Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan hautaustoimistoon töihin!

Vierailija
20.01.2015 |

Miten?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:23"]Ei se hautaustoimistotyö ole niinkään kuoleman kanssa työskentelemistä, vaan niiden omaisten huomioimista. Kun hysteerisesti itkevä äiti tulee valitsemaan arkkua kuolleelle vauvalleen, sinä hoidat homman myötätuntoisesti ja empaattisesti niin, että vanhemmille tulee tunne, että välität heistä ja edesmenneestä vauvasta. Mahdatko sopia sellaiseen työhön? Vaatii ihan tietynlaisen luonteen.
[/quote]

Sinullako on sitten kokemusta? Itse olen hautaustoimistossa työskennellyt, eikä kertaakaan tullut hysteeristä/hysteerisesti itkevää asiakasta, etsivätpä arkkua lapselle tai aikuiselle. Vakavia kylläkin. Yleensä siinä vaiheessa kun ihminen lähtee hoitamaan asioita se hysteerisin vaihe on ohitse. Tai asiat hoitaa sellainen ihminen lähipiirissä joka siihen kykenee. Toki hienovaraisuus on silti hyvä muistaa, mutta ei hautaustoimistossa työskentelevä ole mikään terapeutti, kuten tekstistäsi voi luulla. Muutenkin ärsyttää tuo "hysteerisesti itkevä äiti vauvalleen blaa blaa blaa"

Vierailija
42/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:02"]

Kuinkakohan monta kertaa vuosisadassa yksittäiselle hautaustoimistolle tai yksittäiselle hautaustoimistotyöntekijälle tulee hukkunut ruumis?

Ja jos sellainen joskus toimistolle tuleekin, pitää silloin varmaan sopia, että kovin jätkä / mimmi hoitaa sen.

[/quote]

Sä voit perustaa sellaisen toimiston jossa on kyltti--> Noudamme vain hyvin säilyneitä vainajia jos ei satu olemaan kovaa jätkää/mimmiä käytettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:23"]Ei se hautaustoimistotyö ole niinkään kuoleman kanssa työskentelemistä, vaan niiden omaisten huomioimista. Kun hysteerisesti itkevä äiti tulee valitsemaan arkkua kuolleelle vauvalleen, sinä hoidat homman myötätuntoisesti ja empaattisesti niin, että vanhemmille tulee tunne, että välität heistä ja edesmenneestä vauvasta. Mahdatko sopia sellaiseen työhön? Vaatii ihan tietynlaisen luonteen. [/quote] Sinullako on sitten kokemusta? Itse olen hautaustoimistossa työskennellyt, eikä kertaakaan tullut hysteeristä/hysteerisesti itkevää asiakasta, etsivätpä arkkua lapselle tai aikuiselle. Vakavia kylläkin. Yleensä siinä vaiheessa kun ihminen lähtee hoitamaan asioita se hysteerisin vaihe on ohitse. Tai asiat hoitaa sellainen ihminen lähipiirissä joka siihen kykenee. Toki hienovaraisuus on silti hyvä muistaa, mutta ei hautaustoimistossa työskentelevä ole mikään terapeutti, kuten tekstistäsi voi luulla. Muutenkin ärsyttää tuo "hysteerisesti itkevä äiti vauvalleen blaa blaa blaa"

[/quote]Meiltä teholta on suoraankin kävelty hautaustoimistoon. Että on näitäkin.

Vierailija
44/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt samaa. Olin opiskeluaikana kappelissa töissä ja ihan jopa pidin siitä.

Vierailija
47/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosta!

Vierailija
48/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:23"] Ei se hautaustoimistotyö ole niinkään kuoleman kanssa työskentelemistä, vaan niiden omaisten huomioimista. Kun hysteerisesti itkevä äiti tulee valitsemaan arkkua kuolleelle vauvalleen, sinä hoidat homman myötätuntoisesti ja empaattisesti niin, että vanhemmille tulee tunne, että välität heistä ja edesmenneestä vauvasta. Mahdatko sopia sellaiseen työhön? Vaatii ihan tietynlaisen luonteen. [/quote] Minä (yks näistä halukkaista) haluaisin vielä enemmän hautaustöimistoon työhön luettuani tämän. Uskon, että olisin sopiva luonne. [/quote] Mee sää sivuovesta kysyyn. Mä meen pääovesta.

[/quote]

Mene mistä ovesta vain. Mulla on jo työpaikka, tää on vain tällaista haaveilua...
[/quote]

No mä meen luukusta vaikka.

Vierailija
49/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:04"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:23"] Ei se hautaustoimistotyö ole niinkään kuoleman kanssa työskentelemistä, vaan niiden omaisten huomioimista. Kun hysteerisesti itkevä äiti tulee valitsemaan arkkua kuolleelle vauvalleen, sinä hoidat homman myötätuntoisesti ja empaattisesti niin, että vanhemmille tulee tunne, että välität heistä ja edesmenneestä vauvasta. Mahdatko sopia sellaiseen työhön? Vaatii ihan tietynlaisen luonteen. [/quote] Minä (yks näistä halukkaista) haluaisin vielä enemmän hautaustöimistoon työhön luettuani tämän. Uskon, että olisin sopiva luonne. [/quote] Mee sää sivuovesta kysyyn. Mä meen pääovesta. [/quote] Mene mistä ovesta vain. Mulla on jo työpaikka, tää on vain tällaista haaveilua... [/quote] No mä meen luukusta vaikka.

[/quote]

Luukusta? Hyyyyh. Kuulostaa polttohautaukselta.

Vierailija
50/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:23"]Ei se hautaustoimistotyö ole niinkään kuoleman kanssa työskentelemistä, vaan niiden omaisten huomioimista. Kun hysteerisesti itkevä äiti tulee valitsemaan arkkua kuolleelle vauvalleen, sinä hoidat homman myötätuntoisesti ja empaattisesti niin, että vanhemmille tulee tunne, että välität heistä ja edesmenneestä vauvasta. Mahdatko sopia sellaiseen työhön? Vaatii ihan tietynlaisen luonteen. [/quote] Sinullako on sitten kokemusta? Itse olen hautaustoimistossa työskennellyt, eikä kertaakaan tullut hysteeristä/hysteerisesti itkevää asiakasta, etsivätpä arkkua lapselle tai aikuiselle. Vakavia kylläkin. Yleensä siinä vaiheessa kun ihminen lähtee hoitamaan asioita se hysteerisin vaihe on ohitse. Tai asiat hoitaa sellainen ihminen lähipiirissä joka siihen kykenee. Toki hienovaraisuus on silti hyvä muistaa, mutta ei hautaustoimistossa työskentelevä ole mikään terapeutti, kuten tekstistäsi voi luulla. Muutenkin ärsyttää tuo "hysteerisesti itkevä äiti vauvalleen blaa blaa blaa"

[/quote]Meiltä teholta on suoraankin kävelty hautaustoimistoon. Että on näitäkin.
[/quote]

Niin että kuka käveli?

Vierailija
51/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumisauton kuljettajana on kuulemma kivaa tätä työtä tekevän tuttuni mukaan. Näkee paljon kuolemaa kun haetaan ruumiita sairaaloista ja ruumishuoneilta. Joskus kai onnettomuuspaikoiltakin. Pääsisit näkemään myös eri mätänemistilassa olevia ja eri tavoin vaurioituneita ruumiita.

Vierailija
52/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:36"]Ruumisauton kuljettajana on kuulemma kivaa tätä työtä tekevän tuttuni mukaan. Näkee paljon kuolemaa kun haetaan ruumiita sairaaloista ja ruumishuoneilta. Joskus kai onnettomuuspaikoiltakin. Pääsisit näkemään myös eri mätänemistilassa olevia ja eri tavoin vaurioituneita ruumiita.
[/quote]

Pyysin kuivaa paperityötä.

Vierailija
53/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin hautausmaan hautaustoimistossa vapautuu työpaikka ensi kesänä kun se mummeli jää eläkkeelle sieltä. On opetettu työhönsä aikoinaan. Ehkä ne opettavat seuraajansakin

Vierailija
54/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:11"]Malmin hautausmaan hautaustoimistossa vapautuu työpaikka ensi kesänä kun se mummeli jää eläkkeelle sieltä. On opetettu työhönsä aikoinaan. Ehkä ne opettavat seuraajansakin
[/quote]

Ok. Ois aika lähelläkin sitten.

Vierailija
55/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aiemmin samoja hommia joten soitin Monoselle. Ei tarvinneet uusia duunareita.

Malmille soitin seuraavaksi ja puhuin sen mummon kanssa. Mukava ihminen ja eläkkelle jäämässä joten paikka vapautuu. Jos sitten ei ole jo täytetty.

Soita sinne

Vierailija
56/69 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ilman arkkua.

Vierailija
57/69 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. Työtkin lisääntyisi nyt lähivuosikymmeninä.

Vierailija
58/69 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin hautaustoimistoon kun satuin sopivaan aikaan hakemuksen laittaan. Olen kyllä viihtynyt. Monen vuoden aikana en ole yhtään vainajaa joutunut meikkaamaan (kuten joku täällä luuli).

Vierailija
59/69 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää numero jannu on? 2 1 3 8364910+23879u40213p4+0349824387239+8402850124

Vierailija
60/69 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin hautaustoimistoon kun satuin sopivaan aikaan hakemuksen laittaan. Olen kyllä viihtynyt. Monen vuoden aikana en ole yhtään vainajaa joutunut meikkaamaan (kuten joku täällä luuli).

Saako udella palkkaa ja työaikoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi