Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Lokamasut uuteen viikkoon~~

23.01.2006 |

[color=red]aloitin meille uuden viikkopinon =)[/color]

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään mikään asian tuntija ole, mutta kun laitat sormen sisälle, niin sen pitäisi tuntua sellaisena " nipukkana" joko pehmeä tai kova(riippuen kierron vaiheesta).

täältä minä lueskelin juttuja =) http://perheklubi.net/index.php?showtopic=36032&hl=

Vierailija
62/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilttitossu: mulle kosmetologi sanoi että finnit leuassa ovat " hormoninäppyjä" eli merkki munasarjojen toiminnasta. Finnit ovat ihan kunnon näppylöitä/pahkoja ja ovat syvällä ihon alla kunnes puhkeavat. Viime kierrossa finnejä alkoi tulla n. viikko ennen ovista ja oviksen jälkeisenä aamuna ne olivat kaikki hävinneet kuin tuhka tuuleen. Ja tänään, kp 16/35, leuka taas puhkesi kukkaan eli ovis on ehkä odotettavissa muutaman päivän päästä.

Aada: Ovis on yleensä sinä päivänä kun lima on muuttunut venyvästä valkoiseksi&tahmeaksi tai se on loppunut kokonaan (plus/miinus 2 päivää).

Mies on nyt lähössä reissuun, ja tänään sitä ei huvittanut pupuilla! Viimeksi pupuiltiin maanantaina eli yt ulee pitkä tauko. Täytyy vielä yrittää vielä huomenaamuna. No, limakin on vielä voidemaista joten tuskinpa pupuilusta on edes hyötyä...

Pahoittelut efficalle :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille Lokamassuille!

Ja samalla Hei Hei! Eilen ilmestyi Täti oikein etuajassa!!!!!!!!! Mulla vasta 28/33 ja olin niin korkealla jo miltei viikon kestäneiden maha nipistelyjen johdosta. Ihokin reagoi niin hassusti ja aattelin josko olis tärpännyt. Meillä kun noita yrityskiertoja on takana jo 35!!! En ole pitkään aikaan edes kirjoitellut tänne ja nyt mietinkin, et taidan siirtyä taas vaihteeksi lapsettomiin. Kyllähän sen järki sanoo, mut sydän toivoo!

Tiedän olevani typerä, mut eilinen meni taas itkien ja ihmetellen tätä elämää. Kunpa tietäisin mitä meille on tarkoitettu ja kannattaako tämä odottaminen vai onko meille koskaan edes tarkoitettu ketään syliimme. Älkää masentuko muut Lokamassut, joilla vielä toivoa! Pidän sydämestäni teille kaikille peukkua ja plussanneille Hurjasti Onnea!

Vierailija
64/74 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh, pahoittelut tädin jyräämille, ainakin effica ja tais olla jokunen muukin.. ja tsemppiä uuteen kiertoon!!

Pongasin kuin pongasinkin oviksen mikä tässä kuussa suvaitsi tapahtua kp 18! Limat ym oli lähes viikko ennen ovista joten niistä ei minun kahdallani ota mitään selvää. Tänään kp 21, joten nyt vaan odotellaan toivottavasti hedelmällisiä tuloksia ;) Testausta aikasintaan ensi torstaina, *lupaus*.

Nyt siivomaan, mars.

olivia-s

Vierailija
65/74 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikasemmin tähän ketjuun kirjoitellut olen enemmän katsellu/vastaillu tuolla odotuspuolella mutta siis kovasti toivottaisiin kolmatta ja nyt sitten ollaan jänskätty josko meillä tärppäis jos onnistuisi niin LA olisi 9.10:)

Ei kyllä mitenkään malttaisi odottaa että pääsisi testin tekemään ja ajattelinkinkin tänään sen jo tehdä vaikkei se varmaan vielä näy kun ensi viikolla vasta vissiinkin pitäisi näkyä mutta kun en ole varma kun on niin epäsäänölliset mietin sen niin kun viimeksi oli 2.1 eli tänään 24 päivää niistä on varmaan vielä liian aikaista??

Kauankohan siinä kestäisi kun hedelmöityksestä alkaa sitä ainetta tulemaan elimistöön että näkyisi testissä??

En ole mikään expertti näissä asioissa:)

Mukava kuitenkin lukea että jotkut ovat jo plussanneet!

