##LOKALAHJOJEN SUNNUNTAISUPINAT##
Aloitanpa meille uuden pinkan jo täksi päivää!
Nyt ladyt samanlainen pinkka kokoon kuin eilen niin hyvä tulee!
Kommentit (150)
nyt on perustettu yahooseen meille yhteisö! osoite on
http://groups.yahoo.com/group/Vauvan_lokalahjat/
Olen nyt yksin modena, mut katsotaan jos joku muukin tahtoo. Ja jos en osaa kaikkee tehdä niin huutelen Mamma21:stä apuun kun hän johtaa ainakin yhtä ryhmää =D
Ja jos nyt oikein ymmärsin niin mun pitää hyväksyä teidät sinne, eli kirjaudutte sähköpostiosoitteella ja laitatte mulle privaviestin jossa käy ilmi tämän listan nicci niin sitten päästän sisään. En ole ollenkaan varma että tämä toimii mutta pidän peukut pystyssä!!
liityn siihen illemmalla!
-Emily-
Mä luulisin että msn olis parempi, ainakin mitä olen kuullut niin on paljon parempi kuin yahoo... itse kuulun yhteen msn-yhteisöön jo, se ainakin on tosi hyvä ja helppo muutenkin käyttää.
En sit vaan tiedä, että voinko kuulua moneen msn-yhteisöön. Siis samalla nimellä kai voi, mutta en varmaan voi ainakaan tällä Emppu-nimellä sinne kirjautua :-/ Mä oon valvojana tuossa yhdessä msn-ryhmässä, voin alkaa siis valvojaksi Blackan kanssa jos sen perustat ja jos jotenkin pystyn sinnekin liittymään.. oon kans vähän käsi näissä jutuissa.
Mutta sit toisaalta meitä on jo niiiiiin paljon, että en tiiä millasta siellä yhteisössä sit olis. Tänne on jotenkin helpompi/nopsempi kirjoitella.
Äh, onpas vaikea selittää mitä tarkoitan. No mutta tehkää mitä teette, katsellaan sit lisää mitä minä teen :)
Emppu *pakko mennä*
katsotaan jos msn saa paremman suosion niin voin sulkea tuon tekeleeni. yahooseen saa minusta ihan kivasti kaikki kuvat jne, ei pahaa sanottavaa 4 eri listan kokemuksella. hennajo ainakin pääsi jo mukaan.
hitsin vitsi, mies lähti taas ylityökeikalle ja sampo kiukkuaa sylissä. ei tästä kirjoittamisesta tuu mitään..
eli lokamammat-05@groups.msn.com
ja mä joudun myös oleen valvojana ja vahvistamaan kaikkien liittymisen...muuten ei saa yksityiseksi vaan kuka vaan voi lukea juttuja ja liittyä...
Mites nyt tehdään,kumpaan kirjotellaan?
toi siis sinne sähköpostiosote...se varsinainen sivujen osoite siis
http://groups.msn.com/Lokamammat-05
et blacka palailee vast illalla ni lähdin kokeilemaan. nii, käsi pystyyn kummassa ollaan. ei kiva että porukka jakaantuu kahtia...
Olipa taas levoton yö..Niko vääntelehti ja piereskeli koko yön,syöntiki oli tosi rauhatonta=( Onneksi päässään sinne testeihin..ne kyllä soitti että ens kuun lopulle menee,mutta täytyy koittaa kestää. Pakkanen laskenu jo -24,joten laitoin nikon vaunuihin parvekkeelle,kunnolla pakkasin vaatteita päälle ja makuupussiin,suulle vielä viltti ettei keuhkot jäädy,kyllä se siellä yli tunnin posotteli=)
KAISA: Tuo teksti kuulostaa tutulta. Meillä ukko oli samanlainen alussa. Lopulta mulla palo käämit ja annoin tasan 2 vaihtoehtoa..miettii että kumpi on elämässä tärkeimpi,perhe vai ryyppääminen ja kaverit. Sanoin että ei siitä ole kännissä eikä rapulassa mitään hyötyä joten samallalailla tulen toimeen yksinhuoltajanaki(enkä antanu periksi). Ukko huomas että oon tosissani,kun selitin vielä että lapsi kärsii kaikista eniten jos on ressaantunu ja väsyny äiti ja välit huonot miehen kans! Tuli mies siihen tulokseen että kyllä se poika on tärkiämpi. Sanoin että kokonaan ei tarvi raitistua,mutta harvempiki kerta riittää. Nyt käy ehkä joka toinen v.loppu yhtenä iltana ja joskus jopa harvemmin ja hyvin on menny. ja asiata sovitaan aina ajoissa ni ei tule yllätyksiä ja ite sitte kerkiää asennoitua " krapula" päivän " yksinhuoltajuuteen" =) Kannattaa keskustella ukon kans ja pistää kova kovaa vasten!!!
Meidän perheeseen voi käydä tutustumassa nikon kotisivuilla. os. baby.liberovaipat.fi/Nikosakari (iso alkukirjain nikosakariin,eikä www:tä alkuun) käyttäjätunnus niko05 ja salasana iskä, vieraskirjaan voi käydä laittamassa nikolle terkkuja=)
Kokoontuminen tuntuu kivalta ajatukselta,mutta meille mahdoton,on aika pitkä matka täältä kemijärveltä,mutta kuvia voi lähettää munki sähköpostiin Jopokeulii@hotmail.com, ni näen minäki sitte teidät=)
nyt niko heräs joten eiku menoksi=) haleja ja sumppeja kaikille vaaveille ja äiteille=)
Johanna ja Niko
Noh, mites nyt tehrään :D Kuka haluaa minnekin..?
Pikana päätös ettei mene pelleilyksi ;) Tuletteko muut mukaan vai tahtooko tytöt mielummin msn:ään (mulla ei kokemusta siitä, varmaan ihan ok)?
valitaan VAIN ja AINOASTAAN yksi!
Itse en henk.koht. ole koskaan tuota msn:ää käyttäny ja siksi se kiehtoo ;). Mutta niitäkin on nyt kaksi........
Mihin minä nyt liityn??????????????????????????????????????
*Vallu, jolta maito loppuu laihiksen myötä :´(*
pitäskö meidän liittyä tuohon BLACKAN msn:ään kaikkien, KOSKA blacka oli eka, joka yhteisön aikoi perustaa??? *yrittää olla reiluja oikeudenmukainen* ;D
Nyt lähden kyläilemään mutta parin tunnin päästä varmaan palailen kattomaan mitä ootte suunnitellu:)
Mulle kans ihan sama mikä niistä valitaan ,mut tosiaan vaan ja ainoastaan 1! :)
ja oisko se Blackan sivusto sit se ???
Mulle sopii!
Niin ja Blacka,Misuli,Vallu,Kaisa ja Emily teille on postia!!
Sit vihdoin löysin sen liitteet kohdan sieltä! :D
Eli blackan lokamammat on SE mihin liitytään. Ehdin jo hyväksyä tytöt, mutta siis HENNAJO ja MARIJO, liittykää uudelleen tuohon Blackan yhteisöön. Poistan pikimmiten tuon omani, ja tee _Emppu samoin!
Allright?
moi vaan kaikille! :)
innostuin heti kuvista,olispa ihana nähdä muidenkin lokalahjoja!!(ja mammoja siinä sivussa ;) )
voin laittaa kuvia tulemaan osotteensa jättäneille,jos sitten itsekin saisin pari..tosin menee varmaan iltaan kun pääsen siihen asti.
yhteisö kuulostaa hyvältä,vaikka mulla ei ole hajuakaan miten se" toimii" ..viitsisikö joku vähän valaista..?*nolona kyselee*
on kyllä tosi kiva että meillä on näin tiivis porukka,kiitos siitä kaikille!!
-nasuli
mut nyt sit kiitos niitä ohjeita,ei ymmärrä alkuunsa kuin sinne sit kirjaudutaan jne..
Joo kävinpä avaan itelleni uuden s-postin ja yritin sitten lähetellä postia mut en sit tiiäkkään miten saan kuvan liitettyä sinne mukaan!!! :D
Joten se mun osote on spica_05@luukku.com Sinne saa lähetellä kuvia ja mä lähetän heti kyl takasin Neeasta kuvan kun lueskelen niitä käyttöohjeita tarkemmin.
Ellei joku luukun s-postin omaava nopsaan viittis kertoo!!!
Mä lähen nyt opiskeleen postin lähettämistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!