesten käännytyksessä, tulipas paljon omaa sepustusta mutta toivottavasti siitä saa edes jotain selkoa ;-)
Tansku (Viivin äiti)
[color=EE7600][b]Tyttönen:[/b] Eiköhän kuumeilu liity lähinnä tähän vuodenaikaan... Se on justiinsa näitä aikoja kun on kaiken maailman flunssat liikenteessä. Influenssaepidemiakin varmaan alkaa kohta ihan kunnolla...
En ainakaan oo koskaan kuullu, että kuume ois oire raskaudesta.
Satuinpa huomaamaan, että syyssäteillä on kauheen kivannäkönen esittelypino...
Jaah, josko sitä lähtis vaikka viemään koirat lenkille. Jos vaikka ihmiset alkaa kotiutua niitä aikoja kun tuun takasin sisälle... :D
-S-[/color]
[color=00CED1]Tervetuloa joukkoon [b]Tansku[/]! (Toivottavasti muistin nimen oikein...) Sie ootkin just passeli meidän porukkaan, kun sulla on jo reilusti kokemusta käännyttämisestä ja raskautumisesta ja raskaudesta ja vaikka mistä! Kysytään sit kaikki sulta ja Snow:lta... Muut taidetaankin kuumeilla esikoista. :) Miusta ainakin on vaan hyvä, että samassa porukassa on erilaisissa elämäntilanteissa olevia, saadaan vähän perspektiiviä...
Käy siekin kirjottelemassa meidän esittelypinoon, löytyy vielä jonkin aikaa nimellä PUOLUKAT esittäytyy 23.1, ei varmaan enää ensimmäiseltä sivulta, mutta jostain... Samasta pinosta voit alottaa meihin muihin tutustumisen. Ollaan muuten vaihtamassa nimeä ilmeisesti Haavelijoiksi, kun oikeet Puolukat ei oo täällä enää... Mutta jos keksit jonkin hyvän nimen, niin ehdota iahn vapaasti!
No, nyt sinne lenkille!
-S-[/color]
Moikka!! On pitänyt sen verran kiirettä koulun ja reenien kans, etten oo kerenny kirjottaan..Karkkilakko koittaa selvitä kiusauksista..on se vaan niin vaikiaa. Mä koitan pitää itteni nyt kunnossa ku tuli vähän " repsahettua" tossa syksyllä..Ei hyvä. :) Haaveilijat on hyvä nimi, saa mun hyväksynnän! :)
Mitäs teille muille? Piinaileeko kukaan? Ja tervetuloa iloiseen joukkoomme Tyttönen munkin puolesta!!
Mitäs mieltä ootte muuten misseistä? Tänään näytti tulleen nuo ehokkaat nettiin IS:n ja IL:n sivuille.
Harmi, et pikkupiru joutu poistumaan kuvioista taustalle..munki miehen mielestä tää on ihan hullua..tosin mä en oo ihan varma, et tietääkö se, et mä kirjottelen täällä. Aina se kuitenki murahtaa ku mä klikkaan itteni tänne. Antaa murahella! :)
Täällä taas, kesken ruoan laiton ;o) Sonnai : Toivotaan jos joskus minusta on vaikka jotain apua kun tätä jälki kasvuakin tähän on jo kertynyt ja tosiaan olen kaksi kertaa jo aiemmin tuon miehen käännyttänyt, mutta jälkimmäinen kerta oli jo vaikeaa joten pelkään jo viimeistä kuinka hankalaa on ;-o
Itse jännäilen että mahtaako reilun parin viikon päästä tulla täti enään käymään kun on nippailuja ollut alavatsassa niin että on ovis ollut juuri aktiivisen pupuilun aikana että mies sitten saa päivitellä =)
Mutta yritän tässä nyt käännytellä jos saisin sen touhuun mukaan et olis oikein kiva " hommata" yhdessä pientä kääröä kun meidän kaikki lapset ovat kaikki vähän vahingossa tulleet, mutta sitäkin toivotuimpia ja nyt jo reippaita koululaisia lukuun ottamatta tuota tomeraa pikku neitiä =)
Mites muilla on päivä sujunut ? Hieman hiljaista tuntuu olevan ;o)
Nyt takaisin ruoan laittoon jos sen sais pöytään astui ennen kuin lapset syö liikaa leipää mahaansa...
*Tansku*
[color=8B0A50]Tuli tuosta Tanskun kirjotuksesta mieleen... Siispä:[/color]
[b][size=2][color=EE1289]Gallup:[/b]Kuinka monta lasta haluaisit?[/size][/color]
[color=8B0A50]Tästä on tainnu olla puhetta jo aiemmin, mutta ei se haittaa...
Ite haluisin kolme lasta, mutta mies on sitä mieltä, että kaksi on ihan ehdoton maksimi. Eikä siinä mitään, onnekkaitahan myö oltais jos saadaan edes yksi lapsi, mutta mie tietysti haluisin saada ainakin yhden molempia. Ainakin... Mutta kyllä miekin rajan siihen kolmeen laitan...
-S-[/color]
[color=8B0A50]Tanskulle vielä oikein paljon plussasäteitä~~~~~~~~~! Toivotaan, että se plussa sieltä tulis ja että mieskin asiasta innostuis. Ois varmasti tosi inhottava joutua perustelemaan, miksi haluaa pitää lapsen, jos itelle päätös on itsestään selvä... Mutta onneks myö naiset ollaan (yleensä) niin ovelia, että saadaan miehet käännytettyä... ;)
Nyt syömään. Ihan tylsää syödä yksin, mies on lätkämatsissa ja tulee vasta illalla...
Eli mie tuun kuitenkin vielä takasin, kun en jaksa mihinkään kumminkaan lähteä, pitäkää mulle sit seuraa!!!
-S-[/color]
Meillä äijän kans osuu aika yhteen tää lukumäärä. Haluttais 3 jälkeläistä kumpikin. Itellä kun ei oo sisaruksia niin oon aina halunnu, et saisin useamman kuin yhden lapsen. Äijällä taas on 3 sisarusta. Tarkoituksena ois, et ainaski 2 niistä saataisiin tehtyä ennen sitä kolmekympin poksahtamista. :)
...mä en tajua tota värikirjotus hommelia.. :) Meni niin yli, et tukka vaan pölähti. :)
Eli meillä kun on nuo kolme jo ennestään niin haluaisin NELJÄ lasta, mutta vannomaan en ala että olisi ehdoton ei enään jos neljännen saisin kun kolme olis jo aikaisemmin riittävä mutta mieli muuttuu ;o)
Ja itsekkin olen ollut samaa mieltä kuin tuossa joku jo sanos että pitäisi ennen kolmea kymppiä tehdä jottei itse olisi ihan " kääkkä" kun muksut isoja tai siis toisin sanoen viimeinen muksu on vanha, kun nytkin noin vanhimmat jo kesällä 11v ja 10v niin sitä tuntee itsensä jo vanhaksi kun teihin vertaa =)
Tulipa pitkä... Ja vitsi mie huomenna otan asiakseni ja opettelen sen värien käytön!
-S-