Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vainoharhainen vai onko syytä epäillä?

Vierailija
23.06.2008 |

Mieheni ja minun yhteinen tuttu (nainen) erosi puolisostaan muutama kuukausi sitten, avioero on ollut tosi vaikea ja nainen on ollut masentunut. Mieheni on tarjoutunut auttamaan käytönnönasioissa mm muutossa, kodinkoneiden asennuksessa jne. Kyse on miehen entisestä työkaverista, jonka minäkin etäisesti tunnen, mutta jonka kanssa emme ole vuosiin ollut juurikaan tekemisissä. Nyt on mennyt vähän överksi tämä "usi ystävyys", ainakin mielestäni.

- nainen soittelee miehelleni lähes joka päivä ja mieheni siirtyy aina parvekkeelle tai puhumaan (ei tee tätä muiden ystävien soittaessa) eli kuulomatkani ulottumattomiin. Mieheni kertoo näistä puheluista tosi ylimalkaisesti.

- mieheni on ollut kahdesti tämän naisen luona käymässä "salaa" ekan kerran niin, ettei mieheni jaksanut lähteä yhdessä kanssani tuttaviemme grillibileisiin vaan halusi jäädä kotiin nukkumaan. Kun soitin illalla (myöhästyin bussista) niin olikin käymässä tämän naisen luona. Toisen kerran kävi niin, että tapasimme tämän naisen sattumalta kaupasa ja juteltiin niitä näitä, jolloin nainen vahingossa lipsautti mieheni olleen edellisenä iltana hänen luonaan - mistä molemmat hämmentyvitä ja alkoivat selittämään kauheasti millä asialla - mieheni ei ollut ennestään kertonut siellä olleensa, vaikka yleensä kertoo menemisistään...

- olimme tämän naisen luona käymässä (muuton aikaan) samalla kuin muutama muukin hänen ystävänsä. Tämä nainen meni tupakalle parvekkeelle, käänsi kaihtimet mennessään alas ja mieheni meni perässä, vaikkei edes tupakoi. Olivat parvekkeella suljettujen kaihtimien takana ties kuinka kauan, niin että muutkin alkoivat jo ihmetellä missä viipyvät...

- Kun kysyin mieheltä onko heillä jotain, mies kieltää kaiken naureskellen ja sanoo minua vainoharhaiseksi. Kun kerroin että jatkuva soittelu hämää minua (eivät ole ennenkään oleet tekemisissä näin paljon) jolloin mies alkoi salata puheluita (olen tarkistanut kännykästä milloin ovat soitelleet, aina miehen työaikana... eikä mies kerro näistä puheluista ollenkaan minulle, hän on sittanut tälle naiselle ja tämä nainen hänelle)

Olen raskaana ja tunteet on muutenkin pinnassa, nyt ahdistaa onko heillä jotain peliä meneillään... tuntuu, etten voi luottaa mieheeni ja ihmetyttää tämä nainen, joka yhtäkkiä kaipaa niin kovasti henkistä tukea juuri minun aviomieheltäni, eikö hänellä muka ole muita ystäviä joihin luottaa? Ennen eroaan eivät ole nähneet kuin korkeintaan kerran vuodessa.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en olisi koskaan ollut oikeasti noin härski... Tämä on ihan selkeä tapaus. Ei epäilystäkään, ettei miehesi pettäisi.

Vierailija
62/69 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus, ja tällaisia varattujen miesten saalistajiahan riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotain heidän välillään on, jos ei suhde niin ainakin ihasumista niin silti yritän selittää itselleni että voin olla erehtynytkin. Tämän naisen avioeroprosessi on tosi vaikea, ovat menossa oikeuteen sekä omaisuudenjaosta että lastenhuoltajuuskiistasta, mieheni on ollut niissä asioissa apuna joten puhuttavaa riittää ihan virallisissakin asioissa, mutta ihmettelen tätä salaamista, miksei voi sanoa "Anna kyseli tänään lainopillisianeuvoja" vaan puhua ympäripyöreitä ja nämä käynnit hänen luonaan ei liittynyt millään tavalla esim muuttoon tai lakiasioihin.

Olemme vasta menneet naimisiin, odotan yhdessä toivottua lasta ja tuntuu etten voi ollenkaan luottaa mieheeni enää... mitään hän ei kuitenkaan tunnusta!

ap

Vierailija
64/69 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikohan toi ole selva homma. Aika ikavan miehen kanssa olet lapsen saamassa. Harski mies ja suhteen nainenkin kylla harvinaisen torkea, koita saada itsesi kasaan ja mies pihalle.

Vierailija
65/69 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat säilyttää oman suhteesi, miehesi ja naisen yhteydet on katkaistava kokonaan, ja menette yhdessä miehesi kanssa terapiaan.

Vierailija
66/69 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on selvä. Jos kerran vierailut ja puhelut "eivät kestä päivänvaloa" vaan niitä salaillaan ja peitellään, niin ihan oikeasti, nyt käsi sydämelle: kuulostaako se viattomalta ja harmittomalta?

Vierailija
67/69 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä yleensä seuraa se, että miehesi muuttuu varomattomaksi. Sen jälkeen hänen on enää turha kieltää.

Se, että sinä kysyt ja hän kieltää, ei johda mihinkään. Tai sitten nostat kissan ihan kokonaan pöydälle ja puhut mitä ajattelet. Jos pääset tutkimaan salaa puhelinta (joo, rakkaudessa ja tällaisissa tilanteissa se on sallittua), ja siellä on heidän puheluitaan, ota asia heti puheeksi. Kysy suoraan onko hän ollut tekemisissä naisen kanssa. Jos kieltää, pyydä näyttämään puhelin todisteeksi. Ja pyydä saada itse katsoa.

Ei ne tunnusta ennen kuin jää todistetusti kiinni. Mun ex-aviomies ei tunnustanut mitään, ei koskaan toisen naisen olemassa oloa, ennen kuin hääkuvansa tuli lehteen.....

Vierailija
68/69 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sanot miehellesi, että sen on laitettava välit kokonaan poikki tämän naisen kanssa sinun mielenterveytesi vuoksi, suostuisiko hän siihen? Kovin läheisestä ystävästähän nyt ei ole kyse, kun aikaisemmin eivät ole olleet juurikaan yhteydessä.

Ehdota vaikka että miehesi ei seuraavaan kahteen kuukauteen soita naiselle kertaakaan, eikä tapaa häntä ollenkaan. Jos ei suostu siihen, niin vaadi kunnon selitykset miksei?

Naista lakiasioihin hänen ei tarvitse puuttua, hänellähän on siihen asianajaja.

Olkapään voinee löytää muualta, vaikka sitten uudelta poikaystävältä, jos sellaista nyt onkaan... luulen, että se on veruke saada sinut vähemmän epäluuloiseksi.

Vierailija
69/69 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Minulle yllätyksenä tuli eilen kun kuulin, että hän on alkanut tapailla erästä mieheni ystävää eli ehkä on menossa eteenpäin... ja mieheni sitten, hänhän vakuuttaa ettei mitään ole tapahtunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme