Karvan poisto Laser Tai Valoimpulssi menetelmällä.
Minkä laisia kokemuksia teillä on karvojen lopullisesta poistosta laser tai valoimpulssi menetelmällä Häpy alueelta? Minä itse poistatin karvani valoimpulssi menetelmällä jo vuosia sitten ja olen tyytyväin. Parikertaa vuodessa täytyy päivittää asiaa koska muutamia kervoja kasvaa silloin tällöin. Niiden väri on muuttunut vaaleaksi joten enään ei valoimpulssi auta vaan ne otetaan kuumavahauksella pois, valoimpulssi ei tehoa vaaleaan karvoitukseen. Ne on sellaisia ohuita haituvia aika mitättömiä, mutta halun nekin pois koska iho on ihana karvattomana. Iho on kuin persikan poski pehmeä, ei mikään proilerin näppyläinen. Olisi kiva tietää miten teillä muilla ja oletteko tyytyväisiä loppulliseen, ikuiseen poslariinne? Kirjoitelkaa kokemuksistanne. -lacaixa
Kommentit (39)
Onko kukaan tehnyt ihokarvojen poistoa laserilla kotona??? Tämän vuoden alusta on ollut mahdollista ostaa laserlaite kotiin. Hintaa sillä on laserin koosta riippuen 200-600 euroa. Se on silti iso raha heittää hukkaan jos se ei toimi ollenkaan..mut tosi iso säästö jos se toimii, eikä tarvitse käydä kauneushoitoloissa teettämässä karvanpoistoa kalliisti. Olisin todella kiitollinen, jos joku voisi kertoa kokemuksia kotilaserista! Itse olen todella vaalea iholtani ja minulla kasvaa mustaa paksua karvaa ihan väärissä paikoissa ja liian paljon..ihoni ei kestä höyläämistä ja karvat kasvavat alle kuudessa tunnissa takaisin. Eli jos aamulla höylää, niin iltapäivällä ei ole enää siisti.Epiloinnin vaikutuksetkaan eivät kestä paria päivää pidempään. Tarvitsen todella kipeästi pysyvää karvanpoistomenetelmää!
Luottaisin tässä asiassa kuitenkin ammattilaisen käsittelyyn.
Hei! Googlaa sanoilla laseria kainaloon, ja löydät mielenkiintoisen artikkelin..;)
Onko tuoreempaa tietoa laser-karvanpoiston hinnoista Suomenmaalla ja tehdäänkö myös miehille?
Tästä aiheesta kaipaisin kokemuksia ja lisätietoja, hintoja ja suosituksia jne. Myös kotilaitteistot kiinnostaa. Alan olla totaalisen kyllästynyt jalkovälin sheivaamiseen, se on hankalaa ja aina pelottaa että tulee haava, ja toisaalta häpyhuulissa / välilihan alueella kasvava sänki tuntuu ihan helvetilliseltä. Itse en halua kokoposlaria, mielestäni siisti näkyvä karvoitus sopii aikuiselle. Mutta jalkovälin, eli "näkymättömän" alueen haluaisin nyt karvattomaksi. Brasilialaiseen vahaukseen / sokerointiin en uskalla kivun takia mennä (kuulemma kivuliasta, toki tapauskohtaista).
Se oli joku Derma-Clear systeemi, siis valoimpulssi. Kävin 6 kertaa ja alueena oli kainalot ja koko häpykarvato alue.
Sitten raskaus esti jatkokäsittelyn, mutta tulos on ollut ainakin 90% joten pinseteillä nyppäämällä paikat on aina karvattomat ja sileät.
ps. olen sieltä hyvin tummakarvaine, joten kosmetologi jo alussa lupasi hyvän tuloksen.
