Voiko joku seurustella miehen kaa, joka ei ole käynyt armeijaa?
Kommentit (77)
eihän nyt enää eletä jotain 50-lukua, eikö se ole ihan sama käykö joku armeijan vai ei?
itseasiassa mieluummin seukkaisin miehen kanssa, joka on valinnut armeijan sijasta sivarin (totaalikieltäytyjääkään en kattois pahalla). Mut yleensä mulla on aika toiset kriteerit parinvalinnassa, joten omakin puoliso sattumalta armeijan käynyt tapaus.
joka haki poliittista turvapaikkaa belgiasta ja sen saikin. Amnesty international oli tapauksesta myös kiinnostunut. Ajattelin, että wau, tosi hienoa. Nykyisin elää ja työskentelee siellä, eikä aio suomeen palata
pitää todeta etten voisi seurustella naisen "kaa" joka ei osaa ilmaista itseään suomenkiellä. Kanssa, ei kaa.
ja mieheni mielestä myös vieras sellainen. Joten ei varmasti armeijaa kannata. Minulle on myös täysin sama, jos poikamme ei mene armeijaan. Sisareni on innostunut maanpuolustustyöstä, käy erilaisilla "ampumaleireillä", eli maanpuolustuskursseilla ( alunperin menin työtehtävänsä kautta), mutta en pidä häntäkään omituisena.
siviilipalveluksen valitsemista mitenkään ihmeellisenä. Oma mieheni tosin on käynyt armeijan.
Mun mieheni on englantilainen joten hänen ei tarvitse käydä Suomessa armeijaa. Ja ihan oikea mies hän kyllä on.
Jos joku vielä tänä päivänä kuvittelee että armeija tekee miehen,niin sinne voi kyllä ihan jokainen (alle 30v.) terve nainen mennä katsomaan millaista touhua se on.Sinne kun lykätään sata samanikäistä poikaa samaan rakennukseen asumaan,niin meno on kun lastentarhasssa.Armeija ei taio pojista miehiä puolessa vuodessa eikä vuodessakaan.
voi ei, mun isä on sivari! Minne voi ilmoittaa olevansa luonnontieteellinen ihme? Meitä on vielä 3 kpl!
Eihän sellainen ole mies eikä mikään.
miksen voisi? ei armeija miestä tee vaan rehellisyys, oikeudenmukaisuus ja hyvät arvot :)
ei armeija miestä tee. kyllä se on ihan muista asioista se miehisyys kiinni.
siellä joku ylpeä teini-mamma hehkuttaa kun " mies" on juuri aloittanut intin. =D
atellut, että ei olis mies tämän takia.
toisella dieabetes ja toisella paha astma...
Tottakai. Mitä pirun merkitystä sillä on?
Mieheni kotimaassa kaikki eivät suorita asepalvelusta.
Nimittäin kukaan yli 20-vuotias mies ei todellakaan enää nykyaikana välitä lainkaan siitä, onko joku käynyt armeijan vai ei. Kyseessä on oma valinta ja sillä siisti.
Tämä on ihan oikeasti sama asia kuin jos vaikkapa minä alkaisin yhtäkkiä julistaa, että kaikki vapaaehtoisesti lapsettomat naiset ovat naurettavia epänaisia ja yhteiskunnallinen taakka, jonka päähän pitäisi takoa vähän järkeä.