Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppaseksi pilasi suhteeni

Vierailija
18.07.2026 |

Suostuin miehen mieliksi kimppaseksiin, 2 m ja 2 n. Kun näin että mies teki vieraalle naiselle täsmälleen samaa kuin minulle silloin kun olen ollut kiihkon ja onnen kukkuloilla ja täynnä rakkauden tunteita, niin haluni seksiin mieheni kanssa meni pois ja romanttinen rakkaus katosi ja tilalle tuli surullinen olo. Jotakin hellyttävää siinä oli, kun mieheni yritti parastaan, käytti omia vahvuuksiaan ja temppujaan. Tuli vähän sama olo kun joskus kun katsoi kuinka lapset pärjäsivät hiekkalaatikolla vieraiden lasten kanssa. Hellyyttä ja surua. Sellainen että siinä se pikkuinen nyt yrittää, hyvinhän se menee, kiva kun nuo vieraat ei sitä kiusaa. Mutta meidän ennen niin kuuma parisuhdesksi kylmeni ikuisesti. Olen miettinyt, että mitä tunteita ihmisillä yleensä herää parisuhdeseksistä ja kimppaseksistä. Ja sen voin sanoa, että jos ei kiinnosta niin ei kannata. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja hyviä runkkuhetkiä sinne!

Vierailija
2/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole mikään agilitykoe. Hyvä seksi on muutakin kuin oikein suoritettuja jumppaliikkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että noin siinä käy. 

Vierailija
4/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia ajatuksia heräsi sinulla, kun katselit miestäsii toisen kanssa. Miten itse koit toisen miehen tai sen, että muut näkivät sinut harrastamassa seksiä.

Meillä ei tullut mitään säröjä kun tehtiin toisen pariskunnan kanssa parinvaihto. Vaimo ei ole yhtä innostunut näkemään liveseksiä kuin minä, hänelle sopi paremmin  1n+2m. Paikkasin sitten tilannetta käymällä luvan kanssa vieraissa, kun vaimo oli saanut enemmän vierasta. 

Vierailija
5/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia ajatuksia heräsi sinulla, kun katselit miestäsii toisen kanssa. Miten itse koit toisen miehen tai sen, että muut näkivät sinut harrastamassa seksiä.

Meillä ei tullut mitään säröjä kun tehtiin toisen pariskunnan kanssa parinvaihto. Vaimo ei ole yhtä innostunut näkemään liveseksiä kuin minä, hänelle sopi paremmin  1n+2m. Paikkasin sitten tilannetta käymällä luvan kanssa vieraissa, kun vaimo oli saanut enemmän vierasta. 

Älä jauha paskaa!

Vierailija
6/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko yllätyksenä että kaikkia ei kiihota tai kiinnosta edes ajatuksen tasolla tuollaiset vaihdot tai vierailut. 

Vierailija
7/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset miehet tuntuivat enemmän tai vähemmän vastenmielisiltä, ja yritin vain tsempata. Se että toiset näkivät minun harrastamassa seksiä ei tuntunut miltään. Uskon että jotkut tykkäävät noista hommista, mutta kokemukseni mukaan mukana on usein sellaisia jotka on jotenkin maaniteltu ja painostettu mukaan. Miehet tuota enemmän hinkuvat. 

Vierailija
8/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko yllätyksenä että kaikkia ei kiihota tai kiinnosta edes ajatuksen tasolla tuollaiset vaihdot tai vierailut. 

Mun hyvä kaveri on erittäin mustasukkaisessa parisuhteessa, jossa ei koskaan tule tapahtumaan mitään ulkopuolista. Samainen kaveri valittaa usein olevansa puutteessa. Olen monet kerrat suositellut häntä löysentämään pipoa hiukan, niin elämä paranee.

Vierailija
9/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä yritti tällaisia hivuttaa mukaan puheen tasolla kesken seksin. Fantasia olisi aina sanoitettu jotenkin että minä saisin nauttia toisen naisen kanssa oih se olisi ihanaa olisit valuvan märkä ja tapahtuisi sitä ja tätä. ...hyi vi..... Keskeytin pari kertaa seksin ja sanoin että älä. Että on okei jos tuo on sinun fantasia, mutta en halua osallistua siihen jos yrität hivuttaa että se on muka minua varten. Olen siis bi ja sitä edellinen avosuhteeni oli ollut naisen kanssa, mutta en ole vähääkään moniavioinen. Ei todellakaan kiinnosta kimppa ja ex tiesi sen kyllä.

No, sitten kun asiasta puhuttiin seksin ulkopuolella niin hän olisi halunnut joo nähdä kun olen toisen naisen kanssa, mutta ennen kaikkea petasi sillä myöhempää lupaa itselleen käydä ns vieraissa. Jätin hänet, koska en pystynyt enää seksiin. Siinä kohtaa hän yritti perua kaiken ja väitti että vain fantasia. No, selvisi sitten että oli myös pettänyt kuvien vaihtelun ja seksiviestittelyn tasolla. Tuon suhteen jälkeen tajusin keskustella näistä tosi tarkkaan etukäteen, koska tällainen on yllättävän yleistä. Enkä itse halua mitään avointa suhdetta tai ryhmäseksiä. 

Vierailija
10/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset miehet tuntuivat enemmän tai vähemmän vastenmielisiltä, ja yritin vain tsempata. Se että toiset näkivät minun harrastamassa seksiä ei tuntunut miltään. Uskon että jotkut tykkäävät noista hommista, mutta kokemukseni mukaan mukana on usein sellaisia jotka on jotenkin maaniteltu ja painostettu mukaan. Miehet tuota enemmän hinkuvat. 

Toi 1n+2m oli suuremmalta osin vaimon viehtymys, saatetaan vielä siihen ryhtyä. Vaimoni kiihottuu ennen kaikkea siitä, että miehet haluaa häntä ja ihailee häntä. Kahden miehen himo lisää niin sanotusti sitä hänen haluamaa asiaa.

Vierailija
11/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki naisille. Jos mies hinkuu jotain parinvaihtoa tai 2m 1n juttua. Suostukaa ja ulvokaa ja voihkikaa ihan järjettömästi kun vieras panee. Ja aina hiljaisuus kun oma mies puikoissa. 

Vierailija
12/12 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tulella leikkii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän