Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##LOKALAHJOJEN SUNNUNTAISUPINAT##

22.01.2006 |

Aloitanpa meille uuden pinkan jo täksi päivää!

Nyt ladyt samanlainen pinkka kokoon kuin eilen niin hyvä tulee!

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitytään siihen Blackan yhteisöön. Minäpä poistan sen yhden yhteisön kokonaan. Mutta Blacka, otatko mut toiseksi valvojaksi sinne, vai tahdotko olla ihan yksin valvojana? Niin ja mitenkäs sinne liityttiinkään... pitääpä mennä tarkkailemaan tilannetta :)

Vierailija
82/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinä niitä ohjeita liittymiseen, jos kerta osaat ja valota tätä aukkoa sivistyksessä!!! Mulle tuo MSN-yhteisö on ihan outo... Liitytäänkö siihen tällä samalla nickillä vaiko ihan omalla nimellä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan se sit blackan(?) aloittama mihin piti liittyä..

nyt ootellaan et hyväksyykö se mua mukaan ;)

Vierailija
84/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli samat kyssärit kun Vallullaja sit viel lisäks niille jotka sitä on käyttäny...mitä siihen sähköposti kohtaan kannattaa vastata?? haluunkos mä ne viestit sähköpostiini vai tahdonko lukee ne sielt ilmotustaululta??? :D .........ei tajuu......

JA KIITOKSIA KUVISTA aivan ihania kuvia Juliuksesta ja Eemilistä!!!!

Vierailija
85/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..näitä pinoja! Vähänkö me ollaan hurjia kirjoittelijoita :)

Yritin nopeasti lueskella pinon, kun Sannin nukahtaessa täytyisi väsätä ruoka. Ja nythän tuo neiti näyttää jo simahtaneen..

KAISA:lle *halaus* miehet osaa kyllä olla yksiä heinäseipäitä!

Ja nyt sitten liittymään tuohon yhteisöön.. itse olin yhdessä yahoon yhteisössä, josta sitten putosin pois kun yksinkertaisesti en päässyt sinne sisälle vaikka mitä teki. Herjasi koko ajan salasanaani ja lopulta ei siis päästänyt enää sisälle laisinkaan. Toivottavasti msn toimii paremmin :)

Palaillaan siis!

- Minski -

Vierailija
86/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon nickin perään tai eteen pitää aina valita joku numerosarja???

Haluatteko, että olen siellä Valencia vaiko Vallu, kummasta mut on helpompi tunnistaa???

*Pikkasen hoooo-moilasena*

Vierailija
87/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sinne liitytään? Pitääkö laittaa sähköpostia tohon blackan antamaan osoitteeseen vai mitä???? täällä kans ihan hoo-moilasena?

Misuli

Vierailija
88/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-moilanen :)

Vierailija
89/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://groups.msn.com/Lokamammat-05

ja minä ainakin suosittelen, että laitatte siihen 3. kohtaan, että luen viestit webissä. Muutoin voi s-posti olla AIKA tukossa.

Vierailija
90/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee! Meen lenkille heti kun mies suvaitsee saapua. Liittymisilmoituksen jätin minäkin blackan yhteisöön. Harmi nyt että MariJo ja Hennajo ehtivät liittyä.. mun tekemää yhteisöä ei siis enää ole ja MariJon kauniinsuloisen Aada-vauvan kuvakin siis pois otettu! Sorry että meni sähläykseksi.

Palailen huomenissa kun nähdään miten toi homma toimii..

Vierailija
91/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin vahingossa et s.postiin tulee niitä juttuja..

saakohan sen muutettua sit ku on hyväksytty sinne..

perskele ku pitää hätiköidä näiden kaa..

Vierailija
92/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös sen nickin voi vaihtaa koska tahansa kun Blacka on ensin huolinu meidät sinne sisään :).

Minä nyt olen siellä sitten Vallu suoraan ;-P

Vierailija
93/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, oo Vallu vaikka Vallu :) Ja en mäkään tajua miksi pitää niitä numeroita olla perässä. Oon porukoilla että mulla ei kauheesti ny oo aikaa tässä istuksia, jos joku muu voi laittaa niitä ohjeita kaipaileville..

Mä olen siellä tällä hetkellä (jahka mut sisään hyväksytään) nickillä Nicsu33 (tai jotain kolmosia siinä perässä oli, en oo tarkkaan kattonu niitä koskaan ;D) mutta mutta.... mä saatan sen vielä jossain vaiheessa muuttaa koska toi Emppu on mulle nyt paljon tutumpi (ja mielekkäämpi) nimi.

Niin, mutta ongelma olikin nyt siinä, että täytyy ensin oottaa kun se blacka meidät sinne hyväksyy :)

Onpa sekavaa, kauhee kiire...

Vierailija
94/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nimimerkki:

Laita tähän omasi esim. Vallu_Eemil tai Emppu_Pinja jne.

(silloin ei tule sitä numerosarjan kyselyä!, vaan kone hyväksyy nickisi automaattisesti)

2.. Sähköposti

**Tää varmaan onkin selvä, mutta jos ET halua, että muut näkevät osoitteesi, ota se raksi pois

3. Laita tähän, että luet Webissä, koska muutoin sähköpostisi tulee tukkeutumaan :)

4. Viesti:

Itse kirjoitin vain jotain omaa höpinää nickistäni

Ja sitten viimeiseen kohtaan RASTI HYVÄKSYN ja painat LIITY

Toivottavasti onnistuu!!!

Vierailija
95/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oisko sit fiksua laittaa joku raja, kuinka monta sinne otetaan mukaan? Mä en kuiteskaan halua että tuhottomasti tyyppejä kirjoittelee siellä. Sellaset satunnaiset kirjoittelijat vois aivan hyvin kirjoitella tällä.. vai?!

Ja nyt siellä ei ainakaan näemmä toimi se että vois muuttaa nickiä :(

taas mennään....

Vierailija
96/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitelkaa sit täällä kun ootte päässy sisään, niin tiedetään missä mennään :)

Vierailija
97/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti huolitaan mukaan..! :)

-nasuli

Vierailija
98/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt pääsin tänne kirjoittelemaan... Ja pitkä olikin jo tämän päivän viestilista : ) Kesti hieman lukea kaikki läpi.

Meillä oli tänään ensimmäinen vauvauinti, Elias ei kauheesti tykännyt... Tai aluksi kyllä mutta sitten taisi melu ym hieman säikäytää ja itki, mutta rauhottui kyllä sitten lopulta : ) Esikoinen oli kyllä innoissaan, sisaruinnissa kun käydään...

En nyt muista kaikkea mistä oli tarkoitus kommentoida, mutta käyn myös liittymässä tuonne jos vain osaan. Ja tapaamisesta, mulle käy myös tuo Jumbo. Pääsen sinne autolla oikein hyvin : )

Mutta nyt täytyy mennä syöttämään Elias. Mulle voi myös lähettää noita kuvia, lähetän sitten takaisin eli sähköposti hsh@jippii.fi

T: NikkeH ja Elias kohta 4 kk

Vierailija
99/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän että mun " hakemus" on hyväksytty ? Joka tapauksessa nyt on sitten ainakin yritetty liittyä... Tuli sen liity tilanteen jälkeen vain blanko sivu... Joten en tiedä onnistuiko.

Vierailija
100/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

os. on : nasuli_78@hotmail.com

laitan myös kuvia meitin aurorasta kun saan kameran lainaan,tänään kuitenkin jos joku haluaa..

-nasuli