Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku seurustella miehen kaa, joka ei ole käynyt armeijaa?

Vierailija
10.01.2006 |

Eihän sellainen ole mies eikä mikään.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, en kävisi armeijaa.

Vierailija
22/77 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen naimisissa entisen palkkasotilaan kanssa ja huomaan kyllä eron, valitettavasti. Mies on aika kylmä muita ihmisiä kohtaan :(

Tämä sivari taas oli sellainen ihminen, joka oikeasti välittää muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pojallenikin puhua järkeä, ettei menisi armeijaan.

Vierailija
24/77 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan naimisiin asti mennyt. Ja miehekkyydestä ei ole puutetta!

Vierailija
25/77 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samallahan voisi sanoa, että synnyttämätön nainen ei ole nainen..

Vierailija
26/77 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sivistynyt ja avarakatseinen. Hän omaa hyväksyvän ja välittävän elämänasenteen. Hän uskaltaa ja kykenee kyseenalaistamaan yhteiskunnallisia rakenteita. Siviilipalvelus oli hänelle täysin aatteellinen valinta. Oikeastaan olen ylpeä siitä, että nykyään työssään todella menestynyt juristi on nuorempana sivarina tehnyt töitä lasten ja nuorten parissa. Uskon sen kokemuksen sivistäneen ja avartaneen hänen maailmankatsomustaan huomattavasti enemmän kuin mihin armeija-aika olisi pystynyt.

En ole koskaan ajatellut, että tällä asialla olisi kenellekään mitään merkitystä. Minä itse en näe asepalveluksen suorittamista minään saavutuksena.

Näinpä juuri, sama kokemus täälläkin paitsi mies on rakennusalalla. Kukakin voi arvostaa saavutuksiaan mutta en itsekään kyllä osaa pitää armeijan käyntiä jonain saavutuksena, mitä jotkut miehet ilmeisesti pitää kun ne sen niin korkealle nostavat, ei musta esim. peruskoulunkaan käynti mikään saavutus ole:)

Vierailija
27/77 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä teen sinua taatusti järkyttävän paljastuksen: olen jopa lisääntynyt armeijaa käymättömän miehen kanssa!

Vierailija
28/77 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden tyhmyydessä seukkasin vähän aikaa yhden tyypin kanssa joka asui kotona isän ja äidin kanssa, oli työtön ja oli tullut armeijasta maitojunalla. Sellainen yhdensortin poloinen oli. Tosi lapsellinen ikäisekseen (yli 30 v).

Oma mies ja lasteni isä on fiksu tyyppi ja vänrikki :)

Vierailija
29/77 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielelläni seurustelen miehen kanssa, joka ei ole armeijaa käynyt. Paljon mielummin, kuin armeijan käyneen.

Kyllä suuri osa pojista on saanut leikkiä pyssyleikkejä lapsena jo ihan tarpeeksi. Ei tarvitse sellasia leikkenä enää parikymppisenä, että kasvaisi mieheksi.

Vierailija
30/77 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellainen "mies", joka ei ole käynyt armeijaa edes ole mikään oikea mies, koska armeijassa pojista tehdään miehiä!

Vierailija
31/77 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sellaista lusmuilua enimmäkseen nykyaikana, mutta en toisaalta automaattisesti tuomitsisikaan armeijan kävijöitä. Jotkut eivät noin nuorena vielä osaa ajatella.

...ikäänkuin nuoret pojat voisivat noin vain ilman julkista pilkkaa ja häpeää jättäytyä pois armeijasta ja mennä sivariin.... se pilkka ja häpeä ei lopu sivarinkäynnin jälkeenkään. Helppo se on tyttöjen ja naisten sanoa ja tiuskia, että mikset mene sivariin?! Kun ei itse tarvitse joutua sen kohteeksi, niin on helppoa arvostella muita, että mikset tee niinkuin minä tekisin, vaikka minun ei koskaan edes tarvitse...... vähän kuin lomaileva isorikas ulkomaan turisti sanoisi köyhän maan orjuudessa raatavalle viljelijälle, että miksi ihmeessä raadat, mikset mene rannalle päivänvarjon alle lepäämään kallis drinkki kädessä niinkuin minä?

Vierailija
32/77 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielelläni seurustelen miehen kanssa, joka ei ole armeijaa käynyt. Paljon mielummin, kuin armeijan käyneen.

Kyllä suuri osa pojista on saanut leikkiä pyssyleikkejä lapsena jo ihan tarpeeksi. Ei tarvitse sellasia leikkenä enää parikymppisenä, että kasvaisi mieheksi.

....siellä opetetaan tappamaan ja pysymään itse hengissä.

Sitäpaitsi, vaikka miehenä tähän vastaankin, se on kunkin tytön/naisen ihan oma asia, millaisen pojan/miehen itselleen haluaa ja millaisen sattuu saamaan. Ennen halveksuttiin ja hävettiin armeijan käymätöntä tai keskeyttänyttä, nykyään omituista kyllä monet ajattelevat juuri päinvastoin.

Vierailija
33/77 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tosin tais haitata, koska valehteli mulle syyn siihen käymättömyyteen.

Vierailija
34/77 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeijaa käymättömyys eikä käyneisyys.

Tosin se lienee rankkaa aikaa kun on armeijaleskenä. Hyvän ystäväni mieheke tuli sieltä takaisin todella lapsellisena ja hankalana. Se piti kuulemma koulia uudestaan kotitavoille ja muistuttaa ettei esim. vierailevat ystävät ole käskytettäviä jne. Eli voi se kai vaikuttaa noinkin. Tosin ei siellä kaikki jotenkin henkisesti vammaudu. Kuten ei siviilipalveluksessakaan, vapautettuna tai sellaisen maan kansalaisena jossa sitä asevelvollisuutta ei ole.

Vierailija
35/77 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeijan käynti aika paljon. Mitään pikkukapiaista tai suomen leijona -riipus miestä kun en jalkojeni väliin päästäisi. Joku taso täytyy olla. Ja ap, siirry tälle vuosisadalle sieltä mummojen aikaisesta ajattelutavasta.

1. mieheni oli sivari, toinen on maasta, jossa armeijan käy lukutaidottomat ja mustat.

Vierailija
36/77 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/77 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/77 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutamankin sivarin käyneen, jotka kelpuuttaisin miehekseni heti.

Vierailija
39/77 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä käy armeijan, eli ovat av-mammojen mielestä lampaita, perusjässiköitä, keskinkertaisia älyltään ja arvoiltaan?

Vierailija
40/77 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joutuisin neuvottelemaan itseni kanssa kelpuuttaakseni miehen joka on käynyt armeijan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi