Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Lokamasut uuteen viikkoon~~

23.01.2006 |

[color=red]aloitin meille uuden viikkopinon =)[/color]

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun on noita limabongareita, niin osaisiko joku neuvoa??? elikkäs itsellä on jo kolmatta kertaa tässä kierrossa ovismaiset limat. Nyt se vaan oli väriltään hiukan sameampaa, kun aikaisemmin. Ota nyt näistäkään selvää :P Voikohan nuo limat johtua siitä greippimehusta? taidan nyt pitää taukoa sen nauttimisessa. Palailen myöhemmin uudelleen...nyt on lähdettävä asioille =)

Vierailija
2/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tosiaan ollut juuri ovis oireita,mutta lömmöt on koreammalla että kait se ovis on ollut,ensi viikolla pitäs sitte tulle menkat jos tulee,ei auta kun odotella...

Joko haavekuva on testin tehnyt,oletko sinäkin rauhoittanut vauva kuumeilua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kuuluu villiseepralle?

Täällä menossa kiertopäivä 14, eli ovis on joko ollut viikonlopun aikana( jolloin puuhailtiin ahkerasti ;) ) Tai sitten nyt lähipäivinä tuloillaan. Vika kierto oli 29päivää, ikinä ennen en ole sitä laskenut enkä merkannut mihinkään. Silti raskauksia 4, joista 2 lasta :)

Näin muuten viimeyönä unta, että tein raskaustestejä. Jollain ihmetestillä sain roskishaamun ja sitten halpistestiin tuli heti 2 viivaa...

Joten nyt vaan peukut pystyyn. Välillä tän kuumeen kanssa tappelee järki ja tunteet. Tyttö ja poika on jo ja nekin jo ihan kivan ikäsiä..vieläkö sitä kaipaa yöheräilyjä, pieniä vaatteeita ja vaippoja, uhmaikää ym...

Katotaan mitä tämä kierto tuo tullessaan josko vaikka lokavauvan :)

Vierailija
4/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilttitossu: Kiva kun kaipailit. En olekkaan montaa kertaa vielä lokamasuihin kirjoitellut, mutta eiköhän se tästä taas vilkastu kun piinapäivät lähestyvät. Meillä on menossa nyt kp15 ja ovista olen yrittänyt tikuttaa. Vielä se ei ole testin perusteella ollut, enkä kyllä mitään tuntemuksiakaan ole bongannut, joten josko se olisi vasta tulollaan. Viime kierrossa ovis olikin kp 13-14, joten taitaa tulla nyt pitempi kierto. Testitikkuun tulee kyllä jo haalea viiva, mutta tasavahvuisia eivät ole. Puputouhuja olemme harrastaneet jtp-taktiikalla ja eiköhän sen luulisi riittävän jos on tullakseen. Mutta nyt siis pitäisi vielä jaksaa parisen kertaa. Kiva piinailla sitten yhdessä!

Ansku kyseli limaneuvoja. Itse tarttisin myös, sillä toi on sellanen tieteenala ettei meikä oikein pääse jyvälle.

Villis

Vierailija
5/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

limoja voi tulla oviksen jälkeenkin:

" After ovulation, fertile fluid dries up very quickly and the vagina remains dry until the next cycle. Some women may notice small amounts of more fertile fluid after ovulation as the corpus luteum produces small amounts of estrogen, but you are not at all fertile after ovulation has been confirmed."

http://www.fertilityfriend.com/HelpCenter/FFBook/ff_hormones_and_signs…

Vierailija
6/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkistelen tänne tuolta syyskeijujen puolelta... En ole pinoutunut viime aikoina kuin silloin tällöin tämän oman raskautumisprojektini vuoksi. Ei stressaa niin kovin paljoa, kun ei seuraa liikaa tätä palstailua.. =)

Kp:t on nyt 32/ 29-32. (en ole aikonu laskea, mut pakko oli) Menkkoja ei kuulu eikä näy ja apteekin testi oli eilen negaa. Mut piinailen tässä ja odottelen kummin käy. La olis tekay.fi laskurin mukaan 3.10.06 jos lasken kp 32. Mut lokakuun alus kuitenkin.

Iloista talvipäivää teille kaikille toivoo

KJ25

Vierailija
7/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs tämä lokamasu teki sitten eilen aamulla testin johon tuli kaksi viivaa!!! :) Vähän haalea oli se toinen, mutta siinä se silti on!!! :) Oon ihan onneni kukkuloilla ja jos täältä tiputaan niin korkealta tullaan... Mutta toivon ja luotan siihen että siinä se on!! :) Elikkä kp:nä 24/21-24 sen tein, ajattelin huomen aamulla tehä uuden ja sit jos vielä on haalea niin loppuviikosta taas...

