Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Lokamasut uuteen viikkoon~~

23.01.2006 |

[color=red]aloitin meille uuden viikkopinon =)[/color]

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä juttu mutta se vuoto ei alkanutkaan. tänään tuli vain muutama tippa oranssin sävyistä vuotoa. ja siinä kaikki. Ei ole kyllä tällaista välivuotoa esiintynyt koskaan...tai ainakaan en muista että olisi. Kerran taisi tulla oviksen aikaan, mutta nythän ei minulla sellasta voi olla. On tää niin outoa :P

Vierailija
42/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp28/27-38, vahvasti on menkkamainen olo, jomotusta ja juilimista alavatsalla ja alaselässä. Lisäksi ilmeisesti uusia pms-oireita eli pahoinvointi ja huippaus...Huomenna tai perjantaina pitäisi menkkojen siis alkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja onnea myös Namaste! :)

Jos nyt mainitsisin omasta " ennen testiä" ajasta. Heh, tai että mitä sitä ennen just tapahtu. Elikkä pari viikkoa sitten yhtenä aamuna oli paperissa ihan vähän verta, sillon kyselinkin täällä et mitä vois olla ja mulle veikkailtiin et kiinnittymisvuotoa. :) No sitten viime viikon n. puolessa välissä tuli sellasta rusehtavaa töhkää (yökkistä kun kuulostaa kivalta, heh) parina päivänä ja rupesin siinä sitten odottelemaan jo tätiä... Mutta sitten se loppui muistaakseni kp:nä 19 tai 20/21-24 ja vähän taas ihmettelin mut eipä sitte tullu enää mitään.

Sunnuntaina (24/21-24) sitte päätin että nyt testaan, että negaahan sieltä tulee kuitenkin, mutta kaksi viivaa tulikin! :) Mies järkevään tapaansa sanoi vaan että ootetaan nyt pari päivää (kun oli sellanen vähän haalea) ja testataan uudestaan ja sitte viel pari kk... Aluks tuntu että ei uskalla iloita mut sitte paras kaverini (joka on ainoa, jolle oon kertonu, teidän lisäks tietty, hih!) sanoi että nauti nyt, jos jotain käy niin sillehän ei voi mitään! Mikä on totta...!

Joo, mutta eilen testasin taas, eipä se toinen viiva mihkään ole häipynyt... :)

Elikkä oliko se nyt Lillis vai Himppu kun siellä puhu oranssista vuodosta niin eihän sitä tiedä?! Peukut pystyyn!! :)

Plussa-onnea todellakin ihan hirveästi teille kaikille!!!!!!!!

Vierailija
44/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on, tulikin päivän etuajassa. Eipä tarvinnut jännätä. Kyllä nyt vetää mielen matalaksi.

vilijonkka ja miisa86 toivottavasti teillä parempi onni!

Vierailija
45/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan pidetty aika hiljaiseloa tän netin suhteen...ei jotenkin uskalla hirveesti syventyä tähän vauvakuumeiluun, kun km takana. No yritys kuitenkin on päällä. Tänään olis kp12/24 ja nyt ollaankin parina päivänä laitettu siimahännät liikenteeseen (= Ovista oon tikutellu muutaman päivän mut ei viel oo huippua bongattu. No, täytyy vaan olla aktiivinen makkarin puolella ja toivoa et onnistutaan.

Muuten, olisko mitään ideaa siirtyä päiväpinoiluun, kun tänne tuntuu kertyvän näitä viestejä jo sen verran paljon...olis itelle ainakin selkeempää seurata/osallistua. Mitä muut ootte mieltä?

wempula

Vierailija
46/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskeijujen puolelta kurkkailen kuulumisianne... Mulla nyt kp 34/28-32 ja aamulla Apteekin testi oli nega. Mut täti ei ole vielä ainakaan tullut.

Olisin kiinnostunut saamaan lisätietoa greippimehu kuurista, joten valaisisitteko mua vähän? Eli paljonko sitä pitäisi juoda ja kuinka useasti? =) Ja kaikille lokamasuille paljon plussatuulia! +++

KJ25

Vierailija
47/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduttu ollaan messuilta, olihan paljon kaikkea mielenkiintoista :).

Miisa86: mä alan olla jo liki 30v, että en enää ihan niin nuori ;) (paitsi mieleltäni ehkä, heh).

Kp 18/30 ja tasaista tahtia mennään... Tuntuu vielä olevan ikuisuus tuonne kp 30:een! Joten ei enempää raportoitavaa...

himppu

Vierailija
48/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp.16 ja naama täynnä finnin alkuja! Rykelmä vasemman kulmakarvan päällä ja leuassa :( Mistä ne nyt tuli, kun mulla on yleensä 2finniä/vuosi. Voiskohan johtu hedelmöittymisestä..Hhmmm..Mietintää, se selviää muutaman viikon kuluessa :) (myös migreeniä ollu tässä viikonsisällä pari kertaa..)

Tämä oli pikanen piipahdus, Tyttönen pitää viedä jumppaan.

Vierailija
49/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä täristiin eilinen horkassa monen peiton alla:) Rinnat on arat (mitä mulla ollut ainoastaan raskauden aikana). Viikko oviksesta (testattu) alaselkää juili samalla tavalla kuin oviksen aikaa --> kiinnittyminen?

Onko täällä milloin seuraavat testaajat? kimppaan? mä

yritän

sinnitellä ma-ti asti...

[b]anzq:[/b] toihan kuulostaa hyvältä;)

A kp28/32

Vierailija
50/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tunkea nokkani tähän pinkkaan? :) Kp 18/24-29 ja muka-oireita on olevinaan jotain :) Tai siis voisin kuvitella ne oireiksi. Lämmöt eilen ja toissapvänä tosi alhaiset 36,3 kun norm. 36,5 ja tossa kp 12 ne oli vielä 37,0 Jostai luin että joillakin lämmöt saattaa kiinnittymisen aikoihin romahtaa ja nousta site..en kyllä ole sen enempää aiheeseen tutustunut.Tietääkö kukaan?Iltaisin flunssainen ja kuumeinen olo;nenä tukossa jne mutta aamulla ei mitään.Nännit super kipeet ja punaset,alken oviksesta kp 11-12,siis ovisksen jälkijuttuja tod.näk.? Tosin menkkamaisia kipuja eilen ja tänään alamahassa ja jalkoja särkee:pohkeita ja reisiä jomottaa. Närästään alkaa heti kun syön jotain.Siinäpä niitä muka-oireita! :)

Vierailija
51/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs oliko se sun " oranssi" vuoto heti oviksen jälkeen? Kun mulla ainakin ovis on jo ollu ajat sitten...kait :P Tikuuttelin ovista sillon ja tikut loppui kesken ennen kun tasavahvoja viivoja sain, joten en ihan varma ole siitä oikeasta ovis päivästä. Mutta sen ainakin tiedän ettei sitä oikein tullu käytettyä. vasta tuossa kp.23 päästiin kunnolla hommiin ja ovis oli aikaisemmin. Ja sitä ennen hommailtiin liian aikaisin, joten simpat eivät ole varmaan elänyt :( Ainoa mahdollisuus olisi se että ovis olisikin ollut vasta tuolloin. Joka olisi teoreettisesti niin mahdollista, että kp:n pituus olisi yli34 ja luteaalivaihe lyhyempi (yourdayssin mukaan laskettu)

Joopa joo.. taisi olla sekavaa tekstiä :P

-anzq-

Vierailija
52/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä jo kp39/40 eli aika kaameet paikat. mua pelottaa ihan hirveesti et menkat alkaa.. tullu sellanen paniikki et ei mä en kestä jos ne alkaa. Perjantai aamuna aattelin sit testata et vilijonkka sinnitellään sinne asti. en kyl pääse kertomaan tuloksia kun vasta illalla. jos täti ei nyt sitä ennen hurahda paikalle.

jos perjantaina testi ei näytä mitään ja menkat ei ala niin testaan sit maanantaina uudelleen. mulla on osittain epäsäännällinen kierto niin en yhtään ihmettele vaikka menis maanantaille asti ennen ku menkat alkaa. ovista en oo tikuttanu eli en tiedä varmaksi millon se oli. luulen kyllä että joskus nyt noin kaks viikkoo sitten.

ruuan tekoon.. =)

Vierailija
53/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon vähän loistanut täällä poissaolollani, mut kun ei oo oikeen ollu mitään kirjotettavaa... ja sit oon pelännyt sitä,että jos notkun täällä koko ajan niin alan kuvittelee yhtä sun toista. =)