Vierailija
66/74 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaiseksi mennään vielä kp 30 =) tuhrua ei taas ole tullut. Laitoin illalla tamppoonin yöksi ja aamulla se oli melko kuiva :P hyvä että pois sai. odottelen menkkoja alkavaksi 4 päivän sisällä, jos ei ala niin sitten voisi testailla. Aika moni asia puhuu menkkojen alun polesta:

*rinnat ei enään niin arat

*närästys alko

*makeaa tekee mieli

*finnejä ilmaantui poskeen

*välillä jomottelee menkkamaisesti

siinähän noita jo oli... Ärsyttää tälläinen odottaminen :P

-anzq-

Vierailija
67/74 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kp29/27-38, hurjat menkkaoireet, oikeestaan voimakkaammat kuin koskaan aiemmin... tosin selkää ei jomota normaalista paikasta eli ristiselästä vaan jomotus on lapaluiden alapuolella?! Kävin tänään aamulla ostamassa sidepaketin ja testipaketin...molemmat valmiiksi huomista varten ;o) Kumpaakohan sitä mahtanee tarvita...

Plussaonnea kaikille!!!

P.S Tsemppiä Miisalle!!! Toivottavasti täti ei löydä sinuakaan!

Vierailija
68/74 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tuli pyyhkiessä tuhrua, joka oli jo punaisempaa väriltään. Jokohan olis kp1???

Vierailija
69/74 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hain Apteekin testin huomisaamuksi, jos ei täti ilmesty. Kp 35/28-32 eikä täti ole ilmestynyt. Miten muistan lukeneeni flunssaoireiden liittyneen jompaan kumpaan, tädin tuloon vai raskautumiseen? (täältä siis lukenut..) Tänään mulla on tuntunu nuhaisuutta, palelua ja väsymystä oikein kera isojen haukotusten... =) Mut merkanneeko mitään. Kertokaa vain tälle pöntölle, että mihin ne oireet muka viittaisivat...

Torstai-illan jatkoa toivottelee

KJ25, joka lähtee esikoisen perään pottahommiin =)

Vierailija
70/74 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt, et viittais raskauteen... :) ainakaan ennen menkkoja ei ole koskaan ollut!

A kp29/32

Vierailija
71/74 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalaskuri tarjoaa minulle uudeksi lasketuksi ajaksi 31.10 eli lokavauvaa sittenkin, nipin napin. Kiertoni on alkanut hieman heittelemään, viime kierto kesti 29 päivää tämä vain 26 päivää. Tilaamani ovistikut tulivat postissa tänään ja aion jälleen tikuttaa oviksen tässä kierrossa. Kp nyt siis 2 / 26-29 jännitän nyt ensin teidän kaikkien puolesta ja toivon sitten itse plussaavani vihoviimeisenä lokamasuna.

Vierailija
72/74 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto kaikille joilla menkat alkoi! Itsekin pelkään näin käyvän.. kp 20/27-30.. tänään ollut mahassa menkkamaista nipistelyä ja pientä töhryä tullut.. Ollut kyllä muuten rinnat kipeät ja kuumemaista oloa sekä vilunväristystä.

Vierailija
73/74 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta odotusta =( kokoajan saa pelätä, että tulva alkaa. pientä tiputtelua on ollu tänään...mutta ei ole siteeseen asti tullut. Lueskelin netistä, että voisi olla endon oiretta tälläinen tiputtelu ja tuhruilu. Olen kyllä epäillytkin kipujen takia, että jotain tälläistä olisi. No eihän se selviä kun lekurilla :( No jos ei pian ala vauvaa kuulumaan, niin otan sitten yhteyksiä lääkäriin.

Vierailija
74/74 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jännä lukea viestiäsi, kun minulla on samoja oireita ja juuri tänä aamuna ihmettelin ihoni huonoa kuntoa ja minua myös kutiaa naamasta. Itsellä menossa nyt 30/28 ja jännittää erityisesti sikis, että kiertoni on aina 28 pvää. Lämpöä ollut tässä kierrossa ekaa kertaa 36,8-37,2. Aamuisin alempi kuin iltaisin. Olen juonut greippimehua ja iltaisin punkkua ; ). Tänä aamuna tein testin, mutta näytti negaa.

Jännittää ihan kamalasti...

Plussaonnea kaikille.