Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvoja, kokemuksia?!

24.03.2006 |

sattui eilisiltana nukkumaan mennessä niin, että rinnan alla tuntui kipua kun yritin käydä mahalleen. kokeilin, niin aivan alarinnassa ns.rintalastaa vasten tuntui soikean muotoinen patti.kokoa n.2cm x 1cm. mietin tässä nyt sitten voiko se olla sitä pahinta, eli joku kasvain?! imetän vielä, joten voisko se olla jokin " maitopatti" ? mutta aiemmat maidosta johtuneet patit yms.oon tuntenu kyllä ihan tässä ulkonevassa rinnan osassa ;) olisiko kellään kokemusta tai neuvoja? välillä on ok olo, välillä iskee hepulin. Jos viikonlopun aikana ei tapahdu muutosta suuntaan tai toiseen, lääkäriinhän se on sit soitettava :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikkialle rintaan, outoihin paikkoihin. Ja aina olen pelännyt että nyt se onkin joku kasvain... Mutta ei ole ollut. Ja oireet juuri tuollaiset kun kuvailit. Myös vauvan imeminen on sattunut.

Yritä kuitenkin vauvan antaa imeä niin paljon kun mahdollista juuri kipeää rintaa ja pumppaa vaikka itse toinen ettei siihen käy samaa. Kun käyt suihkussa hiero lämpimällä vedellä niin kauan kun mahdollista.

Mulla on mennyt yleensä ohi parissa päivässä - viikossa.

Vierailija
2/3 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täsmennän vielä sen verran ettei koko rinta ole kipeä, vain se patti.mutta pitää kokeilla suihkuhierontaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotin siis että yhdellä kertaa sattuu aina vaan yhteen paikkaan eli juuri siihen pattiin mutta että noita patteja mulla on ollut lukuisia kertoja millon missäkin kohtaa rintaa. Myös niin kuin kuvailit, rinnan alla. Eli luulen että sinullakin on tästä kyse.