En viime viikol enää loppuviikosta päässyt tänne, joten en oo viime viikon loppupuolen pinoa lukenut ainakaan vielä. Taas on vähän aika kortilla, joten voi olla etten nytkään ehdi sitä lukea...

Huonoa oloa ei varsinaisesti (vielä ainakaan) ole, mut pisuttaa aika toistuvasti, suu on sylkeä täynnä koko ajan...semmosia " oireita" . Vähän semmonen yökättävä olo on ajoittain mut luulen et se on " jännistystä" .. ;)

Mut hirmusti kaikille muillekin +++++++++++++++ onnea!!! :D

Vierailija
8/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas!

Viikonlopun kuulumiset: pieniä pistoja alavatsassa ja menkkojen alkamisen oireita. Iho aivan tajuttoman huonossa kunnossa ja tullut suht yhtäkkiä! Kasvot kutisee ja punoittaa, mut taitaa olla pakkasen tekosia eikä minkään muun! Mitään muuta ei oo ollut. Tietyllä tavalla jotenkin uskallan toivoa vähän onnea, kun ennen ei oo ollut tollasta menkkamaista oireilua jo reilusti viikkoa ennen menkkoja. En edes ajattele testailua ennen ens viikon puoltaväliä, mut tääl on kiva käydä jakamassa tuntemuksia kanssanne!

Aivan ihanan paljon Onnea juuri plussa-uutisista kertoneelle...Pupulle...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
9/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaliimaa ja tarrasukkia!

Vierailija
10/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vielä kaikissa voimissa vaik ei ole nyt listoilla näkynytkään.Eli kp 22/28 menossa eli piina viikolla ollaan kirjaimellisesti,lämmöt 37-37.1 mahaa nipistellyt sieltä oviksesta asti ja älyttömän flunssainen olotila.Nenä ja korvat kivasti tukossa että silleen.En ole ehtinyt koneelle vähään aikaan joten paljon plussa onnea kaikille, sekä plussanneille oikein isot onnen toivotukset jos teitä jo on.Tulen ensi kerran kertomaan viimeistään testin tuloksen.Testata meinasin joko sunnuntaina tai 30 pvä maanantaina.

Vierailija
11/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anzqun tavoin mäkin oon ihan hukassa noiden limojen kanssa:/ Sitä on tullut kp 14 saakka ja tulee edelleen, vaikka kp on jo 19/28. Ja meillähän ei edes ole tätä hedelmällistä (?) aikaa käytetty hyväksi:( Oikeasti olen jo vähän huolestunut, sillä kp 16 saakka on särkenyt vatsaa vuoroin molemmilta puolilta (ihan kuin kuukautisten aikana) ja edelleen jomottaa niin maan prkl:sti. Yleensä mulla ovikseen liittyy pientä selkä- ja/tai vatsakipua yhtenä tai kahtena päivänä, muttei tällaista särkyä. En siis pelkää että olisin raskaana (se olisikin suuri ihme tästä kierrosta ja ilon aihe, ei pelko;) vaan sitä, että on joku tulehdus tai muuta. En muista, että olisi ikinä tässä vaiheessa kiertoa ollut tällaisia tuntemuksia. Kuukautisten aikana tämä olisi taas ihan normaalia. Outo kierto kaiken kaikkiaan.

[b]pupulle[/b] mahdottoman paljon onnea plussasta! Kohta alkaa varmaan muillakin olla testaamisen aika. +++++++++++++++

Mites [b]effica[/b]? Ihailin eilen sinun positiivista suhtautumista negaan, mutta onko tätiä edelleenkään näkynyt? Ehkä ei; bdbdbd

Vierailija
12/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pupu! Hienoja uutisia!

Oma napa: piinaviikkoa mennään kp 25/28 ei oireita oikeastaan suuntaan tai toiseen, rinnat kyllä kipeät mutta niin ne on välillä ennen tätiäkin. Yövuorot takana ja olo vähän sen mukainenkin. Täti on tulossa tänne torstaina ja on aina ollut säänöllisen tarkka. Testi odottaa kylpyhuoneen hyllyllä, on vain maltettava. Plussasäteitä kaikille!

Vierailija
13/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pupu!!

Mulla on kokoajan pientä juilimista tuolla alavatsalla,voisikohan se merkata oviksen lähestymistä. Toivottavasti. Ekaa kertaa meinaan tässä kierrossa tarkkailla limoja,koskaan en ole sitä tehnyt. Saas kattoo ymmärränkö niistä mitään nytkään.

Tyttö heräs,täytyy mennä.

Vierailija
14/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein yllätyin kun huomasin että tänään on jo kp13/28... Tuntuu siltä että ovis olisi voinut olla jo eilen taikka toissapäivänä, noiden limojen perusteella...

Pitää sitten harkita ovistikkujen ostamista jos tässä ei ala tulosta tulemaan.

Tuntuu vain ettei viitsisi moiseen muutamaan euroa laittaa. Nuuka :D

Vierailija
15/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin tänään sen tuon kp:n, nyt mennään 16/30 ja alavatsa jomotus senkuin jatkuu... Voiko oviskivut kestää kaksi päivää? Jos tämä nyt sitä on... Sellaiset menkkamaiset kivut, tuntuu selässäkin aavistuksen.

Simppalähetys lähti eilen, joten jos nyt on ovista liki, niin täytyy nostella peukut ja varpaat pystyyn :)!

Tuli mieleen sellainen kysymys, jos joku tietäisi antaa neuvoja; jos otan vastaan nyt äitiysloman sijaisuuden ja tulen itse raskaaksi, niin voiko tuon sijaisuuden lopettaa kun jäisin itse mammalomalle? Siis jos mammalomani alkaisi ennenkuin sijaisuus päättyisi? Muutenhan määräaikaista sopimusta ei saa kesken irtisanoa, mutta entäs tuossa tapauksessa?

Vierailija
16/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti täältä tullaan perässä mahdollisimman runsaslukuisesti :)

Vierailija
17/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIenoa että meitä plussanneita tulee lisää ja toivottavasti tulee lisää ja lisää ja lisää!!! Mulla menossa vasta 5. rv ja en oikein vielä osaa tuolla odotus puolella kirjoitella. Kiva käydä jännittämässä ja odottamassa lisää lokamasuja vielä pieneen joukkoon.

Kokoajan on kuitenkin vähän varmempi olo tän raskauden suhteen. Muuten olo on ollut huono ja väsyttää ihan kamalasti. Pikkumies 1v3kk pitää kyllä huolta että äiti ei pääse nukahtamaan...:)

Positiivista viikkoa kaikille!

-Namaste

Vierailija
18/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla kattoon, olisko joku alottanu uutta pinoa, kun edellinen kävi jo turhan pitkäksi. No täällähän on jo toista sivua kirjoteltu! Aktiivista väkeä ;)

himppu77: Tarkoitatko, että voidaanko sinut irtisanoa, vai että voitko itse irtisanoutua raskauden vuoksi? Eli sinua ei ainakaan voida irtisanoa raskauden vuoksi. Mutta oma irtisanoutuminen olisi varmaankin neuvottelukysymys. Toisaalta miksi irtisanoutuisit? Sinulla on oikeus " tehdä" lapsia silloin, kuin siltä tuntuu. Nämä ovat niitä ikuisuuskysymyksiä, mutta mielestäni " oikeaa" aikaa työn suhteen on turha jäädä odottamaan. Minulla itselläni on määräaikainen työsuhde, kirjoitettu 07/07 asti, mutta vauvakuume on kova ja yritystäkin on ollut elokuulta saakka. Työsuhde oli aluksi äitiysloman sijaisuus ja jatkui sitten hoitovapaalla. Soittelin silloin kans liittoon ja sieltä kyllä painottivat, että vauva ja työ eivät ole toisiaan poissulkevia asioita, että siitä vaan! Kauan mietin voinko " tehdä työntantajalle näin" ,vai pitäisikö vauvakuumeeni odottaa vielä niin, että vauva syntyisi aikaisintaan syksyllä 07, mutta enää en epäröi. Varsinkin kun olen huomannut, ettei se vauva ihan heti tulekaan...

Huomasin myös ilokseni, että kp on " jo" 20/24-32, eli tämä kierto alkaa olla jo piinan puolella...

Vierailija
19/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ekaa kertaa tälläiseen.. kp10/28 menossa..ovis oireita tuntuisi jo nyt olevan,testejä en ole tehnyt ja ilman niitäkin kaksi lasta tullut..nyt kuitenkin eri mies ja kova kuume..olin viime kierron lopussa valeraskaana,eli niin kovasti sitä toivotaan! greippimehu on ollut kierron alusta käytössä ja NONI ,onkohan näillä saatu tuloksia ja kuinka nopsasti??? bongasin molemmat tuotteet eri keskusteluista!

Vierailija
20/74 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on menossa jo kp 37/40 eli todellista piinaa jo alkaa olla.. oireita ei kyllä oo nimeksikään. välillä tuntuu että rinnat on vähän arat mutta en tiiä sitten tuota.. alamaahaa on kyllä nippaillut nyt parina päivänä tosi kivuliaastikin mutta se voi johtua myös jostain aivan muusta. mene ja tiedä..

Onnea hirmuisesti plussanneelle!! =) mä oon ilonen sun puolesta..on ees joku joka plussaa jos en mä.