Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Missä asennossa sait viimeksi?

Vierailija
03.01.2006 |

Itse sain eilen takaapäin... oih!

Kommentit (191)

Vierailija
121/191 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo oli suihkussa kun tulin kotiin. Menin seuraksi ja aloin hyväilemään rintoja. Vaimo kääntyi ja alkoi runkkaamaan minua. Aloin hyväilemään klitorista kämmenellä takaapäin ja työnnyin sisään. Molemmat sai minuutissa.

Olisit tuon jaarituksen sijaan julkaissut vastauksen kysymykseen.

Kaikki vastaukset on jaarituksia.

122/191 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ratsasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/191 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi  lähärissä. Tai onko se ihan peruslähäri jos naisen toinen jalka silleen ylös nostettuna? 

Vierailija
124/191 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selälläni sängyssä tyttöystävän suuhun aamuyöstä; hän kyllästyi jatkuvaan kääntyilyyni sängyssä mikä piti hänetkin hereillä, ja antoi sitten unettomuuteeni ihan parasta unilääkettä.

Vierailija
125/191 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi  lähärissä. Tai onko se ihan peruslähäri jos naisen toinen jalka silleen ylös nostettuna? 

Kukapa sen tällä palstalla kuuluisan kissan hännän nostaa ellei ulos päätön yhteydessä kissa itse.

Vierailija
126/191 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa eilen alkuillasta, ensin lämmitelin mieheni suulla ja sen jälkeen sain sisääni takaapäin seisten. Vibra oli mukana ja minä laukesin ensin.

Vierailija
127/191 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa eilen alkuillasta, ensin lämmitelin mieheni suulla ja sen jälkeen sain sisääni takaapäin seisten. Vibra oli mukana ja minä laukesin ensin.

Oliko strapparia ja liukkaria ja fleshlightia. Ja se kussan ovi

Vierailija
128/191 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko strapparia ja liukkaria ja fleshlightia. Ja se kissan ovi

Vierailija
129/191 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin selälläni ja nautin kun mua nuoltiin ja sormetettiin. Tätä ennen olin hoidellut miehen suulla ja niellyt jokaisen tipan. Tänään haluan kyllä panna.

Vierailija
130/191 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin mieheni aamukovan kalun päälle selkä häneenpäin. Saimme molemmat tosinopeasti. Nam.

Vierailija
131/191 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloiteltiin eilen hellästi lähetyssaarnaajassa, sitten mies otti vähän kovemmin takaapäin ja lopuksi hän vielä laukesi siten, että ratsastin päällä.

Vierailija
132/191 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut vai "saanut"? Viimeisin pano oli seisten takaapäin, sohvaan nojaten. Orkun sain viimeksi äsken vessassa käsisuihkulla.

Vierailija
133/191 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa takaapäin.

Vierailija
134/191 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...mmmh. älkää muistuttako, tarttis tehä töitä ;)

Miksi lurkkaat naislasten sammakkofoorumilla työajalla?

Vierailija
135/191 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sain kielta, sitten sisään lähärissä ja aika nopeesti vaihtu takaapäin panoksi. Minä kontallani, pää patjaalla pylly kunnolla pystyssä ja hieroin klittaa samalla. Mies polvillaan takana, molemmat lauettiin.

Vierailija
136/191 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla spontaanisti, kun näin mieheni aamuseisokin. Ensin kyljellään lusikassa, siitä käännyin itse selälleni ja mies jatkoi kylkiasennossa hetken, kunnes tuli päälleni lähäriin. Mies laukesi, mä en ihan kerennyt tällä kertaa mukaan kun piti olla nopea lasten takia. Hyvää ja ihanaa oli silti. :)

Vierailija
137/191 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen aamulla spontaanisti, kun näin mieheni aamuseisokin. Ensin kyljellään lusikassa, siitä käännyin itse selälleni ja mies jatkoi kylkiasennossa hetken, kunnes tuli päälleni lähäriin. Mies laukesi, mä en ihan kerennyt tällä kertaa mukaan kun piti olla nopea lasten takia. Hyvää ja ihanaa oli silti. :)

Joo on niin stanan ihan akun mies tulee ja minä en. Silittele siinä sittepäätä ja kiittele.

Koskaan ei se mies jatka edes sormenpäällä.

Ketku.

Vierailija
138/191 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, vaimo sai.

Aivan sama.

Teen vain pakollisen, eli rouvan orgasmit ja lopetan.

Ei muu huvita, kun rouva ei osoita mitään kiihkoa minua kohtaan. Ei tunnu häntä häiritsevän ja miksi häiritsisi.

Vierailija
139/191 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi minulle aamulla suuseksiorgasmin.

Perinteisesti, minä selälläni jalat koukussa ylös nostettuna, ja mies sängynreunalla polvillaan. Minä tykkään saada ja antaa noin. Ajattelen usein että ompahan nähtävää ihan koko rahalla. Tunnen olevani avoin ja vastaanottavainen

Vierailija
140/191 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A n opilla kahvipöydässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä