##LOKALAHJOJEN SUNNUNTAISUPINAT##
Aloitanpa meille uuden pinkan jo täksi päivää!
Nyt ladyt samanlainen pinkka kokoon kuin eilen niin hyvä tulee!
Kommentit (150)
Rupesin äkkiä yrittämään sinne yhteisöön, etten vaan jää ulkopuolelle.
Mutta heti alkoi tökkiä: Heti eka sivulla pyydetään kirjautumaan ja jos et ole rekisteröitynyt niin rekisteröidy!
En ole tietääkseni rekisteröitynyt mutta siinä ei ole mitään sellaista " Rekisteröidy!" -nappia! Mitä teen????
En pääse sinne sivuille ollenkaan. Mihinkäs se raja vedetään? Ite ku oo uus kirjoittaja mut nyt päivittäin kirjottelen tänne. Eli kuulunko jo vakiporukkaan? :)
Nyt mies pakottaa pois koneen äärestä, öitä!
-Emily-
Olenko mukana?? Jätin " anomuksen" .
Tai siis mies sen teki... Käsi kun olen näissä jutuissa;)
Voisitko ilmoitella kun olen inessä. Vai tuleeko se automaattisesti sähköpostiini??
Annu
ps. varmaan iso homma sulla kun me kaikki halutaan mukaan...
Onkos PIIPI kirjootellut vähään aikaan, voi olla et on mennyt ohi kun on tosiaan NIIIIN iso pino.
Tyttilii: Olet jo jäsen!!
Mun mielestä vois päästä mukaan jos vain on lokakuussa laskettuaika ollu tai vauva syntyny lokakuussa eli ne jotka on pinoillu oli se sitte alussa tai lopussa????
Kävin taas tekemässä lisäykset,3kpl...en kyllä kuollaksenikaan muista ketä..mut nyt meitä on jo 18 kpl siellä!
Teille jotka ootte ilmottautunu ja kenet oon lisänny pitäs kyllä tulla s-postia...
Tältä illalta kuitenkin nyt poistun näistä hommista ja meen koettaan nukuttaa poikaa ja hellimään tuota ukkooni;)
Aamulla uusiks sit taas!Hyvää yötä äipät:)
vai on pino niiiiin piiiitkä jo!:Dja yhteisökin...kiva liityin myös sinne.
Meillä pojalla taas kuumetta:( ja eipä näemmä säästy pikku neitikaan...vauva yskii ja on räkänen ja nukkuu paljon:(..mut herää syömään onneksi normaalisti.
mut nyt mun pitää mennä ....Marthalla on nälkä:)
palaillaan!
t:Andromeeda ja Martha
Jäsenhakemus jätetty täältäkin suunnasta. :)
Pips ja Aada 3kk 2pvää
hakemusta pukkaa meidän uusille sivuille multakin,ilmoitathan jos ei ole tullut perille,oli tosiaan ongelmia aluksi mullakin!