Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka juotte siiderin saunan jälkeen,

Vierailija
23.06.2008 |

samalla kun lapsenne saavat sen pillimehunsa, niin juotteko sen siiderin maun takia vai sen takia, kun siinä on alkoholia? Ajattelin vaan, kun se siideri on pakko kuitenkin juoda ja mietin, että miksi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun on ollut raskaita istutus- ja kasvimaahommia (joihin mies ei halua osallistua) ja raahaudun lihakset kolottaen ja umpiväsyneenä miehen lämmittämään saunaan, 1 kylmä siideri tai lonkero on hyvää saunan päälle.

Ja toisekseen, 1 siideri ei kenestäkään alkoholistia tee. Mulla oli isoukki, joka otti joka päivä ruokalusikallisen viskiä. Pappa kuoli kuukautta vaille satavuotiaana eikä ollut mikään juoppo. Tosiaan 10, hae ammattiapua. Minäkin hain aikoinani, kun isäni kittasi lapsuuteni viikonloput pilalle. Se on eri asia, juoko niin paljon kuin vain käsiinsä saa vai tietääkö rajansa. Minä tiedän. Vaikka siinä pöydällä olisi kopallinen sidukkaa, mun suusta kuuluu "ei kiitos enempää". Ja sen yritän lapsillenikin opettaa: kohtuus kaikessa, idiootit tehdään niistä, jotka eivät osaa sanoa ei.

Vierailija
42/43 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten älkähän pillastuko turhasta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lauantaisin ruuan kanssa meillä juo aikuiset punaviiniä 1-2 lasillista ja senkin ihan HYVÄN MAUN takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi