Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne sielu menee kuoleman jälkeen

Vierailija
07.12.2014 |

Mihin se menee ja näkeekö rakkaitansa enään?

Kommentit (197)

Vierailija
81/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihminen tuon voisi tietää?

Nämä iäisyyteen liittyvät kysymykset ovat uskonasioita, tiede ei ota niihin kantaa, koska ei voi.

Minä uskon, että tietoisuus ja sielu ovat sama asia. Kun ruumiista aika jättää, tietoisuus/sielu menee tauolle.

Joskus sitten universumin lämpökuoleman jälkeen saattaa tietoisuus/sielu palatakin kuvioihin.

Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
82/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää jos ei ole uskos.

Sinulla on oma kristityn näkemyksesi. Hinduilla tai esim. Budhalaisilla oma näkemyksensä, samoin ateisteilla omansa jne.

Itse vastaan että en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun ainakin helvettiin

Vierailija
84/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitty uskoo uudestisyntymiseen, hindu tai vähän samanmielisesti aatteleva butthalainen kuudestisyntymiseen

Vierailija
85/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieluna menet sinne katsomaan isää ja äitiä. Mutta ah ja voi, he haluavatkin itse olla lapsia ja asuvat erillään omien vanhempiensa luona. He ovat nyt itse asiassa sinua nuorempia tenavia, eivätkä edes tunne sinua.

Vierailija
86/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sedg kirjoitti:

yhtä turmiollisia minusta käsitykset että kaikki sielut pääsevät taivaaseen tai että kaikkien  ihmisten tietoisuus ja sielu katoavat ruumiillisen kuoleman tullessa. En kannata kumpaakaan, vaan että kaikilla on katoamaton sielu ja tietoisuus ja toiset valitsevatt tiavaan ja toiset helvetin

Itse uskon että sielut ovat täällä oppimassa, aina uudelleen ja uudelleen niitä asioita joissa kokevat tarvitsevansa oppia.

Vierailija
87/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielu menee tietysti taivaaseen. Muu maallinen jää maan päälle.

Ei ainakaan kristinuskovaisilla.

Kuolleet ovat kuolleita kunnes viimeisenä päivänä herätetään.

Vierailija
88/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarnaaja 9:5 ja 6 sanoo...........

Vierailija
89/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elit niin hyvällä ruokavaliolla, kuolet dementiaan eikä sielusi enää muista, kuka olet. Enkelit kohauttelevat mjuukalaiselle olkapäitään tiskin takana ja lähettävät sinut ylijäämäsuomalaisten kerhoon tappelemaan identiteeteistä.

Vierailija
90/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sedg kirjoitti:

yhtä turmiollisia minusta käsitykset että kaikki sielut pääsevät taivaaseen tai että kaikkien  ihmisten tietoisuus ja sielu katoavat ruumiillisen kuoleman tullessa. En kannata kumpaakaan, vaan että kaikilla on katoamaton sielu ja tietoisuus ja toiset valitsevatt tiavaan ja toiset helvetin

Itse uskon että sielut ovat täällä oppimassa, aina uudelleen ja uudelleen niitä asioita joissa kokevat tarvitsevansa oppia.

Eli vähän niinku että ihmisellä ois monta elämää kuten vanhanaikaisissa tietokonepeleissä tahi Nokia 3310:n Space impact-pelissä?

Vierailija
91/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se sellainen sielu on? Polkupyörän renkaan venttiilissä se sisuskalu on sielu. Enpä tiedä ihmisessä moista olevan.

Vierailija
92/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutettu sielu tulee kostamaan. Omaa oikeaa perhettä suojelee.

Vierailija
93/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleiden valtakuntaan. Kuoleman jälkeen sielu on ajattomassa tilassa odottamassa sitä kuuluisaa viimeistä tuomiota. Tämä tietenkin on vain minun käsitykseni, joten jokainen tehköön omat johtopäätöksensä käytettävissä olevien olettamusten pohjalta. Sanon olettamusten koska todistettavia faktojahan ei ole kellään käytettävissään.

Vierailija
94/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se sellainen sielu on? Polkupyörän renkaan venttiilissä se sisuskalu on sielu. Enpä tiedä ihmisessä moista olevan.

Sielu on se mikä puuttuu multien alla tahi merten pohjissa makaavilta luilta.

Vierailija
95/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sielu? Onko se kaikilla elollisilla olennoilla vaiko vain Homo Sapiens lajin edustajilla... Jos ei ole, niin miksi ei ole...

Olisipa hauska tietää uskooko esim. Päivi Räsänen avaruusolioihin? Jos vastaus on ei, niin jossain mielessä on ajatuksen kulku kerettiläistä.

Vierailija
96/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten, että taivaaseenmuuttajia kohdellaan kuten täälläkin.

Vierailija
97/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä eroa on. Täällä palautetaan sinne mistä tulikin mutta taivaan tuomiolla kuulemma heitetään tosi pahaan paikkaan jos oikeutta taivaspaikkaan ei ole.

Vierailija
98/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä eroa on. Täällä palautetaan sinne mistä tulikin mutta taivaan tuomiolla kuulemma heitetään tosi pahaan paikkaan jos oikeutta taivaspaikkaan ei ole.

Eli periaate on sama, jos ei mäihä käy niin Ruotsiin joutuu.

Vierailija
99/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen sielu menee joko helvettiin tai taivaaseen

Helvettiin jos ei ole uskonut Jeesuksenn eikä tunnustanut häntä Herrakseen

Taivaaseen jos uskoo Jeesukseen ja on tunnustanut hänet Herrakseen

Vierailija
100/197 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sialu menee kuoleman jälkeen suoraan kyrpöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä