Gallup: Missä asennossa sait viimeksi?
Kommentit (191)
Viimeksi lähärissä. Tai onko se ihan peruslähäri jos naisen toinen jalka silleen ylös nostettuna?
Selälläni sängyssä tyttöystävän suuhun aamuyöstä; hän kyllästyi jatkuvaan kääntyilyyni sängyssä mikä piti hänetkin hereillä, ja antoi sitten unettomuuteeni ihan parasta unilääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi lähärissä. Tai onko se ihan peruslähäri jos naisen toinen jalka silleen ylös nostettuna?
Kukapa sen tällä palstalla kuuluisan kissan hännän nostaa ellei ulos päätön yhteydessä kissa itse.
Suihkussa eilen alkuillasta, ensin lämmitelin mieheni suulla ja sen jälkeen sain sisääni takaapäin seisten. Vibra oli mukana ja minä laukesin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa eilen alkuillasta, ensin lämmitelin mieheni suulla ja sen jälkeen sain sisääni takaapäin seisten. Vibra oli mukana ja minä laukesin ensin.
Oliko strapparia ja liukkaria ja fleshlightia. Ja se kussan ovi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko strapparia ja liukkaria ja fleshlightia. Ja se kissan ovi
Makasin selälläni ja nautin kun mua nuoltiin ja sormetettiin. Tätä ennen olin hoidellut miehen suulla ja niellyt jokaisen tipan. Tänään haluan kyllä panna.
Istuin mieheni aamukovan kalun päälle selkä häneenpäin. Saimme molemmat tosinopeasti. Nam.
Aloiteltiin eilen hellästi lähetyssaarnaajassa, sitten mies otti vähän kovemmin takaapäin ja lopuksi hän vielä laukesi siten, että ratsastin päällä.
Saanut vai "saanut"? Viimeisin pano oli seisten takaapäin, sohvaan nojaten. Orkun sain viimeksi äsken vessassa käsisuihkulla.
Vierailija kirjoitti:
...mmmh. älkää muistuttako, tarttis tehä töitä ;)
Miksi lurkkaat naislasten sammakkofoorumilla työajalla?
Ensin sain kielta, sitten sisään lähärissä ja aika nopeesti vaihtu takaapäin panoksi. Minä kontallani, pää patjaalla pylly kunnolla pystyssä ja hieroin klittaa samalla. Mies polvillaan takana, molemmat lauettiin.
Eilen aamulla spontaanisti, kun näin mieheni aamuseisokin. Ensin kyljellään lusikassa, siitä käännyin itse selälleni ja mies jatkoi kylkiasennossa hetken, kunnes tuli päälleni lähäriin. Mies laukesi, mä en ihan kerennyt tällä kertaa mukaan kun piti olla nopea lasten takia. Hyvää ja ihanaa oli silti. :)
Vierailija kirjoitti:
Eilen aamulla spontaanisti, kun näin mieheni aamuseisokin. Ensin kyljellään lusikassa, siitä käännyin itse selälleni ja mies jatkoi kylkiasennossa hetken, kunnes tuli päälleni lähäriin. Mies laukesi, mä en ihan kerennyt tällä kertaa mukaan kun piti olla nopea lasten takia. Hyvää ja ihanaa oli silti. :)
Joo on niin stanan ihan akun mies tulee ja minä en. Silittele siinä sittepäätä ja kiittele.
Koskaan ei se mies jatka edes sormenpäällä.
Ketku.
En saanut, vaimo sai.
Aivan sama.
Teen vain pakollisen, eli rouvan orgasmit ja lopetan.
Ei muu huvita, kun rouva ei osoita mitään kiihkoa minua kohtaan. Ei tunnu häntä häiritsevän ja miksi häiritsisi.
Mies antoi minulle aamulla suuseksiorgasmin.
Perinteisesti, minä selälläni jalat koukussa ylös nostettuna, ja mies sängynreunalla polvillaan. Minä tykkään saada ja antaa noin. Ajattelen usein että ompahan nähtävää ihan koko rahalla. Tunnen olevani avoin ja vastaanottavainen
Kaikki vastaukset on jaarituksia.