Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
81/1787 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee muu tavara kaupaksi, siis vaatteiden ohella? Kuten kirjat, dvd:t, harrastusvarusteet...?

Vierailija
82/1787 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat kyllä puuttua yrityksenä enemmän noihin puutteellisiin tuotekuvauksiin. Heillekin tulee lisätyötä käsitellessä palautuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1787 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja ja Dvd:tä on mulla mennyt hyvin kaupaksi. Hintahaarukka on ollut 1-5€ millä oon myynyt.

Vierailija
84/1787 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmy store on kyllä aikamoista huijausta. Mainostavat mm. että jopa 80% myyntituotoista myyjälle. No todellisuus on jotain aivan muuta. Lisäksi ilmeisesti napsivat parhaat päältä ja sitten väittävät, että tuotteessa ollut jotain vikaa. Kuvasin omat tuotteeni ennen lähetystä ja siitä huolimatta valehtelivat ihan päin naamaa, vaikka kuvista näki, ettei tuotteessa ollut mitään vikaa. Sinne ei ainakaan kannata lähettää mitään. Paras paikka myydä on joko FB-kirpputori tai Tori.fi.

Vierailija
85/1787 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3713- kirjoitti:

Hyvin on toiminut sekä myyjänä ja ostajana!

Myyjänumeroni on 3713-

Mene nyt helvettiin spämmäämästä joka ketjua!

Vierailija
86/1787 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myynyt vain ostanut ja hyvää tavaraa edullisesti ja nopeasti saanut

Vierailija
87/1787 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin menee kaupaksi, jos valikoi myyntiin sesonkiin sopivia hyväkuntoisia tuotteita. Itse sain kaikki pieneksi käyneet toppahousut ja toppatakit tuolla myytyä kun laitoin erän myyntiin alkusyksystä. Yllätyin itsekin menekistä.

Olen myös ostanut tuolta kaikenlaista, suurin osa on vastannut hyvin kuvausta ja kuntoluokitusta. Pari tuotetta olen joutunut palauttamaan, kun koko olikin epäsopiva. Palautuksesta joutuu maksamaan postikulut, mutta toisaalta toimituksen saa usein kampanja-aikana ilmaiseksi.

Vierailija
88/1787 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä melkoinen vaiva laittaa myyntiin vaikka myykin ihan ok, mutta ostajana ihan paras paikka ikinä! Just tilasin useammat toppavaatteet lapsille ja kaikki oli justiisa niinku pittääki, en ole joutunut mitään palauttamaan ja usein tilaan.

Vierailija
89/1787 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseen pakettiin olette tuotteet laittanut? Ihan vaan sellaiseen mikä sattuu löytyy jonkun muun firman logolla varustettuun pahvilaatikkoon?

Vierailija
90/1787 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan pahvilaatikko, jokku laittaa kuulemma jätesäkeissä tai muovipusseissa.

Vierailija
91/1787 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä yrityksestä ei saa kysymyksiin vastauksia? Toiset kehuu ja moni haukkuu, ehkä jätän väliin..

Vierailija
92/1787 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän haukkuja oon kuullu tai lukenut. Joku trokari jollai palstalla oli suuttunu ku olivat alentanee hintoja. Tää kyllä lukee siellä että alentavat muutaman viikon välein 60% asti jos ei mee kaupaksi. Ja sehän on vaan järkevää.

Palauttaa saa ilmaseksi jos tuote ei vastaa kuvausta.

Paljon olen ostanut itselle ja miehelleni sieltä vaatetta. Palauttaa ei ole tarvinnut. Tosi hyvä kierrätyspaikka kun ei ole aikaa tai edes halua lähteä kivijalka kirpputoreille.

Vierailija
93/1787 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muilla myyjillä asiakkaat palautellut tuotteita? Myynyt olen nyt noin puolet mutta muutama palautus tullut. Ihmetyttää koska tavaroissa ei ollut vikaa, ainakaan sellaista mitä en olisi maininnut. Tuleeko palautuksista itselle kuluja?

Vierailija
94/1787 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö mistään myynnissä olevista tuotteista tietoa kuinka monta kertaa tuotetta on katsottu?

Vierailija
95/1787 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli tiedote, että tuotteen hinnan päälle tulee jatkossa 2,9 e kun aiemmin on ollut 1,9 e. Ei siis kannata oikein enää myydä mitään 1-3 euron juttuja, provikka nousee suhteessa vähän turhan korkeaksi. Ymmärrän tietty korotukset koska täytyyhän yrityksellekin jäädä voittoa. Mutta itse tuskin enää lähetän myytäväksi, sillä mulla ei ole ikinä mitään kallista myytävää.

Vierailija
96/1787 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korotus 1,90-> 2,90 oli aika ikävän kova juttu myynnille. Aijemmin mennyt viikossa vähintään 5 tuotetta ja nyt viikolla ei yhtään. :( Pari vuotta oon myyny ja tykännyt, mut ei enää kannata, kun ei oo mitään kallista myytävää.

Vierailija
97/1787 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ostamisen vaatteiden ja muiden tuotteiden vuoksi.kaatopaikkakamaa.on tietysti hyvääkin ja kiitos rehellisille myyjille,mutta kyllästyin,koska kukaanhan ei tarkista missä kunnossa tuotteet vaikka toisin väitetäänkin.846

Vierailija
98/1787 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asioinut sekä myyjänä että ostajana. Korotuksen jälkeen ei enää omia vaatteita ole mennyt ollenkaan. Alkaa olla sellaiset hinnat että uutta vaatetta saa jo kaupoista halvemmalla.  Ei tunnu enää kunnon kirppistelyltä, enkä taida pistää omia vaatteita enää myyntiin. Kun jokaiseen tuotteeseen lisätään se 2,90 euroa, niin esim. kymmenestä käytetystä tuotteesta ostaja maksaa jo peräti 29 euroa firmalle! 

Vierailija
99/1787 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kiitos tiedosta, olin aikeissa kokeilla tätä, mutta enpä taida jos lisäävät melkein 3 euroa hintaan, sehän on suunnilleen sama kuin millä meinasin tuotteeni myydäkin :O

Vierailija
100/1787 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähis kirjoitti:

Olen asioinut sekä myyjänä että ostajana. Korotuksen jälkeen ei enää omia vaatteita ole mennyt ollenkaan. Alkaa olla sellaiset hinnat että uutta vaatetta saa jo kaupoista halvemmalla.  Ei tunnu enää kunnon kirppistelyltä, enkä taida pistää omia vaatteita enää myyntiin. Kun jokaiseen tuotteeseen lisätään se 2,90 euroa, niin esim. kymmenestä käytetystä tuotteesta ostaja maksaa jo peräti 29 euroa firmalle! 

Mäkään en ole korotuksen jälkeen enää vaatteita lähettänyt myyntiin. Mun myymät vaatteet on aina olleet tosi hyväkuntoisia mutta ei mitään kalliita merkkituotteita, joten tuo 2,9 € on ihan älytön lisä myyntihintaan.

Onko kukaan löytänyt mitään hyvää vaihtoehtoa Vähänkäytetylle? Itsepalvelukirppiksille pääsen tosi huonosti välimatkojen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme