Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##LOKALAHJOJEN SUNNUNTAISUPINAT##

22.01.2006 |

Aloitanpa meille uuden pinkan jo täksi päivää!

Nyt ladyt samanlainen pinkka kokoon kuin eilen niin hyvä tulee!

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painelen sit vaan päivitä nappia jatkuvaan:)

Emppu,laitoin sut valvojaks:)

Kohta pitää mun häippästä perheen pariin kun alkaa jo kuulua noottia kokoaikaisesta koneen ääressä istumisesta:D

En oo riippuvainen en...

Juu ja mä sorruin syömään pitsaa,mut oli vaan 5% rasvaa ja sit jälkkäriks 2 pätkistä*punastelee*

Vierailija
122/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla muita MSN:n yhteisöjä? Jos on meet alotussivulle ja kato onko siellä jo tää yhteisö...

Waimo72

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo: en oo varma onko sun hakemus menny perille. Mut ainakin on jo hyväksytty ja Vallu siellä näkyi olevan ja kaks muuta. Blacka voi sit ehtiessään kertoa onko sun hakemus tullu perille.

Vierailija
124/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hotmail on ja messenger, otti suoraa sen osotteen... taidampa koittaa uudelleen laittaa anomusta menemään=)

Vierailija
125/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin myös sen kannalla, että suotta lähetellä niitä kuvia maililla edestakas, kun laittaa sitten sinne msn-sivulle näkyviin...

Koitin ottaa tuoretta kuvaa minusta ja Lukasta, mutta aina oli jompikumpi huonosti ja sitten poikaa alkoi känkättää :D Täytyy sitten laittaa vanhempaa kuvaa ja päivittää vaikka myöhemmin. Mulla kun on nyt ihan erilaiset hiukset, se muutti ulkonäköä aika paljon.

Vierailija
126/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anomus laitettu hakuun..Saas nähdä kuin käy :)

Täälläkin mutustettiin ruoan päälle pannaria jälkkäriksi.. Nam! Ja nyt ruokkimaan lasta, kun alkaapi jo kitinää kuulua.

*höpisee ihan turhia, jotta ennätys pino syntyisi*

Vierailija
127/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolla nikillä kylläkin=)

Odottelen hyvksyntää ja yritän opetella käyttämään! Onneksi on ainakin Suomen kieltä!

Vierailija
128/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän tehä mitä vaan ni tulee vaan valkee sivu ja alalaidassa lukee et " valmis"

liekkö kone sekasi tai jotain..

Vierailija
129/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun msn tökkii niin pahoin, etten saa sivuja auki :(. Näyttäydyn kyllä jahka sinne pääsen!

Vierailija
130/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

waimo75 olit yksi heistä:)

nyt meitä on siellä jo muistaakseni 12!

Mut juu nyt mun pitää valitettavasti tältä päivältä lopetella kun muuten mulle hermostutaan:)

tai kattoo jos parin tunnin päästä livahtaisin kattomaan montako sivua ootte tehny lisää:)

Mut Emppu pystyy myös hyväksymään hakemuksia:)

Love Blacka

Vierailija
131/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten pääse kirjottaa=( tuntuu muillakin tökkivän! Luovutan suosiolla tältä päivältä ja lähen saunaan ja nukkuu... Huomiseen siskot=)

Vierailija
132/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä yhteisön perustaminen ja jäsenten hyväksyminen. Varmasti huomenna toimii jo hyvin, jahka porukka on sisällä.

Varmaan ainakin sit kun tää meidän vakkariporukka on siellä, niin sovitaanko ettei sit enää oteta uusia tyyppejä mukaan. Mieluummin vaan nämä jotka jo täällä " tunnetaan" ..?!

Musta ei kans taida olla mitään fiksua kuvaa, koitan saada aikaiseksi jonkinnäköisen... pitää kaivella josko ny joku löytys :)

Vierailija
133/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että vakkariporukalla jatketaan!

Vierailija
134/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinks mun anomus siellä?

Kohtahan se 150 viestiä on jo täynnä....

Vierailija
135/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hennajo:

Kohtahan se 150 viestiä on jo täynnä....

Juu nyt tuli täyteen! =)

Oli poissa muutaman tunnin äitini synttäreillä ja täällä on jo tällänen pino... huh... melkein silmät tippui päästä ...hah

Mies sanoi heti ku tulin kotiin (ku en huolinu sitä mukaani!!) et ei halua menettää meitä ja koittaa muuttaa tapansa. Sanoin etten usko ennenkuin näen koska olen kuullut vastaavaa ennenkin!! Eli saanut tyhjiä lupauksia vaan.

Nyt meen imettämään sen mitä rinnoista tulee... edes saa vähän maitoa niistäkin poika kulta.

-Kaisa-

PS. Kiitos ihanista kuvista!! Laitan tuleen teille muillekin kuvia joilta olen saanu.

Vierailija
136/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas lokamammat olleet tänään ahkeria. meillä neiti nukkui tänään päivällä vähemmän kuin 1½v veljensä ja nytkään ei meinaa uni tulla ja veikka on jo nukkunut kauan aikaa. annoin neitille luumusosetta ja ei mennyt tuntiakaan kun kakka tuli:)

onneksi nyt on luvattu lauhempaa ilmaa...jos vaik pääsis jo huomenna ulkoilemaan iltapäivällä...aamupäivällä olis muskari.

täällä on herkuteltu taas tänään ihan urakalla:( toivotaan ettei vaaka näyttäis huomenna aamulla ihan hirveitä lukemia.

hauskaa sunnuntai iltaa kaikille.

-äiti 24v, poika torstaina 1½v ja tyttö keskiviikkona 3kk.-

Vierailija
137/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaineskaan:)

Mies maalaa keittiön kaappien ovia ja Julius rupes just iltatorkuille..

Hennajo;oli tullut ja olet hyväksytty jäseneksi:)

Kohta pitää kyllä repiä ittesä irti täältä ja ruveta ihan vaan makaamaan ja tuijottamaan telkkaria!

Vierailija
138/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäsenhakemus jätetty... toivottavasti tuli perille

anteeks ku oon näin myöhäsellä liikkellä, mut oltiin siskon luona kylässä *perustelee*

Misuli

Vierailija
139/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tökkii toi yhteisö. Jospas se alkais toimii. Välillä tuntuu et tää mun oma kone tökkii kans.

Kaisa: Onhan se hyvä jos nyt mies tajus! Toivotaan parasta!

Vierailija
140/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt iski paniikki. Aiotteko te kaikki nyt karata suljetulle yhteisölle ja unohdatte tän palstan. Iik... Ite en oo kirjotellu moneen kuukauteen, mutta alkuraskaudesta kirjoittelin jonkin verran. Liki päivittäin olen kyllä palstan lukenu ja tullut siitä " riippuvaiseksi" . Mitäs nyt kun ei oo enää luettavaa, jos tän hylkäätte. Sniif!

Vai onko mitään mahiksia tällaisen taustailijan palstalle päästä edes joskus, jos tästä aktivoituisi kirjoittelemaan??? Ainakin äiti3:lle pitäisi tunnistaa mut.

T:nuuskis76 ja poju3kk