Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##LOKALAHJOJEN SUNNUNTAISUPINAT##

22.01.2006 |

Aloitanpa meille uuden pinkan jo täksi päivää!

Nyt ladyt samanlainen pinkka kokoon kuin eilen niin hyvä tulee!

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blackan poika aivan suloinen, kunnon hurmuri kun hymyilee :) jos nyt osaisin tehä sen sydämmen niin sen tekisin :)

Joo, se yhteisö ei ois yhtään pöllömpi idea, ite en kyllä osaa... messengeri mulla on käytössä joten kaikki halukkaat jotka jo postia sai niin pistäkää viestiä.

misuli

ps. pulleronahin osoitteen tahtoisin minäkin, mutta ei taida onnistua... auttaisko blacka tai vallu? Onko meillä sama ongelma? osoitteena etunimi.sukunimi???

Joo nyt meen, ukkokulta hermostuu kohta

Vierailija
42/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt en ole mikään paras neuvomaan tai sanomaan mikä oikein jne. mutta, mä kysyisin mieheltäni, kumpi tärkeempää perhe vai omat huvit. Ja tekisin selväks, että valinta on hänen ja sen kanssa elettävä. Mutta enpä jaksais tollasta peliä katella.

En tunne taustojasi, mutta tuntuu pahalta sinun puolestasi, kun mies jättää kaiken vastuun sinulle. Onneksi sinulla on pieni poika, josta saat voimia kuitenkin!

Hemulii_i

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaakohan tämmönen tollo tietokoneen käyttäjä käyttää sitä?

T: Tollo hemulii_i

Vierailija
44/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvosta, mutta olen kysynyt sitä joskus ja vastaus jäi tavallaan saamatta... Mutta sen käytöksestä voi jo päätellä aika paljon! Ikävä kyllä.

Kyseli tossa multa et mitähän nyt?... Ja et ei tästä enää mies parane jne. et periksi annetaan. Kysyinkin et etkö välitä pojastas yhtään??!!

Ha että on kaksi vaihto ehtoa; ottaa niskasta kiinni ja parantaa tavat et poika voi olla ylpee isästään tai jatkaa samaan malliin jolloin joku päivä vuosien päästä poika näkee isänsä ojassa! Että kumman haluaa?!! Eipä osannu siihen mitään sanoa.

Vierailija
45/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinäpä miehes miettii tosiaan. Koita pitää lippu korkeella ja iso halirutistus sulle :) täällä onneks voi purkaa tuntojaan.

Vierailija
46/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos teille kaikille muillekin vielä!!

Vierailija
47/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua Kaisa! Halauksia, yritähän jaksaa ja todellakin pikkuinen myös antaa voimia, vikaa toisaalta niitä viekin...

Ihan äkkiä tulin vain sanomaan, että kannatan myös tuota yhteisöjuttua, vaikka en mitään semmoisista ymmärräkään. Kuulostaa paremmalta kuin tämä täysin julkinen keskustelu. Me kun aletaan olla jo toisillemme niin tuttuja, että puhutaan sellaisista asioista, että moni täältä varmaan voidaan tunnistaa, eikä sitä tiedä kuka näitä lukee. Jos ymmärsitte..? Eli jos joku osaisi/viitsisi sellaisen perustaa, olisi hieno homma! Ja sit meitä tumpeloita varten selkeät ohjeet, miten se homma toimii!

Mulla myös sähköpostiosoite etunimi.sukunimi-tyyppiä, joten se jääköön nyt laittamatta. Vallun, Blackan ja Kaisan osoitteet otin kyllä ylös, jos vaikka saisin kuvia laitettua mutta kun sekin on olevinaan tumpelolle niiiin hankalaa... Ehkä jätän sen sitten sinne yhteisöön, jos sinne asti päästään, niin saapi sitten kaikki ihastella!

Ulkona näyttää ihanalta kun aurinko paistaa mut on siellä niin kylmä vieläkin, et en tarkene. Huijanukutus kehiin tänäänkin!

Aurinkoista sunnuntaipäivää Ystävät!

T. Ninnuli ja pojat

Vierailija
48/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarttee lähtee imppaamaan ;). Menee aika tällä äidillä näemmä tässä koneella :D. Mutta KAISALLE isot halaukset ja virtuuaalivoimat!!!!

Jos joku osaa sen yhteisön perustaa, niin JEES, mä en osaa :(. Voisko sitten saada ohjeet myös siihen yhteisöön liittymiseen ? En tosiaan mikään atk-guru....

Mutta nyt poistun koneelta palatakseni taas jonkin ajan kuluttua ;D.

*Vallu*

P.S ON MEILLÄ IHANIA VAUVOJA!!!! Kiva kun ne näköistyy....!

Vierailija
49/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisöjuttu olis hieno, kuka sellasen osais laittaa alulle? Mamma21?

Vierailija
50/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin pistää sen yhteisön pystyyn jahka kerkeen:)

Ehkä jo tänä iltana...kohta pitää häippästä kaverin luo niin en oo koneen ääressä jokuseen tuntiin..

Vierailija
51/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullako ei muuta tekemistä?! hih hih :)

Roikun täällä, kun poika nukkuu ja taaskaa en uskalla metelöidä sisällä. No, yksin en kyllä kovin suuri ääniä saa aikaankaan, mutta voihan päiväänsä joskus näinkin viettää :) (mies töissä)

Niin, mä olen sen verran tollo nettinörtti, etten ees kuviakaan osaa laittaa mihinkään :/ eli aika suppeaa tämä meikän nörtteily ;)

Mun piti kysyäkin jotain, muttei nyt tuu mieleen. Kysynpä sitten kun välähtää.

Vierailija
52/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanista kuvista, Blacka ja Vallu! Kaisan ei vielä tullut perille.. tytöt saatte mun osoitteen luovuttaa myös muille kuvia laittaville jos vaik Hemulii_i ja misuli tahtois laittaa. Voi itku kun toi Sampo ei suostu nukkumaan :/

Vierailija
53/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taidan tarvita ukkokullan apua kuvien laitossa :)

Vierailija
54/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ensiks kaisalle oikein paljon tukea ja jaksamusta!

minäkin taidan odotella jos se yhteisö tulis vaikka kun mullakin vähä paljastava s.osoite.sitten oikeasti joka laittaa sen pystyyn niin ne käyttis ohjeet olis poikaa tännekkin.

hemulii ehdotti sitä namipäivää,no mä olen sen jo pitänyt nelisen viikkoa joka lauantai ja herkutellu sillon kotona ja täällä " linjoilla" ,voisiko se sitten olla lauantai..ja se on kyl mulla pitäny,jotenkin helpottaa itseään kun tietää millon saa napostella.tietopohjaa muutenkin,tuttuni on jumppaohjaaja ja hän neuvoi sitä herkkupäivää,se ei kuulemma todellakaan kaada laihista.koska aineenvaihdunnanhan pitäisi laihiksella parantua ja yksi mässäilypäivä ei huononna sitä..näin mulle neuvottu :)

tapaamiseen minäkin voin lähteä just jonnekin jumboon vaikka niinkuin tuo hennajo oli laittanutkin,yhdessä sinne siis,mehän melkein ollaan ton hennajon kans naapureita.

joopas joo,nyt meen,joel kutsuupi

Vierailija
55/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia osoitteita, eli Vallu tai Blacka, laittakaa mulle sähkäriin äitikolmelle:n osoite niin laitan sulle tulemaan kuvaa postiin.

Kaisalle vielä jaksuhalirutistukset tätäkin kautta... en osaa nyt muuta sanoa...

Messengeri löytyy ainakin minulta, eli sitä kauttakin keskustelu onnistuu...

Just muistin että onhan mulla toinenki sähköpostiosoite: laittakaas kuvia tänne: misuli@pp.nic.fi

Misuli

Vierailija
56/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo messenger on hyvä, mutta siinä on se huono puoli, että jos en päivään ehdi koneelle niin en tiedä mistä keskustellaan ja siinä ei tahdo ehtiä vastata kaikille - ymmärrättekö mitä tarkotan??? Mutta tällä samalla periaatteella ois kiva olla joku oma yhteisö, omien nimien ja kuvien kera, niin pääsis paremmin tutuiksi. Tai tuttujahan tässä jo ollaan, mutta ois kiva näköistyä ;-P...

Misuli, laitan postia :)

Vierailija
57/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos ehdit väsätä meille oman saitin :)!

Vierailija
58/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällähän on taas keretty vaikka mitä....

Mäkin voisin lähetellä teille kuvan Neeasta,mulla kun ei nyt oo kuvaa missä olisin ite sen kanssa.Mut meen ekaks avaan jonkun tollasen piilosähköpostin ;D (jos nyt siihen ilman miehen apuu kykenen ;) )

Ja BLACKA olis tosi hienoo jos sä osaisit perustaa sen yhteisö hommelin!! :)Mäkin mielelläni sinne tulisin kirjotteleen.

Ja nyt ei sit oikeen oo muuta kommentoitavaa kun innostuin noista kuvista ja en yhtään muista mistä oli keskustelua ;) Eilinen pinokin on lukematta loppuun. Täytyy varmaan myöhemmin palailla!

[color=limegreen]Spica+Neea[/color]

Vierailija
59/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti, meille on tulos vieraita. Mäkin haluan teidän vauvan kuvia :) !! Mä laitan oman s-postin myöh. ja lähetän teillepäin meidän pojan kuvia. onkohan musta yhtään kuvaa.. Oma suljettu saitti olis tosi hyvä juttu!! Sais kertoa juttuja vielä vapaammin, nyt kun nää jutut on avoimia kaikille.

KAISA: Jaksat olla ihanan positiivinen!!

Nyt pullaa paistamaan (mut ei syömään :( )

-Emily-

Vierailija
60/150 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Blacka jos laitat sen yhteisön pystyyn! Laita sitten ohjeet meille tänne niin päästään liittymään! Ja Hemuliini ei se niin vaikeeta oo, varmasti osaat ja jos tuntuu hankalalta, niin neuvotaan toisiamme!!

Notkun varmaan täällä koko päivän, kun oon niin innoissaan... Joo pitäis vissiin hankkia elämä :)

Joh@nna ja Vili