Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskeat silmät ovat silmistä kauneimmat

Vierailija
13.01.2015 |

Eikö niin? Siksi ne tietysti ovat yleisimmätkin maailmanlaajuisesti:) Eikö olekin ihanaa olla ruskeasilmäinen!

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omistan oikein tumman ruskeat nappisilmät. Olen aina halunnut siniset silmät sillä haluisin värjätä blondiksi hiukseni (nyt ruskeat kastanjan sävyiset) mutta pelkään ettei itselleni sovi blondit hiukset ruskeiden silmien kanssa

Vierailija
22/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:25"]Itse omistan oikein tumman ruskeat nappisilmät. Olen aina halunnut siniset silmät sillä haluisin värjätä blondiksi hiukseni (nyt ruskeat kastanjan sävyiset) mutta pelkään ettei itselleni sovi blondit hiukset ruskeiden silmien kanssa
[/quote]Tuli mieleen Kaisa Liski, sille ainakin sopii, oikea rotunainen ja ihanan ruskeat silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:07"]

Mikä sinisissä muka on juhlavaa? Useimmat tiskirätitkin ovat sinisiä. Sininen, blue on surun väri. Ja ruoho jota tallaat on vihreää ja home. Ruskea sen sijaan on juhlan väri. Mieti nyt vaikka juhlakahveja, konvehteja, konjakkia, suklaaleivoksia, paistia, pommaccia. Mmm.

[/quote]

Unohdit tärkeimmän, ruskea on myös PASKAN väri!

[/quote] Tiedätkös, hienot ihmiset eivät käänny katsomaan jätöksiään tai ole muutenkaan tekemisissä ulosteiden kanssa. Niin että ruskea ei värinä tuo minulle ensimmäisenä mieleen ainakaan paskaa.

Vierailija
24/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin joskus teininä ja nuorena aikuisena pelkästään ruskeasilmäisistä bruneteista, mutta jossain kohtaa vuosien varrella maku vaihtuikin täysin ja nykyään blondit ja sinisilmät iskee ehdottomasti paremmin. Jännä juttu.

Vierailija
25/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvän paskan vääntäminen on tuo paljon iloa elämään.

Vierailija
26/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeiden silmien viehättävyys on itseasiassa tieteellisesti todistettu. Kun henkilö x on viehättynyt henkilöstä y, x:n silmien pupillit suurentuvat hormonitoiminnan seurauksena. Ihminen tuntee usein viehätystä henkilöön joka on suvunjatkamiseen yhteensopiva hänen itsensä kanssa. Tutkimusten mukaan jo hajun perusteella ihminen voi jossain määrin tulkita onko kyseinen henkilö hänen kanssaan yhteensopiva. Ihminen tämän alitajuisen haistelun lisäksi myös tiedostamatta poimii viitteitä toisen ihmisen kehonkielestä, äänenpainosta yms ja tulkitsee näin ollen myös silmiä. Eli: ihminen kohtaa toisen ihmisen -> tulkitsee hänet yhteensopivaksi (tai muusta syystä) -> tuntee viehätystä -> keho reagoi ja mm pupillit suurenevat -> toinen henkilö alitajuisesti tulkitsee myös tätä pupillien suurenemista jnejne. Noh nyt päästään siihen silmien väriin. Ruskeat silmät koetaan viehättäviksi, sillä ihminen alitajuisesti tulkitsee silmän tummaa väriä pupilliksi kun ei erota sitä selkeästi tai juuri ollenkaan. Ruskeiden silmien lisäksi sama pätee myös vaikeampiin silmien väreihin mikäli ihmisellä on luonnostaan suuret pupillit. Toivottavasti selitin tarpeeksi ymmärrettävästi....

Vierailija
27/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:07"]

Mikä sinisissä muka on juhlavaa? Useimmat tiskirätitkin ovat sinisiä. Sininen, blue on surun väri. Ja ruoho jota tallaat on vihreää ja home. Ruskea sen sijaan on juhlan väri. Mieti nyt vaikka juhlakahveja, konvehteja, konjakkia, suklaaleivoksia, paistia, pommaccia. Mmm.

[/quote]

Unohdit tärkeimmän, ruskea on myös PASKAN väri!

[/quote] Tiedätkös, hienot ihmiset eivät käänny katsomaan jätöksiään tai ole muutenkaan tekemisissä ulosteiden kanssa. Niin että ruskea ei värinä tuo minulle ensimmäisenä mieleen ainakaan paskaa.

[/quote]

Väitätkö, että et ole koskaan katsonut paskaasi? Kaikki meistä tietää paskan olevan ruskeaa, sinäkin hienona ihmisenä. Anna lapselle värikynät ja pyydä piirtämään paska, ei ne siitä punaista piirrä.

Vierailija
29/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen brunetti tummanruskeilla silmillä ja aina olen saanut Suomessa paljon huomiota miehiltä. Samoin Saksassa ja muissa Pohjoismaissa. Otin sit sinisilmäisen miehen joka aina on kehunut mun silmiä. Kyllä, on ihanaa olla ruskeasilmäinen nainen. Räps räps.

Vierailija
30/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on semmosta seksuaalista vetovoimaa, karismaa, syvyyttä ja salaperäisyyttä. Rakastan miehillä tummanruskeita silmiä ne vie jalat alta ja saa kostumaan hetkessä. Mitä tuimemmat sen parempi.

