Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##LOKALAHJOJEN SUNNUNTAISUPINAT##

22.01.2006 |

Aloitanpa meille uuden pinkan jo täksi päivää!

Nyt ladyt samanlainen pinkka kokoon kuin eilen niin hyvä tulee!

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepäs olette muut tosi innokkaita kirjoitteleen tänne? Ihmettelen jälleen..miten ihmeessä te ehditte niin paljon kirjoitella ja niin useasti? Kai mä oon sitten laiskempi tämän suhteen. Muuten en kyllä omasta mielestäni ole laiska :)

Minäkään en viittis tässä näin ilmottaa omaa mailiosoitetta..siitä joku voisi ehkä viiisaana tietää, kuka olen..mut jos saan laittaa kans ite sinne päin tulemaan vaikka pari kuvaa?

Ens kuun alussa on Riialla 3 kk neuvola ja rokote. Joten kovin ihmeempiä ei ole nyt kirjottaa. Riia nukkunut jo viikon tosi hienosti yöt, siis sellaista 4-6 h putkeen ja yöllä kun syö, niin ei valvo enää vaan syö ja nukahtaa uudestaan tosi helposti pinnikseen. Tutti suuhun, peitto korville ja harso viereen :)

Vierailija
102/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kerinny viä sähköpostia katsomaan. Lähettelen teille meidän pojasta kuvia viim. huomenna. Vieraat lähti just ja ruokaa pitäis tehdä. Kuinkahan monta meitä on liittyny?

-Emily-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kans jättämässä sen anomuksen tuohon blackan ryhmään. Mä olen nyt kyl ihan pihalla siitä mitä tein ku anomuksen jätin... Jätin sen jo aikaa sitten ennenku laitoitte ohjeita. No korjaillaan sitten:=) Mut vielä enemmän olin pihalla, kun tuon äitikolmelle ryhmään anomuksen laitoin, mut näyttihän se onnistuneen. Siis enhän minä ole kuin tietokoneteknikon tytär..... Mut eihän suutarin lapsillakaan ole ikinä kenkiä:=O

Taas toi neiti huutaa tuolla, kun äidillä on kahvikuppi nenän alla!!!

Palaillaan!!! Meneeköhän yli 150 viestin tänään???????

Hennajo

Vierailija
104/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Nasuli, NikkeH, Jopotiti, Emily ja Spica saivat kuvia Samposta. Kiitos Misuli Roopen kivoista kuvista!!

Vierailija
105/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan kannata nyt niitä kuvia laittaa ees taas sinne tänne sähköpostilla, kun niitä voi laittaa siellä yhteisössä sitten kätevämmin, kaikkien nähtäville :)

Tai siis saahan niitä postillakin laittaa, mutta... ;)

Vierailija
106/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehtinyt lukee kaikkia viestejä ku piti mennä tissittelemmään ja sillä välin olitta naputellu kasan uusia!!! =)

Kyllä on (radio)aktiivista porukkaa lokakuisilla ;)

Ehin nukkua päikkäreitäkin neitin vieressä ja nyt olo on ihan tööt!

Poika pitäs hakea mummolasta,mutta auto ei suostunu inahtamaankaan

pihasta :( Kävellen ei viittis lähtä tarpomaan ja vielä pitäs vetää pulkassa poju takas...ei jaksa kävellä pitkiä matkoja.

Minäki olen liittyny " klubiin" ja heitelly muutamille meitin neitistä kuvia.

Kiitokset Vallulle kuvasta ;)

Ja nyt kahvia kupponen nassiin ja katteleen samalla pääseekö msn:n sivustoille vielä =)

Waimo72 kuittaa

Vierailija
107/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vauveleita!!

Oon laittanut kans kuvan tulemaan kaikille jotka laittoivat s-posti-osotteen.

-Emily-

Vierailija
108/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siis anopin synttäreillä ja sillä aikaa tullu satakunta viestiä!

Tältä samalta istumalta yritän jättää anomuksen yhteisöön, täällä kun en ole arvannut edes poitsun nimeä julki tuoda!

Vaimo75

Vierailija
109/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anomus siis? Kun jäi vaan blankko valkoinen sivu näkyviin? Oletteko saaneet jo hyväksymisiä?

Minä taas=)

Vierailija
110/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä ole vielä saanut hyväksymistä. Mutta oliko se niin, että Blackalla oli jotain menoa tai jotain..?! Voi siis ehkä kestää.

Mä laitan sit sinne yhteisöön kuvia, jos muutkin laitatte. En jaksa nyt alkaa s-postilla laittelemaan erikseen.

Ja miten se on nyt sitten sen suhteen, että ketä kaikkia mukaan hyväksytään? Kaikki halukkaatko..? Mielipiteitä asian suhteen...!!

Vierailija
111/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin selvisin kotiin asti!Hirveesti ootte kirjottanu!

Meenkin kohta teidän anomuksia hyväksymään!

Emppu;huolin kyllä sut toiseks valvojaks:)

Palaillaan!

Vierailija
112/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syöny KAKSI pullaa!!!! Kaks pullaa, kuvitelkaa. Ja huomenna punnituspäivä! :(

Kävi tässä päivän aikaan niin, että Eemil roikku koko aamun/päivän tissillä ja jouduin ottamaan (omaa) maitoa jääkaapista ja antamaan sitä pullosta 100ml!!! Mun tissit tuntuu ihan rukkasilta ja pelkään, että maito loppuu. Eihän voi se oikeesti ihan yhtäkkiä vaan loppua? Eihän? Nyt olen sitten syöny ja juonu enemmän ja tietty pullaankin lankesin, vaikkei kyllä herkuilla sitä energiavajetta *reps* pitäny paikkailla.....

JOOJOO, SELISELI........

[b][size=3]SAA LYÖDÄ!!!

Vierailija
113/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos emppu ei koneelle ehdi, niin lainaan tätä sen viestiä:

" Mä olen siellä tällä hetkellä (jahka mut sisään hyväksytään) nickillä Nicsu33 (tai jotain kolmosia siinä perässä oli, en oo tarkkaan kattonu niitä koskaan ;D) mutta mutta.... mä saatan sen vielä jossain vaiheessa muuttaa koska toi Emppu on mulle nyt paljon tutumpi (ja mielekkäämpi) nimi."

Vierailija
114/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko käydä BLACKA kattomassa olenko mukana, vai teinkö jotain väärin??

olen siis tietokoneen *askin käyttäjä maailmassa, auttakaa!!!

mukaan tohon (mikä lie) juttuun haluisin, mutta... ootanko et ukko tulee kotia??

annu

Vierailija
115/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaen Vallulle ihan ÄIDIN kädestä...

Kehtaat viel tunnustaa syönees pullaa..ketale! *hihittää*

Mulla on totaali viljakielto... eikä tee ku ihan simona tuoretta leipää mieli :/

VALLU: ei se maito ihan seinään lopu...Minä olen osittaisimettäjä just tuon takia..olo on välillä tyhjä:( Huutavaa lasta on vaikea katella :(

Vaa ohan kyllä mahtava pino ;) On aika maraton lukea kerralla tää pinkka ja jos jättää kesken, on tullu kasa viestejä...

Waimo72 & taas nälkäinen Hanna

Vierailija
116/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko hyväksymisviesti sähköpostiin?

Vierailija
117/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitte pääset ryhmään sisälle.

Waimo72 (taistelee MSN:n kans...)

Vierailija
118/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jotka ootte uusia tuttavuuksia tuon msn:n kanssa, niin joskus se avaa vaan valkoisen sivun jolloin ei pääse eteenpäin. Täytyy vaan mennä aina " edellinen" tai sit päivittää.. kyllä se useimmiten toimii hyvin mutta joskus jökkii.

Vierailija
119/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kummallista :X

Ehkä mä oon tumpelo tai sitte mun kone on jumissa tai jotain, mutta en saa kirjotettua viestejä yhteisöön ja kaikki sivustojen vaihdot on sika hitaita... *manailee*

Waimo72

Vierailija
120/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole saanut vielä hyväksyntää, ootteko muut?