Paljonko painatte te, joilla pituutta 170- 180 cm?
Kommentit (55)
58-60-kiloisena olisin raskautta edeltävissä mitoissa. Tiedän etten ole ylipainoinen nytkään ja jos paino olisi lihasta eikä läskiä niin ok. Mutta kun silmä kertoo selvästi, että reisistä ja takapuolesta höllyvää pois.
En ole tyytyvainen. Haluaisin kaksi kiloa pois. Tuo kaksi kiloa on vain ja ainoastaan vyotarolla.
painon pudotusta... vaan siihen tarvitaan myös muodukkuutta... Jos BMI on jo normaalin alarajoilla ja perse hyllyy niiin kannattiskohan alkaa vaikka jumppaamaan tai käymään salilla? No mutta minähän en voi tietää mitään koska olen näin lihava (170/65)
Käyn salilla ja spinningissä ja olen 172/55.Arvaa kaks kertaa höllyykö??
Vierailija:
Käyn salilla ja spinningissä ja olen 172/55.Arvaa kaks kertaa höllyykö??
Olen kyllä ihan tyytyväinen, vaikka muutaman kilon vähemmänkin saisin painaa ja olisin silti vielä normaalipainoinen. Olen pieniluinen, joten voisin hyvin olla normaalipainon alarajoilla (58 kg) näyttämättä liian laihalta. Mutta viiden lapsen äitinä olen tyytyväinen, että olen näissäkin lukemissa.
Ennen raskauksia 72-74 kieppeillä, eli takaisin noihin haluaisin. Aloitan dieetin vasta kun imetys loppuu.
174cm/65kg enkä ole ollenkaan tyytyväinen, vaikka neljä lasta olenkin synnyttänyt!
alle 60kg pitäis päästä, niin olisin edes niissä mitoissa, missä olin ennen viimeistä lasta.
Mutta minkäs teet, kun syöminen on niin kivaa ja liikuttua ei tule :-(
Makkaroita on kylla vyotarolla (siis usean sentin paksuinen kerros rasvaa, ei mitaan teinin yokkailya poimulle menevalle nahalleen;), lihastakin keskimaaraista enemman. Olen sen mallinen, etta pituus on lahinna (hoikissa) raajoissa ja nayttaisin aika normaalilta 5-10 cm lyhyemmilla jaloillakin, jolloin taas painoindeksi heilahtaisi normaalipainon ylarajalle tai yli.
Eli saman pituistenkaan painoja ei oikein voi verrata teitamatta lihaksikkuutta ja rakennetta.
Olen 182/60 poika. Olen suht koht tyytyväinen kun olen pudottanut muutaman kilon, ehkä viisi.
174/86
Kun painan 75kg olen kauneimmillani, ehkä vähän liian hoikka. Se kymmenen kiloa tässä on kuitenkin lähdössä. Näytän kuitenkin myös nyt oikein hyvältä.
En ole tyytyväinen painooni. 65-67kg olis mulle hyvä paino.
ja painoa 67 kiloa. Tyytyväinen olen.
olen oikein tyytyväinen painooni. miksi kysyt tätä? etkö ole tyytyväinen omaasi?
Oikeastaan aika evvk, hyllytkööt sellut. Harrastan pitkiä kävelylenkkejä kauniissa luonnossa päivittäin ja se riittää. En jaksa mitään himokuntoilua, on parempaakin tekemistä. Paino ollut oikeastaan aina sama raskausaikoja lkuunottamatta, nyt ikää 36 v.
Opiskelujen alussa olin vielä 57 kg, sittemmin paino hiipinyt ylöspäin. Nuorena olin liian laiha (en anorektinen, mutta sellainen hontelo), nyt sanoisin ihanteena, että jos ~60 kiloa painaisin niin olisin tyytyväinen.
raskauskiloja jäljellä vielä joku 7-8kg... synnytyksestä aikaa 3kk... tavoite 62-64kg ennen kuin lapsi täyttää vuoden :-D
olen 173 cm pitkä ja painan 71 kg. Pari kiloa voisi "tiivistää", mutta tosiaan vaan sen verran, koska lihaksia kerään parasta aikaa lisää. Urheilen.
Olen painanut tällä pituudella 56-80 kg (siis 80 viimeisilläni raskaana) ja koskaan en vielä ole ollut "läski" (ottaen siis sen raskaudenkin tilan huomioon =)
Tällä hetkellä olen ehdottomasti parhaimmassa kunnossa! Harmi etten tajunnut silloin alle 60 kg liikkua oikein, siitä kun olisin lähtenyt kehoani rakentamaan niin näyttäisin nyt vieläkin timmimmältä.
Ei kannata täällä kysellä painoja pituuteen suhteutettuna kun ei oikein muuta tiedä ruumiinrakenteesta ja liikkumisesta.
niin olisin siinä missä ennen joulua. Muuten olen tyytyväinen, tämänkin painoisena, kiinteytyä kyllä pitäisi.