Vierailija
31/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 jatkaa... Tällaisessa maassa kuten Suomi missä ihmiset ovat vaaleita, pidetään tummia silmiä usein viehättävempinä myös eksoottisuutensa takia. Kuten myös vastaavasti esimerkiksi Aasian maissa vaaleita hiuksia yms. Tämä selittyy myöskin ylläri ylläri suvun jatkamisella :D Kun ihminen on erinäköinen kuin minä, tulkitsen hänet alitajuisesti viehättäväksi, sillä hän ei todennäköisesti ole minulle lähisukua ja näin olemme parempi yhdistelmä sillä geeniperimämme on laaja. Tietenkään kaikkien mielestä tummat eivät olet viehättäviä kun itse on vaalea ja toisinpäin, mutta tutkitusti nämä asiat ovat ohjelmoituina meidän alitajuntaan lajien säilyttämiseksi. Tosin ihminen on niin erkaantunut luonnosta ja vaistoista että tällaiset asiat kertovat lähinnä miten meillä on ollut joskus tapana toimia...

Vierailija
33/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
34/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mää melummin itselleni ruskeat silmät ottaisin niin olisin ainakin erikoinen.

T:Lähes albiino muuten:D

Vierailija
35/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tummatukkainen ja silmäni ovat hyvin tumman ruskeat, mutta niin että pupillin kuitenkin erottaa jos ihan vierestäni katsoo. Kulmani ovat myös vahvat ja tummat, iho kuitenkin vaalea. Sen verran paljon on jalostuksessa tullut suomalaista jo että olen toisaalta suomalaisen näköinen ja toisaalta en ollenkaan ja sitten taas joo ja ei ja ei ja joo. Tuota kuulen aina kun puhutaan ulkonäöstä. Eli olen semmoisen keski-eurooppalaisen ja suomalaisen välimaastossa ja kyllä huomiota tulee menee minne päin palloa tahansa, sillä ulkonäköäni on mahdotonta sijoittaa suoriltaan yhtään minnekkään. En siis usko että viehätys on juuri niissä ruskeissa silmissä tai hiuksissa, vaan siinä eksoottisuudessa. Onhan Suomessa nykyään paljon ruskeasilmäisiä, mutta ei silti mitenkään todella isolla osalla, niin kai niissä sitten säilynyt semmoinen joku viehätys. Kuten myös vaikka tietyntyyppisissä nenissä, kulmissa, vartaloissa, missä vaan. Tietysti sitten asia erikseen jos joku kokee epämiellyttäväksi esimerkiksi jonkun tietyn etnisen ryhmän edustajat niin sitten ne eksoottiset piirteet ei olekaan enää viehättäviä. Ja kaikki ei vaan tykkää muutenkaan, onhan vauvoistakin vaaleat ihmiset kivempia jos omat vanhemmat ovat vaaleita :)

Vierailija
36/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat sopii miehille paremmin, kun taas naisille siniset ja vihreät. Ruskea on maskuliininen väri.

Vierailija
37/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:38"]Ruskeiden silmien viehättävyys on itseasiassa tieteellisesti todistettu. Kun henkilö x on viehättynyt henkilöstä y, x:n silmien pupillit suurentuvat hormonitoiminnan seurauksena. Ihminen tuntee usein viehätystä henkilöön joka on suvunjatkamiseen yhteensopiva hänen itsensä kanssa. Tutkimusten mukaan jo hajun perusteella ihminen voi jossain määrin tulkita onko kyseinen henkilö hänen kanssaan yhteensopiva. Ihminen tämän alitajuisen haistelun lisäksi myös tiedostamatta poimii viitteitä toisen ihmisen kehonkielestä, äänenpainosta yms ja tulkitsee näin ollen myös silmiä. Eli: ihminen kohtaa toisen ihmisen -> tulkitsee hänet yhteensopivaksi (tai muusta syystä) -> tuntee viehätystä -> keho reagoi ja mm pupillit suurenevat -> toinen henkilö alitajuisesti tulkitsee myös tätä pupillien suurenemista jnejne. Noh nyt päästään siihen silmien väriin. Ruskeat silmät koetaan viehättäviksi, sillä ihminen alitajuisesti tulkitsee silmän tummaa väriä pupilliksi kun ei erota sitä selkeästi tai juuri ollenkaan. Ruskeiden silmien lisäksi sama pätee myös vaikeampiin silmien väreihin mikäli ihmisellä on luonnostaan suuret pupillit. Toivottavasti selitin tarpeeksi ymmärrettävästi....
[/quote]

Niin ja siis tarkoitushan oli lopussa sanoa että pätee myös vaaleampiin väreihin... Tuskin ne värit sen vaikeampia on :DD

27

Vierailija
38/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauneimmilla sexynaisilla on tuliset ruskeat suklaasilmät eikä mitkään vetisen vihreät, siniset tai kylmänharmaat kalansilmät!

Mielestäni taas sininen on erittäin maskuliininen väri samoin vihreä. Miehethän ei joidenkin tutkimusten mukaan lähestyneet vihreään paitaan puettua naista yhtään niin paljon kuin punaiseen, ruskeaan tai siniseen puettua naista.Revi siitä!

Vierailija
39/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hei tehdään naiset tästäkin tappelu! :D

Vierailija
40/190 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2