Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäinen on nuorin tyttö jolla tiedät kuukautisten alkaneen ? ev

Vierailija
23.06.2008 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoin kyllä onneksi vielä 10 cm sen jälkeen.

Vierailija
22/30 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-edelleen 152 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon rinnat, häpykarvoitus jne. Oli silti sokki mutta onneksi enemmän minulle kuin hänelle. Ja onneksi oli jo pitkä tyttö silloin.

Vierailija
24/30 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 10v ei ole edes 140 senttiä pitkä, joten hän tuskin kulkee eturintamassa, mutta 11v:llä on jo alkanut muutakin kehitystä ja just oli kauhea kasvuspurttikin - onneks ollaan asiasta jo puhuttu monta vuotta, ettei niin yllätä

Vierailija
25/30 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulussa kolmosella ja eikun mitä. Kuukatiset tuli lattialle. Nyt 39 ja vieläkin inhottaa😡

Vierailija
26/30 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden vastausten perusteella ei siis ole uskottavaa, että nuorin synnyttäjä on ollut 5 vuotias perulainen vuonna 1939. Menkkojen on siis pitäny alkaa heti 5 v täyttämisen jälkeen tai sitten jo 4 vuotiaana. Valtamedian uskottavuus on kärsinyt jo niin paljon, etten edes usko päivämäärämerkintää ilman tarkistamista

Vierailija
27/30 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkoihin liittyvä juttu näin mieheltä. Eli joskus seurustelin n 20v ISON naisen kanssa. No, painan minäkin lähes sata, mutta hän vielä puolikkaan lisää. Hän kertoi että on aina ollut tukeva eikä hänellä ole kuukautisia. Voiko pitää paikkaansa? Anteeksi jos kysymys loukkaa jotakuta, ei ole tarkoitus. Tuo asia vain jäi askarruttamaan ja nyt kun tästä keskustellaan niin tiedätte varmaan vastauksen.

Vierailija
28/30 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 9 tai 10v kun alkoi.

Vierailija
29/30 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkkoihin liittyvä juttu näin mieheltä. Eli joskus seurustelin n 20v ISON naisen kanssa. No, painan minäkin lähes sata, mutta hän vielä puolikkaan lisää. Hän kertoi että on aina ollut tukeva eikä hänellä ole kuukautisia. Voiko pitää paikkaansa? Anteeksi jos kysymys loukkaa jotakuta, ei ole tarkoitus. Tuo asia vain jäi askarruttamaan ja nyt kun tästä keskustellaan niin tiedätte varmaan vastauksen.

Tottakai voi. Kaikilla naisilla ei ole menkkoja lainkaan.

Vierailija
30/30 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaista kyselet?! Perverssi!