Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa hienovaraisesti miehelle, että voisi pestä kalunsa paremmin

Vierailija
04.07.2007 |

Aloitin seurustelun ja huomasin järkytykseksi että mies ei pese kaluaan esinahan alta ollenkaan, eli ns. sissi-juusto muhii... yök ja haiskahtaa... Itse rakastan ottaa suihin, mutta ei voi kun kalu on niin möhnäinen :( Parikertaa olen mennyt hänen mukanaan suihkuun ja pessyt omin käsin... Haluaisin sanoa sievästi että puhtaus olisi mukavaa, mutta miten sen sanoisi loukkaamatta...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehet harvemmin ymmärtää vihjailua. jos loukkaantuu niin sitten loukkaantuu. Itse en moisen kanssa seurustelisi jos ei edes munaansa osaa pestä.

Voi sillipillu sanon minä! Täällä taas joku teini puhu seukkaamisesta ja siihen liittyvistä kriteereistä. Entäs tällainen wanhempi ihminen? Voinko?:

- Jättää puolisoni kun ei halua seksiä joka viikko vaikka minä haluaisin?

- Pettää häntä koska hän ei halua seksiltä samoja asioita kuin minä?

- Jättää hänet, koska hän ei pidä suuseksistä?

- Jättää hänet, koska hän ei osaa täyttää tiskikonetta oikein?

- Jättää hänet, koska hän on viinaan menevä? Alkoholi kelpaa 2-4 kertaa viikossa mutta velvollisuusseksi ehkä kerran viikossa.

- Jättää hänet, koska minä itse olen fiksumpi ja parempi ihminen kuin hän?

Niin, kyseessä on siis 3-kymppinen nainen ja kahden lapsen äiti joka minun ehkä pitäisi näiden vikojen takia jättää. Siis tietysti vain jos raati sitä suosittaa.

Vierailija
2/21 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelin sun tekstistä ekaks, että olet nainen, koska kuulosti niin tutulle! ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen mies. Naisena toki tietäisinkin, että JSSAP olisi ainut vaihtoehto.

Vierailija
4/21 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetää esinahan taakse ja sanoo ukolle että kaivase tota juustoo ja maista pidätkö mausta. Pakota maistamaan sitä töhnäänsä ja kysy tekiskö mieli ottaa suihin ja putsata mutterin aluset.

Vierailija
5/21 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
6/21 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin ymmärtää vihjailua. jos loukkaantuu niin sitten loukkaantuu. Itse en moisen kanssa seurustelisi jos ei edes munaansa osaa pestä.

Vierailija
7/21 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kikkeli kauniisti käteen ja opetteleen pippelin pesua

Vierailija
8/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei peseytyminen parane

Vierailija
9/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jätä pillu pesemättä ja pyydä nuolemaan sitä.

Vierailija
10/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei herra osaa vehkeitään pestä, niin mikä mies se silloin on... kiertoon vaan.

t: Ren Kickel

Vierailija
11/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä juttu että peset suihkussa jos sinusta ei ole suoraan sanojaksi niin puhelet siinä pestessäsi että pestäänpäs täältä terskanympäriltäkin putipuhtaaksi että maistuu hyvälle kun otan suihin jne.

Jos ukko ei tajua niin kaivase sitä juustoa sormella ja työnnä sen ukon suuhun ja kysy mitäs pidät.

Vierailija
12/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkään aktiivisemmassa käytössä ei mitään sissijuustoja kerry. Eikö pese kaluaan edes panon jälkeen?

Pimpsaan en neuvo jättämään pesemättä - siitä mies voi vain innostua.

Vierailija
13/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas pippeli ja pimppikin hymyilee. P.S lupaan ottaa suihin vaikka joka ilta jos esinahan alta ei löydy yllätyksiä :)

Vierailija
14/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen lueteltu niin kokeiles vielä sitä että viet sänkyyn vaikka paketin tuc suolakeksejä ja marie keksipaketti, pullo punkkua ja kynttilä palamaan. kerrot sitten että kun sulla on sitä juustoa siellä esinahan alla niin tässä on loput, aletaan herkuttelemaan.

Kyllä se nyt sinihompparista käy jos on riittävän pitkään muhinut.

M

Vierailija
15/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista on olemassakaan. Itse pesen terskan aina, kun käyn kusella. Pelkästään jo sen takia, ettei boxerit rupee haisemaan kuselta...

M30

Vierailija
16/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto olisi kiva olla kärpäsenä katossa LOL :)

Vierailija
17/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä. Ei seksielämäni sentään niin yllätyksellistä ole.

Vierailija:

Väitätkö että ihan yleisissä vessoissa työnnät pippelisi julkisesti lavuaariin ja peset?

Hitto olisi kiva olla kärpäsenä katossa LOL :)

Vierailija
18/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies käy suihkussa ja peseytyy, mutta suihkuttaa vaan ei ota käsiä avuksi, eikä vedä esinahkaa taapäin että puhdistuisi myös alta...

Kokeillaanpa varovaisesti vähän jokaista neuvoa, no pimpsaa en jätä pesemättä kuitenkaan

Vierailija
19/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli muuten niin ahdas esinahka, että vasta ehkä 12-13 vuotiaana sain suoritettua alapesun oikeaoppisesti. Ja vieläkin muistan hajun...

Jos ei miehesi opi pesemään vehkeitään kunnolla, niin ympärileikkaukseen vaan. Hygieniasyistähän sitä alettiin muinoin tekemään.

Vierailija
20/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei tod ole niin yksinkertainen että " sanot vaan että pesee kullinsa" . Minulla oli sama ongelma naisen kanssa, joka haisi (ja maistui) välillä erittäin pahalta. Suuseksi tuli aika harvoin kyseeseen tämän takia. Mutta koskaan en saanut asiasta sanottua, suhde ehti päättyä ennen. En vain keksinyt millä olisin sanonut asiasta loukkaamatta, ja loukata en todellakaan halunnut.

Sellaista muistan kokeilleeni, että " mennään käymään suihkussa ensin" tai " olis kivampi jos olis puhtaat paikat" jne. Eli tavallaan " mehän ollaan molemmat suihkun tarpeessa" eikä osoittelua toista kohtaan.

En tiedä oikeaa vastausta, mutta toivotan onnea.