On erittäin kiva asia että onnistuit miltei täydellisesti ja olet tyytyväinen kosmetologin suorittamaan hoito menetelmään. Nythän sinulla on mahdollisuus jatkaa ehkä hoito loppuun kun synnytys on ohi ja karvat ovat pysyneet tummina sekä karvan kasvu on miltein tyrehtynyt. Kuinka ihosi onko pysynyt kimmoisana käsitellyllä häpy alueella?
-lacaixa
Onko jotain mahdollisia haittavaikutuksia hoidosta? Syöpävaara?
Voiko jommalla kummalla menetelmällä vetää koko alapään paljaaksi vai vain bikinirajat?
mitä moinen mahtaa maksaa?
Tämä oli pari vuotta sitten. Hinnat kai vaihtelee paljonkin. Tuttuni kävi Tallinnassa ja siellä se kerta (alapäänalueelta) maksoi 30 paikkeilla.
Voiko jommalla kummalla menetelmällä vetää koko alapään paljaaksi vai vain bikinirajat?
Molemmat menetelmät soveltuvat kokonaan alapään paljaaksi saattamiseen, eli voi tehdä posliinin. Edellytys on vain että karvoitus ei ole vaalea. Laser maksaa enempi mutta on myös tehokkaampi, ei vaadi niin montaa käsittely kertaa.
Voin suositella minut on käsitelty laser menetelmällä, kuusi käsittelyä ja nyt olen ollut posliini jo muutaman vuoden. Ihana olo alapäässä.
Onko jotain mahdollisia haittavaikutuksia hoidosta? Syöpävaara?
Minä aikanaan kävin Tampereella Koskikeskuksessa Laser hoidossa. Hoidon teki tunnettu ihotauti lääkäri, joka kertoi että täläisestä hoidosta ei ole mitään vaaraa iholle eikä myöhempiäkään seurauksia tai sairauksia. Käsittelyn aikana on pientä nipistelyä ja iho jonkin aikaa punoittaa, mutta ei muuta ja ihosta tuli sileä eikä ole näppyjä ei myöskään karvatupen tulehduksia, kaikki hyvin. Suosittelen vilpittömästi laser tai valoimpulssi menetelmää. Käsittely aika on n.5-10 minuutia, kuukauden- puolentoista välein. Mitä tummempi karvoitus on sitä tehokkaammin hoito toimii ja kuolettaa karvan kasvun.
Vaimo on nyt menossa kolmannen kerran laserilla karvanpoistoon kylpylän kosmetologille. Ekalla kerralla vaimo halusi vain bikinirajoilta ja häpykummulta, mutta seuraavalla kerralla koko pillun alue. Kuten nyt pian uusinta käsittelyssäkin. Kaksi kertaa jo vaikuttanut huomattavasti, ja karvaa ei enää paljoa kasva. Luultavasti se 4.s kerta antaa lopullisen tuloksen.
Minkä laisia kokemuksia teillä on karvojen lopullisesta poistosta laser tai valoimpulssi menetelmällä Häpy alueelta? Minä itse poistatin karvani valoimpulssi menetelmällä jo vuosia sitten ja olen tyytyväin. Parikertaa vuodessa täytyy päivittää asiaa koska muutamia kervoja kasvaa silloin tällöin. Niiden väri on muuttunut vaaleaksi joten enään ei valoimpulssi auta vaan ne otetaan kuumavahauksella pois, valoimpulssi ei tehoa vaaleaan karvoitukseen. Ne on sellaisia ohuita haituvia aika mitättömiä, mutta halun nekin pois koska iho on ihana karvattomana. Iho on kuin persikan poski pehmeä, ei mikään proilerin näppyläinen. Olisi kiva tietää miten teillä muilla ja oletteko tyytyväisiä loppulliseen, ikuiseen poslariinne? Kirjoitelkaa kokemuksistanne. -lacaixa
Siis oletko tosissasi? Hyi hemmetti! Paljas pillu ei kuulu aikuiselle. Naurettavaa touhua.
Kosmetologi lupasi kasvun loppuvan silloin 5 kerran jälkeen, mutta vuosi myöhemmin vielä niitä itsepäisempiä karvoja muutamia sieltä ilmestyi. Nyt on ikuisen siisti koko alue, ja kainalot myös.
Alapään kokonaan ja kainalot, sekä sääret nyt viimeeksi. Helppo elämä hänellä kun hyvin hankkiva mies kustantaa.
Oltiin saunassa ja todella siistin näköinen se pimppa-aluekin.. Haluan kanssa kunhan lakkaan köyhtymästä.
Jos vetää karvat juurineen häpsyjen välistä, niin ne kasvavat kuitenkin takaisin, joten parempi on poistaa ne sieltä keinolla, jolla ne eivät takaisin kasva.
Kumpi olisi parempi tapa - laser vai valoimpulssi?
Kumpi noista kivuttomampi?
Kumpi edullisempi?
Kumpi tehokkaampi, siis tuloksia vähemmillä käynneillä?
Kiitos!
niin, jos haluat laserin joka hoitaa ongelmat kainaloissa ja pimpissä, niin osta tai hommaa jostan vanha, käytetty cd tai dvd ROM (maksoi 2 ecua), purat sen ja sinulla on laser joka tehoaa. DVD laser on parempi koska se käyttää sinistä valoa. Ole varovainen, katso ettei ole peilipintoja joista lasersäde voi heijastua silmiisi. Käytä suojalaseja operoidessasi karvoja, kaikki karvat ei kasva samaan aikaan, osa lepäilee, niin että operaatio pitää sitten toimittaa silloin kun siltä tuntuu eli karvatupet heräilee kasvamaan karvaa.
Minulla on nykyään täysin karvaton vartalo kulmakarvoista alaspäin. Monta kertaa täytyi käydä ja aikaan vierähti yhteensä noin 2 vuotta. Nyt kuitenkin olen saanut nauttia täysin karvattomasta vartalostani jo muutaman vuoden. En vaihtaisi takaisin vaikka maksettaisiin :)
Kainalot, sääret, kädet, yksittäiset karvat sieltä täältä ja tietenkin häpyalue on käyty läpi eikä yhtään karvaa ole tullut takaisin. Itse en ainakaan ole huomannut eikä ole poikaystäväkään.
Ihanaa olla aina sileä karvoista joka paikasta eikä tarvitse sheivailla kainaloita tai bikinirajaa :)
Ja niille jotka yköttelee kun naisella ei ole pillukarvoja niin voi voi... Keksikää jotain muuta kuin toisten vartalosta itkeminen. Karvattomuus on kuitenkin kasvava trendi ja nainen näyttää ilman karvojakin naiselta. Aina ei tarvita kuollutta rämemajavaa haisemaan housuihin että tunnistaa naiseksi ;) nykyään riittää siisti karvaton ja neutraalilta tuoksuva pimppi ;)
Onko kukaan tehnyt ihokarvojen poistoa laserilla kotona???
Tämän vuoden alusta on ollut mahdollista ostaa laserlaite kotiin. Hintaa sillä on laserin koosta riippuen 200-600 euroa. Se on silti iso raha heittää hukkaan jos se ei toimi ollenkaan..mut tosi iso säästö jos se toimii, eikä tarvitse käydä kauneushoitoloissa teettämässä karvanpoistoa kalliisti.
Olisin todella kiitollinen, jos joku voisi kertoa kokemuksia kotilaserista! Itse olen todella vaalea iholtani ja minulla kasvaa mustaa paksua karvaa ihan väärissä paikoissa ja liian paljon..ihoni ei kestä höyläämistä ja karvat kasvavat alle kuudessa tunnissa takaisin. Eli jos aamulla höylää, niin iltapäivällä ei ole enää siisti.Epiloinnin vaikutuksetkaan eivät kestä paria päivää pidempään. Tarvitsen todella kipeästi pysyvää karvanpoistomenetelmää!