Mulla on vähän sellanen olo, että en raskaana. Kp on nyt 26/32-33, eikä oo kyllä oireen oiretta. Ei ole edes tissit kipeet, ne on mulla yleensä joka kierrossa, paitsi viime kierrossa ei ollut. Nyt ne oli päivän tai kaks vähän arat oviksen aikoihin, mut nyt ei enää mitään, ja yleensä ne on tosi arat monta päivää. eli kai mä jätin tässäkin kierrossa ovuloimatta... =/

Jotenkin on nyt tosi vetämätön ja alakulonen fiilis, en tiedä johtuuko väsymyksestä vai mistä.

Vierailija
54/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa se täti kuiteskin tulla :( nimittäin alkoi jomottamaan menkkamaisesti ja närästää... ja se on viime aikoina aina merkannut tädin saapumista. Tosin tuhruilua ei ole nyt tullu ja valkkarikin suht kirkasta... Niin ja pakko oli testata " nipukkaa" joka toistaiseksi kovana, mutta aivan kun olisi auki??? eikös sen kuitenkin pitäisi olla suht pehmeä kun menkat alkaa? Vai olenko ainoa nipukan tutkailija?*punastuu*

Lämmötkin vielä " kuumeen" puolella(tosin viimeksi lämmöt pysyi koholla yli menkkojen) :P

[B]Axelara:[/B]sullahan ne oireet vasta lupaavalta kuulostaakin =)

Vierailija
55/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä vasta puolesta välistä kiertoa jäi ehkäisy pois, nyt kp 23/28-36. Jos limoista päättelin oviksen niin hommailtiin vasta päivä sen jälkeen. Jos olen ymmärtänyt oikein, että ovis on silloin kun vuoto on venyvää ja kirkasta? Voiskohan joku valaista mua. Mutta jos mennään pidemmän kierron mukaan, ni voipi olla mahiksia raskautua. Elikkä helmikuussa oli vasta tarkoitus alottaa puuhat, hyvä näin. Onnea kaikille plussanneille!

Vierailija
56/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poistuu tädin saattelemana takavasemmalle = (.

Vierailija
57/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se täti varmaan tulee tänne sitten seuraavaksi :( *halit sulle*

Vierailija
58/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa oikeesti nyt yöllä alkaa =( no ilmottelen sitten kun virallisesti on kp 1

Vierailija
59/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän plaah-fiilis, kun en todellakaan jaksa uskoa tärppiin tässä kuussa ja ensi viikkoon pitää vielä odottaa, että saadaan edes uusi yrityskierto käyntiin. Poikkeuksellisesti siis toivon, että alkaispa ne menkat jo;) Nyt kp 21/28, vasta.

Yksi hyvä puoli tilanteessa(mme) kuitenkin on: on sitten jo valmiiksi tuttuja naamoja marrasvauvaa toivomassa:) Hännät pystyyn, siskot!!!

Anzqulle vielä: miten sä olet tunnustellut tuota kohdunnipukan (?) tilannetta? Taisin lintsata biologian tunnilta, mutta missä moinen nipukka yleensä sijaitsee *nolompi*. Jossain kohdun tienoilla, luulisin...

Nyt tuli kyllä nukkumatti kylään, eli öitä vaan kaikille.

-Lillis-

Vierailija
60/74 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä yksi samassa veneessä, kp on nyt sitten jo viisi. Kierto jäi tällä kertaa 26 päivän mittaiseksi, viimeksi 29, sitä ennen 33...ota tästä nyt sitten selvää, kun lyhenee ja lyhenee. Vaikka jotenkin tiesinkin tuloksen, niin silti jotenkin toivoi, että jos sittenkin. Mutta ei, höh. No, marraskuu on ihan hyvä kuu - toisaalta, kun tämä kierto on ihan mitä sattuu, niin periaatteessahan la voisi olla vielä loka-loppukuu. Taidan ottaa tässä kierrossa ovulaatiotikut ekan kerran elämässäni käyttöön, jännä nähdä mitä ne näyttää vai näyttääkö mitään.

Olen ahminut hillittömät määrät juustonaksuja ja karkkeja suruuni, ja vatsa pullottaa ihan muusta syystä kuin lokavauvasta ; )

toivottelen parempaa plussaonnea muille, joilla h-hetket on vielä edessä!